Skoči na vsebino

Buši & Škorc


racerR1

Priporočene objave

Škoda...Nisem poznala,ampak taka fajn dečka sta zgledala...škoda za svojce - iskrene sožalje vsem,pa naj jima bo lahka zemlja,iz srca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi motoristi imeli dirkališče

Na ljubljanskih Žalah so se svojci in prijatelji včeraj poslovili od dveh motoristov, sicer tekmovalcev v mednarodnem pokalu Alpe Adria, 27-letnega Jureta Vokala in 32-letnega Boštjana Šešerka — Prejšnji četrtek sta čelno trčila v avtomobil, ki jima je zaprl pot — Njuni prijatelji se zavedajo, da sta bila prehitra, pa tudi da bi tovrstne tragedije zagotovo preprečilo dirkališče, kakršnega Slovenija ne premore — Najbližje je na Grobniku pri Reki

Ljubljana, 14. aprila

Na ljubljanskih Žalah so se svojci in prijatelji danes poslovili od dveh motoristov. Mladostna prijatelja iz Kosez, 27-letni Jure Vokal in 32-letni Boštjan Šešerko, sta prejšnji četrtek okrog štirih popoldne umrla v prometni nesreči na lokalni cesti v bližini Skaručne. Pred žalostnim slovesom smo se pogovarjali z njunimi motorističnimi prijatelji.

Pred motorista

Po prvih ugotovitvah policistov naj bi 66-letna voznica forda focusa peljala proti Vesci ter v križišču z lokalno cesto za naselje Polje zavijala levo, pri tem pa domnevno ni pustila mimo vozil, ki so prihajala nasproti in vozila naravnost. Takrat sta po cesti proti Vojskemu menda prehitro pripeljala Boštjan Šešerko na neregistriranem BMW S1000RR in Jure Vokal na yamahi YZ-R1 (oba motorja sta bila serijska, skoraj nova) in čelno trčila v desno polovico sprednje ter zadnje strani osebnega vozila. Zdrsela sta po vozišču, Vokala je vrglo še v clia, ki ga je peljala 25-letnica. Takoj sta bila mrtva, voznico focusa so ranjeno prepeljali v bolnišnico.

Nihče od motoristov ni imel vozniškega dovoljenja. To je bilo seveda dovolj za javne obsodbe, češ da sta bila objestna, da sta sama skušala nesrečo.

In vendar nobena resnica ni samo črna ali bela. Žalostni konec Jureta in Boštjana je hkrati pripoved o slovenskih motoristih, ki nimajo možnosti, da bi svoje jeklene konjičke preizkušali na urejenem dirkališču in tam izživeli adrenalin. Tako se dostikrat umaknejo na lokalne ceste z redkim prometom, speljane po ravnini, ob katerih ni dreves ali hiš in na katere se priključuje čim manj stranskih cest. Prav to sta storila Škorc, kot so Juretu pravili prijatelji, in Buši, kot so klicali Boštjana. Oba sta bila izurjena motorista z mednarodno dirkaško licenco, za katero pa ni potrebno vozniško dovoljenje.

Mladost na motorju

»Škorc je imel motor od mladih nog. Najprej je počel vragolije na kolesu, pri šestih letih je dobil yamahico. S stricem Nikom Miheličem, televizijskim komentatorjem motociklizma in formule 1, je hodil na tekmovanja,« je povedal Juretov in Boštjanov prijatelj Miha Pleško, prav tako Kosežan. »Buši se je v motorje zaljubil malo pozneje, ob koncu osnovne šole, saj veste, takrat so glavne vespe in mopedi. Leta 2002 sta s kolegom skupaj kupila prvi težki motor, yamaho thunderace 1000. Oba, Jure in Boštjan, sta tekmovala v mednarodnem pokalu Alpe Adria, torej na Madžarskem, Češkem, Hrvaškem, v Italiji, in s tem tudi v državnem prvenstvu. Jure je leta 2007 postal državni prvak v razredu superstock 1000, Boštjan je bil naslednje leto tretji. Redno sta se izkazovala na veliki hrvaški prireditvi, motohappeningu na Grobniku pri Reki. Boštjan je tam leta 2005 zmagal v vožnji po zadnjem kolesu.«

Jure Vokal je državni prvak postal s klubom Ducati Slovenija, predlani je z Boštjanom in Miho ustanovil klub JB Racing Team. J za Jureta in B za Boštjana.

