Skoči na vsebino

Moto oprema LIDL


Blond

Priporočene objave

Lidlov (ali Hoferjev, ne vem več) dežni komplet je spustil dušo pri tretji uporabi. Razjahala se je notrenja podloga spodaj na nogah. Že ob drugi uporabi pa sem se domov pripeljal z mokrimi jajci, saj obupno pušča nad popkom :cry: okoli zadrge . Malo denarje, še manj muzike....

 

Boljša polovica je imela več sreče. 

S svojega mopeda je zlezla (z enakim kombinezonom) brez mokrih jajc......jih pač nima....

....zato pa z mokro češpljo :grrr

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, glede pljuvanja BMW ponudbe...

Dakar komplet je bil eden najboljših nakupov moto opreme. Ni poceni, ampak je vreden vsakega evra. Že ene 100kkm :OK: v vseh razmerah.

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haaa... pri "moji katastrofi" praktično pri skoraj že nula brzini so pa ščitniki na ixonovi jakni ostali nepoškodovani (aja tut strgalo se ni nič), spodaj pa zdrobljena rama, ključnica, in prvi ledveni vretenc... in odjebal sezono! Pa kar se rame tiče še najbrž več!

 

Ma ne vem če ne bi Lidl bolše opravil naloge!

 

kar se mene tiče... lidl, hofer, lojz, polo... isti kurc vse skupi!   Važno je samo kolk maš sreče in ne kolk plačaš gnarjev!

 

Kot so mi v Dainese tovarni razlagali njihovi mojstri v razvojnem oddelku (medtem ko so kazali kako deluje airbag) je glavna finta zaščite to, da ščitniki ostanejo na njihovem mestu. Zato pač jaz prisegam na usnje pa magari se kuham noter, do sedaj še nisem našel cordure ali drugega materiala, da bi telo tako lepo oprijel kot dober leder.

Lidle in hofer ima dosti čisto OK robe, ampak po mojih merilih to ni moto oprema. Enako velja za razne nizkocenovne polote, luise, hein-gericke itd. kar je bolj solidnega tam pa ima itak enako ceno kot kakšna dobra roba če malo pogledaš kakšno razprodajo ali znižanje.

Sem se enkrat tlačil v luisu v leder Vanucija, trdo usnje za popizdit. Na koncu sem dobil Bericka na znižanju za manj denarja. Jaz ga na srečo nisem testiral, kolega pa je enakega vredu stestiral pa je odlično odslužil svoje.

Ko pa bom naslednjič kupoval pa grem ša kak rang višje na dainese, alpinestars itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav otrocji ste. Rainey Tomizawa Jones Lascorz Simoncelli Alessia Polita....pa v precej manjsi meri Stoner in Rossi, pomislimo na Pedroso! Vsi so imeli najboljse kar lahko denar kupi, pa so 3je mrtvi, 3je paralizirani in trije so celili kosti. Scitnik ne prepreci kostoloma. Ko zagrmi. zagrmi! Kdor misli da je najdrazjem daineseju res varen, well, think again.

Tako kot se je Ferek zavalil na ramo z motorjem vred, kaj bi blo z drazjimi scitniki? Nic! Preprecli so podpludbo na mestu udarca ki je bil premocen za kosti! Ce bi obstaj scitnik ki bi absorbiral toliko energije kot je potrebna za zlom, pedrosa nebi nikoli flikal kljucnice!

Poceni oprema je slabsa kot draga. Prej bo scufo, prej bo razmaknlo scitnike, ampak najvecja razlika je v udobju. Top brand jakne se pac drugace nosijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, te stvari  glede ščitnikov oz. body armorjaso kar zanimive. Par dni nazaj sem v neki reviji bral intervju z najboljšo Hrvaško tekmovalko v downhillu, eno izmed vprašanj je bilo tudi zakaj ne nosi več motokros ščitnikov oz. body armorja. Rekla je, da zato, ker jo ti ščitniki še nikoli niso obvarovali pred zlomi, ki jih je imela sicer že ogromno. Rekla je, da pač preprečujejo predvsem modrice in to je to. Očitno torej ščitniki niti na kolesu ne preprečijo zlomov, kaj šele, da bi nekoga obvarovali pred smrtjo. Pred smrtjo motorista obvaruje predvsem čelada, dober usnjem kombinezon pa pred tem, da ostaneš brez kože.

