Jump to content

Recommended Posts

Pozdravljeni! Imam tomos youngster racing, ki mi je do sedaj dobro služil. Prosil bi vas ce mi pomagate razvozlati sledeče težave z motorjem. 1. Ko se peljem po cesti okoli 27-31 km\h mi v motorju nekaj zelo čudno ropota, kot da bi neki železni delček skakal v motorju "cinglja". 2. Ko se peljem mi velikokrat ko se ustavim motor sam ugasne (neglede kako imam nastavljeni štantgas) isto se mi zgodi pri speljevanju :( 3. Malo prej pa je motor kar izgubil moč in v mašini je slišati kot bi nekaj na tesno drgnilo, recimo kot bi bat na tesno drgnil. Sedaj ga je tudi zelo težko vžgati (rabi nekaj časa). Prosim vas za kakšen odgovor! Že v naprej hvala!

Link to comment
Share on other sites

Če ne znaš ugotoviti/pošraufati sam, pelji k mehaniku, on ti bo vse povedal in zrihtal.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Če ne znaš ugotoviti/pošraufati sam, pelji k mehaniku, on ti bo vse povedal in zrihtal.

Pošravfal bi že sam, samo da bi pa ugotovil pa nimam časa in sem vas prosil za pomoč če mogoče kdo kaj ve oziroma je imel podoben problem.

Link to comment
Share on other sites

To se tudi meni zdi da se je pregrel, ker sem ga takrat tišal v velik in dolg klanec.

Link to comment
Share on other sites

Pregret/zariban. Snemi cilinder pa poglej-čist lahko, potrebno odšravfat samo 4 matice na stojnih vijakih pa koleno uplinjača in izpuh.

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni! Imam tomos youngster racing, ki mi je do sedaj dobro služil. Prosil bi vas ce mi pomagate razvozlati sledeče težave z motorjem. 1. Ko se peljem po cesti okoli 27-31 km\h mi v motorju nekaj zelo čudno ropota, kot da bi neki železni delček skakal v motorju "cinglja". 2. Ko se peljem mi velikokrat ko se ustavim motor sam ugasne (neglede kako imam nastavljeni štantgas) isto se mi zgodi pri speljevanju :( 3. Malo prej pa je motor kar izgubil moč in v mašini je slišati kot bi nekaj na tesno drgnilo, recimo kot bi bat na tesno drgnil. Sedaj ga je tudi zelo težko vžgati (rabi nekaj časa). Prosim vas za kakšen odgovor! Že v naprej hvala!

Snami dol cilinder,da vidiš kako je z batom,še prej pa bi jaz pogledal sklopko.Spustiš olje in odšraufaš desni pokrov,če robota bi že takoj moral videti,če še to ni,pa šraufaj dalje,sklopka...Jaz osebno sumim sklopko :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni! Imam tomos youngster racing, ki mi je do sedaj dobro služil. Prosil bi vas ce mi pomagate razvozlati sledeče težave z motorjem. 1. Ko se peljem po cesti okoli 27-31 km\h mi v motorju nekaj zelo čudno ropota, kot da bi neki železni delček skakal v motorju "cinglja". 2. Ko se peljem mi velikokrat ko se ustavim motor sam ugasne (neglede kako imam nastavljeni štantgas) isto se mi zgodi pri speljevanju :( 3. Malo prej pa je motor kar izgubil moč in v mašini je slišati kot bi nekaj na tesno drgnilo, recimo kot bi bat na tesno drgnil. Sedaj ga je tudi zelo težko vžgati (rabi nekaj časa). Prosim vas za kakšen odgovor! Že v naprej hvala!

To se je meni zacelo vceri dogajat čisto isto kod si ti napisal!!! pa nevem kaj naj naredim? kaj ti si mogoče zel ono cevko z filtra ven?

Link to comment
Share on other sites

Da vzel sem jo ven že na začetku ko sem kupil motor, ker sem takrat odstranil vse blokade. Sam še vedno najbolj sumim bat in cilinder. Malo prej sem snel cilinder in glavo ter pregledal bat, bat se mi zdi vredu razen da je na spodnji strani nekaj vodoravnih risov eden zraven drugega :glare:. Vse skupaj sem sestavil nazaj, zelo namazal z oljem in vžgal motor motor je imel na začetku isto "drgnenje" nato pa je nehalo, z njim sem se vozil okoli 20 kilometrov in ko sem prišel domov se mi zdi da se spet potihoma začenja "drgnenje".

"ajuric3": Ali si odstranil cevko in imaš težave pri speljevanju? Drugače velikokrat dobi preveč zraka in se ugasne ko odstraniš to cevko.

Edited by start123
Link to comment
Share on other sites

Da vzel sem jo ven že na začetku ko sem kupil motor, ker sem takrat odstranil vse blokade. Sam še vedno najbolj sumim bat in cilinder. Malo prej sem snel cilinder in glavo ter pregledal bat, bat se mi zdi vredu razen da je na spodnji strani nekaj vodoravnih risov eden zraven drugega :glare:. Vse skupaj sem sestavil nazaj, zelo namazal z oljem in vžgal motor motor je imel na začetku isto "drgnenje" nato pa je nehalo, z njim sem se vozil okoli 20 kilometrov in ko sem prišel domov se mi zdi da se spet potihoma začenja "drgnenje".

