Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

Goldmaxu - to pot bo TDM po mojem z lahkoto naredu, edino kakšen liter ali 3 olja še vzemi na pot, ker so kar znani po precejšnjem pitju le-tega.

Je to mogoče znano od danes zjutraj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je 640 prešvoh za Rusijo.Problem je v tem da za takšne razdalje pač enocilindraši niso najbolj primerni.Katerekoli znamke!Za "miljone" kilometrov je dvocilindraš pač boljši,beri vzdržljivejši!

Tukaj si lahko prebereš glede enocilindrašev in rusije:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330&highlight=polak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi na strani,da vzamem AT,posebaj na dolge relacije se lahko verjetno lažje pelješ 130-150km/h,majn utrujajoče za sam motor,sta le dva celindra-bol mirni tek,majn obremenitev za sam agregat.Edino,kar bi mogo naredit je to,da razdremo motor,menjamo verigo,španarje,zadaj drug amortizer,spredaj menjava feder,vakumsko pumpo za gorivo,pol bi pa mogo motor lavfat vsaj kakšna dva mesca skupaj brez kakih večjih posegov.

Čeprav,bi me na koncu vse skupaj prišlo malo več,kot pa advenčer,pri katerem ni skoraj nič za nardit.Tudi z mehanikom-Simonom iz Maribora(ktm-servis) sem se pogovarjal glede tega,pa mi je tudi svetoval prvo varjanto-AT.

Če slučajno kdo za drugo leto planira kakšno pot po Rusiji,Mongoliji,mogoče tidi Japonski,naj javi da še pravi čas kakšno rečemo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem biti pristranski. Imel sem kup motorjev, a moram reči, da sem bil Z Africo več kot zadovoljen. Za dlajše fure sem nabavil rezervno bencinsko črpalko in regler. To pa je tudi vse kar potrebuješ, (če že potrebuješ). Če ti crkne kolesni ležaj, ga pa tako dobiš v vski železnini. Moj nasvet je, če greš na dolgo furo, obvezno zamenjaj set verige in zobnikov! Z normalno potovalno vožnjo, moraš z njim narediti 40.000 km, še posebno, če imaš samodejni mazalec verige.

DrSPEED, zakaj pa bi razdiral motor?? Brez veze. Razen, če si kupil zgarana jajca. Jaz sem imel dve Afriki. Prva (letnik 1992) ima sedaj okoli 150.000 km, a je še vedno ("kakor nov") in brez porabe olja. To je motor, s katerim greš komot okol' sveta. Letnik 2003 pa je še vedno kot nova s približno 60.000 km in porabo olja 0.

Z (originalnimi) blažilniki jaz nisem imel problema, kljub temu, da sva bila vedno na motorju dva in kup prtljage. Res pa je, da moraš po "kamnolomih" voziti z glavo, ne z zapestjem!

Za enkrat toliko...

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je to mogoče znano od danes zjutraj?

Kdo bi razumel tvoj smisel za humor. Sicer pa že ptički čivkajo, da ta stara TDM pije olje in to ne mal.

Moto Rider :worship: Sicer pa bi jz vseeno morda vzel KTM-a, ker tale ki ga gledaš je tip top in za enega šoferja in igranje po pol off-roadu ga boljšega mopeda ni. 150km/h gre pa itak vsak, tistih 20.000km kolko jih boš naredil pa ni vrag da ne vzdrži kot mora!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bos vzel AT preglej pri motorju "Output Shaft" - Zunanji del glavne osi, za lezajem.

Kako?

Odstranis plasticen pokrov in prednji zobnik.

In prides do tega: (to je prier popolnoma zdrave osi)

outputshaft.jpg

Tukaj bodi pozoren na zobovje, da so zobi po vsej svoji dolzini popolnoma celi in enako siroki.

Zraven obvezno preveri se lezaj na osi. Os se lahko premiko notri in ven za kaksen milimeter. Ne sme se premikat v stran ne levo ne desno.

Zraven preveri semering na lezaju ce je ok.