 

 Je pa res, da je pri nekaterih, ki imajo na sebi navlečeno goro raznih ščitnikov oz. "polne bojne opreme"  večji občutek varnosti, ampak to je bolj ali manj samo občutek. Če pa zaradi tega občutka varnosti nekdo vozi hitreje oz. pretirava s hitrostmi v bistvu tvega več, kot pa če bi se peljal gol in po predpisih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, te stvari  glede ščitnikov oz. body armorjaso kar zanimive. Par dni nazaj sem v neki reviji bral intervju z najboljšo Hrvaško tekmovalko v downhillu, eno izmed vprašanj je bilo tudi zakaj ne nosi več motokros ščitnikov oz. body armorja. Rekla je, da zato, ker jo ti ščitniki še nikoli niso obvarovali pred zlomi, ki jih je imela sicer že ogromno. Rekla je, da pač preprečujejo predvsem modrice in to je to. Očitno torej ščitniki niti na kolesu ne preprečijo zlomov, kaj šele, da bi nekoga obvarovali pred smrtjo. Pred smrtjo motorista obvaruje predvsem čelada, dober usnjem kombinezon pa pred tem, da ostaneš brez kože.

 

 Je pa res, da je pri nekaterih, ki imajo na sebi navlečeno goro raznih ščitnikov oz. "polne bojne opreme"  večji občutek varnosti, ampak to je bolj ali manj samo občutek. Če pa zaradi tega občutka varnosti nekdo vozi hitreje oz. pretirava s hitrostmi v bistvu tvega več, kot pa če bi se peljal gol in po predpisih :)

Da ščitniki pri downhillu ne obvarujejo pred zlomi je čista pravljica za otroke. Tisti ki je vozil po bajk parkih ve, da so ščitniki, čelade in bodyarmorji vredni vsakega porabljenega evra. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ščitniki pri downhillu ne obvarujejo pred zlomi je čista pravljica za otroke. Tisti ki je vozil po bajk parkih ve, da so ščitniki, čelade in bodyarmorji vredni vsakega porabljenega evra. 

 

Jaz nisem strokovnjak na tem področju, to sem pač prebral v intervjuju z zelo izkušeno tekmovalko, zato predpostavljam, da pač ne govori kar nekaj v tri dni..Strinjam se, da si ti ščitniki zelo pomembni in vredni vsakega evra, ne delajo pa čudežev to je vse...Verjetno so pa pri zlomih najmanj učinkoviti, gotovo pa preprečijo hude udarnine, zmečkanine itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

scitnik bi naj akcijo tockovnega udarca porazdelil na vecjo povrsino. s tem se tockovna obremenitev zmanjsa, namesto zloma samo modrice.

kaksen scitnik se kje uporablja in kako je z udobjem med voznjo je odvisno od veliko dejavnikov, od samega scitnika do uporabnika/ce (da se ne bodo femme fatale pocutile zapostavljene :grrr ).

 

sedaj, kaksen scitnik kdo kje zakaj nosi je posameznikova odlocitev. moja hrbtenica je zaradi zelve se vedno prozna (pac letom primerno) in ne za v kosovni kontejner. bom se kar se naprej s scitniki pod ledrom okoli drical.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ščitniki pri downhillu ne obvarujejo pred zlomi je čista pravljica za otroke. Tisti ki je vozil po bajk parkih ve, da so ščitniki, čelade in bodyarmorji vredni vsakega porabljenega evra. 

 

Tako je...Pri visoki hitrosti ti noben ščitnik ne pomaga, ali pač en lep primer je biu marquez...

Meni je v snowparku hrbt rešu hrbteničnik, ko sm na railu padu na hrbt direktivo na sredino, bi lahka ostou hrom, od takt ga vedno nosm in na smučanju in na motorju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bla bla bla...

