Skoči na vsebino

KTM 620 SC, Yamaha WR 400, Husqvarna TE 610


WR

Priporočene objave

Sem nov na forumu oz. ga že en čas berem, ampak bi vam sedaj zastavil eno vprašanje in prosim, če mi lahko pomagate da se bom lažje odločil.

Kupujem hard enduro motor za ceno 800-900k.Že kakšno leto pregledujem cene vendar se nemorem sam odločiti...več glav več ve.

V načrtu imam 3 tipe motorjev:

1.KTM sc 620 l.1998 (baje da zelo kvaliteten motor) http://carras.dominodeveloper.net/web/vhBi...m/$FILE/ktm.jpg

2.YAMAHA wr 400 l.2000 (ponuja mi jo znanec za 850k zelo dobro ohranjeno?) http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/Moto_Yamaha/Enduro/wr400.htm

3.HUSQVARNA Te 610 l.1998 (oblika motorja mi je zelo všeč, vendar se baje veliko kvari in deli so težko dobavljivi s tem da so še veliko dražji od drugih motorjev?) http://www.motorsports-network.com/Husky99/Te6102.jpg

Z motorjem se bom še kakšno leto vozil na ˝šverc˝, ker ne bom delal izpita(omejitev 2 leti!),zato me zanima koliko ima serijsko kilovatov Ktm 620 lc4 supermoto?No drugače zakon ni omejitev za odločitev med motorji.

Hvala za trud :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm lastnik Husqvarne TE 610 E l.98 (predelana v SM) pa ti lahko povem da so te zgodbice o okvarah mal preveč napihnjene - jest ga mam že dve sezone in ga ne šparam, pa zaenkrat nisem mel še nobenih problemov, tud frend Beno Štern ki na tekmah voz Husko je reku da ni imel nobenih težav s takim motorjem!!

Lahko ti povem da motor dobro vleče in potegne do 100 skorej tko kt cbr 600, da o navoru ne govorim ker ga ma motor čez glavo...

skratka za pelat zakon! :P

glede razervnih delov je pa tko, da jih boš pri nas čakal približno 2 tedna - če pa skočiš čez mejo v Trst, kjer je ena trgovina k majo skor vse na zalogi... :)

če te še kej zanima kr vpraš 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola.

Jaz sem tudi kupoval H 610 TE pa je bila zadeva zelo zapletena ... pri nas so kosi težko dobavljivi mesec nazaj ni bilo niti uvoznika zdaj nevem če so kaj uredili .... novo Hus v slo dobit se da samo preko švercerjev in levih privatnikov ... bratranec jo je mel in sicer z motorjem je bil res zadovoljen in načeloma ga ni preveč zajebaval pol se pa je odloču da bo kupu novga KTM-a 620 in s tem motorjem je pa špica zadovoljen... TE 610 je prodal kolegu in se mu je neki sfukalo in je mogu čakat 3 mesce v italiji da je dobu kos .... it tipson v italiji je reku da na mehanske dele je rok dobave od 3-6 mescev na ostalo pa do 3 mesce... stvar je sledeča italijani so italijani in ker jim gre gospodarstvo rahlo u K... ... husqvarna ima težave finančne in lastniške namreč "naj bi" MV AUGUSTA grop se probala nekako rešit husqvarne in je v malo nedorečenem položaju .... in načeloma bodo do tega dne težave ..... nakoncu sem se srečno odloču in sel mimo huse .... skoda ker je bla zlata priložnost ... l.99 5.500 KM in 900.000 sit motor od znanca

KTM kot sem povedal je bratranec z njim zelo zadovoljen goni ga skoraj samo po gozdovih in pravi da je precej bolj obvladljiv kot TE 610 sicer pa pravi če kupuješ motor kupi yaponca torej kaksna TT-r bi bla zakon izbira je pa cena hmm....

To so moje izkušnje in upam da ti kaj pomagajo!

