Skoči na vsebino

Kateri 125ccm motor naj kupim?


Priporočene objave

Objavljeno

Glej, tole je razlika:

yamaha_dt_125_x_2007_2_lgw.jpg

yamaha_dt_125_r_2000_2.jpg

Kar se tiče avtoceste, tut če se 140 peleš, si počasen glede na ostali promet, pa še to ne morš (no lahka, sam jst ne bi :D ) skos polnega gasa tišat, še posebi se ni za špilat z 2t motorji, ker če ne ti bo zaribal, in na koncu boš dal veliko več kot 2000€ ;)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Nekaj sem še gledal tega Cagiva Super City. Kaj menite na to? Je tudi 2t in super moto. Drugače pa zaradi vaših mnenj vstajam pri Yamahi DT125x :P Samo če se že zgodi da kupim navadnega DTja ali pa DT125r, vidim da ima drugačne gume. Je še vedno primeren za cestno vožno ali je to potem za makadam in cross proge?

Objavljeno

Ti sam glej, da se ne zaj+bes pri nakupu, se mi zdis mal zaletav, pa za opremo naj ti se ostane..

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Nekaj sem še gledal tega Cagiva Super City. Kaj menite na to? Je tudi 2t in super moto. Drugače pa zaradi vaših mnenj vstajam pri Yamahi DT125x :P Samo če se že zgodi da kupim navadnega DTja ali pa DT125r, vidim da ima drugačne gume. Je še vedno primeren za cestno vožno ali je to potem za makadam in cross proge?

Mislim da niso samo gume, tudi v "geštelu" je razlika. Drugače pa pač enduro gume so bolj za offroad, sm gume pa bol za na asfalt, logično. Drugače pa mislim da ja agregat od yamahe bolj vzdržljiv in deli za yamaho so pomoje cenejši. Če se motim ne mi zamert, pa nej me kdi popravi. Drugače pa je yamaha lepša :whistle: pa telih cagiv super city je zelo mal, pa ne vem če jih še delajo...

LP

P.S. upoštevaj kar ti je napisal a79

Popravljeno . Popravil motorist1
Objavljeno

Ti sam glej, da se ne zaj+bes pri nakupu, se mi zdis mal zaletav, pa za opremo naj ti se ostane..

Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt.

Objavljeno (popravljeno)

Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt.

Ja zaletav na tak način da ne boš kupil motor nasledn dan ko narediš izpit, oz. prvega ki ga greš pogledat in ti bo definitivno všeč. Jst sm se tko mal zajebu ampak jebiga. Usaka šola neki stane pravjo. Fajn je met škornje, oziroma vsaj kakšne "bulerje" da pridejo čez gleženj. Glede jakne pa glej da maš tako ki ima tudi kakšen ščitnik notri, da ni taka fashion leder jakna za vsakdan ampak da je motoristična... Tudi hlače so skoraj nujne...

Popravljeno . Popravil motorist1
Objavljeno

Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt.

Sej ne rabiš met opreme, ampak vrjemi da nič ne škodi če jo imaš. BV dat vse za motor, pol pa na glavo eno čelado iz Hoferja. Raje upoštevaj kar ti je motorist1 rekel. Ene hlače s ščitniki, čevlje da grejo čez gleženj-škornji, jakna-ledr isto s ščitniki (že imaš), pa uno kar zakon zahteva. Pa namesto ledvičnega pasa raje kupi želvo, velik bolj varneje pa niti ne tok dražje.

Objavljeno

Pozdravljeni!

No najprej bi rad povedal da sem na tem forumu novinec zato se opravičujem za vse napake =)

Ok da pridem h stvari... Ravno sem dopolnik 16 let in sedaj grem delat izpit za 125ccm (A1). Pa

nevem kater motor naj bi si kupil. Zato pa bi rad da vi mi pomagate pri odločitvi. Iščem pa motor ki bi bil

primeren za na avtocesto kot tudi za kakšen u izi makadam (ne mislim se po gmajni jagat...), in da bi dosegel saj kakšne 130-140km/h maximalno.

Gledal sem že YAMAHA YBR125 in druge 4t motorje ampak so nekam počasni... max 100km/h? :S

zato vrjetno da bom moral izbrati 2t kajne? No ne želim si imete kakšnih RS in podobnih "moto GP varjant" motorjev...

Kakšen supermoto ali kaj podobnega kakor za yamaha pa bi bilo idealno! No ampak tudi cena je važna. Pripravljen sem dati dam do 2000€, nevem pa

tudi ali se splača kupiti rabljen motor ali novega in morda še celo na obroke če se da?

Trenutno imam izpit za H in vozim APN6 samo kakšnih ravno težkih motorjev nisem še vozil (najtežji yamaha 50ccm na izpitu ki je bil supermoto pomojem)

Torej kaj mi priporočate vi??? =))

Hvala in lep pozdrav!!

