budacki Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Suzuki GSX-R 600 jebeš 125 znj, soldier456, Ervin93 in 3 others 3 3
soldier456 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Glej, tole je razlika: Kar se tiče avtoceste, tut če se 140 peleš, si počasen glede na ostali promet, pa še to ne morš (no lahka, sam jst ne bi ) skos polnega gasa tišat, še posebi se ni za špilat z 2t motorji, ker če ne ti bo zaribal, in na koncu boš dal veliko več kot 2000€ speedfighttuning in Izprijenec 1 1
zupanman Objavljeno Junij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Nekaj sem še gledal tega Cagiva Super City. Kaj menite na to? Je tudi 2t in super moto. Drugače pa zaradi vaših mnenj vstajam pri Yamahi DT125x Samo če se že zgodi da kupim navadnega DTja ali pa DT125r, vidim da ima drugačne gume. Je še vedno primeren za cestno vožno ali je to potem za makadam in cross proge?
a79 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ti sam glej, da se ne zaj+bes pri nakupu, se mi zdis mal zaletav, pa za opremo naj ti se ostane.. speedfighttuning 1
motorist1 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) Nekaj sem še gledal tega Cagiva Super City. Kaj menite na to? Je tudi 2t in super moto. Drugače pa zaradi vaših mnenj vstajam pri Yamahi DT125x Samo če se že zgodi da kupim navadnega DTja ali pa DT125r, vidim da ima drugačne gume. Je še vedno primeren za cestno vožno ali je to potem za makadam in cross proge? Mislim da niso samo gume, tudi v "geštelu" je razlika. Drugače pa pač enduro gume so bolj za offroad, sm gume pa bol za na asfalt, logično. Drugače pa mislim da ja agregat od yamahe bolj vzdržljiv in deli za yamaho so pomoje cenejši. Če se motim ne mi zamert, pa nej me kdi popravi. Drugače pa je yamaha lepša pa telih cagiv super city je zelo mal, pa ne vem če jih še delajo... LP P.S. upoštevaj kar ti je napisal a79 Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil motorist1
zupanman Objavljeno Junij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ti sam glej, da se ne zaj+bes pri nakupu, se mi zdis mal zaletav, pa za opremo naj ti se ostane.. Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt.
motorist1 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt. Ja zaletav na tak način da ne boš kupil motor nasledn dan ko narediš izpit, oz. prvega ki ga greš pogledat in ti bo definitivno všeč. Jst sm se tko mal zajebu ampak jebiga. Usaka šola neki stane pravjo. Fajn je met škornje, oziroma vsaj kakšne "bulerje" da pridejo čez gleženj. Glede jakne pa glej da maš tako ki ima tudi kakšen ščitnik notri, da ni taka fashion leder jakna za vsakdan ampak da je motoristična... Tudi hlače so skoraj nujne... Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil motorist1
macak333 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt. Sej ne rabiš met opreme, ampak vrjemi da nič ne škodi če jo imaš. BV dat vse za motor, pol pa na glavo eno čelado iz Hoferja. Raje upoštevaj kar ti je motorist1 rekel. Ene hlače s ščitniki, čevlje da grejo čez gleženj-škornji, jakna-ledr isto s ščitniki (že imaš), pa uno kar zakon zahteva. Pa namesto ledvičnega pasa raje kupi želvo, velik bolj varneje pa niti ne tok dražje.
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Pozdravljeni! No najprej bi rad povedal da sem na tem forumu novinec zato se opravičujem za vse napake =) Ok da pridem h stvari... Ravno sem dopolnik 16 let in sedaj grem delat izpit za 125ccm (A1). Pa nevem kater motor naj bi si kupil. Zato pa bi rad da vi mi pomagate pri odločitvi. Iščem pa motor ki bi bil primeren za na avtocesto kot tudi za kakšen u izi makadam (ne mislim se po gmajni jagat...), in da bi dosegel saj kakšne 130-140km/h maximalno. Gledal sem že YAMAHA YBR125 in druge 4t motorje ampak so nekam počasni... max 100km/h? :S zato vrjetno da bom moral izbrati 2t kajne? No ne želim si imete kakšnih RS in podobnih "moto GP varjant" motorjev... Kakšen supermoto ali kaj podobnega kakor za yamaha pa bi bilo idealno! No ampak tudi cena je važna. Pripravljen sem dati dam do 2000€, nevem pa tudi ali se splača kupiti rabljen motor ali novega in morda še celo na obroke če se da? Trenutno imam izpit za H in vozim APN6 samo kakšnih ravno težkih motorjev nisem še vozil (najtežji yamaha 50ccm na izpitu ki je bil supermoto pomojem) Torej kaj mi priporočate vi??? =)) Hvala in lep pozdrav!! Jaz mislim, da je na tvoje vprašanje težko dat odgovor, saj itak neboš upošteval mnenja starejših(da nerečem pametnejših) moj predlog bi bil in ni napačen Yamaha SR 125 imela jo je moja žena kot prvi motor vozila ga je ca 1 leto praktično za enak denar prodala in pridobila z njim nešteto zelo koristnih izkušenj,ki jih sigurno tudi ti potrebuješ.Tudi sam sem ga večkrat peljal zelo uporaben motorček, po AC je šel tud 140 Km/h sicer pa ni problema peljat se po AC 120 Km/h.je zelo majhna poraba goriva in poceni vzdrževanje. Ps:absolutno ti odsvetujen kakega 2-taktnega suhi, Izprijenec in soldier456 1 2
