Skoči na vsebino

Črni Kal


Priporočene objave

a unadva pa "pastirska" malca tm u senčki!!! :klicaj:

maš pa tud srečo tastar...pa glih tebe..k bi vsaj tintina k je "db" v maxu na tisti "prdi"...hehe

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Lahko se tud samo v gatah vozi če se hoče

 

 

Če je kakšna dobra ženska, se lahko tudi brez njih vozi ....

 

-----------------

Ne morem verjet sliki .... a decibele merijo ... Kolk te je po zakonu "še" dovoljeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kakšna dobra ženska, se lahko tudi brez njih vozi ....

 

-----------------

Ne morem verjet sliki .... a decibele merijo ... Kolk te je po zakonu "še" dovoljeno?

ponavad imaš na motorju oznako, pa v homologaciji tudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a unadva pa "pastirska" malca tm u senčki!!! :klicaj:

maš pa tud srečo tastar...pa glih tebe..k bi vsaj tintina k je "db" v maxu na tisti "prdi"...hehe

moja lubica pa prou lepu prede taku da veš :P Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že slišim evrčke cingljati :music1: .

 

IV. TEHNIČNA BREZHIBNOST VOZIL

Prvi oddelek: Splošne določbe

42. člen

(tehnična brezhibnost vozil)

(1) Vozilo v cestnem prometu mora biti tehnično brezhibno, kar pomeni, da mora imeti brezhibno delujoče predpisane dele in opremo ter izpolnjevati predpisane zahteve glede varstva okolja.

(2) Vozilo, registrirano v tujini, sme biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če ima brezhibno delujoče dele in brezhibno opremo, ki so določeni z veljavno mednarodno konvencijo o cestnem prometu.

(3) Tehnična brezhibnost vozil se ugotavlja s tehničnimi pregledi ter z opravljanjem nadzora v cestnem prometu.

(4) Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena v cestnem prometu uporablja vozilo, ki ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede:

1. delov za povezavo vlečnega in priklopnega vozila,

2. delov za upravljanje,

3. delov za ustavljanje,

4. pnevmatik, ali

5. delov sistema za uravnavanje izpustov.

(5) Z globo 100 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena v cestnem prometu uporablja vozilo, ki ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede delov, razen za dele iz prejšnjega odstavka.

(6) Z globo 2000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v cestnem prometu vozilo, ki ne izpolnjuje zahtev iz prvega ali drugega odstavka tega člena glede delov iz četrtega odstavka tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 250 eurov. Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki uporablja v cestnem prometu vozilo, ki ne izpolnjuje zahtev iz prvega ali drugega odstavka tega člena glede delov iz četrtega odstavka tega člena.

(7) Z globo 1000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v cestnem prometu vozilo v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena, razen v primerih iz prejšnjega odstavka, njihova odgovorna oseba pa z globo 100 eurov. Z globo 100 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki uporablja v cestnem prometu vozilo v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena, razen v primerih iz prejšnjega odstavka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počk včeraj :D

attachicon.gif20130916_120046.jpg

Za nazaj pa kontrola nad crnim kalom in dobu nagrado zarad tega k nism meu dusilca

attachicon.gif20130916_122657.jpg

MASS ma pa tok dober glas, da res ne rabiš brez dušilca vozit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za lepoto (glasen izpuh) je pač potrebno potrpeti. Vsaka šola nekaj stane. Kaj tiste menjane smerokaze (če jih še ima) pa niso opazili in utripajo kot naspidirani ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MASS ma pa tok dober glas, da res ne rabiš brez dušilca vozit.

samo ne vem če bo samo db killer dovolj da bo zadeva po predpisih, kolkor sm jst massovce zastopla imajo odstranjene še notranje "blokade"

 

sicer smo zdej malo off topic, ampak razlik z ali brez db killerja pri meni al pa na zju je zelo minimalna. torej more bit že dovolj izolacije in drugih blokad (da bogi motorji sploh dihat ne morejo, al kako že gre), da se zadeva ne "dere". sicer se db killer najbolj pozna na nizkih obratih, pol pr visokih je pa samo še ton različen, glasnost pa je za človeška ušesa skorj enaka.

 

Še eno vprašanje zgolj iz firbca. na motorju piše glasnost izpuha pri določenih vrtljajih, ampak čim menjaš izpuh z enim aftermarket (ki je popolnoma legalen) se vseeno tista vrednost nekoliko spremeni, ali ne :? torej a to merijo, tako da ne sme bit glasen čez določeno mejo, al to prav pri teh "predpisanih obratih"?

 

borutt glede smerokazov, če hočeš bit miren jih maš homologirane, če ne se pa zanašaš na to, da ne gledajo.

 

sicer jst res ne maram teh glasnih izpuhov, ampak zakaj se motornim vozilom, tako striktno "teži" s to tehnično izpravnostjo, kolesarji pa lahko kršijo vse predpise, se z neizpravnimi vozili vozijo po cesti, ampak ob njih se pa noben ne obregne :dry:

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj MASS je bil homologiran in vpisan v homologacijo. Sedaj se ne spomnim, ali so bili DB v homologaciji spremenjeni, dejstvo je da je bil legalen. Za katere blokade govoriš, mi pa ni čisto jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj MASS je bil homologiran in vpisan v homologacijo. Sedaj se ne spomnim, ali so bili DB v homologaciji spremenjeni, dejstvo je da je bil legalen. Za katere blokade govoriš, mi pa ni čisto jasno.

lej homologira se v tej naši državi lahko karkoli, itak k greš homlogirat preveri samo številke in to je to. ni nobenega drugega preverjanja (pri homologaciji izpuha ni blo treba niti motor pržgat, za žmigovce, sm mu sama rekla, a pržgem, če ne še to ne bi blo treba, bi lahko roza svetli pa blinkali kot bi se jim zahotelo). konec koncev če se papir pa številka homologacije ujema daš lahko gor skor kar hočeš (sicer gre pol za poneverbo itd.) tudi rogovje od losa za balanco :P

 

kaj dajejo vn in kaj ne pa se jst res nism preveč poglabljala. vem samo da dobiš 20konju več z massom :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe...kojni so zakon.