Jaz mislim, da je na tvoje vprašanje težko dat odgovor, saj itak neboš upošteval mnenja starejših(da nerečem pametnejših) moj predlog bi bil in ni napačen Yamaha SR 125 imela jo je moja žena kot prvi motor vozila ga je ca 1 leto praktično za enak denar prodala in pridobila z njim nešteto zelo koristnih izkušenj,ki jih sigurno tudi ti potrebuješ.Tudi sam sem ga večkrat peljal zelo uporaben motorček, po AC je šel tud 140 Km/h sicer pa ni problema peljat se po AC 120 Km/h.je zelo majhna poraba goriva in poceni vzdrževanje.

Ps:absolutno ti odsvetujen kakega 2-taktnega :headbang:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Aha ok to si bom zapomniv =) Drugače pa ob nakupu bom sigurno kakšnega ki se malo bolj na motorje spozna pripeljav zravn da bo še on povedov svoje mnenje. Ja hlače si bom potem vrjetno mogu še nabavt, bulerje mam itak namen kupit zej za zimo, za jakno pa bi lahko reku da bo kr ql no... Je kakšne 3cm trdega (pravega) ledra zato da bi morala služiti že skoraj za manjši ščit =) Nam pa zej šu kupt želve an :P ali pač?

Objavljeno

Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt.

Zaletav - sta ti ze odgovorla... Oprema - nujna, nujna, nujna... Jakna in hlace s scitniki, ali kombinezon, celada - ne tista, ki jo imas na stirki, rokavice nujne, skornji in zelva - zelo priporocljivo..

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Aha ok to si bom zapomniv =) Drugače pa ob nakupu bom sigurno kakšnega ki se malo bolj na motorje spozna pripeljav zravn da bo še on povedov svoje mnenje. Ja hlače si bom potem vrjetno mogu še nabavt, bulerje mam itak namen kupit zej za zimo, za jakno pa bi lahko reku da bo kr ql no... Je kakšne 3cm trdega (pravega) ledra zato da bi morala služiti že skoraj za manjši ščit =) Nam pa zej šu kupt želve an :P ali pač?

Ja če imaš samo jakno brez ščitnikov (mislim da si se zmotu pri enotah) potem sigurno kupi želvo. Jaz sem za 200€ (lanski model, kasneje je bila znižana na 150) dobil odlično jakno s ščitniki na ramenih in komolcih, ter ojačitvah na hrbtu. Tko da če se malo pozanimaš lahko dobiš tudi dobro opremo po zmerni ceni.

Objavljeno

Ja če imaš samo jakno brez ščitnikov (mislim da si se zmotu pri enotah) potem sigurno kupi želvo. Jaz sem za 200€ (lanski model, kasneje je bila znižana na 150) dobil odlično jakno s ščitniki na ramenih in komolcih, ter ojačitvah na hrbtu. Tko da če se malo pozanimaš lahko dobiš tudi dobro opremo po zmerni ceni.

Ok super. Potem bom sigurno kupil vse od naštetega. Kot ste preh dejali da se nebom zajebal pri nakupu, na kaj naj vse pogledam in to da se nebom res. No namen imam približno ravno tak kot ste dejali prej da naj tega "NE STORIM", najprej naredil izpit nato pa šev kupit motor.

Pa kaj glede mnenja Bremzerja? Nekaj izkušen že imam, ampak se mi zdi nekoliko žalostno da bi sedaj kupil nov oz rabljen motor za kakšne 2000€ ki gre samo kakšne 20km/h več od sedanjega (predelana 6ka 70-80kmh)

Objavljeno

Ma glej, kupi kakšno Husqvarno, Yamaho DT, če pa si želiš samo ceste in nočeš gp drže ampak bi šel vseeno hitro si kupi Cagivo Raptor. Moje skromno mnenje :)

Objavljeno

Ok super. Potem bom sigurno kupil vse od naštetega. Kot ste preh dejali da se nebom zajebal pri nakupu, na kaj naj vse pogledam in to da se nebom res. No namen imam približno ravno tak kot ste dejali prej da naj tega "NE STORIM", najprej naredil izpit nato pa šev kupit motor.

Pa kaj glede mnenja Bremzerja? Nekaj izkušen že imam, ampak se mi zdi nekoliko žalostno da bi sedaj kupil nov oz rabljen motor za kakšne 2000€ ki gre samo kakšne 20km/h več od sedanjega (predelana 6ka 70-80kmh)

učash je 20km/h dost :) za uživat in za ubit se :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja vrjetn da si bom kr DT kupu. No najpri bom seveda izpit naredu za tacajt pa se mrbit že kej spremeni. Sam trenutno pa sm za DT =) Oglavnem nekaj takega kot je vse povedal motorist1 ki mi je zelo dobro vse razložil

Objavljeno

Mi lahko še kaj poveste o Husqvarni 125 supermoto? Vidim da je zelo podobna kot DT in malo več jih je na prodaj po morda malo nižji ceni kot DT.

Kdo pozna slabše in boljše lasnosti ki mi jih lahko pove glede na Yamaho DT125x?