Miha je dodal: »Boštjanu so rekli tudi Milijon, ker je nekoč prišel k mehaniku, ali ima zanj kakšen motor za milijon takratnih tolarjev. Tudi na motor je nalepil napis Million.«

Ustvarila bi družino

Spomini na Jureta in Boštjana so dalje vreli na plan, ob Mihi še iz Uroša Simaniča, Tomaža Robenika, Doriana Šeška, Uroša Bradeška, Boštjana Miloševiča. Vsi so se spoznali v Kosezah: »Jure nas je vse navdušil za motorje. Postal je mentor marsikomu med nami. Skupaj smo tudi smučali, igrali tenis.«

Prijateljstvo ni nikdar pozeblo, čeprav Boštjan in Jure nazadnje nista več živela v Kosezah.

»Škorc je s prijateljem Boštjanom Miloševičem rihtal avtomobile in pomagal očetu Stančiju pri adaptaciji stanovanj. Stanoval je pri starših na Viču, pogosto pa prespal pri dekletu Poloni v Kamniku. Boštjan, nadarjen podjetnik, še nekaj izpitov mu je manjkalo do konca visoke poslovne šole, je z Vesno kupil stanovanje v Dravljah. Skupaj sta bila petnajst let, hotela sta ustvariti družino,« je nadaljeval Miha.

Pogovor se je vrnil k četrtkovi nesreči.

»Motoristi hočejo težke agregate, ki so jih kupili, tudi preizkusiti. Kdor se malo spozna na motorje, ve, da je že v četrti skoraj nemogoče voziti po predpisih. Saj smo se skupaj vozili na Grobnik: motorje smo naložili v kombi in se sprostili na pisti. Ampak večkrat na teden tega ne moreš početi, čas ne dopušča. In greš na osamljeno cesto,« je rekel Miha Pleško. »Vse bi rešilo dirkališče, po možnosti v osrednji Sloveniji, hitro dostopno motoristom z vseh koncev države.«

In še o vozniškem izpitu: »Ta ne Juretu in ne Boštjanu ne bi pomagal, pri vseh njunih izkušnjah. Priznam pa, da smo pred začetkom sezone razmišljali, da bi ga opravili. Da nam ne bi kdo kaj očital. Škorca in Bušija je prehitelo, nas je zdaj vse minilo. Tako smo šokirani, da sploh ne razmišljamo več o motorjih.«

Od Boštjana Šešerka so se danes poslovili ob desetih na Novih Žalah, od Jureta Vokala pa ob enih popoldne na Starih Žalah. Do pogreba sta prijatelja ležala v sosednjih vežicah.

Domen Mal

post-27535-127134339335_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žalostna zgodba, ni kaj.

Čeprav mi še vedno ni jasno, kako je sploh mogoče da takšna izkušena dirkača sploh nista imela izpita. Še pri formuli 1 je predpogoj, da imaš izpit za avto. Na to bi ju sigurno lahko kdo opozoril tekom njune kariere. Res pa je da jima ne bi pomagal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na cesti v zraku in morju veljajo določena pravila, ki se jih naučiš in pol v praksi pokažeš če to obvladaš!

če to znaš vsaj približno dobiš papir, ki ti omogoča da se lahko prevažaš z enim izmed omenjenim prevoznim sredstvom.

če tega papirja nimaš( nimaš kaj početi na cesti, morju ali zraku).........

definitivno sta stvari obvladala na dirkališču :trance_27_notworthy: a za cesto sta bila prehitra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na cesti v zraku in morju veljajo določena pravila, ki se jih naučiš in pol v praksi pokažeš če to obvladaš!

če to znaš vsaj približno dobiš papir, ki ti omogoča da se lahko prevažaš z enim izmed omenjenim prevoznim sredstvom.

če tega papirja nimaš( nimaš kaj početi na cesti, morju ali zraku).........

definitivno sta stvari obvladala na dirkališču :trance_27_notworthy: a za cesto sta bila prehitra

žalostno je da sta ugasnili 2 mladi življenji. in upam da bo ta tragičen dogodek poduk ostalim( a bojim se da ......)

sožalje svojcem in vsem ki so ju poznali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žalostna zgodba, ni kaj.

Čeprav mi še vedno ni jasno, kako je sploh mogoče da takšna izkušena dirkača sploh nista imela izpita. Še pri formuli 1 je predpogoj, da imaš izpit za avto. Na to bi ju sigurno lahko kdo opozoril tekom njune kariere. Res pa je da jima ne bi pomagal...

"Oba sta bila izurjena motorista z mednarodno dirkaško licenco, za katero pa ni potrebno vozniško dovoljenje."