Lezaj ponavadi popusti ker lastniki prevec zategujejo ketno, sploh ce se vozijo v dvoje in pohaklajo veliko lukenj.

To je glavna stvar.

glede Vakumske pumpe se lahko drugic pogovorimo, ce te zanima mam jaz preverjeno kje za kupit.

Regler lahko preveris ce dela sam ce polne akumulator pri razlicnih napetostih (luci, vzgan motor....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu je primer ze obrabljene:

bodi pozoren na sirino zobov, ki se ze precej razlikuje na zunanji v primerjavi z notrajno stranjo

outputshaft2.jpg

S tem bi sicer se lahko prevozil mirno 30.000km vendar bi potem moral zamenjati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo bi razumel tvoj smisel za humor. Sicer pa že ptički čivkajo, da ta stara TDM pije olje in to ne mal.

Moto Rider :worship: Sicer pa bi jz vseeno morda vzel KTM-a, ker tale ki ga gledaš je tip top in za enega šoferja in igranje po pol off-roadu ga boljšega mopeda ni. 150km/h gre pa itak vsak, tistih 20.000km kolko jih boš naredil pa ni vrag da ne vzdrži kot mora!

ajd

P'rjatu suhi! Saj sem rekel, da je čisto vseeno kakšen motor imaš. Pomembno je da laufa!! Jaz imam z Africo pač te izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo bi razumel tvoj smisel za humor. Sicer pa že ptički čivkajo, da ta stara TDM pije olje in to ne mal.

Moto Rider :worship: Sicer pa bi jz vseeno morda vzel KTM-a, ker tale ki ga gledaš je tip top in za enega šoferja in igranje po pol off-roadu ga boljšega mopeda ni. 150km/h gre pa itak vsak, tistih 20.000km kolko jih boš naredil pa ni vrag da ne vzdrži kot mora!

ajd

Moja "stara" TDM je spila 3dl olja po priprevoženih 3.000 km, kar se meni glede na nabavno ceno ne zdi prevelik strošek (3 EUR, potem pa olje itak menjaš) niti količina, zaradi katere bi moral biti pretirano zaskrbljen. Torej če greš na pot "okoli sveta" potrebuješ max 1l olja za sabo (če računaš, da boš redne servise na 6.000 km delal v mehaničnih delavnicah kjer lahko olje tudi kupiš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DrSPEED, zakaj pa bi razdiral motor?? Brez veze. Razen, če si kupil zgarana jajca. Jaz sem imel dve Afriki. Prva (letnik 1992) ima sedaj okoli 150.000 km, a je še vedno ("kakor nov") in brez porabe olja. To je motor, s katerim greš komot okol' sveta. Letnik 2003 pa je še vedno kot nova s približno 60.000 km in porabo olja 0.

Z (originalnimi) blažilniki jaz nisem imel problema, kljub temu, da sva bila vedno na motorju dva in kup prtljage. Res pa je, da moraš po "kamnolomih" voziti z glavo, ne z zapestjem!

Za enkrat toliko...

Saj jaz ga tudi nebi razdiro,kajti to je strošek okrog-1000€,ampak motor ima prevoženih 92t.km.Zadnji blažilnik pa sem misliv zamenjat s wilbersom,kateri je za polovico cenejši od konkurence,in mislim,da z kvaliteto ne zaostaja kaj dosti za ostalimi.

Pa še nekaj tak mimo glede:moja filozofija je zaenkrat takšna,kupit poceni motor(čeprav je ta AT odlično ohranjena,redno servisirana,na njej je že druga pumpa,novi regler-skratka motor v nulo),ampak vse eno raje vložim neki € sedaj v njo -kot pa da mam nepotrebne sitnosti na poti,ker pol se bom lahko samo :photo: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale možakar Rainer se je odpravil iz Nemčije v Indijo. To sicer ni "okoli sveta" je pa kar lep del naše oble kjer ceste niso ravno to kar mi razumemo kot cesta. Podal se je z motorjem za 1300€ SUZUKI Freewind.

post-7865-0-87424100-1289152773_thumb.jpg

post-7865-0-39413500-1289152801_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa potem avtomobilski motorji niso enocilindrični??!

