lokostrelec Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 Jaz vas tudi prosim za nasvet ! Sedaj vozim Daelima 125. Drugo leto pa bom dovolj star, pa tudi izpit bom imel že dve leti, tako, da bi rad zamenjal. Kaj mi PRIPOROČATE ? Aja - še vedno bom imel omejitev - tisto drugo : največ 350 ccm ali 0,16 kW na kg.... Gledam Viragote 250, moto guzzi Nevada 350, pa tudi enega Suzukija 250 sem že opazoval... AHA še nekaj! Najraje bi čoperja ali kvečjemu naked bike. Cestni ne pridejo v poštev ( fotr ne pusti !!! :angry2: )
moto rider Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 "Pomoč pri nakupu motorja"... ----------------------------------- Meni lahko pomagate... V garaži imam "štumfek", na katerem piše: "ZA NOV MOTOR" Na njem razločno piše: "EUR & $" :D :D :D Hvala!!! Zraven je pa sodček z vinom! :OK:
Robert Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) Jaz vas tudi prosim za nasvet ! Sedaj vozim Daelima 125. Drugo leto pa bom dovolj star, pa tudi izpit bom imel že dve leti, tako, da bi rad zamenjal. Kaj mi PRIPOROČATE ? Aja - še vedno bom imel omejitev - tisto drugo : največ 350 ccm ali 0,16 kW na kg.... Gledam Viragote 250, moto guzzi Nevada 350, pa tudi enega Suzukija 250 sem že opazoval... AHA še nekaj! Najraje bi čoperja ali kvečjemu naked bike. Cestni ne pridejo v poštev ( fotr ne pusti !!! :angry2: ) Če se ne motim, ti sem noter pride tudi Yamaha Dragstar XVS 650 .) Mogoče za tebe preveč denarja, glede na to, da gledaš 250 ccm motorje, vendar kakšen letnik 98 se ga da dobit za fajn denarce, vendar še vedno kakšnih 400k več kot za Viragota 250. Pozdrav od Roberta Popravljeno November 19, 2005. Popravil Robert
Robert Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) Recimo, kaj lahko dobiš za 2.000 EUR v Italiji .) Oglas Pa še en letnik 99 za 3000 EUR Oglas2 Več si poglej sam. V glavnem splača se ti pogledat tudi čez mejo, ker lahko dobiš motor za isto ceno ali rahlo več kot pri nas dobiš Viragota 250. Edino moraš glede direktiv malo popazit, če so motorji mlajši od letnika 99 .) Pozdrav od Roberta Edino moraš glede direktiv malo popazit, če so motorji mlajši od letnika 99 .) Oprosti, mislil sem starejši od l´99 .) Pozdrav od Roberta Popravljeno November 19, 2005. Popravil Robert
lokostrelec Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Robert hvala ! Kakšne direktive imaš v mislih ? A so kakšne omejitve pri uvozu ? ( nekaj sem slišal o tem, da mora imeti motor NAJMANJ 6000 km ???; za ostale ne vem ) Kje dobim točne informacije ? Kam v Italijo se splača pogledat ( kolk daleč ) ? A je pri nas kakšen posrednik, ki ti pri tem pomaga ? ( ne znam :cry: niti besede Italiansko ) !!!