Objavljeno

js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo :D

Več al mn me je že xD k gledam kvab si kupu pa nimam izpita =(

Objavljeno

js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo :D

jest sm tud to delu poj sem si pa motor kupu 1 let predn sm meu izpit. sama sreča da me niso kdaj ustavil :P :P

LP

Objavljeno

Mi lahko še kaj poveste o Husqvarni 125 supermoto? Vidim da je zelo podobna kot DT in malo več jih je na prodaj po morda malo nižji ceni kot DT.

Kdo pozna slabše in boljše lasnosti ki mi jih lahko pove glede na Yamaho DT125x?

Poglej mal v temo Husqvarna sm 125 s, tm je blo že velik govora o tem. :trance_33_sleep:

Objavljeno

Poglej mal v temo Husqvarna sm 125 s, tm je blo že velik govora o tem. :trance_33_sleep:

Husqvarne so cenejše ker so starejše, če pogledaš novejše letnike boš videl da so dražje, pa tudi bolj navite se mi zdi. Kar se porabe tiče moj DTr po cesti čisto normalna poraba, res pa da ga skor nikol ne tišim v nevem kakšne obrate in raje to prišparam za gmajno. Sicer se da tudi s cross gumami normalno po cesti vozit samo obrabijo pa mal bol moraš pazit na ovinkih

Kar se hitrosti tiče naj te ne skrbi, skor nikol neboš vozil več kot 100km/h razen če boš res kakšno ravnino najdu al pa ga šel na avtocesto gonit (kar je pa itak dolgočasno za crknt). Se pa da tudi z enduro po avtocesti it(preverjeno:D)

Objavljeno

js mam husqvarno,sicer WRE ne ravno sms,je pa podobno.Kolega ma DTja. Dobu je 5 let mlajšega za isti denar.

Husqvarna je bol "našpičena",trši mortizerji(boljše vozne lastnosti ampak manj udobna vožnja v primerjavi z DTjem),boljše zavore,zic je skoraj enkrat ožji k pr DTju.Čez ovinke gre dost bolš pa tudi mašina je močnejša.Tut na stranski cesti ni problem dobiti 120,končna je 140,samo se nikoli ne vozim toliko. Potovalna hitrost je komot 100,sepravi je izpušni ventil še vedno zaprt.Poraba je pa dosti večja če teraš,če se pelaš lepo pač požere tok k DT.

Tk da sam se odloči,oz. sprobaj oba motorja če imaš možnost. Kot sem prebral imaš namen delati daljše ture torej uzam DTja,ker mene začne rit ubijat pri daljših turah,se pa da navaditi.

Objavljeno

js mam husqvarno,sicer WRE ne ravno sms,je pa podobno.Kolega ma DTja. Dobu je 5 let mlajšega za isti denar.

Husqvarna je bol "našpičena",trši mortizerji(boljše vozne lastnosti ampak manj udobna vožnja v primerjavi z DTjem),boljše zavore,zic je skoraj enkrat ožji k pr DTju.Čez ovinke gre dost bolš pa tudi mašina je močnejša.Tut na stranski cesti ni problem dobiti 120,končna je 140,samo se nikoli ne vozim toliko. Potovalna hitrost je komot 100,sepravi je izpušni ventil še vedno zaprt.Poraba je pa dosti večja če teraš,če se pelaš lepo pač požere tok k DT.

Tk da sam se odloči,oz. sprobaj oba motorja če imaš možnost. Kot sem prebral imaš namen delati daljše ture torej uzam DTja,ker mene začne rit ubijat pri daljših turah,se pa da navaditi.

Tud yamaha so lahko dost našpičene. Včeraj sva se po obvoznici s kolegom na mojmu motorju peljala v povsem pokončni drži 140 oz. tm se že števec konča, potem pa ne vem koliko je šlo še naprej, samo mislim da ne dost. Če bi bil sam gor in se malo sklonil za balanco (kolikor se pri sm da) bi bila končna sigurno 150+.

Samo sva se pa tok peljala glih ene 2 sekundi ker je pol crknu :wallbash: Sem že mislil da je spet zaribal, zapeljem ob stran ga probam vžagt in je vžgal v prvo. Je možno da se je pregrel? sedaj ma malo drugačen zvok in ga danes peljem na servis da povejo kaj je narobe ker se mi res ne da več ubadat s tem. Se opravičujem za :topic:

Objavljeno

učash je 20km/h dost :) za uživat in za ubit se :)

Budacki ma prav, njega posluši, on je menju že več motorjev ko žensk ;D (ali pač?)

Sicer pa ni vse v končni hitrosti, kot je rekel mur, če se boš pelal po ravnini skos 80km/h ali pa 130km/h (recimo avtocesta) ti bo dolgočasno za umret. Pa ko boš dobu motor, se voz z glavo, ne z adrenalinom, še preveč se jih poškoduje ali pa celo ubije tako ;)

  • Všeč mi je 1
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!