KuC Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 (popravljeno) po ravnini z dtjko 140 pa dva gor :blink: jaz pridem do ravnini do 110-120, odvisno od vremena ( pa malice seveda), 140 sem šel pa samo enkrat in sicer po avtocesti od logatca do vrhnike, okol 140 po števcu. Če drugega ne se mi je mašina smilila, pa nisem imel ravno dobrega občutka na hard enduro gumah pa po tistih ovinkih kamjone prehitevat. me je bil cel pas poln. Sicer pa jz sem pustil vse original, razen dušilc je drug pa rave ventil je vredu naštelan. Motorist, ne vem kaj ti počneš, sam men dela že 42k km, pustila me je pa sam enkrat na cest (zaradi gumidefekta) al je res taka razlika med novimi in starejšimi modeli? Popravljeno Julij 7, 2010. Popravil KuC
motorist1 Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 po ravnini z dtjko 140 pa dva gor :blink: jaz pridem do ravnini do 110-120, odvisno od vremena ( pa malice seveda), 140 sem šel pa samo enkrat in sicer po avtocesti od logatca do vrhnike, okol 140 po števcu. Če drugega ne se mi je mašina smilila, pa nisem imel ravno dobrega občutka na hard enduro gumah pa po tistih ovinkih kamjone prehitevat. me je bil cel pas poln. Sicer pa jz sem pustil vse original, razen dušilc je drug pa rave ventil je vredu naštelan. Motorist, ne vem kaj ti počneš, sam men dela že 42k km, pustila me je pa sam enkrat na cest (zaradi gumidefekta) al je res taka razlika med novimi in starejšimi modeli? Jbg. nimam sreče. Sej moja bi tud mogla dobr laufat sam je očitno zakleta :evilgrin:
impulz Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Če je butec za volanom še tist najbolj "kvaliteten" motor crkne... Pol pa je firma kriva hehe speedfighttuning 1
motorist1 Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Če je butec za volanom še tist najbolj "kvaliteten" motor crkne... Pol pa je firma kriva hehe Se bom mogu strinjat Drgač pa mislm da je yamaha čist kvalitetna firma.
TheBiker Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Zdravo mene pa zanima če mi lahku nekdo na kratko razloži v čem se razlikujeta yamaha dt 125 in xt? hmal bom dopolnil 16let pa se se odločam za en tak supermoto pa če mi lahku poveste kerga bi se splačalo vzet. mam pa zdej yamaho tzr 50 Ervin93, macak333, ninjaxx in 1 other 2 2
pevecm Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Zdravo mene pa zanima če mi lahku nekdo na kratko razloži v čem se razlikujeta yamaha dt 125 in xt? hmal bom dopolnil 16let pa se se odločam za en tak supermoto pa če mi lahku poveste kerga bi se splačalo vzet. mam pa zdej yamaho tzr 50 Zlo na hitro: DT ---> 2 takt XT---> 4 takt Za moje pojme je najbol vzet DT. Če boš vzemal 4 takt je pa že boljš vzet tomosa kot pa XT. Tomos usaj mau zgleda, mašino ima pa tko ali tko podobno XT.
znj Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Vsekakor če se se odločaš med tema dvema, vzemi DT. Če pa že hočeš 4t supermotota vzemi Tomosa Replica Cup. Glas ima . Če pa že mora biti Yamaha in to 4t, kupi Yamaho WR
TheBiker Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 (popravljeno) ja sm na avto.netu je bl mal teh DT-jev tko da nwm... me pa zanima k mi je frend reku da je XT nekakšen novejši model DT pa je to res? pa je razlika med tem dvema samo med 2 in 4 taktnim motorjem al je še kaj? Popravljeno April 10, 2011. Popravil TheBiker
pevecm Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 ja sm na avto.netu je bl mal teh DT-jev tko da nwm... me pa zanima k mi je frend reku da je XT nekakšen novejši model DT pa je to res? pa je razlika med tem dvema samo med 2 in 4 taktnim motorjem al je še kaj? Razlika je še v tem da ima XT 3× manj moči od DT.
motorist1 Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Razlika je še v tem da ima XT 3× manj moči od DT. Poleg tega pa je XT manjši, pa veliko bolj "švoh" deluje če veš kaj mislm. DT-jka zgleda res dost kompakten motor, je večji, širša balanca, močnejše vzmetenje itd... Verjetno bom jst svojo konec sezone prodaju če te bo takrat še zanimalo...