Nakoncu sem pristal na Kawa KLE 500, motorček je super sam ni za teren!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah tko je s husko, moj kolega jo je kupu letos spomladi se je vozu cel poletje ravn tko brez izpita in mu je dobr delala edino zdej na koncu mu je baje crknla ena spula za strom , cakal jo je kr ene 3 tedne ampak jo je na koncu dobil iz nemcije(vsaj mislm) za precej manj denarja kot pr nas, drugac mu pa super dela, in tud enkrat jo je dal enmu modelu za pelat, seveda je padu ampak ni bilo pretirane skode, strehca ostalo pa popraskano, tko da je zadovoljen, ce pa resno kupujes pa lahko prasam ce kej prodaja ker nekej je govoru da bi kupu KTM duka.....lahko posles pm.

lp, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sem mal spraševal okrog pa enduraši še najbl pohvaljo ktm-a.Ma pa moj žlahtnik husqvarno 610 te letnik 2000 pa je mu velik problemov no, sam zdj prav da že lažji dobi dele, ker jih en serviser hod vsak teden u Nemčijo iskat.Deli so baje res velik dražji (bat za ktm 30k,za husqvarno 60k?)...to se mi pa poj res ne splača, ker so deli za hard enduro potrošn material pa moreš met res srečo da ti nč ne crkne.

Rock: Če poznaš kakšnga da prodaja dober motorček bi biv zlo hvaležen za kšno informacijo, ker sva zlo bliz doma (ca. 10min).Pa upam, da kolega ni mu problemov z plavci?

Samo nevem, če se mi splača že zjn nabavlat motor, ker bo zima šele pršla pa ga bom mu parkiranga u garaž.Po oglasniku gledam da so cene padle zlo mav al pa sploh niso.Upam da se bojo še kaj spustile, k pride december..januar? :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi spomladi ne bojo cene nič nižje, kvečjemu višje ali pa iste. Če imaš motor izbran ga raje kar kupi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lightning

Novinec

Član od: sreda, 06.11.2002 22:02

Objav: 1

Kraj: grosuplje

Objavljeno: 06 nov 2002 22:23 Zadeva: KTM LC4 640 ALI HUSQVARNA TE 610

--------------------------------------------------------------------------------

Ej folk mene sam zanima kaj priporocate !!!Gre za nakup rablenga motorja...Tisti ki te motorje imate mi prosm kej povejte(servisi,rezervni deli(cena),vzdrzevanje,vozne lastnosti-mestna vozna/teren...

Tenx za odgovore

_________________

hmm...zakaj je kawl ze zelen???

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 8401

Kraj: Graz,A

Objavljeno: 07 nov 2002 10:04 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=611

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1503

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1938

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1736

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1314

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2710

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1265

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=267

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1321

uzivaj.

_________________

"RAVNINA" (uradna definicija): vsak odsek ceste brez ovinkov,daljsi od enega metra.Prehitevanje obvezno.

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 8401

Kraj: Graz,A

Objavljeno: 07 nov 2002 10:04 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=3300

pa se tole.

tvoja tema bo prestavljena v zgornjo in ta zaklenjena.

_________________

"RAVNINA" (uradna definicija): vsak odsek ceste brez ovinkov,daljsi od enega metra.Prehitevanje obvezno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice:hvala za odgovor, vedel se da je bilo že veliko govora o teh motorjih, vendar nisem našel nobene teme :(

Hm o Yamahi wr 400 (predhodnik wr 426 in 2003 modelov wr 450) se pa še ni govorilo, ima mogoče kdo kakšne izkušnje s tem motorjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi vzel Yamaho WR400 - vsaj če misliš vozit bolj po terenu. Je sigurno bolj zanesljiva od TE610&SC620. Če imata KTM in Husa več kot 10000 km (TE610 l.98 spolh še ni imel pumpe za olje, mislim da jo dobi šele z letom 99) se ju sploh ne bi dotaknil.

KTM-ja mogoče če bi bil v dobrem stanju in bi poznal lastnika.

Še ena slaba lastnost TE610 (!!!!!!) in KTM620 so vibracije. TE610 še nisem vozil, vendar baje so vibracije tam še mnogo hujše kot na KTM620, kjer so za nekatere še sprejemljive zame pa ne (sam jih sem čutil predvsem na stopalkah ko stojiš na motorju).