Js se ne obremenjujem preveč s tem. Potrdilo o skladnosti sem imel, jakosti zvoka so bile tut navedene, tak da zakonu je bilo zadosteno. Vse ostalo je pa problem LPPja ne več moj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe...kojni so zakon.

Js se ne obremenjujem preveč s tem. Potrdilo o skladnosti sem imel, jakosti zvoka so bile tut navedene, tak da zakonu je bilo zadosteno. Vse ostalo je pa problem LPPja ne več moj :D

ma mene tudi ne briga kej dosti, ker je akrapo tolk tih da je samo še za na pogreb, mi je bilo obrazloženo :P samo firbec me matra kako to merijo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za lepoto (glasen izpuh) je pač potrebno potrpeti. Vsaka šola nekaj stane. Kaj tiste menjane smerokaze (če jih še ima) pa niso opazili in utripajo kot naspidirani ?

Sej smerokazi so homologirani...in auspuh tut samo ce nimas dusilca ti homologacija ne vela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma mene tudi ne briga kej dosti, ker je akrapo tolk tih da je samo še za na pogreb, mi je bilo obrazloženo :P samo firbec me matra kako to merijo :P

Ce te zanima kako merijo decibele ti povem da je use skp za en ku...mikrofon postavijo tocnu 50cm od konca auspuha in pol da gas da pride na take obrate kakrsne mas v homologaciji in drzi pou minute in pol pokaze viska decibelov na merilcu...in ce pokaze vec kot dva decibela kukr mas predpisanu je kazen 400eur (oz. 200eur v 8dneh)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma mene tudi ne briga kej dosti, ker je akrapo tolk tih da je samo še za na pogreb, mi je bilo obrazloženo :P samo firbec me matra kako to merijo :P

Tuki se pa čist strinjam s tabo,Akrapovič na 1190 KTM je še slabši kot orginalen,resno ,sem razočaran :BUA:

 

Jutr POOČK :kva1:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki se pa čist strinjam s tabo,Akrapovič na 1190 KTM je še slabši kot orginalen,resno ,sem razočaran :BUA:

 

Jutr POOČK :kva1:

jst sm presrečna da je tih in res ne vem kaj je tak užitek s temi glasnimi auspuhi drugim pred bajtami nažigat, sami pa pol težit kako je čelada glasna, pa po možnosti še čepe dajat v ušesa. Če je tako fajn to nažiganje poslušat, se je pol najboljše v gražo zapret pa cel dan te prečutovite zvoke poslušat. Pa ne leti kmet2 to nate, ampak nasplošno se mi zdi to popolnoma brezvezno nastopaštvo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej homologira se v tej naši državi lahko karkoli, itak k greš homlogirat preveri samo številke in to je to. ni nobenega drugega preverjanja (pri homologaciji izpuha ni blo treba niti motor pržgat, za žmigovce, sm mu sama rekla, a pržgem, če ne še to ne bi blo treba, bi lahko roza svetli pa blinkali kot bi se jim zahotelo). konec koncev če se papir pa številka homologacije ujema daš lahko gor skor kar hočeš (sicer gre pol za poneverbo itd.) tudi rogovje od losa za balanco :P

 

kaj dajejo vn in kaj ne pa se jst res nism preveč poglabljala. vem samo da dobiš 20konju več z massom :P

Punca, homologacijo pridobi ali ne proizvajalec izdelka; ponavadi v državi sedeža podjetja. Kupec, ki pač kupi izdelek homolgiran ga mora v naši državi še enkrat "homologirati in vpisati v karton. Še nekaj; Db-ji after izpuha morajo ustrezati navedeni vrednosti v homologaciji motorja. Zanima pa me kako izgledajo odstranjene blokade iz Massa? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Punca, homologacijo pridobi ali ne proizvajalec izdelka; ponavadi v državi sedeža podjetja. Kupec, ki pač kupi izdelek homolgiran ga mora v naši državi še enkrat "homologirati in vpisati v karton. Še nekaj; Db-ji after izpuha morajo ustrezati navedeni vrednosti v homologaciji motorja. Zanima pa me kako izgledajo odstranjene blokade iz Massa? 

ja vem jst to da proizvajalec dobi homologacijo, ampak pri vpisu v kartonček se gleda samo štrevlika, če le-ta ustreza je ok. to je edina kontrola. kaj imaš gor pod tisto številko pa je tvoja stvar. 

 

kaj vse lahko narediš da bo mašina čim bolj dihala pa nism jst pravi naslov :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

črni kal= auspuh?? :P

takole je... Na motorju so napisani obrati, pri katerih mora imeti xx decibelov. Z original izpouhom ni motor niti blizu tej vrednosti.

če izpuh zamenjaš pa se ji približaš :)

razlika z in brez db killerja je ogromna (usaj na mojem massu).

Cika drugi proizvajakci uporabljajo iste metode glušenja (dbkillerje), le da je izvedba teh drugačna.

Sm se meu namen počknt, pa me je zalilo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!