Ker nebi kaj dosti prihranili pri teži, še manj pa pri dimenzijah.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...SICE SEM V eni temi že napisal letošnjo izkušnjo, pogovor z očetom in sinom, avstrijcema, ki sta mislim da v dveh letih nabrala goooroo kilometrov (čez 40000)... sicer v glavnem po EU.

Sin s starejšim Vstromom 650 (naslednik freewinda), ata s še v garanciji BMW F800. In ravno ata je Bemfla močno pošimfal, v stilu, da po vsakem potovanju je kak teden na servisu, kjer v garanciji nekaj pošraufajo.... Hvala bogu, na cesti ga še ni pustil... S Stromom pa nobenih težav, okvar, karkoli... je sam rekel, da s Suzukijem bi si upal kamorkoli, s tem BMWjem pa sploh ne..., baje da ko mine garancija (mel bo enih 50 - 60 000) gre moped od hiše, V-strom pa nikoli pa ima že veliko kilometrino...:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej vi ki bi ste ali pa imate še namen potovat, potem potrebujete tut "tool tube" jaz bom tole naročil, pa če hoče še kdo naj javi, pa si poštnino delimo.

Je kakovostna plastika, z navojem na pokrovu in tesnilom. Dimenzija:30x9 cm.

Cena je smešno nizka, potnina pa ne bi smela bit kaj dosti. Specialni produkti za motor bi bli bistveno dražji.

Sporčite naročilo na PM, več k nas naroči, ceneje bo. Rumeni napis se zbriše dol z alkoholom, tko da je potem črna, kakovost izdelave pa tudi kar pohvalijo.

Jaz si bom vzel kar 2 komada.

http://www.agrisupply.com/operators-manual-canister/p/67670/cn/1900088/

post-9811-0-57638300-1289246557_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kaj se pa pravzaprav tole nuca? Dimenzije 30 x 9 cm? A to je za orodje noter spravit ali kaj?

Prvenstveno za orodje, kot že ime pove. Kaj bo dal noter, je pa stvar lastnika... Pač ena trpežna reč, ki jo prifiksiraš na okvir nekam. Prostora nikoli ne preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi daje, da bi zamenjal za nekej lažjega... tudi za "okoli sveta".

V glavnem motor ki ga lahko:

-mečeš po tleh, (da ni vitalne škode, če ti uide npr. pod mejo) :) ne bom ga metal zanalašč, ne :)

-voziš 1000km po avtocesti 150+,

-naložiš s 200 kilami in punco ter pelješ v Mongolijo, tam razložiš kufre in tiščiš po Gobiju in na najvišji prelaz po pešpoti.

-greš z njim na EnduRomanijo! :)

Varadera je imela vse, ampak je bila vsaj 50kg pretežka. Menjal sem jo za Stelvia, ki na papirju ponuja več, ampak je težji kot pišejo, pa še nizek je in zahaklaš vsako večjo neravnino. Pa še 180 guma zadaj :wallbash:

Gledal sem pa naslednje:

Africa twin in SuperTenere 750 sta mi malo pretežka, Africa je pa še skoraj malo prešvoh. Zame.

Adventure990 je super ampak rahlo predrag in čisto malo pretežek.

Nekako sem na koncu prišel do nove Tenerejke 660 in Cagive Elefant 900.

Bolj me vleče proti Elefantki... ampak "baje" so problemi z njo, pa še delov se "baje" ne dobi.

Tenerejka je pa trotlzihr, sicer prešvoh(zame), ampak bi požrl to glede na manjšo težo.

Zdej pa: zanimajo me izkušnje z Elefantko, če je mogoče iz prve roke. Je to motor za okoli sveta? In za najvišji hrib nad vasjo ;)

O Tenerejki se piše veliko, tako da se dobi podatke.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ča ti je adventure 990 čisto malo pretežek kupiš 950 je čisto malo lažji.