zupanman Objavljeno Junij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Aha ok to si bom zapomniv =) Drugače pa ob nakupu bom sigurno kakšnega ki se malo bolj na motorje spozna pripeljav zravn da bo še on povedov svoje mnenje. Ja hlače si bom potem vrjetno mogu še nabavt, bulerje mam itak namen kupit zej za zimo, za jakno pa bi lahko reku da bo kr ql no... Je kakšne 3cm trdega (pravega) ledra zato da bi morala služiti že skoraj za manjši ščit =) Nam pa zej šu kupt želve an ali pač? Izprijenec 1
a79 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ko to mislš mav zaletav? Pa glede opreme, a je za 125 treba met prov škorne al pa kej? Zej mam čist navadn, čelato, rokavice, letr jakno. Namen mam pa itak da ledvičn pas kupt. Zaletav - sta ti ze odgovorla... Oprema - nujna, nujna, nujna... Jakna in hlace s scitniki, ali kombinezon, celada - ne tista, ki jo imas na stirki, rokavice nujne, skornji in zelva - zelo priporocljivo.. soldier456 in Izprijenec 1 1
motorist1 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Aha ok to si bom zapomniv =) Drugače pa ob nakupu bom sigurno kakšnega ki se malo bolj na motorje spozna pripeljav zravn da bo še on povedov svoje mnenje. Ja hlače si bom potem vrjetno mogu še nabavt, bulerje mam itak namen kupit zej za zimo, za jakno pa bi lahko reku da bo kr ql no... Je kakšne 3cm trdega (pravega) ledra zato da bi morala služiti že skoraj za manjši ščit =) Nam pa zej šu kupt želve an ali pač? Ja če imaš samo jakno brez ščitnikov (mislim da si se zmotu pri enotah) potem sigurno kupi želvo. Jaz sem za 200€ (lanski model, kasneje je bila znižana na 150) dobil odlično jakno s ščitniki na ramenih in komolcih, ter ojačitvah na hrbtu. Tko da če se malo pozanimaš lahko dobiš tudi dobro opremo po zmerni ceni. Izprijenec in dakker 1 1
zupanman Objavljeno Junij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ja če imaš samo jakno brez ščitnikov (mislim da si se zmotu pri enotah) potem sigurno kupi želvo. Jaz sem za 200€ (lanski model, kasneje je bila znižana na 150) dobil odlično jakno s ščitniki na ramenih in komolcih, ter ojačitvah na hrbtu. Tko da če se malo pozanimaš lahko dobiš tudi dobro opremo po zmerni ceni. Ok super. Potem bom sigurno kupil vse od naštetega. Kot ste preh dejali da se nebom zajebal pri nakupu, na kaj naj vse pogledam in to da se nebom res. No namen imam približno ravno tak kot ste dejali prej da naj tega "NE STORIM", najprej naredil izpit nato pa šev kupit motor. Pa kaj glede mnenja Bremzerja? Nekaj izkušen že imam, ampak se mi zdi nekoliko žalostno da bi sedaj kupil nov oz rabljen motor za kakšne 2000€ ki gre samo kakšne 20km/h več od sedanjega (predelana 6ka 70-80kmh) Izprijenec 1
znj Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ma glej, kupi kakšno Husqvarno, Yamaho DT, če pa si želiš samo ceste in nočeš gp drže ampak bi šel vseeno hitro si kupi Cagivo Raptor. Moje skromno mnenje Izprijenec 1
budacki Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ok super. Potem bom sigurno kupil vse od naštetega. Kot ste preh dejali da se nebom zajebal pri nakupu, na kaj naj vse pogledam in to da se nebom res. No namen imam približno ravno tak kot ste dejali prej da naj tega "NE STORIM", najprej naredil izpit nato pa šev kupit motor. Pa kaj glede mnenja Bremzerja? Nekaj izkušen že imam, ampak se mi zdi nekoliko žalostno da bi sedaj kupil nov oz rabljen motor za kakšne 2000€ ki gre samo kakšne 20km/h več od sedanjega (predelana 6ka 70-80kmh) učash je 20km/h dost za uživat in za ubit se macak333 in soldier456 2
zupanman Objavljeno Junij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ja vrjetn da si bom kr DT kupu. No najpri bom seveda izpit naredu za tacajt pa se mrbit že kej spremeni. Sam trenutno pa sm za DT =) Oglavnem nekaj takega kot je vse povedal motorist1 ki mi je zelo dobro vse razložil
zupanman Objavljeno Julij 1, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Mi lahko še kaj poveste o Husqvarni 125 supermoto? Vidim da je zelo podobna kot DT in malo več jih je na prodaj po morda malo nižji ceni kot DT. Kdo pozna slabše in boljše lasnosti ki mi jih lahko pove glede na Yamaho DT125x?
