Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Trenutno je diza notri 52..Mislite da bo bolje če dam 51? lp

Objavljeno

Poglej kakšna je svečka, če je temna potem je lahko manjša diza, če pa je svetla (bela) potem to ne bo dobro. Čeprav za 0,01 manjša diza ne more narediti kakšne bistvene spremembe.

lp

Franc

Objavljeno

Eh... Notri je diza 51, nov filter v airboxu, ker je bil prejšni čisto raztrgan, nova podložka.... Isto kot prej. Zdaj ko sem ga nazaj sestavil sploh noče zaug dol skočit... Ga bom dal kar na servis, HVAL za odgovore. Lp

Objavljeno (popravljeno)

Poglej kakšna je svečka, če je temna potem je lahko manjša diza, če pa je svetla (bela) potem to ne bo dobro. Čeprav za 0,01 manjša diza ne more narediti kakšne bistvene spremembe.

lp

Franc

Popravljeno . Popravil dady97
Objavljeno

Še eno vprašanje. Koliko je original fergazer v tem motorju ker tukaj je 14/12? Lp

Objavljeno

Še eno vprašanje. Koliko je original fergazer v tem motorju ker tukaj je 14/12? Lp

Točno tolk :naughty:

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Motor dela uredu. Hvala za odgovore .LP

Zdej pa motor dela, če počasi dodajaš gas, če ga daš preveč crkne.... Slučajno kdo ve kje je problem? Lp
Objavljeno

Zdej pa motor dela, če počasi dodajaš gas, če ga daš preveč crkne.... Slučajno kdo ve kje je problem? Lp

Mraz?

Če še nagaja ko se segreje, pa boš verjetno moral spet malo čistiti (diza, vplinjač...) .

lp

Franc

Objavljeno

Mraz?

Če še nagaja ko se segreje, pa boš verjetno moral spet malo čistiti (diza, vplinjač.. .) .

lp

Franc

Aha, ok hvala. Lp
Objavljeno

Jaz mislim,da imaš problem v nastavitvah zrak,gorivo :naughty:

Objavljeno

Jaz mislim,da imaš problem v nastavitvah zrak,gorivo :naughty:

Moram omejit količino zraka? Kako? Lp
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moram omejit količino zraka? Kako? Lp

Včeraj sem malo naštimal štandgas in dela pod zaugom normalno. Ko zaug spustim moram dodati gas usake 5 sekund da ne crkne. Bi moral dat kakšno mrežico pred pred fergazer da omejim količino zraka?
Objavljeno

Mrežica kaj dosti ne bo omejila. Rabiš filter (lahko pa za probo s selotejpom prelepiš del luknje vplinjača, če bo to pomagalo rabiš filter). Druga možnost je večja diza.

lp

Franc

Objavljeno

Mrežica kaj dosti ne bo omejila. Rabiš filter (lahko pa za probo s selotejpom prelepiš del luknje vplinjača, če bo to pomagalo rabiš filter). Druga možnost je večja diza.

lp

Franc

Zračni filter? Sej to črno škatlo mam že gor. Obstaja še kakšen filter? Lp
Objavljeno

Zračni filter? Sej to črno škatlo mam že gor. Obstaja še kakšen filter? Lp

To je to, razen če si ga kaj spreminjal (odstranitev "trnka" naj ne bi bil problem).

V teoriji je tako da pozimi (ko je mraz) dobi več zraka zato bi rabil večjo dizo ( v praksi pa je razlika skoraj neopazna in to običajno ni potrebno) . Očitno ti nekaj nagaja, ta dodatna sprememba pa je zadevo poslabšala do te meje, da ti crkuje. Lahko ti kakšna stvar maši dizo (smeti, voda-kondenz... ) . Ker če ti dela ko je spuščen "zaug" očitno dobiva preveč zraka oz. premalo bencina. "Simptomi" kažejo v to smer, lahko pa je tudi kaj drugega (slabo tesnenjem, problemi z vžigom... ) .

lp

Franc

Objavljeno

To je to, razen če si ga kaj spreminjal (odstranitev "trnka" naj ne bi bil problem).

V teoriji je tako da pozimi (ko je mraz) dobi več zraka zato bi rabil večjo dizo ( v praksi pa je razlika skoraj neopazna in to običajno ni potrebno) . Očitno ti nekaj nagaja, ta dodatna sprememba pa je zadevo poslabšala do te meje, da ti crkuje. Lahko ti kakšna stvar maši dizo (smeti, voda-kondenz... ) . Ker če ti dela ko je spuščen "zaug" očitno dobiva preveč zraka oz. premalo bencina. "Simptomi" kažejo v to smer, lahko pa je tudi kaj drugega (slabo tesnenjem, problemi z vžigom... ) .

lp

Franc

Sepravi povečam dizo. Trenutno je 52, bi bila 54 uredu? Lp
Objavljeno

Sepravi povečam dizo. Trenutno je 52, bi bila 54 uredu? Lp

Drugače kot da probaš ne bo šlo (saj jaz ne vem za drugačen način). Jaz sem enkrat probaval z eno staro dizo, sem postopoma povečeval luknjo (vrtal), je šlo vse bolje dokler ni šlo več nikamor ( pa je bila razlika malenkostna).

Dize so medeninaste in lahko oksidirajo, tako da včasih pomaga že če jo samo zamenjaš.

lp

Franc

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vsi

Prosim vas za pomoč

Imam tomos youngster 25 letnik 2005, predelano je samo glava valja, zadnji zobnik, izpuh od starega a3 avtomatika.

Težava je sledeča motor prižge in dela samo pod čokom, ko dodam gas da čok skoči gor pa motor ugasne. Prav tako se lahko vozim pod čokom, ko pa čok skoči nazaj gor pa motor ugasne.

Zamenjal sem veliko svečk različnih proizvajalcev, očistil celoten frgazer ki je delorto 14/9 diza 50, menjal cevko za bencin, svečka je kavno rjave barve.

Motor še vedno ne dela zato vas prosim da mi svetujete kaj naj še poiskusim. Hvala vsem za pomoč.

Objavljeno (popravljeno)

Da ti kje ne velče ti. fouš luft. opreglej na prirobnici vplinjača,... Lahko okol mal pošpricaš z start sprejem oz. čim podobnim pa če se obrati dvignejo ti vleče ˝fouš˝ zrak

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Nikjer ne vleče zraka sem vse pregledal kolega mi je rekel naj poizskusim očistiti glavo šobo,tako da ko bom imel več časa se bom tega lotil vam sporočim kako je šlo.

Objavljeno

odšravfal dizo pa z gilo očistil kanal tm k se diza na šravfa in sedaj dela hvala.

Zdaj me pa zanima kam na lpp se nese cilinder brusit a tm k je tehnični pregled

Objavljeno (popravljeno)

Ja sej-čiščenje uplinjača primarno pomeni čiščenje dize in kanalov. Če ga od zunej pucaš ne pomaga prov dost :). Za brusit cilindre pa nebi vedel...

Drugač pa super da si zrihtal :)

Popravljeno . Popravil trojan69

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!