WR400 je v primerjavi z obema zelo zanesljiv, o njem sem do zdaj slišal samo dobre reči. Vzdrževanje - menjava olja na 1000 km (podobno TE610, KTM na 2500 km), kar lahko pa podaljšaš tudi na 3000 km posebej če boš vozil bolj easy, vse drugo skoraj odpade (razna nastavljanja ventilov, etc.), sigurno vzdrži tudi 40000 km (samo ne po avtocestil pri 10000vrt/min). Rezervne dele se verjetno da dobiti kar hitro (Japonec), poleg tega je mogoče dobiti tudi vso mogočo kramo od raznih proizvajalcev - večji rezervoar (rally), plastiko (blatniki etc.), višji sedeži, ... in druge reči za manj denarja kot originalne dele - poleg tega je motor zelo zelo razširjen (mogoče ne pri nas, samo kaj češ Slovenija bo vedno majhna).

WR400 pravi enduro motor, lahek (:D:D), močan (če malo zasukaš odmično gred (na pamet ne vem katero) dobiš YZ400), z super vzmetenjem (:D:D:D:D:D) , TE610 je precej stara zasnova (vendar folk, ki vozi z njim še vedno dobiva svetovne pokale), KTM pa je bolj ena rally mašina - malo bolj težek (ne gledat kaj KTM napiše v katalog), predvsem pa mogoče malo preveč stabilen za kake bolj ozke potke, poleg tega pa ima balanca zelo majhen kot zasuka (na kaki bolj ozki potki ga ne boš moral obrniti - lahko ga pa malo nagneš in daš gas da mu spodnese zadnjo gumo)

Edini problem, ki ga ima WR400 je kick starter - vse je odvisno od človeka (lahko je enostavno, lahko pa je nadomestilo za savno), vendar boš na kaki strmini (+30%)&blatu preklinjal dan, ko je bog izumil tisto na L oblikovano ročico.

Kot je bil nekoč TE610 štiritaktni enduro motor po katerem so se lahko zgledovali drugi, je zadnjih nekaj let WR400 (zdaj WR450) motor po katerem se lahko zgledujejo skoraj vsi

-razen KTM450EXC, vsi drugi so predvsem(sploh ne slabi) motorji za tovarniške voznike (niso primerni za hobby voznike)=preveč denarja za premalo motorja+premalo motorjev ali sploh ne dobavljivi(HUSQVARNA TE450)+nezanesljivost(VOR, HUSABERG)

Za po cesti(ovinki :twisted: !!) si sledijo po vrsti KTM SC620 (najbolj primeren, če je to tvoj primarni cilj kupi raje kakšen KTM Adventure=zaščita pred vetrom), WR400, in nato TE610 (po mojem sploh neprimeren, razen za po gokart stezah).

Če le upaš (skoraj obvezno) motor prej probaj - lepo bi bilo da ga preizkusiš na tipičnih poteh, ki misliš da jih boš vozil (cesta&offroad) in to ne samo 5 min, nabolje za cel vikend --> v soboto greš za kakih 10 ur (pretiravam :wink:) v gozd, v nedeljo ko boš malo zmatran :puppydogeyes: pa kako bolj easy prek Vršiča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala...sedaj bom iskal, kakšnega lepega Ktm-a, drugače pa Yamaho wr 400, čeprav jih je zelo malo.Z nakupom se mi ne mudi, tako da bom dobro preštudiral kvaliteto motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem lastnik Husqvarne TE610 l.98 :lol: .Moram ti povedati,da zaenkrat nimam nobenih problemov.KTM in Huskvarna sta podobna motorja,yamaha pa je bolj cross zadeva.Na vseh pa moraš delati..odvisno od tvoje vožnje in znanja.Kar se tiče tresenja ....mislim....to so motorji narejeni za teren.KTM je trenutno res na vrhu(pač)...tukaj tudi pride cena zraven.Husqvarna ima probleme z dobavo delov.Italija je blizu.Pri nas ni uradne trgovine za motorje Husqvarna..uvoznik Gil Motosport(031/643-025) obljublja napredek v tej smeri(malce je prezaposlen z SM).Servis TMR(03/5648589),Dol pri Hrastniku pozna motorje,mogoče povprašaj o mnenju pri njih.Res je da vsak svoj motor hvali,vendar ti povem da sem bil tudi jaz v precepu in sicer za Yamaho WR426 :P nato pa ostala dva...zmagovalec je bil motor kateri mi služi dobro.Nima el.šterterja,sem pač bolj za kick.Želim ti,da se boš odločil pravilno...svojim potrebam.Ugoden nakup... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nova WR 400 sicer pri nas ne obstaja več, je pa to še zmeraj proizvajan model in to zaradi enduro tekmovanj, kjer so kubature omejene do 400 cc,

