Skoči na vsebino

Mongolija 2010


Priporočene objave

Objavljeno

Vsaka čast, kapo dol :trance_27_notworthy: :worship: :worship:.

Objavljeno

car ni kej... vidm pa da so ceste lepo vzdrževane ... :P :P

Objavljeno

Tudi moje cestitke in pozdrave od cehov s katerimi si se srecal v Mongoliji.

Jaz sem jih srecal v Rusiji ko so flikali KTM, njihove slike prilimam kasneje ko se vrnem z moje fure.

ajd

Objavljeno

Po mehki podlagi ni enostavno vozit. Zgleda, da ni bilo omembe vredne škode. Srečno še naprej.

Objavljeno

Bambi ti si norc.

Pravi pustolovec. Čestitam za doseženo !

lp

Objavljeno

Bambi, kapo dol ... razturaš :trance_27_notworthy:

Objavljeno

Včeraj smo debatirali kdaj prideš domov in kak če je ktm zdržal, pa vidim da si žif in moped doma, me veseli da si se zlizal :grupni: .

Ni treba zraven slik še 2 pira dat, ti samo povej kdaj in kje se dobimo pa bom že dal za pivo :beer2::smoke:

Objavljeno

čestitam za odpeljano pot.

če boš kdaj imel predstavitev poti jo prosim objavi, ker me res zanima kako je to (ker imam plan enkrat to naredit)

Objavljeno (popravljeno)

:trance_27_notworthy:

Dej naloudi nekam fotke no.. Sej ni treba vseh! Lohka vsako drugo :)

Popravljeno . Popravil Majesty
Objavljeno

Super podvig, čestitam trance_07_beerchug.giftrance_07_beerchug.giftrance_07_beerchug.gif

Daj pripravi res kako predavanje, z veseljem pridem.

trance_40_thumbup.giftrance_40_thumbup.giftrance_40_thumbup.gif

Objavljeno (popravljeno)

zakon, Bambi! Čestitam in lepo, da si prišel cel nazaj :P

slike pa le pripopaj :D

lp

ž

Popravljeno . Popravil zzigon
Objavljeno

Bambi, čestitam !!!

Vsaka čast !

Objavljeno

Hvala vsem za čestitke,pot je bila res enkratna in doživetja ter izkušnje neponovljivi!

Predstavitev poti res bo in sicer v Mariboru v Cafeju Conte na Regentovi ulici nekje začetek septembra , ko ni več dopustov. Termin in vse bo objavljen !!!!

Pozdrav, Bambi!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Car.

Tudi jaz navijam za to, da pripopaš nekam fotke. Ker si potihem želim tudi sam enkrat na eno tako furo.

:beer2:

:beer2:

Objavljeno

In potem se ponovno, kljub temu da imam že dva ustvarjena albuma( seveda prazna) odpravim ustvarit še enega-Mongolija 2010!

In kaj se zgodi? NIČ !

Izberem slike, jih zazipam,jih dodam ....in potem piše Prosimo počakajte?! In to piše ure in ure in dneve in leta ....?

Pa imam povezavo 10M( mimogrede).

In dobimo še tretji prazen album? Tako, da očitno s slikami ne bo nič!

Čestitam pa vsem ki imajo ustvarjene albume-le kako so to naredili mi ostaja večna uganka? Še dobro da motor vozim malo boljše, kot znam delati s Čurnalnikom!

Bambi! brez slike!

Objavljeno

Bambi vem kako zateži tale album. Tut meni je :wallbash:sistem in obstajajo boljše variante ustvarjanja albumov.

Ampak se da nekak pregurat ponavadi.

Drugače pa čestitke na srečen povratek in odlično doživetje.

Upam da boš priporavil kak report o pripetljajih in občutjih na tej dolgi poti.

Srečno!

Objavljeno

Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju).

Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje?

Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor.Tisti ki argumentirajo da je KTM tudi najlažji med konkurenco se motijo!Ker za resno turo kot je Mongolija mora biti opremljen z 45 L. rezervoarjem.In potem je kar nekaj težji.Ampak še vedno ga po pesku žgeš na gasu-sipina polni gas!Plitva reka-zadnje kolo.Velika jama-zadnje kolo.Toda vsi tisti asvaltni kilometri-tam bi ga takoj menjal za BMW.Ker hitrosti nad 130 pri 10-12 urni vožnji dnevno niso človeške.Ker ti glavo hoče odtrgat.Na BMW sem pri 160 lahko še skoraj kadil!Ko pa v Gobiju srečaš BMW-jaše ki tankajo samo po 10 litrov (posledično temu 80 oktanskega ali manj)zaradi teže krave -takrat si vesel da sediš na oranžnem(moj je sicer črn).Pa ko ga pobiraš tudi!Že zaradi tega ker odlomiš samo "blinker", če že težo zanemarimo.Pa zadnji amortizer ne spusti ( no ja razen enemu Čehu ki sem ga srečal)saj sem videl dva BMW ja s tem problemom in enega s kompletno odlomljenim zadkom.Ker so te "welblech" piste res ubijalske, nad 90 gre(če si malo nor),drugače pa pod 30(če nisi nor)!!In to kakih 1.000 km vse skupaj.Načne material in živce, pa očesne votline tudi.Jaz seveda spadam v prvo skupino (nori).Ampak amortizerje hoče potrgat-gre pa!Moraš samo kaki šrauf zvečer zategnit.Vsak večer!Zamerim "felnam", da ne zdržijo ubijalskih lukenj in imam dve lepi vzboklini.Ampak sta zdržali še 10.000 km do doma!Vozil sem na normalnem tlaku 2,5spredaj, 2,8 zadaj ker nisem upal spuščati zaradi ostrega kamenja.Ki ga ponoči škrateki vsakega posebej postavijo s špicom navzgor!Zdaj pa žgi!In je Metzeler Karoo po 3.500 km bil skoraj gladek zadaj.Ampak sem z njim naredil še 3.500 asvalta do Barnaula(RUS),ne več kot 90 na uro do novih gum!Ki v Rusiji stanejo duplo-Pirelli Scorpion komplet 500 USD?!Ampak bi dal jurja, samo da domov pridem :rolleyes:

