motofrik Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Sem pogledal čelado v Lidlu -teža preverjena na tehtnici štima. Pod 1500 grami verjetno ne boš dobil preklopne (razen mogoče fiberglas). V čeladi je všita znamkica z atesti in Made in Germany.
pajkica Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 oba letita? o enmu pišejo da si je sam kriv, drugi se jim pa smili.....
Snečer Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Sem pogledal čelado v Lidlu -teža preverjena na tehtnici štima. Pod 1500 grami verjetno ne boš dobil preklopne (razen mogoče fiberglas). V čeladi je všita znamkica z atesti in Made in Germany. Ziher je Schubert. Efendi in gregorjanc 2
gregorjanc Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Ziher je Schubert. :grim ta čelada iz Lidla je tanov model za fahrerje BMW Efendi 1
Fazer03 Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Dokler Lidl ne bo prodajal kompozitnih čelad nisem v dilemi, kje in kaj kupovat. Poglavje "kje je pa kaj narejeno" pa postaja že prav hecno. Nekje napišejo Made in EU ali pa Made in Italy, pa spet Design by Bosch tako da je ena sama zbrka ...
Snečer Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Res bi bilo zanimivo izvedeti, kje in kdo dela te čelade kamionar 1
pajkica Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 zih eni mejhni zeleni možički u kakem podzemlju....
moto rider Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Jst sem v Sibiriji sreču enga tipa, ki je imel eno "kitajsko" čelado, ki je bila tako lahka, da če bi zamižu, bi mislu, da imam po teži kak velik flumaster v roki. Pravi "tehnološki" čudež! Res zanimivo! Še bolj pa bi bilo videti, kako se zadeva obnese, če ti pade 'z rok???
Snečer Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Norma testa ECE-R-22.05 Helmets certified to the ECE 22.05 standard are approved for competition events by AMA, CCS, FIM, Formula-USA and WERA and are chosen by nearly every professional motorcycle racers competing in world championship road racing, motocross and off road events, including the ultimate sport of Moto GP. Helmets that are certified to both DOT and ECE 22.05 offer the highest level of realistic protection with the added benefit of light weight for day-long comfort and rider performance. A third helmet standard from the Economic Community of Europe (ECE) is actually the most commonly used internationally, the ECE 22.05, required by over 50 countries worldwide. While helmet standards all have the goal of regulating helmet performance for protection of riders’ heads, some performance requirements conflict between standards. An advantage of the ECE 22.05 standard is the requirement for mandatory batch testing of helmets before they are released to the riding public. What this means to the consumer is the quality of the helmet in meeting the ECE 22.05 standard is assured by a mandatory sample testing of every production of helmets before they leave the factory, not with random testing performed after thousands of helmets with unknown quality are delivered to the dealers. No one helmet designed to a particular standard or standards can provide the maximum protection in all types of crashes and no helmet can protect the wearer against all foreseeable impacts. Helmets can be designed to provide additional protection, for example, full-face helmets compared to the open-face types, but added protection comes with a weight penalty. HHow much weight are you willing to wear? If you reject helmets with less coverage, you will end up with a helmet that covers most of your head and weighs about three pounds. By choosing a helmet meeting a performance standard such as ECE 22.05, you can minimize that weight while maximizing protection. Summary If you’re not comfortable with a helmet that only meets the US Government DOT standard, what do you look for? Historically, American riders have looked for a Snell label but the world is getting smaller and we now have other viable alternatives. The ECE 22.05 standard is used in over 50 European countries, including Germany, a country known for taking a hard line on personal protection.
motofrik Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Jst sem v Sibiriji sreču enga tipa, ki je imel eno "kitajsko" čelado, ki je bila tako lahka, da če bi zamižu, bi mislu, da imam po teži kak velik flumaster v roki. Pravi "tehnološki" čudež! Res zanimivo! Še bolj pa bi bilo videti, kako se zadeva obnese, če ti pade 'z rok??? Zna biti, da je bila narejena po sistemu kolesarske čelade -stiropor in milimeter plastike čez... saj pravim -povsod se nekako da zamižati na eno oko, ampak čelada je le čelada...
Snečer Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Homologacija E1 = Nemčija http://de.wikipedia.org/wiki/ECE-Regelungen
Zivnorc Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 .... je prej tajnica lepo rekla, da imam jest bolj lepo okroglo rit... ....a vidte da je res Zdej pa določte, kera je bolj sexi Efendi, motozajebant, gregorjanc in 3 others 6
Snečer Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 http://www.certipedia.com/quality_marks/0000033558?locale=en Oznaka čelade DS-MULTIX301 http://lds-service.com/epages/es911210.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/es911210/Categories/Motorradhelme/Klapphelm/%22Crivit%20DS-MULTIX301%22 V Šangaju se delajo te čelade Tu nastajajo http://www.hehuigroup.com/en/ppzl01.asp hondazok 1
maus Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 zarad zgornje slike Žiuganorca, tega ne bi meu :krneki: Zivnorc, Kmet2 in trebor 3
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Jaz nimam že zato ker ga poznam,vsakič ko se skloni mu pol riti vun pogleda Zivnorc in maus 2
Zivnorc Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 ...ninđa d' minđa zupi, bikez, Kmet2 in 2 others 5
gregorjanc Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 IMG_8671.JPG ....a vidte da je res Zdej pa določte, kera je bolj sexi Kurbiš ka sem res tok ritast Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 :lol1:no take mam jz prjatle,pa na začetku sta čist normaln zgledala trebor, Zivnorc, bikez in 3 others 6
motozajebant Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Tale podakpa iz Lidla je čist ok
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Ti je sploh ne rabiš k se na prikolicah voziš :lol:
motozajebant Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Ti je sploh ne rabiš k se na prikolicah voziš :lol: rabim rabim.... da se ne prehladim... Klima in to Kmet2 1
kamionar Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Tehtnica je pokazala 1710 g, v "ready to go" stanju specifikacija: 1750 +-50 g se opravičavlem....nebom več.... :xx: CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it gsxf750 1
Buschi Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 in to ti je povedal kdo? 11 let že delam kot ski majster, tak da določene stvari zveš, ali od strank, drugih majstrov ali pa po seminarjih in sejmih.
kamionar Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 sej maš res tako k ona (tak velikooooooooo) ...še dobr da so ti moje cifre prav Bi vidva raje svoje intimne zadeve kje drugje opisovala.....recimo na putin.ru....... pajkica 1
moto rider Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Evo, jst sem kupil podkapo (če uni dve 'zgubim - u Sibiriji sem jo nalepem zgubu. Ni jo b'lo. Čez tri dni sem jo pa na auspuhu najdu. Pa jo 'mam še zmeri... sam jo pol manjka ) pa štumfe tudi... Dobre so. Upam, da se ne bodo usmrdele?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se