Jozee Objavljeno Junij 23, 2010 Deli Objavljeno Junij 23, 2010 Vsaka čast, kapo dol :trance_27_notworthy: :worship:. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
molotov Objavljeno Junij 23, 2010 Deli Objavljeno Junij 23, 2010 car ni kej... vidm pa da so ceste lepo vzdrževane ... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
basbas Objavljeno Junij 23, 2010 Deli Objavljeno Junij 23, 2010 Ej svaka čast, TO JE TO Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Junij 23, 2010 Deli Objavljeno Junij 23, 2010 Bravo Bambi! :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
avtomoto Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Tudi moje cestitke in pozdrave od cehov s katerimi si se srecal v Mongoliji. Jaz sem jih srecal v Rusiji ko so flikali KTM, njihove slike prilimam kasneje ko se vrnem z moje fure. ajd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Po mehki podlagi ni enostavno vozit. Zgleda, da ni bilo omembe vredne škode. Srečno še naprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Agostini Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Bambi ti si norc. Pravi pustolovec. Čestitam za doseženo ! lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SkySam69 Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Bambi, kapo dol ... razturaš :trance_27_notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Electric Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Včeraj smo debatirali kdaj prideš domov in kak če je ktm zdržal, pa vidim da si žif in moped doma, me veseli da si se zlizal . Ni treba zraven slik še 2 pira dat, ti samo povej kdaj in kje se dobimo pa bom že dal za pivo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Basko Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 čestitam za odpeljano pot. če boš kdaj imel predstavitev poti jo prosim objavi, ker me res zanima kako je to (ker imam plan enkrat to naredit) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Majesty Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) :trance_27_notworthy: Dej naloudi nekam fotke no.. Sej ni treba vseh! Lohka vsako drugo Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil Majesty Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 Super podvig, čestitam Daj pripravi res kako predavanje, z veseljem pridem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zzigon Objavljeno Junij 24, 2010 Deli Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) zakon, Bambi! Čestitam in lepo, da si prišel cel nazaj slike pa le pripopaj lp ž Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil zzigon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno Junij 27, 2010 Deli Objavljeno Junij 27, 2010 Bambi, čestitam !!! Vsaka čast ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Junij 27, 2010 Avtor Deli Objavljeno Junij 27, 2010 Hvala vsem za čestitke,pot je bila res enkratna in doživetja ter izkušnje neponovljivi! Predstavitev poti res bo in sicer v Mariboru v Cafeju Conte na Regentovi ulici nekje začetek septembra , ko ni več dopustov. Termin in vse bo objavljen !!!! Pozdrav, Bambi! ataIBA, suhi in gandi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno Junij 27, 2010 Deli Objavljeno Junij 27, 2010 Car. Tudi jaz navijam za to, da pripopaš nekam fotke. Ker si potihem želim tudi sam enkrat na eno tako furo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Junij 28, 2010 Avtor Deli Objavljeno Junij 28, 2010 In potem se ponovno, kljub temu da imam že dva ustvarjena albuma( seveda prazna) odpravim ustvarit še enega-Mongolija 2010! In kaj se zgodi? NIČ ! Izberem slike, jih zazipam,jih dodam ....in potem piše Prosimo počakajte?! In to piše ure in ure in dneve in leta ....? Pa imam povezavo 10M( mimogrede). In dobimo še tretji prazen album? Tako, da očitno s slikami ne bo nič! Čestitam pa vsem ki imajo ustvarjene albume-le kako so to naredili mi ostaja večna uganka? Še dobro da motor vozim malo boljše, kot znam delati s Čurnalnikom! Bambi! brez slike! ataIBA 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Junij 28, 2010 Deli Objavljeno Junij 28, 2010 Bambi vem kako zateži tale album. Tut meni je :wallbash:sistem in obstajajo boljše variante ustvarjanja albumov. Ampak se da nekak pregurat ponavadi. Drugače pa čestitke na srečen povratek in odlično doživetje. Upam da boš priporavil kak report o pripetljajih in občutjih na tej dolgi poti. Srečno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klv2004 Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 Bravo Bambi, upam da se kdaj srečava. Razturaš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Julij 1, 2010 Avtor Deli Objavljeno Julij 1, 2010 Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju). Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje? Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor.Tisti ki argumentirajo da je KTM tudi najlažji med konkurenco se motijo!Ker za resno turo kot je Mongolija mora biti opremljen z 45 L. rezervoarjem.In potem je kar nekaj težji.Ampak še vedno ga po pesku žgeš na gasu-sipina polni gas!Plitva reka-zadnje kolo.Velika jama-zadnje kolo.Toda vsi tisti asvaltni kilometri-tam bi ga takoj menjal za BMW.Ker hitrosti nad 130 pri 10-12 urni vožnji dnevno niso človeške.Ker ti glavo hoče odtrgat.Na BMW sem pri 160 lahko še skoraj kadil!Ko pa v Gobiju srečaš BMW-jaše ki tankajo samo po 10 litrov (posledično temu 80 oktanskega ali manj)zaradi teže krave -takrat si vesel da sediš na oranžnem(moj je sicer črn).Pa ko ga pobiraš tudi!