TheBiker Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Poleg tega pa je XT manjši, pa veliko bolj "švoh" deluje če veš kaj mislm. DT-jka zgleda res dost kompakten motor, je večji, širša balanca, močnejše vzmetenje itd... Verjetno bom jst svojo konec sezone prodaju če te bo takrat še zanimalo... jah nwm no jst bom zdej šu opča izpit delat tko da bi na začetku počitnic že rd meu motor... kewo 1
Kvasko Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 jah nwm no jst bom zdej šu opča izpit delat tko da bi na začetku počitnic že rd meu motor... Xt v primerjavi z DT zgleda kot otroško kolo... Če bi rd kej močnejga pol uzam DT k je 2 takt, če pa že 4 takt pa nared kokr so ti fantje rekl, TOMOS--> mašina od yamahe xt, izgled pa odličen
TheBiker Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 k zna kdo povedat kok je zdej omejitev za 125ccm glede na starost, k eni pravjo da je 16 spet drugi da je 18??? kewo 1
kewo Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 k zna kdo povedat kok je zdej omejitev za 125ccm glede na starost, k eni pravjo da je 16 spet drugi da je 18??? 16 1000% impulz 1
impulz Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 do 125ccm IN 11KW je 16 let. vse nad je 18.
TheBiker Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 hvala. sm zdej sm mau u dilemi k sploh nwm al naj bi šeu delat izpit al bi rajš počaku 2 let pa grem pol za auto, k se mi zdi po en stran škoda dnarja po drugi stran je pa do 18 še delč...
kewo Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 hvala. sm zdej sm mau u dilemi k sploh nwm al naj bi šeu delat izpit al bi rajš počaku 2 let pa grem pol za auto, k se mi zdi po en stran škoda dnarja po drugi stran je pa do 18 še delč... THEBIKER, zanimiv nickname za nekoga ki ni motorist niti po srcu, kot vidim bi imel motor samo da prideš od točke A do točke B.
budacki Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 hvala. sm zdej sm mau u dilemi k sploh nwm al naj bi šeu delat izpit al bi rajš počaku 2 let pa grem pol za auto, k se mi zdi po en stran škoda dnarja po drugi stran je pa do 18 še delč... Naredi izpit, ne bodi čuden! Nabral si boš izkušnje, pri prestopu boš porabil manj denarja ( v višjo kategorijo ), pridobil boš manjši neodvisnost od staršev, po drugi strani pa odgovornost, ker boš sedel na sedežu in se s hitrostmi 100+ peljal proti ovinku! Meni ni bilo žal niti centa, ki sem ga dal za izpite, neverjetno lepši občutek je, ko se mirne duše sedeš na motor in pelješ! Z dobrimi 2000€ kupiš motor, opremo in opraviš usposabljanje za pridobitev izpita!! Denar je stran vržen, ko plačuješ kazni, ki jih ne bi rabil impulz in Smoochie 2
Lacky Objavljeno Oktober 29, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2023 Kdo pozna firmo Leonart daytona 125, ter kako se obnese. Pozdrav
Tyler541Max1 Objavljeno December 7, 2023 Opozori Objavljeno December 7, 2023 On 6/30/2010 at 2:53 AM, zupanman said: Ja ta yamaha zgleda super. Kok jo pa gre to? Pa a je fejst težga, a bom mu probleme na začetku kej A jo je težko voziti nasploh? In pa ali se splača kupiti rableno? Yamaha R3 je odličen motor za začetnike, saj ponuja dobro ravnotežje moči in obvladljivosti.
Tyler541Max1 Objavljeno December 9, 2023 Opozori Objavljeno December 9, 2023 (popravljeno) On 5/6/2011 at 1:11 AM, TheBiker said: hvala. sm zdej sm mau u dilemi k sploh nwm al naj bi šeu delat izpit al bi rajš počaku 2 https://www.premiumbar.si/ let pa grem pol za auto, k se mi zdi po en stran škoda dnarja po https://atelierrebul.si/shop/category/parfumi-zenski-parfumi-74 drugi stran je pa do 18 še delč... Razumem dilemo. Odločitev med tem, ali opraviti izpit za mopede zdaj ali počakati in nato opraviti izpit za avto, je odvisna od več dejavnikov, kot so tvoje trenutne potrebe, življenjski slog, finančna sredstva in osebne preference. Popravljeno December 9, 2023. Popravil Tyler541Max1
Priporočene objave