Vse te velike endure so približno isto težke, razlika je samo kaj želiš imeti, ker med 50 in 100 konji je kar nekaj razlike, pa seveda ciklistika motorjev med solo vožnjo in pa polno naloženim z lubico, tako da si po eni strani postavil pogoje visoko, na koncu pa prišel čisto na začetek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi daje, da bi zamenjal za nekej lažjega... tudi za "okoli sveta".

V glavnem motor ki ga lahko:

-mečeš po tleh, (da ni vitalne škode, če ti uide npr. pod mejo) :) ne bom ga metal zanalašč, ne :)

-voziš 1000km po avtocesti 150+,

-naložiš s 200 kilami in punco ter pelješ v Mongolijo, tam razložiš kufre in tiščiš po Gobiju in na najvišji prelaz po pešpoti.

-greš z njim na EnduRomanijo! :)

Varadera je imela vse, ampak je bila vsaj 50kg pretežka. Menjal sem jo za Stelvia, ki na papirju ponuja več, ampak je težji kot pišejo, pa še nizek je in zahaklaš vsako večjo neravnino. Pa še 180 guma zadaj :wallbash:

Gledal sem pa naslednje:

Africa twin in SuperTenere 750 sta mi malo pretežka, Africa je pa še skoraj malo prešvoh. Zame.

Adventure990 je super ampak rahlo predrag in čisto malo pretežek.

Nekako sem na koncu prišel do nove Tenerejke 660 in Cagive Elefant 900.

Bolj me vleče proti Elefantki... ampak "baje" so problemi z njo, pa še delov se "baje" ne dobi.

Tenerejka je pa trotlzihr, sicer prešvoh(zame), ampak bi požrl to glede na manjšo težo.

Zdej pa: zanimajo me izkušnje z Elefantko, če je mogoče iz prve roke. Je to motor za okoli sveta? In za najvišji hrib nad vasjo ;)

O Tenerejki se piše veliko, tako da se dobi podatke.

Lp

Robster, tak motor ne obstaja, da bi izpolnil tvoje zahteve rabiš saj 3 če ne 4 motorje. Torej rabiš nek kompromis (to pa tako že veš) kar ti pač ustreza.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ča ti je adventure 990 čisto malo pretežek kupiš 950 je čisto malo lažji.

Vse te velike endure so približno isto težke, razlika je samo kaj želiš imeti, ker med 50 in 100 konji je kar nekaj razlike, pa seveda ciklistika motorjev med solo vožnjo in pa polno naloženim z lubico, tako da si po eni strani postavil pogoje visoko, na koncu pa prišel čisto na začetek :)

Heh:) sej 950 je supr, ampak sem ga izločil že v štartu ker pije velik preveč ;) sej ti dobro veš :)

Več motorjev se mi pa zdi neumnost, že enega ne izkoristim, bom pa iskal najboljši kompromis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh:) sej 950 je supr, ampak sem ga izločil že v štartu ker pije velik preveč ;) sej ti dobro veš :)

Več motorjev se mi pa zdi neumnost, že enega ne izkoristim, bom pa iskal najboljši kompromis.

Kaj pa v 800 kubičnem razredu si kaj pogledal? Benko je zelo zanimiv vendar ima na "vagi" kakih 2k€ preveč.

Me zanima kaj bo pokazal tale, na papirju (ekranu) zelo zanimiv.

ps, s čim "okoli sveta" tudi jaz se še nisem odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa v 800 kubičnem razredu si kaj pogledal? Benko je zelo zanimiv vendar ima na "vagi" kakih 2k€ preveč.

Me zanima kaj bo pokazal tale, na papirju (ekranu) zelo zanimiv.

ps, s čim "okoli sveta" tudi jaz se še nisem odločil.

Tule je že znano da ima 200 + kg - not interested. Cena vprašanje, vzmetenje bog ve če ima zares dovolj hoda, za tako enduriranje kot promovirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!