Skoči na vsebino

Kateri 125ccm motor naj kupim?


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

No najprej bi rad povedal da sem na tem forumu novinec zato se opravičujem za vse napake =)

Ok da pridem h stvari... Ravno sem dopolnik 16 let in sedaj grem delat izpit za 125ccm (A1). Pa

nevem kater motor naj bi si kupil. Zato pa bi rad da vi mi pomagate pri odločitvi. Iščem pa motor ki bi bil

primeren za na avtocesto kot tudi za kakšen u izi makadam (ne mislim se po gmajni jagat...), in da bi dosegel saj kakšne 130-140km/h maximalno.

Gledal sem že YAMAHA YBR125 in druge 4t motorje ampak so nekam počasni... max 100km/h? :S

zato vrjetno da bom moral izbrati 2t kajne? No ne želim si imete kakšnih RS in podobnih "moto GP varjant" motorjev...

Kakšen supermoto ali kaj podobnega kakor za yamaha pa bi bilo idealno! No ampak tudi cena je važna. Pripravljen sem dati dam do 2000€, nevem pa

tudi ali se splača kupiti rabljen motor ali novega in morda še celo na obroke če se da?

Trenutno imam izpit za H in vozim APN6 samo kakšnih ravno težkih motorjev nisem še vozil (najtežji yamaha 50ccm na izpitu ki je bil supermoto pomojem)

Torej kaj mi priporočate vi??? =))

Hvala in lep pozdrav!!

Objavljeno

yamaha dt 125, samo 125 motor pa avtocesta je zgreeno že iz začetka ker ga goniš v rdeče obrate. Rajš po starih cestah po ovinkih pa še uživaš zraven.

Objavljeno

Ja ta yamaha zgleda super. Kok jo pa gre to? Pa a je fejst težga, a bom mu probleme na začetku kej :P A jo je težko voziti nasploh?

In pa ali se splača kupiti rableno?

Objavljeno

Ja ta yamaha zgleda super. Kok jo pa gre to? Pa a je fejst težga, a bom mu probleme na začetku kej tongue.gif A jo je težko voziti nasploh?

In pa ali se splača kupiti rableno?

druzga kokr rabljene ti ne preostane kr nove ni

Objavljeno (popravljeno)

Ja ta yamaha zgleda super. Kok jo pa gre to? Pa a je fejst težga, a bom mu probleme na začetku kej :P A jo je težko voziti nasploh?

In pa ali se splača kupiti rableno?

Ne, ni je težko vozit ker je motor namenjen za začetnike, pa še SM je kar ma samo še boljše vozne lastnosti. Verjemi še prehitro se jo boš navadil in začel poskušati stvari, ki jih ne bi smel =) . 130 km/h bi moral doseči brez večjih problemov, če je seveda odblokirana. 

Popravljeno . Popravil pevecm
Objavljeno

Ah to je supermoto, nima neki veliko kil (mal pobrskej boš sigurno najdu podatek), podobno za vozit kot tista ki si jo mel na izpitu.

Jah rabljena je idina izbira, pa še denarja imaš do 2000€, drugače bi ti predlagal husqvarno sms 125, poglej še za to malo po avto netu, če najdeš kej pametnega. Morš pa vedet da je to vse 2t in bo vzdrževanje nekaj stalo.

Objavljeno

Ok. Ko si rekel "vzdrževanje bo nekaj stalo" kaj vse misliš z tem? Se kaj veliko kvari ali kako? Ali misliš bencin ker kuri veliko več =)

Sori v samih motorjih se ne spoznam nekaj veliko :D

Objavljeno

vzamimo da daš 2000€ za rabljeno yamaho dt.

če imaš srečo je dobro ohranjena, na vsakih 800km prib. boš tankal motorno olje (10-20€), na vsakih 5000 boš peljal na servis da ti ga pogledajo in po potrebi zamenjajo bat (150€). to so maximalni stroški, praviloma bi bat mogel zdržat več kot 5000km (max 50.000km, sicer je vse odvisno od tega kako ga voziš)

če nimaš sreče boš mogel kupit nov bat in cilinder (v primeru da ti hudo zariba) in tu se cene gibljejo okol 700€ za komplet novo mašino. na vsakih 15k km boš menjal spet bat (150€) in nekaj malenkosti.