Že zaradi tega ker odlomiš samo "blinker", če že težo zanemarimo.Pa zadnji amortizer ne spusti ( no ja razen enemu Čehu ki sem ga srečal)saj sem videl dva BMW ja s tem problemom in enega s kompletno odlomljenim zadkom.Ker so te "welblech" piste res ubijalske, nad 90 gre(če si malo nor),drugače pa pod 30(če nisi nor)!!In to kakih 1.000 km vse skupaj.Načne material in živce, pa očesne votline tudi.Jaz seveda spadam v prvo skupino (nori).Ampak amortizerje hoče potrgat-gre pa!Moraš samo kaki šrauf zvečer zategnit.Vsak večer!Zamerim "felnam", da ne zdržijo ubijalskih lukenj in imam dve lepi vzboklini.Ampak sta zdržali še 10.000 km do doma!Vozil sem na normalnem tlaku 2,5spredaj, 2,8 zadaj ker nisem upal spuščati zaradi ostrega kamenja.Ki ga ponoči škrateki vsakega posebej postavijo s špicom navzgor!Zdaj pa žgi!In je Metzeler Karoo po 3.500 km bil skoraj gladek zadaj.Ampak sem z njim naredil še 3.500 asvalta do Barnaula(RUS),ne več kot 90 na uro do novih gum!Ki v Rusiji stanejo duplo-Pirelli Scorpion komplet 500 USD?!Ampak bi dal jurja, samo da domov pridem In ko so me Alpenrockerji(poglej njihovo stran) z 30.000 EUR + Touratech BMW-ji pomilovalno gledali na mojem šlank mopedu (pred začetkom njihove ture), bi verjetno že kar prvi dan 30 km od Ulanbatarja (opozarjal sem jih na blato zaradi dvodnevnega dežja)z užitkom menjali za moj motor!Z njihovim doplačilom Jaz pa od Novosibirska proti domu obratno!In debate ni nikoli konec!Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš. Pa lep pozdrav , dr.Bambi! basbas, Luka66, trebor in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Julij 1, 2010 Avtor Deli Objavljeno Julij 1, 2010 Bambi, čestitam !!! Vsaka čast ! Hvala, štejem si v čast, da mi čestita nekdo, ki je prevozil še 1000X več kot jaz.Kontra! ataIBA 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Julij 2, 2010 Deli Objavljeno Julij 2, 2010 Bambi, kapo dol za tole pot. A si imel original feltne na KTM? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
basbas Objavljeno Julij 2, 2010 Deli Objavljeno Julij 2, 2010 Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju). Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje? Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor.Tisti ki argumentirajo da je KTM tudi najlažji med konkurenco se motijo!Ker za resno turo kot je Mongolija mora biti opremljen z 45 L. rezervoarjem.In potem je kar nekaj težji.Ampak še vedno ga po pesku žgeš na gasu-sipina polni gas!Plitva reka-zadnje kolo.Velika jama-zadnje kolo.Toda vsi tisti asvaltni kilometri-tam bi ga takoj menjal za BMW.Ker hitrosti nad 130 pri 10-12 urni vožnji dnevno niso človeške.Ker ti glavo hoče odtrgat.Na BMW sem pri 160 lahko še skoraj kadil!Ko pa v Gobiju srečaš BMW-jaše ki tankajo samo po 10 litrov (posledično temu 80 oktanskega ali manj)zaradi teže krave -takrat si vesel da sediš na oranžnem(moj je sicer črn).Pa ko ga pobiraš tudi!Že zaradi tega ker odlomiš samo "blinker", če že težo zanemarimo.Pa zadnji amortizer ne spusti ( no ja razen enemu Čehu ki sem ga srečal)saj sem videl dva BMW ja s tem problemom in enega s kompletno odlomljenim zadkom.Ker so te "welblech" piste res ubijalske, nad 90 gre(če si malo nor),drugače pa pod 30(če nisi nor)!!In to kakih 1.000 km vse skupaj.Načne material in živce, pa očesne votline tudi.Jaz seveda spadam v prvo skupino (nori).Ampak amortizerje hoče potrgat-gre pa!Moraš samo kaki šrauf zvečer zategnit.Vsak večer!Zamerim "felnam", da ne zdržijo ubijalskih lukenj in imam dve lepi vzboklini.Ampak sta zdržali še 10.000 km do doma!Vozil sem na normalnem tlaku 2,5spredaj, 2,8 zadaj ker nisem upal spuščati zaradi ostrega kamenja.Ki ga ponoči škrateki vsakega posebej postavijo s špicom navzgor!Zdaj pa žgi!In je Metzeler Karoo po 3.500 km bil skoraj gladek zadaj.Ampak sem z njim naredil še 3.500 asvalta do Barnaula(RUS),ne več kot 90 na uro do novih gum!Ki v Rusiji stanejo duplo-Pirelli Scorpion komplet 500 USD?!Ampak bi dal jurja, samo da domov pridem In ko so me Alpenrockerji(poglej njihovo stran) z 30.000 EUR + Touratech BMW-ji pomilovalno gledali na mojem šlank mopedu (pred začetkom njihove ture), bi verjetno že kar prvi dan 30 km od Ulanbatarja (opozarjal sem jih na blato zaradi dvodnevnega dežja)z užitkom menjali za moj motor!Z njihovim doplačilom Jaz pa od Novosibirska proti domu obratno!In debate ni nikoli konec!Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš. Pa lep pozdrav , dr.Bambi! POŠTENO! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Julij 4, 2010 Avtor Deli Objavljeno Julij 4, 2010 Bambi, kapo dol za tole pot. A si imel original feltne na KTM? Vse razen "kesla" in alu zaščite motorja je original oziroma serijsko!Redy to race! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rrrr Objavljeno Julij 4, 2010 Deli Objavljeno Julij 4, 2010 Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju). Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje? Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor. ...... ..... ..... Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš. Pa lep pozdrav , dr.Bambi! Vsak cigan svojo malho... - ampak Bambi, tole zgoraj si pa dobro napisal. rrrr ataIBA 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se