Robert Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) Robert hvala ! Kakšne direktive imaš v mislih ? A so kakšne omejitve pri uvozu ? ( nekaj sem slišal o tem, da mora imeti motor NAJMANJ 6000 km ???; za ostale ne vem ) Kje dobim točne informacije ? Kam v Italijo se splača pogledat ( kolk daleč ) ? A je pri nas kakšen posrednik, ki ti pri tem pomaga ? ( ne znam :cry: niti besede Italiansko ) !!! Ja, če motor nima več kot 6000 km se šteje kot nov, vendar če sem pošten meni osebno ni nobeden nikjer pogledal ali ima deklarirane kilometre oziroma kilometre, ki so bili na pogodbi napisani, tako, da bi jih komot lahko imel pod 6.000. Je pa res, da sem jaz uvažal motor letnik 99, tako, da praktično ni možno, da bi jih imel pod 6.000 km, zato tega verjetno nobeden ni kontroliral. Tisti, dan nas je bilo vsaj dvajset, ki smo motor uvažali in nobenemu niso pogledali km-jev. Pogledali so samo številko šesije. Direktiva pa je 24/97, če se ne motim, za vsak slučaj poglej malo nazaj (če sem zgrešil) in gre za to, da mora motor, ki ga uvažaš ustrezat našim okoljevarstvenim predpisom. Zato preden imaš namen uvozit motor, pokliči na Autoplus, kjer delajo homologacije, da ti povejo ali je možno motor uvozit ali ne oziroma če je starejši letnik, da pridobiš ustrezen dokument. Glede tega ti bodo oni znali najbolje svetovat. V glavnem pa velja, da od letnika 99 naprej lahko uvoziš praktično vsak motor. So nekatere izjeme, zato ti svetujem, da prej pokličeš na Autoplus in jih vprašaš, če lahko XX model letnik XX uvoziš. Uvoznika za Italijo ne poznam nobenega, jaz osebno sem nekaj časa spremljal ta topik in bral, kaj je vse potrebno naredit, da motor uvoziš. Ko pa sem preko www.moto.it dobil en zanimiv oglas sem se odločil, da ga grem pogledat in motor tudi uvozim. Motor sem kupil v trgovini, za katerega so mi tudi dali 12 mesečno garancijo. Kupil, pa sem ga v okolici Veneta. Kam v Italijo se splača pogledat? Čim bližje :P Drugače pa pogledat moraš koliko dotični motor stane pri nas in koliko v Italiji. Italijanski ceni moraš dodat cca 27.000 SIT za homologacijo, prevoz motorja (benzin, cestnina,..), stroški prepisa, ki znašajo cca 150 EUR (privatniki, ponavadi plačajo sami, tako, da tebi ta strošek odpade, ni pa nujno. Vse stvar debate in cenkanja). Vprašat, kdaj je bil servis narejen, stanje gum in podobne zadevšne, ker to ti lahko tudi dvigne ceno motorja, če ima naš to že narejeno in obratno. Ko vse to zbereš in sešteješ, primerjaš z našo ceno in vidiš oziroma se odločiš, če se ti splača vse to delat .) Je pa tako, za pridobitev vseh dokumentov za prepis lahko traja par dni. Jaz sem imel srečo in so mi to zrihtali v enem dnevu (dveh urcah), tako, da mi ni bilo potrebno hodit več dol. Zato preden motor kupiš se moraš tudi glede tega zmenit oziroma jih vprašat, koliko časa bodo potrebovali za pridobitev vseh potrebnih dokumentov (potrdilo od ACI, da je vozilo odjavljeno iz prometa) Lahko, pa vseeno motor odpelješ, dokumente, pa ti pošljejo po pošti. Čeprav bi jaz raje videl vse dokumente pred seboj preden motor odpeljem, da ne bi potem slučajno glava bolela. Če kupiš od podjetja moraš od njih pridobit kopijo prometnega ovirjenega, da velja kot original, potrdilo o odjavi vozila iz prometa (ACI) ter račun (fattura) ali pogodbo o prodaji (contratto di vendita). Pri privatniku, namesto računa ali pogodbe o prodaji potrebuješ ovirjeno kupoprodajno pogodbo. Je pa še eno dejstvo, čeprav sem jaz šel pogledat le tega v dotično trgovino in ga potem kupil, da si dobiš par motorjev in