"ajuric3": Ali si odstranil cevko in imaš težave pri speljevanju? Drugače velikokrat dobi preveč zraka in se ugasne ko odstraniš to cevko.

"revival" Kaj bi pa lahko bilo na primer narobe z sklopko, ker motor ima prevoženih samo 500km in mislim da se nebi mogla tako hitro obrabiti.

Link to comment
Share on other sites

Da vzel sem jo ven že na začetku ko sem kupil motor, ker sem takrat odstranil vse blokade. Sam še vedno najbolj sumim bat in cilinder. Malo prej sem snel cilinder in glavo ter pregledal bat, bat se mi zdi vredu razen da je na spodnji strani nekaj vodoravnih risov eden zraven drugega

Če je pregret, to ne boš videl na oko.

Link to comment
Share on other sites

Če je pregret, to ne boš videl na oko.

Torej naj kar zamenjam bat in cilinder pa bom najhitreje videl?

Link to comment
Share on other sites

Ja ko sem odstranil to cevko se mi je zacelo to dogajat

Najbolje je da jo nekako zalimaš z sekundnim lepilom nazaj kot je bila ali pa zamenjaj dizo v fergazarju na 51 ter malo povečas kanal v gumjastem kolenu kateri gre potem v cilinder.

Link to comment
Share on other sites

Torej naj kar zamenjam bat in cilinder pa bom najhitreje videl?

Še nekaj bi vprašal. Ta motor ima zadaj posodo za olje, ker sam dela mešanico za mašino. Torej ali bi bilo mogoče da črpalka za olje ne deluje in se mešanica ne dela in je motor deloval samo na bencin in se je potem uničil kakšen ležaj v mašini? Ker kot jaz vem olje v bencinu pomaga pri mazanju ležajev.

Link to comment
Share on other sites

Jah če se ti da le snami glavo in cilinder ter poglej če ima ojnica kej lufta gor in dol. Če maš šubler pa premeri še premer bata in cilindra. Zdej za A55 mašine ne vem če je, vem pa da imaš kompleten manual od A35 na netu in si tam poglej dovoljene meje odstopanj. Če ne pa poglej menjalnik pa tisto 2-predstavno sklopko.

Za mešanico bi pa ja vedel če ne meša, pač nivo le te bi bil zmeraj enak.

Link to comment
Share on other sites

Ja ko sem odstranil to cevko se mi je zacelo to dogajat

pa recimor ko se vozim pa kr naenkrat zmanka moći pa se vgasne moped kaj bi to lahko bilo?

Link to comment
Share on other sites

pa recimor ko se vozim pa kr naenkrat zmanka moći pa se vgasne moped kaj bi to lahko bilo?

Se ti je to dogajalo že prej? Ali po tem ko si odstranil cevko?

Link to comment
Share on other sites

Se ti je to dogajalo že prej? Ali po tem ko si odstranil cevko?

ja ko sem odstranil cevko en pa mi je reko da je kao premalo bencina not... pa take

Link to comment
Share on other sites

ja ko sem odstranil cevko en pa mi je reko da je kao premalo bencina not... pa take

:) ubistvu ga je res premalo, ker je preveč zraka. Zato moraš dati 51 dizo notri. Ceprav na tvojem mestu bi dal cevko nazaj notri ker ni velike razlike brez cevke jaz jo imam sedaj notri pa mi gre vseeno 60 km\h brez ostalih blokad.

Link to comment
Share on other sites

:) ubistvu ga je res premalo, ker je preveč zraka. Zato moraš dati 51 dizo notri. Ceprav na tvojem mestu bi dal cevko nazaj notri ker ni velike razlike brez cevke jaz jo imam sedaj notri pa mi gre vseeno 60 km\h brez ostalih blokad.

Jaz sem si danes kupil auspuh od starega avtomatika pa ga bom dal gor pa iz kolena sem htel oni obroček ven potegnit pa ni šlo kaj ga moram zbrusit? kak si ti odsttrano blokade? in kaj si naredil ko se ti je vgaševal?

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem si danes kupil auspuh od starega avtomatika pa ga bom dal gor pa iz kolena sem htel oni obroček ven potegnit pa ni šlo kaj ga moram zbrusit? kak si ti odsttrano blokade? in kaj si naredil ko se ti je vgaševal?

Avspuh od avtomatika je zelo dober za na youngsterja. Pobrusi ga nato pa bo padel ven. Pri enem motorju sem zamenjal dizo na 51 da se mi je nehal ugasati. Pri drugem motorju sem pa dal nazaj cevko in deluje isto kot tisti brez cevke.

Link to comment
Share on other sites

Avspuh od avtomatika je zelo dober za na youngsterja. Pobrusi ga nato pa bo padel ven. Pri enem motorju sem zamenjal dizo na 51 da se mi je nehal ugasati. Pri drugem motorju sem pa dal nazaj cevko in deluje isto kot tisti brez cevke.

kak misliš pobrusi ga da bo padel ven? Kaj ti si koleno pri fergazerju rasiril? Ker jaz tisto ne dobim ven.

Link to comment
Share on other sites

kak misliš pobrusi ga da bo padel ven? Kaj ti si koleno pri fergazerju rasiril? Ker jaz tisto ne dobim ven.

Ali imaš gumjasto ali kovinsko koleno? Če je gumjast ga prevrtaj z 10 svedrom ce je pa kovina pa tisto plastiko "vrtaš" ali brusiš tako dolgo da se obrabi in pade ven.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!