Tud mene je pretreslo k sm vidu slike v Novicah :closedeyes:

R.I.P. obema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tema se je čisto izrodila!

Nimam besed, vsaj kar se tiče Jureta, ki sem ga dobro poznal in bi dal vse, da se mu to nebi zgodilo. Pa njegovemu prijatlu tudi!!

Dejstvo pa je, da je tule notri izraz sožalja vse, kar lahko še naredimo...

Kar se tiče izjave: "minilo nas je do motorjev" je pa tako;

Kdor je pravi motorist, ga to nebi smelo spraviti iz tira, ampak ga "strezniti", da se kaj takega nebi več zgodilo. Obenem pa vplivati na druge, mlajše, neizkušene, prijatelje in znance.

Sam sem jo z motorjem kar nekajkrat pogrnil. (Ni čudno :slap: ) Pa mi niti slučajno ni prišlo na pamet, da bi zaradi tega odnehal z motorizmom.

Pobilo se mi je že vrsto prijateljev in znancev (na žalost - eden od njih je tudi Jure!). Kaj - naj se sedaj neham voziti z motorjem?!?

Kdor tako razmišlja, ni pravi motorist, ampak "modomušnik", ki ima motor zaradi drugih, sosedov, nevoščljivcev ipd... To pa ni motorizem. In prepričan sem, da bi mi Jure to takoj potrdil! Predobro sem poznal njegov pristop do motorizma. - Žal, pa se mu je po nepotrebnem, in presneto zalomilo.

Kot mulc, sem vso mladost jahal tudi konje in tisočkrat telebnil z njega! - Danes sem ves sešraufan (pa ne zaradi konj; pa tudi zaradi motorizma ne), pa še vedno jezdim konje in se preganjam z motorjem.

...samo malo v razmislek, čeprav vem, da sem POPOLNOMA :topic:

...No, vsaj delno.

Izredno mi je žal, da je morala nastati tale tema!!

Malce :topic: res ampak se kar strinjam s tabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda ju je.

Fanta sta se umaknila na pregledno cesto izven naselja kjer je malo prometa.

To pove vse ,če sta imela izpit ali ne ,pa v dogodku ,ki se je zgodil nima nobene veze!

Ostali udeleženci v prometu morajo na vsak način voziti in se prilagajati vsak trenutek tako, da ne ogrožajo drugih, ne glede na to ali nekdo vozi brez izpita ali pa prehitro!

Vsako nesrečo je treba analizirati posebej ,ne pa trobiti v isti rog kot policaji:neprilagojena hitrost,nima izpita,neregistriran motor ipd..to je najlažje

Sožalje vsem svojcem in prijateljem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... BMW S1000RR in Jure Vokal na yamahi YZ-R1 (oba motorja sta bila serijska, skoraj nova)...

Neopravljena izpita in dirkalna motorja kažeta na to, da nista imela resnega namena se voziti po cestah in očitno tudi nista imela izkušenj s cestami.

Drugače si ne znam razlagati tega primera.

Dirkalna motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, a sta to bila prav ono Grobnik varianta (brez luči, itd). Ker nekomu izraz ''dirkalni motor'' predstavlja vsak sportak.

Vsekakor pa je škoda vsakega človeka, ki se ponesreči.

Krbavčičev Andrej je za pokojnega Hribarja napisal ''Ko bo naslednjič grmelo, bom vedel, da se po Nebesih vozi s svojim Harleyem''. No, zdaj se po nebu vozita in uživata tudi onadva...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en dokaz kako dirkališče ne bi rešilo ničesar, onadva sta imela izkušnje iz dirkališč in potem divjala še po cesti. tako bi bilo tudi pri drugih, ker bi mislili, da so vsemogočni, morija po cesti bi se pa nadaljevala. Ljudem brez tistega v glavi dirkališče ne pomaga.

Po dnevu na pisti (namenoma sem napisal na pisti, ker dirkališče pri večini tistih, ki še niso bili tam, potegne na negativo. v bistvu pa gre za kontroliran trening) se meni osebno ne da "divjat" po cestah. Še par dni po tem sem dobro razpoložen in lažje prenašam gost promet in kup objestnežev in brezobzirnežev z mobiteli na ušesih in vsem se zelo mudi. Za ostale udeležence v prometu jim je seveda figo mar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

škoda ju je- kakorkol obrneš.

najlažje je vse obsojat in udrihat po njih ter zdravit svoje komplekse.

pasivni ljudje ju ne razmejo. aktivni ju zelo razumejo.

jaz si želim, da bi ju lahko še bolje razumel.

p.s. kramp je pač primitiven, kot njegov ime

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še iz moje strani RIP.