če vzameš neko sredino, da bo trebalo malo pohonat (50€) in naredit manjši servis (100€) je to to.

2t mašina pa povleče za sabo kar nekaj stvari:

-dokaj nezanesljiva napram 4t mlinčkom

-do enkrat večja poraba bencina

-dosti večja poraba motornega olja

-krajši servisni intervali kot pri 4t

to je zdaj dokaj na grobo rečeno, svetujem ti da pogledaš še 2t vs 4t temo.

če nimaš dve levi roki in maš voljo pošraufat in se učit o motorjih ti priporočam 2t, če pa iščeš zgolj neko prevozno sredstvo z čim manj stroški pa 4t.

Objavljeno

No ja razen tistega 700€ če zariba niti ni nevem kako ZELO veliko. Je pa vrjamem da res več kot pri 4t. Ja no mehanika se vrjetn nebom šu ker bom 100% vse še bol zjebav. Se pa da peljati na katerkol servis in ti tam poštimajo kar je potrebno kajne? Drugače pa skoraj 100% da kupim to yamaho takoj ko naredim izpit. Še eno offtopic vprašanje če kdo ve. Koliko časa približno in kakšni so stroški za A1 izpit?? če morda kdo ve.

Objavljeno

odvisno kje delaš, praviloma od 600-700€ če narediš vse v prvo.

seveda pa ti mehanik to zrihta samo lej da ni nek junac k ti bo še bol pokvaril kot pa je... x) malo se pozanimaj kdo dobro šraufa 2t mašine.

Objavljeno (popravljeno)

o Izpitu je blo že govora v drugi temi smao na hitr:

prva pomoč = 74€

CPP = okol 100€

republiški= okol 25€

glavna = okol 20€

testana = okol 20€

22 ur. al kuk je po novem = 22× (28-33€) različne cene

Izpit kartica pa to= okol 20€

prbližne cene.

če bo 600/700€ kot si reku bo še zelo pocen za te čase.

Popravljeno . Popravil Miha94
Objavljeno

Hehe no hvala usm :D Sej če sm za H naredu v prvo bom pa tut A1 upam :D Mav sm tut že gledu na avto.net za Yamahe pa so tm okol 2000- tok da pomoje da supr =) Bom pa seveda najprej naredu izpit, za tacajt sev pa tut dnar nabrav hehe :D

Objavljeno

Hehe no hvala usm :D Sej če sm za H naredu v prvo bom pa tut A1 upam :D Mav sm tut že gledu na avto.net za Yamahe pa so tm okol 2000- tok da pomoje da supr =) Bom pa seveda najprej naredu izpit, za tacajt sev pa tut dnar nabrav hehe :D

Jst imam to DT-jko skoraj eno leto in moram rečt da sem zadovoljen. Vozne lastnosti so zelo dobre, končna okoli 140, tudi več, odvisno od vetra, pospeški so super. Res pa je da sem imel kar nekaj težav z njo vendar (moram priznati) predvsem zaradi mojih napak in prejšnjega lastnika ki me je pri prodaji rahlo "nategnil".

Kar se pa tiče šraufanja... Jaz tudi nisem imel pojma o šraufanju, še raznih tomosov nisem kaj dosti šraufal pa sem se tu preko foruma dovolj naučil da sem lahko skupaj spraviu motor ki mi je zaribal in prišel skozi veliko ceneje kot pa če bi ga peljal na uradni servis. Tako da če te stvar zanima in si bolj tehnični tip ter imaš kakšnega prijatelja je najbolje da večino stvari sam pošraufaš.

