revival Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 LP.Sem nov na forumu in tudi ponosni lastnik suzuki burgman 400 l.1999,uporabil sem že vse opcije(ISKALNIK),ampak me vseeno zanima,če kdo ve,kdaj se menja olje,najbolj pomembno pa mi je JERMEN.Scooter ima 15000,servisi so bili redno opravljani,vendar nisem zasledil menjave jermena.V slo navodilih piše,da se ga menja na 12000,v angleških piše,da se ga čekira na 12000,in menja po potrebi na 24000!!??Torej kaj mi je storiti in kje v lj.so najcenejši deli za burgija.Hvala
x raider Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 LP.Sem nov na forumu in tudi ponosni lastnik suzuki burgman 400 l.1999,uporabil sem že vse opcije(ISKALNIK),ampak me vseeno zanima,če kdo ve,kdaj se menja olje,najbolj pomembno pa mi je JERMEN.Scooter ima 15000,servisi so bili redno opravljani,vendar nisem zasledil menjave jermena.V slo navodilih piše,da se ga menja na 12000,v angleških piše,da se ga čekira na 12000,in menja po potrebi na 24000!!??Torej kaj mi je storiti in kje v lj.so najcenejši deli za burgija.Hvala Glede na letnik bi bilo jermen uredo zamenjat (če še ni bil) , najbolje pa je da se razdere ter pogleda kako je z celim pogonskim sistemom (varjomatom, valčki, jermen sklopka). To se po navadi menja po potrebi saj po pravem bi moral serviser to razdreti pri vsakem intervalu olja (6000 km ali letno) ter pregledat ter spihat celoten varjator ter po potrebi določene drstne elemente tudi podmazat pri katerem posegu so minimalni stroški in si vedno brezkrbi . Jaz sem enemu prijatelju na burgmanu 400 menjal šele jermen na 36 000 in še ni bil čisto zanič , ko sem pa sam imel pred leti burmana 250 sem ga pa zamenjal od starosti ker je že bil pretrd in že malce napokan. Ko sem pa imel burgmana 400 K4 pa mi je v knjigi pisalo če se ne motim da se jermen menja na 12000 km, kar je zelo odvisno od vožne kakšna je ali je mestna in sunkovito speljevanje ali pa dalše relacije in elegantna . Najpogostejše se je jermen menjal na burgmanu 400 in 250 na 20000 km in to v kompletu z valčki in pušami na varjatorju ali pa po starostni dobo od 4-6let. Če rabiš kakšne podrobne nasvete za burgmana mi lahko kontaktiraš na PM ali GSM. LP. dotem 1
revival Objavljeno Marec 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Glede na letnik bi bilo jermen uredo zamenjat (če še ni bil) , najbolje pa je da se razdere ter pogleda kako je z celim pogonskim sistemom (varjomatom, valčki, jermen sklopka). To se po navadi menja po potrebi saj po pravem bi moral serviser to razdreti pri vsakem intervalu olja (6000 km ali letno) ter pregledat ter spihat celoten varjator ter po potrebi določene drstne elemente tudi podmazat pri katerem posegu so minimalni stroški in si vedno brezkrbi . Jaz sem enemu prijatelju na burgmanu 400 menjal šele jermen na 36 000 in še ni bil čisto zanič , ko sem pa sam imel pred leti burmana 250 sem ga pa zamenjal od starosti ker je že bil pretrd in že malce napokan. Ko sem pa imel burgmana 400 K4 pa mi je v knjigi pisalo če se ne motim da se jermen menja na 12000 km, kar je zelo odvisno od vožne kakšna je ali je mestna in sunkovito speljevanje ali pa dalše relacije in elegantna . Najpogostejše se je jermen menjal na burgmanu 400 in 250 na 20000 km in to v kompletu z valčki in pušami na varjatorju ali pa po starostni dobo od 4-6let. Če rabiš kakšne podrobne nasvete za burgmana mi lahko kontaktiraš na PM ali GSM. LP. Najlepša hvala za odgovor!Glede na to da je bil motor redno servisiran pri Motomario,ki je menda pooblaščen za suzuki in da je bil zadnji servis delan pri 13800(sedaj jih ima 15000)so verjetno pogledali jermen in bi ga verjetno zamenjali,če bi bil slab(ali pač ne??).Imam namreč vse račune in tudi potrjeno servisno,tako da km so realni.Sem pa opazil še nekaj,ko je motor mrzel in prižgem luči,mi motor ugasne,če ga potem štartam s prižganimi lučmi dela b.p.Hvala in lp.