zziga Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo speedfighttuning in molotov 2
zupanman Objavljeno Julij 1, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo Več al mn me je že xD k gledam kvab si kupu pa nimam izpita =(
molotov Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 js ti priporočam da nehaš gledat po avtonetu dokler nimaš izpita, ker to bo ob živce spraulo jest sm tud to delu poj sem si pa motor kupu 1 let predn sm meu izpit. sama sreča da me niso kdaj ustavil :P LP
crayzeh Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Mi lahko še kaj poveste o Husqvarni 125 supermoto? Vidim da je zelo podobna kot DT in malo več jih je na prodaj po morda malo nižji ceni kot DT. Kdo pozna slabše in boljše lasnosti ki mi jih lahko pove glede na Yamaho DT125x? Poglej mal v temo Husqvarna sm 125 s, tm je blo že velik govora o tem. :trance_33_sleep:
mur Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Poglej mal v temo Husqvarna sm 125 s, tm je blo že velik govora o tem. :trance_33_sleep: Husqvarne so cenejše ker so starejše, če pogledaš novejše letnike boš videl da so dražje, pa tudi bolj navite se mi zdi. Kar se porabe tiče moj DTr po cesti čisto normalna poraba, res pa da ga skor nikol ne tišim v nevem kakšne obrate in raje to prišparam za gmajno. Sicer se da tudi s cross gumami normalno po cesti vozit samo obrabijo pa mal bol moraš pazit na ovinkih Kar se hitrosti tiče naj te ne skrbi, skor nikol neboš vozil več kot 100km/h razen če boš res kakšno ravnino najdu al pa ga šel na avtocesto gonit (kar je pa itak dolgočasno za crknt). Se pa da tudi z enduro po avtocesti it(preverjeno:D)
dejko39 Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 js mam husqvarno,sicer WRE ne ravno sms,je pa podobno.Kolega ma DTja. Dobu je 5 let mlajšega za isti denar. Husqvarna je bol "našpičena",trši mortizerji(boljše vozne lastnosti ampak manj udobna vožnja v primerjavi z DTjem),boljše zavore,zic je skoraj enkrat ožji k pr DTju.Čez ovinke gre dost bolš pa tudi mašina je močnejša.Tut na stranski cesti ni problem dobiti 120,končna je 140,samo se nikoli ne vozim toliko. Potovalna hitrost je komot 100,sepravi je izpušni ventil še vedno zaprt.Poraba je pa dosti večja če teraš,če se pelaš lepo pač požere tok k DT. Tk da sam se odloči,oz. sprobaj oba motorja če imaš možnost. Kot sem prebral imaš namen delati daljše ture torej uzam DTja,ker mene začne rit ubijat pri daljših turah,se pa da navaditi.
motorist1 Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 js mam husqvarno,sicer WRE ne ravno sms,je pa podobno.Kolega ma DTja. Dobu je 5 let mlajšega za isti denar. Husqvarna je bol "našpičena",trši mortizerji(boljše vozne lastnosti ampak manj udobna vožnja v primerjavi z DTjem),boljše zavore,zic je skoraj enkrat ožji k pr DTju.Čez ovinke gre dost bolš pa tudi mašina je močnejša.Tut na stranski cesti ni problem dobiti 120,končna je 140,samo se nikoli ne vozim toliko. Potovalna hitrost je komot 100,sepravi je izpušni ventil še vedno zaprt.Poraba je pa dosti večja če teraš,če se pelaš lepo pač požere tok k DT. Tk da sam se odloči,oz. sprobaj oba motorja če imaš možnost. Kot sem prebral imaš namen delati daljše ture torej uzam DTja,ker mene začne rit ubijat pri daljših turah,se pa da navaditi. Tud yamaha so lahko dost našpičene. Včeraj sva se po obvoznici s kolegom na mojmu motorju peljala v povsem pokončni drži 140 oz. tm se že števec konča, potem pa ne vem koliko je šlo še naprej, samo mislim da ne dost. Če bi bil sam gor in se malo sklonil za balanco (kolikor se pri sm da) bi bila končna sigurno 150+. Samo sva se pa tok peljala glih ene 2 sekundi ker je pol crknu Sem že mislil da je spet zaribal, zapeljem ob stran ga probam vžagt in je vžgal v prvo. Je možno da se je pregrel? sedaj ma malo drugačen zvok in ga danes peljem na servis da povejo kaj je narobe ker se mi res ne da več ubadat s tem. Se opravičujem za
soldier456 Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 učash je 20km/h dost za uživat in za ubit se Budacki ma prav, njega posluši, on je menju že več motorjev ko žensk ;D (ali pač?) Sicer pa ni vse v končni hitrosti, kot je rekel mur, če se boš pelal po ravnini skos 80km/h ali pa 130km/h (recimo avtocesta) ti bo dolgočasno za umret. Pa ko boš dobu motor, se voz z glavo, ne z adrenalinom, še preveč se jih poškoduje ali pa celo ubije tako speedfighttuning 1
Priporočene objave