In ko so me Alpenrockerji(poglej njihovo stran) z 30.000 EUR + Touratech BMW-ji pomilovalno gledali na mojem šlank mopedu (pred začetkom njihove ture), bi verjetno že kar prvi dan 30 km od Ulanbatarja (opozarjal sem jih na blato zaradi dvodnevnega dežja)z užitkom menjali za moj motor!Z njihovim doplačilom :whistle: Jaz pa od Novosibirska proti domu obratno!In debate ni nikoli konec!Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš.

Pa lep pozdrav , dr.Bambi!

Objavljeno

Bambi, čestitam !!!

Vsaka čast !

Hvala, štejem si v čast, da mi čestita nekdo, ki je prevozil še 1000X več kot jaz.Kontra!

Objavljeno

Bambi, kapo dol za tole pot.

A si imel original feltne na KTM?

Objavljeno

Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju).

Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje?

Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor.Tisti ki argumentirajo da je KTM tudi najlažji med konkurenco se motijo!Ker za resno turo kot je Mongolija mora biti opremljen z 45 L. rezervoarjem.In potem je kar nekaj težji.Ampak še vedno ga po pesku žgeš na gasu-sipina polni gas!Plitva reka-zadnje kolo.Velika jama-zadnje kolo.Toda vsi tisti asvaltni kilometri-tam bi ga takoj menjal za BMW.Ker hitrosti nad 130 pri 10-12 urni vožnji dnevno niso človeške.Ker ti glavo hoče odtrgat.Na BMW sem pri 160 lahko še skoraj kadil!Ko pa v Gobiju srečaš BMW-jaše ki tankajo samo po 10 litrov (posledično temu 80 oktanskega ali manj)zaradi teže krave -takrat si vesel da sediš na oranžnem(moj je sicer črn).Pa ko ga pobiraš tudi!Že zaradi tega ker odlomiš samo "blinker", če že težo zanemarimo.Pa zadnji amortizer ne spusti ( no ja razen enemu Čehu ki sem ga srečal)saj sem videl dva BMW ja s tem problemom in enega s kompletno odlomljenim zadkom.Ker so te "welblech" piste res ubijalske, nad 90 gre(če si malo nor),drugače pa pod 30(če nisi nor)!!In to kakih 1.000 km vse skupaj.Načne material in živce, pa očesne votline tudi.Jaz seveda spadam v prvo skupino (nori).Ampak amortizerje hoče potrgat-gre pa!Moraš samo kaki šrauf zvečer zategnit.Vsak večer!Zamerim "felnam", da ne zdržijo ubijalskih lukenj in imam dve lepi vzboklini.Ampak sta zdržali še 10.000 km do doma!Vozil sem na normalnem tlaku 2,5spredaj, 2,8 zadaj ker nisem upal spuščati zaradi ostrega kamenja.Ki ga ponoči škrateki vsakega posebej postavijo s špicom navzgor!Zdaj pa žgi!In je Metzeler Karoo po 3.500 km bil skoraj gladek zadaj.Ampak sem z njim naredil še 3.500 asvalta do Barnaula(RUS),ne več kot 90 na uro do novih gum!Ki v Rusiji stanejo duplo-Pirelli Scorpion komplet 500 USD?!Ampak bi dal jurja, samo da domov pridem :rolleyes:

In ko so me Alpenrockerji(poglej njihovo stran) z 30.000 EUR + Touratech BMW-ji pomilovalno gledali na mojem šlank mopedu (pred začetkom njihove ture), bi verjetno že kar prvi dan 30 km od Ulanbatarja (opozarjal sem jih na blato zaradi dvodnevnega dežja)z užitkom menjali za moj motor!Z njihovim doplačilom :whistle: Jaz pa od Novosibirska proti domu obratno!In debate ni nikoli konec!Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš.

Pa lep pozdrav , dr.Bambi!

POŠTENO! :worship:

Objavljeno

Bambi, kapo dol za tole pot.

A si imel original feltne na KTM?

Vse razen "kesla" in alu zaščite motorja je original oziroma serijsko!Redy to race!

Objavljeno

Čitam debate v temi Supertenerejka in podobne ter premišljujem o vseh teh "enduro" motorjih ( v narekovaju).

Kot večina ve, sem vozil KTM 950 pa BMW r1200GSA pa KTM 990R še prej pa razen kakih 8 hard KTM-ov tudi Yamahe itd.In moje izkušnje?

Oranžni je vsekakor najboljši kar se tiče terena!Tudi pustil me ni še nikoli na cesti.Ok ampak pokvari se lahko vsak motor. ......

.....

..... Moraš pri sebi vedet kaj hočeš in čemu se boš odrekel, ker tako je !Nikoli nimaš najboljšega motorja v enem!Z dvema pa se težko istočasno voziš.

Pa lep pozdrav , dr.Bambi!

Vsak cigan svojo malho... - ampak Bambi, tole zgoraj si pa dobro napisal.

rrrr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!