jih greš pogledat, da ne boš slučajno hodil v Calabrio (mal pretiravam) in boš potem ugotovil, da je motor živo sranje, pri tem pa zapravil kup denarja za prevoz .) Zato mogoče ni slabo, če bi dobil koga, ki jih uvaža. Če se ne motim, bi ti glede tega, kakšno informacijo dal motosvetovec "ti bom poslal na PM" kdo. Drugače bi pa še nekaj dodal, to niso moje izkušnje, ampak nekoga, ki sem ga srečal v Kopru, ko sem delal homologacijo in je že par motorjev uvozil. Glede na njegove izkušnje glede poštenja prodajalcev, da se najbolj splača kupit motor od nemca. Ima izkušnje tako z Italijani kot z Nemci in mi je rekel, da ko so mu nemci opisovali motor, kakšen je in kaj vse "naj bi se z njim dogajalo", da je to tudi držalo, medtem, ko so Italijani malo bolj "lumpi", "cigani". Povsod delajo take in drugačne zadeve samo, da bi motor prodali, vendar on meni, da so nemci glede tega veliko bolj pošteni. No, to ne pomeni, da ti vsak Italijan laže in da je njegov motor slab, vendar tudi pri meni niso vsega povedali po pravici oziroma so mi povedali šele tam, ker so vedeli, da me bo pri njih lažje obdelat, kot po telefonu, tako, da .... (na srećo ni bilo nevem kaj, zato sem ga tudi vzel, moram potrkat po lesu, da bo tako tudi naprej :D ). Jaz sem se nisem odločil za Nemčijo, ker mi je predaleč, pa nobenega ne poznam, ki bi mi lahko motor dol pripeljal, pa še nemško ne znam, čeprav sem se je učil štiri leta :headbang: Pozdrav od Roberta Popravljeno November 19, 2005. Popravil Robert
lokostrelec Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 UHHH !!! To pa je pomoč ! Dodro, da imam pol leta časa, da se odločim in vse zorganiziram. Robert hvala za pomoč. Če se boš spomladi :OK: kaj vozil po zgornje Savinjski dolini se oglasi; bova kakšen kilometer naredila skupaj. Hvala za nasvete in nasvidenje.
slovenc46 Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 Prosu bi ce mi da kdo kak link od motorjev, ki se prodajajo v Nemciji. Se splaca kupit motor v Nemciji? Ga je treba pol v Sloveniji homologirat?
jose Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Prosu bi ce mi da kdo kak link od motorjev, ki se prodajajo v Nemciji. tule recimo, al pa tule boš našel marsikaj zanimivega .)
pirrulz Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Se splaca kupit motor v Nemciji? Ga je treba pol v Sloveniji homologirat? Da. Da.
AleksG Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Pozdravljeni motosvetovci! Mene pa zanima, če je kdo že kupoval motor pri Avto Kavčič in kakšno je vaše mnenje?
rebel Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Pozdravljeni motosvetovci! Mene pa zanima, če je kdo že kupoval motor pri Avto Kavčič in kakšno je vaše mnenje? nekateri motorji so uvoženi.. če ti da 1 leto garancije potem se nekatere splača kupit... če ne pa jih greš lahko sam iskat v tujino .) pa še ceneje bo za nekatere pa ima pretirano ceno...
AleksG Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Ja sm vidu, da se nekaterih ne splača kupit, ampak sej se zanimam bolj za suzukije, najverjetneje v-stroma 650. Bi mogoče še kdo kej povedu? Nasvet? Mnenje? Mogoče kdo, ki je pri njem že kupoval?
AleksG Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Dejte no prosm! Pa kaj res ni junaka, ki bi tam kej kupil?
simonsi Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Če so papirji, cena pa odnos prodajalca v redu, pol nimaš kej velik razmišljat.
SiR Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Dejte no prosm! Pa kaj res ni junaka, ki bi tam kej kupil? ne, vsi smo reve...