LP

Objavljeno

Hehe ko berem vse to, komaj bolj čakam da že nrdim izpit pa kupm motor :D Še to glede končne... Če ga naprimer na avtocesti tišiš do konca ene 30-40km, a se lah kej zjebe al je bol nrdit kšne postanke al pa u izi vozt

Objavljeno

Hehe ko berem vse to, komaj bolj čakam da že nrdim izpit pa kupm motor :D Še to glede končne... Če ga naprimer na avtocesti tišiš do konca ene 30-40km, a se lah kej zjebe al je bol nrdit kšne postanke al pa u izi vozt

kaj te tok skrbi ta avtocesta, sej motor ni za to da se po avtocesti vozš še posebej pa ne enduro/supermoto

LP

Objavljeno

Hehe ko berem vse to, komaj bolj čakam da že nrdim izpit pa kupm motor :D Še to glede končne... Če ga naprimer na avtocesti tišiš do konca ene 30-40km, a se lah kej zjebe al je bol nrdit kšne postanke al pa u izi vozt

Če boš ti na avtocesti kerkol motor 30-40km tiščou do konca bo šlo neki u kurac po domač povedat. Že en km do konca tiščat motor je slabo za mašino. Ti si norc, že vidm, zate niso 2t k bo motor skos na servisu glede na to kako boš vozu :P :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ok Ok... Aja dejte mi še to povedat. Vidm da je teh DT full mav, no pa najpri kva je razlika med DT125x in pa navadno DT125. Se pozna kaj na moči ali kaj? In pa Yamaha xt125x, vidm da je ta 4t zato ni tako hitra in močna kajne?

Objavljeno

Če boš ti na avtocesti kerkol motor 30-40km tiščou do konca bo šlo neki u kurac po domač povedat. Že en km do konca tiščat motor je slabo za mašino. Ti si norc, že vidm, zate niso 2t k bo motor skos na servisu glede na to kako boš vozu :P :P

Ejga tega zej xD če 6ke nism zjebu (razn kadr sm se nek u gmajn sfukov) tut te nebom xD sprašujem pa zato ker sm nek prebrav da za en 125 motor da ga je do konca tišu nevem kok cajta pa ni blo nč... nevem an :P sam prašam hehe

Objavljeno

Ejga tega zej xD če 6ke nism zjebu (razn kadr sm se nek u gmajn sfukov) tut te nebom xD sprašujem pa zato ker sm nek prebrav da za en 125 motor da ga je do konca tišu nevem kok cajta pa ni blo nč... nevem an :P sam prašam hehe

No sej jst bi tud ubistvu rd slišou še kkšno drugo mnenje glede tega vprašanja, samo 6ke laufajo že 20-30 let pa tud če majo zemlo v bloku... :D

Objavljeno

Hehe. Ok a zna kdo odgovort glede telh DT125 in DT125x in pa xt125 ter pa xt125x.?

Objavljeno

Hehe. Ok a zna kdo odgovort glede telh DT125 in DT125x in pa xt125 ter pa xt125x.?

Maš 3 različne modele in siver DT125X, DT125RE, DT125R. Nekih velikih razlik ni, vbistvu je večina modelov DT125X. To je sm model, mislm pa da je DT125R bolj enduro model. Če se motm me popravte. XT-jke so pa itak 4t in majo čist drugačno mašino in okver in use.

Objavljeno

Aha ok. Potem bom šev za DT125x. samo nekam redke so kajne? Na avto.net vidim samo 2 :S Upam da bo čez kakšne 2 meseca še kdo prodajav kaj. Poznate še kakšno trgovino z rabljenimi motorji kjer bi morda imeli dtxa?

Objavljeno

Aha ok. Potem bom šev za DT125x. samo nekam redke so kajne? Na avto.net vidim samo 2 :S Upam da bo čez kakšne 2 meseca še kdo prodajav kaj. Poznate še kakšno trgovino z rabljenimi motorji kjer bi morda imeli dtxa?

Ne, ker so jih nehal delat leta 2006. Od zdej mas samo xt-jke. Mogoče bom že jst svojo prodaju čez 2 meseca :whistle:

Objavljeno

Nemores tisat 30km polne, sploh pa ne 2t loool ;D to ni skuter majmun :O ce bi bil motor te nebi hotu met :D

Kupi dt, nebos zgresil ;)

Objavljeno

Ne, ker so jih nehal delat leta 2006. Od zdej mas samo xt-jke. Mogoče bom že jst svojo prodaju čez 2 meseca :whistle:

Ti sam povej :D kr pršarej jo zame hehehe :D

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!