husa zgleda v redu, samo malo nizka se mi zdi, probal sem pa zapelat KTM 620 SC letnik 97, vleku je kar v redu, je bil pa že tako podrt, da ne vem če bi letel 120, amortizerji so spominjali na fedre - bouncy bouncy, olje v mašini še do palčke ni segalo, bremze- jao jao - ja, v Salomoncu je bil, neregistriran pa kao 98 letnik za 800.000, živa podrtija

to sem napisu zato, da dobro pogledaš kaj kupuješ, teren in nevzdrževanje pripeljeta do pizdarije (ne samo pri KTM-u)

ker sem bolj yamaha fan bi ciljal na WR 400 (revolucionarji v 4-T racing)

na nogo vžigajo vsi trije, kot se da razbrati iz dosedanjih postov, KTM ima drago registracijo (nad 500cc)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J zaradi registracije nevem, kakšni so ceniki ,baje gre po kubikaži..do 500,od 500 do 750 in naprej (mislim da je pod 500kubikov še kakšen razred?).Od prijatelja sem tudi slišal, da wr 400 manj pokuri(nevem kakšna je poraba pri enduro motorjih in me tudi ne moti, če popije kakšen liter več), samo še vedno me bolj mikjo endure nad 600 kubiki.

Upam da se Husqvarni obetajo kaj bolši časi glede delov in cen, ker me še bolj mika kot Yamaha :evil: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes sem klical na servis TMR in mi je (lastnik,mehanik?) povedal, da je yamaha pravi cross motor in ni uporaben za na cesto?Baje da se vrti z 12000 obrati in je narejen izključno za cross, razen če bi ga vozil po cesti bilj počasi.Bat se menja na okrog 8000km, tako da potem ne bi nič več prišparal pri registraciji ( http://www.euroauto.si/tp/izracun.html ) , kar bi dal za dele.Jaz rabim motor, ki je uporaben tudi na cesti, zato me zanima če ima mogoče kdo kakšne izkušnje z njim :?: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kerem motorju sta se pa pogovarjala? o 80 kubični kroski??

WR se npr. vrti do 9000

sem pa jaz zarad podobne zagate vzel TTR600

sicer pa tko ne-offroad motorji postajajo vedno dražji, ker predstavljajo povprečnemu slovencu luksuz in če hočeš močen motor, ki ga boš lahko poceni registriral in poleg tega minimalno vzdrževal, tuki odgovora ni

menjava bata na 8000 pri kroski, že mogoče, sam kako ti misliš krosko registrirat, ko nima ne luči in ima precej preglasen izpuh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne zgovarjala sva se od wr 400.Zaradi stroškov je pa tako...če motor moraš met ga bom mel pa naj stane kar hoče.

Ta ttr je tvoja?Zelo lepo zgleda...samo moti me tank.Pa tudi ne poznam lastnosti tega motorja(teža,uporabnost,moč,cena), če se jih sploh kaj prodaja, ker še nikoli nisem razmišljal o takem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WR400 ni kros motor, je enduro competition in nobena kroska ali takšna endura ni vesela če jo konstantno tiščiš po cesti, vrti se do 9000 in ne 12,

bat na 8.000 km pri tem motorju je neumnost

TMR je preveč splošen mehankar, da bi ti vedu povedat kako dobro in koristno informacijo

ta ttr je moja, res ima 2 konja manj kot WR400, je tut kakih 25 kil težja, samo ima večji navor in to pri nižjih obratih

zavisi pa tut od tebe ker motor bi ti najbol ustrezu, glede na to, za kaj bi ga rabu, kje bi se furu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WR400 vzdrži precej več brez da bi motor sploh odprl. Npr. tudi 35000 km - v SM predelana wr426, vožena samo po cesti - podatki od nekega Nemca z foruma na www.supermoto.de

Tisto menjavanje bata na 8000 km je samo za zelo ekstremne uporabe pa še to

je vprašljivo. Je pa res predpisano menjavanje olja na 1500 km (še vedno bolje od kakšnega KTM450 = na vsakih 10 ur oziroma 500 km)

Če hočeš bolj zanesljiv motor pa kupi DRZ400 ali DRZ400E (ne DRZ400S=prašiček) - je poceni, motor je zelo zanesljiv, menjava olja na 6000 km, moči dovolj, vzmetenje je tudi dobro.