moto rider Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 "Pomoč pri nakupu motorja"? :hmm: :? Najbolj pomaga "presenečenje", ki ga imenujemo, "finančni doping"! Ker pa na vsetu tudi denar ni vse, se je... ...Modro obrniti na stare "mačke", ki so zamenjali že kup motorjev, moto mehanike, p'rjatle in tiste, ki ti kaj dobr'ga hoč'jo v življenju"! To je vsa umetnost! Motor; Če je nov = v garanciji in se nimaš kaj dosti sekulirat'. Če je star?!... :hmm: To je pa tako: Lahko je star, lep in dober. Lahko je "malo" star in popolnoma v ku..u! :o Pomembno je, da je bil redno negovan (tudi servisna knjiga ni merilo!!!) Lahko pa je star, grd kot smrten greh, a vseeno dober!!! Zavisi, kdo je bil lastnik. (Če sam smrdi, se tudi zanj'ga ni kaj dosti brigal. Ali pa? Ljudje smo pač različni! Vse ostalo je odvisno od (u luft poglej...) :hmm: .) Vem, da "nau'š nič vidu'", pove pa marsikaj! :nono: Sedaj pa še nakaj malo bolj resnega; Če si vsaj malce psihologa, (in pri nakupu moraš biti!!!) se najprej pozorno pogovori s prodajalcem in primerjaj njegove izjave vključno z izrazi na obrazu (to je tisto, kar sem maloprej omenil - pa ne se smejati (meni!) zna se vam obrestovati)! Oceni njegove izjave in predlagaj pregled motorja. Sledi preizkusna vožnja... To so tri stvari, če jih primerjate, ki vam povejo VSE!!! Sicer naj to stori človek, vreden tvojega zaupanja. Preizkusna vožnja ne pomeni izvleči "špico iz zverine". Še zdaleč ne! Potreben je tenkočuten posluh, kot ga imajo "avstralci v outback-u, za ocenjevanje tujcev". Začne se "vožnja - polahko...", "posluša se motor" in vožnja naj se po občutku stopnjuje. Za to je potrebna zadostna mera poznavanja motorjev. Zapeljati je potrebno tudi v ovinke. (Kako stvar speljati, je poglavje zase. :hmm: Dati motor človeku, ki ga ne poznate je... :? (Poznam primer, ko je šel kupec pred 17 leti na preizkusno vožnjo, pa ga še do danes ni nazaj!!!!) Sesti zadaj, je še večji problem. (Meni že!) - Torej, je to presoja VAŠA! Preiskusi se navor in glas motorja, sklopka, (ko prestaviš v najvišjo prestavo, obenem pritisneš sprednjo zavoro in doodaš ful plin)! Če se glas motorja zviša in motor ne potegne, je znak, da je lamela v franžah in potrebna zamenjave. Ponavadi tudi močno zasmrdi kot po izgoreli gumi. Preveri "lufte" v pregibnih sklopih, (sperdnje in zadnje vilice, ročke). Preveri zavore med vožnjo in na mestu poglej, koliko imajo še nanosa na zavornih ploščicah. Ugotoviti je potrebno če motor ne "zapeljava", pregled pnevmatik, tesnenje motorja (puščanje olja ipd. Pomembno je sledeče, kar pa je težko ugotoviti; Da ni kdaj zmanjkalo olja in se je lastnik vozil z nezadostno količino maziva. V tem primeru se motor pregreje in material "ausglira" (izgubi svojo trdnost). To pa je razlog, da se začne prekomerna poraba olja... To dokazuje, da je motor "fuč"!!! Potrebno je narediti generalno, ki pa pomeni luknjo v zasebem proračunu!!! Ali pa BANKROT!!! (Bank rot) :( :slap: Zato je dobrodošel tudi kompresijski test, ki ga naj opravi pooblaščeni mehanik! Končno se pogleda tudi lakiringa, če je bil motor pobarvan itd. To so le osnovne stvari, na katere mora biti kupec pozoren. Bodite tudi pozorni pri pisanju poogdbe; Ne delajte sami KUPOPRODAJNE pogodbe, ampak KOMISIJSKO POGODBO, katero naj naredi nekdo, ki se s tem ukvarja (Prepisi vozil)! S tem, se izognete davku, ki sicer ni ne vem kako visok, je pa škoda g'narja. V tem primeru bolje, da v zameno, mene povabite na drink! Želim Vam veliko sreče pri nakupu "ljubljene igrače"!!!!!!!!!! Pa še varne kilometre v letu, ki se začne čez teden dni! Če ga kupujete zato, da so boste šli "Rossi-te pa Biaggi-te", se raje včlanite k ribičem al' pa k jagrom. Vaša življenjska doba bo sigurno, neprimerno daljša! Z :wub: :P :D Hoj! P.S. To ni vse! Je pa nekaj, kar vam lahko koristi. Naj še kdo z izkušnjami, k temu kaj doda!!! (Pa, dejmo si že nekrat mal' pomagat, no!!!)
simonsi Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 Dobro si tole napisal. :OK: Je pa tudi odvisno kaj pričakuješ od motorja in koliko denarja misliš dati zanj.