Sicer pa je žalostno, da naenkrat izgubimo DVA dobra voznika.

Zgleda, da je bil v tem primeru desno zapestje močnejše od glave.

Žalostno.

Počivajta v miru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en dokaz kako dirkališče ne bi rešilo ničesar, onadva sta imela izkušnje iz dirkališč in potem divjala še po cesti. tako bi bilo tudi pri drugih, ker bi mislili, da so vsemogočni, morija po cesti bi se pa nadaljevala. Ljudem brez tistega v glavi dirkališče ne pomaga.

In s čim bi dirkališče ogrožalo tebe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In s čim bi dirkališče ogrožalo tebe?

mene bi tako, da bi se objestnež misleč, da obvlada, ker je prej vozil po dirkališču na cesti zaletel v moje bližnje in jih ubil. Imel bi se za frajerja, ker kao obvlada in bi divjal tako kot tadva še po cesti in ubil nedolžno osebo.

Dirkališče zgraditi je najmanjši problem, nihče ga pa ne bi vzdrževal, vsem bi bilo škoda denarja plačevati za uporabo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene bi tako, da bi se objestnež misleč, da obvlada, ker je prej vozil po dirkališču na cesti zaletel v moje bližnje in jih ubil.

Jake su ti šanse.

Seveda je 18-letnica v fotrovem audiju, ki piše SMS med vožnjo bistveno manj nevaren in redkejši pojav.

Imel bi se za frajerja, ker kao obvlada in bi divjal tako kot tadva še po cesti in ubil nedolžno osebo.

Dirkališče zgraditi je najmanjši problem, nihče ga pa ne bi vzdrževal, vsem bi bilo škoda denarja plačevati za uporabo...

In to napiše nekdo, ki nekje drugje napiše tole?

Noro :yea2: Škoda, da niso te dirke malo bolj v medijih pri nas, bi lažje spremljali :trance_33_sleep:

vir: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=14&t=32869&qpid=1743608

Brez zamere mal preveč časa sem imel danes. :yawn:

Ne trudi se z odgovorom, ker ga ne bom prebral.

Srečno vsem na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene bi tako, da bi se objestnež misleč, da obvlada, ker je prej vozil po dirkališču na cesti zaletel v moje bližnje in jih ubil. Imel bi se za frajerja, ker kao obvlada in bi divjal tako kot tadva še po cesti in ubil nedolžno osebo.

Dirkališče zgraditi je najmanjši problem, nihče ga pa ne bi vzdrževal, vsem bi bilo škoda denarja plačevati za uporabo...

Ne sodi po sebi. Kolikor vem, so vsi slovenski dogodki na bližnjih dirkališčih bolj-ali-manj vedno razprodani... pa tudi sicer so ta bližnja dirkališča zasedena čez celo uporabno sezono.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene bi tako, da bi se objestnež misleč, da obvlada, ker je prej vozil po dirkališču na cesti zaletel v moje bližnje in jih ubil. Imel bi se za frajerja, ker kao obvlada in bi divjal tako kot tadva še po cesti in ubil nedolžno osebo.

Dirkališče zgraditi je najmanjši problem, nihče ga pa ne bi vzdrževal, vsem bi bilo škoda denarja plačevati za uporabo...

Dejstvo je da nekdo ki pelje na pisti nekaj krogov, boljše obvlada motor v skrajnih situacijah. In če slučajno pride to le takih skrajnih situacij na cesti, zna bolje odreagirat.

Če pa ima nekdo namen divjati po cestah, je vilika verjetnost da ga bo ta želja po obisku dirkališča minila, saj bo spoznal koliko boljše je tam. Ponavadi tisti kafe rejserji, ki se naganjajo gor in dol po loklalnih krajih in polnijo takšne ali drugačne statistike nikoli ne grejo na pisto.

Ta odgovor je zgol odgovor na voj post in ne sodi v kontekst teme...

Ali sploh veš koliko stane najem durkališča za en rendom dan sredi tedna, če daleč naprej rezerviraš in plačaš???

A veš kolk je stroškov vzdrežanja za ta en dan???

A veš kako težko je sploh dobiti prost termin za tako zadevo v naši bližini?

če bi poznal odgovor na vasaj eno od teh vpr. bi ti kapnilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!