x raider Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Najlepša hvala za odgovor!Glede na to da je bil motor redno servisiran pri Motomario,ki je menda pooblaščen za suzuki in da je bil zadnji servis delan pri 13800(sedaj jih ima 15000)so verjetno pogledali jermen in bi ga verjetno zamenjali,če bi bil slab(ali pač ne??).Imam namreč vse račune in tudi potrjeno servisno,tako da km so realni.Sem pa opazil še nekaj,ko je motor mrzel in prižgem luči,mi motor ugasne,če ga potem štartam s prižganimi lučmi dela b.p.Hvala in lp. Za malo mu dvigni prosti tek pa bo vse ok, ker ti motorji imajo prosti tek okrog 1300 obratov zaradi polnjena. LP. dotem 1
revival Objavljeno Marec 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Za malo mu dvigni prosti tek pa bo vse ok, ker ti motorji imajo prosti tek okrog 1300 obratov zaradi polnjena. LP. Hvala,pa še ena neumna,zakaj ima dve zajli na desni ročki?
x raider Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Hvala,pa še ena neumna,zakaj ima dve zajli na desni ročki? Dve zajle na ročici za plin ima zato ,ker ena deluje v povratnem sistemu, prosti tek pa nastaviš na vplinjaču. LP. dotem 1
revival Objavljeno Marec 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Dve zajle na ročici za plin ima zato ,ker ena deluje v povratnem sistemu, prosti tek pa nastaviš na vplinjaču. LP. Hvala,mislim pa da bova še kakšno rekla.Pa LP
pjer01 Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 bi še se jaz vključič. Imam burgman 400 in ko je hladen ne vžiga, baje bi lahko bil polovek na frgazeru? Pa še ta v ovinkih in pri speljevanju je zelo grob, posebaj če sva dva.
revival Objavljeno Junij 27, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 bi še se jaz vključič. Imam burgman 400 in ko je hladen ne vžiga, baje bi lahko bil polovek na frgazeru? Pa še ta v ovinkih in pri speljevanju je zelo grob, posebaj če sva dva. Če ne vžiga,je lahko stator,kontaktiraj( x raider ),ti bo več povedal :naughty:
x raider Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 bi še se jaz vključič. Imam burgman 400 in ko je hladen ne vžiga, baje bi lahko bil polovek na frgazeru? Pa še ta v ovinkih in pri speljevanju je zelo grob, posebaj če sva dva. Motor je treba pogledat in se točno ugotovi diagnoza. Kateri letnik imaš? Če boš rabil kakšna dodatna uprašanja ali nasvet me kontaktiraj na PM ali GSM in ti morda lahko pomagam. Prvo moram vedeti kateri letnik je pol pa lahko razglabljama, ker neke stare modele do 02 je rad nagajal vplinjač ter ECO-ventil, novejši ki pa imajo že direktni vbriz pa tega problema ni, pa ne obupat vse se uredi da teče kot ura. Lp.
pjer01 Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 (popravljeno) Motor je treba pogledat in se točno ugotovi diagnoza. Kateri letnik imaš? Če boš rabil kakšna dodatna uprašanja ali nasvet me kontaktiraj na PM ali GSM in ti morda lahko pomagam. Prvo moram vedeti kateri letnik je pol pa lahko razglabljama, ker neke stare modele do 02 je rad nagajal vplinjač ter ECO-ventil, novejši ki pa imajo že direktni vbriz pa tega problema ni, pa ne obupat vse se uredi da teče kot ura. Lp. Letnik je 01. Če boš imel kaj časa bi se pripeljal okrog in bi malce vrgel oko na mojo novo pridobitev. Popravljeno Junij 27, 2011. Popravil Blond
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se