Če boš vzel kako bolj težko mašinco (XR650, SC625, TT600) boš zelo zadovoljen na cesti in raznih makadamskih poteh (težjih poti pa se boš izogibal), če pa vzameš kaj lažjega (wr450, ktm450) pa boš malo manj zadovoljen na cesti (+razne ture >500 km verjetno odpadejo). Pravega motorja za oboje verjetno ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k69mj:hvala za informacijo.

ne ne rabim vzdržljivega motorja..rajši imam power tako da še malo pogledam oglasnik, če dobim kaj pametnega notri, drugače pa kupim yamaho, če jo seveda ne bo že prej prodav.

Ja na forum sem malo pogledal...samo, moja nemščina je slaba :?

Motor ne bom rabl za kakšne dolge razdalje, če bi ga pa rabil bi kupil kaj bolj potovalnega(mogoče bom skočil na morje), kar pa sploh nimam namena nabaviti.

Na TMR sem poslal e-mail, kaj mi predlagajo od teh treh motorjev in me prav zanima če bom dobil kakšen odgovor :?: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Evo ... bomo imeli za zacetek eno debato o utekanju masine. Za zdaj imam tocno toliko razlicnih nasvetov, kolikor mnenj sem slisal.

V tovarniskem prirocniku glede utekanja pise, naj se pol ure motor vrti med 1/4 in 1/2 gasa, potem naj bi se "pregledalo" ce je OK, potem pa se 10-15min voznje. In potem je ready to race :blink:

Sem klical serviserja za Yamaho, Jureta Primica - stevilko so mi pri Habatu dali. On mi je priporocil, da bi po eni delovni uri ze zamenjal olje in filer, potem bi pa nadaljeval z utekanjem oz. voznjo brez hudih obremenitev - s tem podaljsanim utekanjem naj bi podaljsal zivljensko dobo motorja.

Bladzo po drugi strani svetuje, da naj se med vikendom kar se lepo vozim, naredim kakih 100km in sele potem zamenjam olje, da moja voznja tako ali tako se zdalec ne obremenjuje masine. SF po drugi strani pravi naj olje kar ze zamenjam, da gredo opilki ven, med vikendom naj se pa kvecjemu umirjeno vozim - ce sploh.

Je imel kdo nov WR 400 - kako pravilno utekati masino? Cilj ni cim prejsnja pripravljenost na neke tekme, pac pa kaj daljsa zivljenska doba (tekmovalnih obremenitev motor itak ne bo imel, tako ali tako ga se lep cas ne bom znal izkoristit).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti se sicer zezas, ampak ... no, motor ima narejenih vsega ~16km, skupen cas delovanja je sicer verjetno bil slabo uro, ampak masina ni dala od sebe nic pametnega, nekaj mestne voznje do 80km/h, malo "tipanja" kaj se da po makadamu, ampak ... ne vem a je zrelo za menjavo ali ne. Verjetno je nekje vmes :lol:

@Desmo - tebi tile casi sicer malenkostno delujejo, ampak ce je masina v eni uri vtecena potem ne more biti vseeno ce jo z istim oljem 2x dlje vozis, ceprav brez obremenitev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, pejd se peljat za eno uro, naredi 50 km pa zamenjaj olje in filter. Prva zgodnja menjava je itak da se rešiš morebitnih večjih opilkov v motorju.

Če pa pogledam kaj ti piše v tovarniškem priročniku je pa motor zgleda že tovarniško utečen in verjetno utekanje pomeni samo kontrolo, če še vse stoji tam kot mora (recimo če je bat še vedno privezan na ročici za diferencialno zaporo in podobno). ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!