jose Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 ..definitivno...za recimo milijon sit ne moreš pričakovat, da boš dobil leto dni starega 600 ccm športaka v top stanju :)
SiR Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 ..definitivno...za recimo milijon sit ne moreš pričakovat, da boš dobil leto dni starega 600 ccm športaka v top stanju :) vsaj legalno ne...
moto rider Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 ..definitivno...za recimo milijon sit ne moreš pričakovat, da boš dobil leto dni starega 600 ccm športaka v top stanju :) jose, jose, jose! Jaz pa poznam en'ga, ki ima motor, ki ni vreden več kot 300 jurčkov SIT (z besedo; tristo jurčkov), pa greš z njim lahko okrog sveta! Kva'uš pa zdej reku'?! :hmm: Ne povem ti pa, kje je!!! :D :D :D P.S. Sem karakter in ne dam veliko za motor! Pa grem vseeno z njim, kamorkoli si želim!!! Zanimivo, ne?! :hmm: Priznam pa, da sem bil površen pri pisanju, ker je danes VELIK praznik, jaz pa to počnem zastonj... Z veliko ljubezni! (Še srček sem postavil v zgornji kot)! Hotel sem samo "na grobo" OPOZORITI, na kaj mora biti kupec pozoren pri nakupu (kakršnegakoli) rabljenega motorja, neglede na količino "p'ršparanega d'narja". Za koliko denarja itd.??!! To je posebno poglavje, ki ga še omenil nisem. Namerno! Ker tudi ni pomembno! Jaz se že dolga leta vozim z motorji za malo denarja. ZANALAŠČ! In veš zakaj?! Zato, ker sem posvečal pozornost na stvari, ki so navedene nekaj "skladovnic" višje. Saj si fejst fant! Prepričan sem! V življenju se boš moral pa še veliko naučiti. To ni slabo! Ne boš verjel.. A veš, da sem ti pripravljen celo pomagati, če bo treba! Sem pa "k' svina" nesebičen! Z veseljem pa sprejmem tudi tvoje nasvete. "Vsi ljudje, vse vedo", sem slišal! Saj ne boš hud, a ne?! Imaš smolo. "Dan's 'mam cajt"! Te pozdravljam!!! :D :OK: :yea1: Hoj!
jose Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 @fičo saj ti v ničemer nisem oporekal, glede tistega kar si malce višje zapisal, in tudi v teh tvojih nasvetih sem našel nekaj, kar do zdaj še nisem vedel :rolleyes: ....tisto o karakterju prodajalca si lepo napisal in tudi večinoma drži....sem mel eno izkušnjo s tem, ko sem kupoval motor, pa kličem tipa in mi razloži po telefonu eno zgodbo, se že zmeniva, da pridem pogledat, pol pa ga še moj kolega pokliče in glej ga hudiča, njemu pa je povedal čist kontra zgodbo o tem, kako se je z motorjem dogajalo in pol spoh nisem šel gledat, ker je mutil :doze: ..dobro je, če se predhodno lahko pozanimaš, koliko lastnikov je motor menjal, pa ne pri lastniku, saj povečini itak vsak reče, da je drugi lastnik :) ...se to da ugotovit tudi na drug način, ampak o tem ne bi tukaj :closedeyes: in če to izveš, ga tule takoj dobiš na finto in vidiš koliko je iskren
moto rider Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 @fičo saj ti v ničemer nisem oporekal, glede... jose, jose!! Da ne boš narobe razumel. Še manj zameril! Pa še rekel sem, da si fejst fant... Nekam moraš dati odvečno energijo. Pri prodaji moraš biti pa previden. Kot na cesti! Jebiga, tako ti je v življenju. Hoj
lavit Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 :) Lep pozdrav vsem! Super forum, velik zanimivh stvari se najde. Cestitke. :OK: Js bom postal novopeceni lastnik motorja, narocil sem ga ze in naj bi prisel cez 2 tedna. Ker so prodajalci exstra sumljivi, me zanima kako lahko preverim, ce je motor res nov in ne razstavni ali testni model. (dobil naj bi kao zadnjega). Js mislm da: 1.Lahko pogledam kilometre na števcu 2.Ali imajo gume ko so nove rdeče črte? 3.Obraba sedeža, hmmm zmankal idej Prosim za nasvet, ideje. Hvala. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se