Sem se enkrat tlačil v luisu v leder Vanucija, trdo usnje za popizdit. Na koncu sem dobil Bericka na znižanju za manj denarja. Jaz ga na srečo nisem testiral, kolega pa je enakega vredu stestiral pa je odlično odslužil svoje.

Ko pa bom naslednjič kupoval pa grem ša kak rang višje na dainese, alpinestars itd.

Se podpišem pod tole! :worship:  Točno to sem jaz naredil iz Berika šel na Dainese. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je vseeno, kaj si kdo kupi, in se strinjam, da Lidlove jakne in hlače niso za motoriste, ki letijo po cesti kot projektili ali kamikaze. Normalno, da tak človek na cestaku mora bit v kvalitetnem kombinezonu, čeprav ga lahko kljub "firmi" prav tako pometejo s ceste. Nekateri mislijo "jaz imam Dainese, meni se ne more nič zgodit" .

Je pa dosti tudi takšnih, da si kupijo samo zato, da "jo imajo" , firmo mislim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn je ko en projektil v Dainese in en easy rider v Luis,lidl,hofer,... opremi vsekata tam okoli 100 po cesti ali v avto. Samo toliko o statistiki, da se večina nesreč zgodi pri 100 km/h ali manj.

 

Aja pa ne pozabite na one cestarske svetleče jakne! Vsak dan vas vidim več na cesti, edino ne vem kdo je kdo, ker so eni rumeni eni pa oranžni. Če si prav razlagam so rumeni cestarji, oranžni pa komunala, a?

 

Danes pa že res vsak sucker vozi motor ali podobno dvokolesno vozilo : SS

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn je ko en projektil v Dainese in en easy rider v Luis,lidl,hofer,... opremi vsekata tam okoli 100 po cesti ali v avto. Samo toliko o statistiki, da se večina nesreč zgodi pri 100 km/h ali manj.

 

Aja pa ne pozabite na one cestarske svetleče jakne! Vsak dan vas vidim več na cesti, edino ne vem kdo je kdo, ker so eni rumeni eni pa oranžni. Če si prav razlagam so rumeni cestarji, oranžni pa komunala, a?

 

Danes pa že res vsak sucker vozi motor ali podobno dvokolesno vozilo : SS

Žijo!

Sicer ni za v to temo, ampak če si že omenil cestarske jakne, mislim da nas je ene par ki mislimo, da je vidnost/opaznost pomembna in poveča varnost poleg opreme seveda.

Se pa strinjam da zadeva glih ne "blesti" na SS motorjih.

Pa na cestarske čelade si pozabu :yes:

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav malo briga, kakšne barve sem....rumene, črne, zlate, oranžne...

....važno je, da preživim na cesti, oziroma da je čimmanj možnosti da me zamišljeni klobučar spregleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn je ko en projektil v Dainese in en easy rider v Luis,lidl,hofer,... opremi vsekata tam okoli 100 po cesti ali v avto. Samo toliko o statistiki, da se večina nesreč zgodi pri 100 km/h ali manj.

Hmm s tem zgoraj se strinjam, jaz bi tudi imel "močne zadržke" pred kr-eno zaščitno opremo. Saj za dežni kombinezon je čisto vseeno kdo ga dela, huje kot premočit ne more ... za izdelavo zaščitne opreme je pa veliko razvoja in testiranja in vsaka fabrka, ki zna plastiko vlivat, si tega ne more privoščit.

 

Aja pa ne pozabite na one cestarske svetleče jakne! Vsak dan vas vidim več na cesti, edino ne vem kdo je kdo, ker so eni rumeni eni pa oranžni. Če si prav razlagam so rumeni cestarji, oranžni pa komunala, a?

Ampak tole zgoraj me pa preseneča? Nolan je nekoč - morda je to še vedno - imel čelade na voljo tudi v fluorescentno rumeni barvi - pač, da se vidi. Kakšne jopiče to videvaš ne vem, ampak če ne ovirajo vožnje (=so oprijeti), potem je čisto dobrodošlo, če to zmanjša verjetnost, da te nekdo iz malomarnosti spregleda?  :hmm:

Ni stajliš, se strinjam, ampak gips ali - bog ne daj - invalidski voziček sta še dosti slabši možnosti.  -_-

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo v razmislek: je ze kdo opazoval na kaksnih tipih motorja sploh te "cestarske" jakne/prevleke/whatever sploh pridejo do izraza? osebno razen na nakedih nisem opazil nobene "vecje opaznosti" motorista zaradi te navlake (tocno to, navleces si jo.). na vseh ostalih tipih motorjev so vec ali manj neopazne zaradi okoliske plastike, sip, tanktorb. od vzadaj gledano pa imajo ljudje, kateri te prevleke uporabljajo, montirane topcase kovcke. opaznost marginalno boljsa, samo ce te nekdo spregleda, ko si direktno pred njim.........

 

najbolj opazen je motorist z neonrumeno celado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo v razmislek: je ze kdo opazoval na kaksnih tipih motorja sploh te "cestarske" jakne/prevleke/whatever sploh pridejo do izraza? osebno razen na nakedih nisem opazil nobene "vecje opaznosti" motorista zaradi te navlake (tocno to, navleces si jo.). na vseh ostalih tipih motorjev so vec ali manj neopazne zaradi okoliske plastike, sip, tanktorb. od vzadaj gledano pa imajo ljudje, kateri te prevleke uporabljajo, montirane topcase kovcke. opaznost marginalno boljsa, samo ce te nekdo spregleda, ko si direktno pred njim.........

 

najbolj opazen je motorist z neonrumeno celado.

Z neonsko jakno (sicer ne navlečeno, ampak efekt je verjetno isti) in primerim motorjem se po francoskih, belgijskih in nemških avtocestah v zastojih prav lepo pelješ med avtomobili, ki se umikajo levo in desno :)

Preizkušeno pred tremi leti na poti iz Anglije nazaj domov ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehehehehe........... danes se ob zastojih morajo umikati levo in desno (rettungsgasse, resilna pot... ), se pa ne bi smel z motorjem prebijati. :grrr

ergo ti spet nic ne pomaga ta navlaka. :grrr

 

ampak...... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko "navlečem" rumen brezrokavnik me res ne zanima, kaj si ostali udeleženci v prometu mislijo o barvni shemi, ko se barve "tepejo" med sabo. V vožnji uživam isto kot bi sicer brez njega. Če me bo zaradi tega "čorav" ali zasanjan voznik prej opazil je to to. Ne oblečem ga vedno. Če pričakujem večjo gnečo na cesti skoraj sigurno. Problem imam pri sovoznici, ki tega miselnega preskoka (glede primerne barvne skladnosti) še ni naredila. Pa je vsakič lažje. Ji pač ne dovolim na motor, če unga hudiča gor ne navleče. Tudi mularije ne vozim, če nimajo gor čelade, pa v japonkah tudi nimajo na motorju kaj iskati. Kako bi pa ravnal v "paritvenem obdobju" (tam nekje pri 20-ih), najbrž bi me motilo.

 

Pa ker je že tema "Moto oprema LIDL", najde se precej dobrih stvari za realno ceno v nasprotju z bolj uveljavljenimi znamkami, kjer je dosti stvari precenjenih. Varnost je pomembna! Če imam

nogavice, pa švic majico iz LIDL-a, ne moti, čelade pa tam nebi kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo misli, da je zaradi floroscentnih barv na motorju bolj viden se žal moti. Lahko je floruscentno poštrihan tudi motor. Zaradi tega ne bo nič bolj viden. To so pokazale tudi zadnje raziskave britanske avtomoto zveze. K temu lahko dodam tudi lanski primer nesreče MB motorista reševalca, ki je oblečen v floruscentno papagajska oblačila kot tudi sam reševalni motor. Prepričan sem, da tukaj ne bomo odkrili tople vode. Bolj kot vse to je pomembna dobra oprema, močna povratna fedra med možgani in desno pestjo, predvsem pa predvidevanje!   

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!