candek Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Slišal sem govorit o možni registraciji večij kubikaž npr.250 z blokado na moči (na 15 konjev) registrirane pod 125 ali je to mogoče? bajkr88, DAMI34 in Gregc 1 2
impulz Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 jaz sem tui za to slišal. a je to res? če si 18 star?
k0ci Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 pa lahko imaš ti 126ccm z 11kW, ali pa 2000ccm z 2kW, pa tega ne moreš dat pod 125ccm ker prostornina motorja presega 125ccm
pevecm Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 pa lahko imaš ti 126ccm z 11kW, ali pa 2000ccm z 2kW, pa tega ne moreš dat pod 125ccm ker prostornina motorja presega 125ccm Mogoče bodo pa kak kriterij spremenil?? Glede na to da use spreminjajo bi bilo zalo v redu, če bi tut kaj NA BOLJE spremenili. Tole potem ne bi bilo tako zelo slabo
impulz Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 na bolje ne bo šlo nikoli. samo še na slabše bo šlo. to kar je za nas slabše je za statistiko dobro s katero se ministrica kresalova baha po pop tvju
turbo nona Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 (popravljeno) Z nekom sem se pogovarjal, da je dal v 600ccm motor omejevalc obratov al blokade in da je registriral na 250ccm, po tehničnem pregledu pa jih je ven pobral in sedaj "baje" fura 600ccm z ispitom za 250ccm. A je to res? (do sedaj sem bolj kršil pravila pa se ne spoznam preveč) A bi se pol dalo 125ccm z blokadami in tem registrirat za 50ccm? Popravljeno Marec 30, 2011. Popravil turbo nona revival in Gregc 2
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Z nekom sem se pogovarjal, da je dal v 600ccm motor omejevalc obratov al blokade in da je registriral na 250ccm, po tehničnem pregledu pa jih je ven pobral in sedaj "baje" fura 600ccm z ispitom za 250ccm. A je to res? (do sedaj sem bolj kršil pravila pa se ne spoznam preveč) A bi se pol dalo 125ccm z blokadami in tem registrirat za 50ccm? Vse se da samo,ko boš imel karambol boš za vse nazaj in za naprej plačal ! ! Gasperr, special749 in Kor13 3
budacki Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 (popravljeno) Z nekom sem se pogovarjal, da je dal v 600ccm motor omejevalc obratov al blokade in da je registriral na 250ccm, po tehničnem pregledu pa jih je ven pobral in sedaj "baje" fura 600ccm z ispitom za 250ccm. A je to res? (do sedaj sem bolj kršil pravila pa se ne spoznam preveč) A bi se pol dalo 125ccm z blokadami in tem registrirat za 50ccm? Registrerej rajš pod bicikl pa sploh izpita neboš rabu Je mogoče, vendar je ilegalno in zelo škodljivo, ker te bo pa ja vsak policaj opazil razliko med 125ccm in skuterjem In pol si nadrajsal in ti in tehnični pregled in verjemi...dandanes si to redkoker posameznik privošči. Popravljeno Marec 30, 2011. Popravil budacki
hunter6685 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 z izpitom za A2 ki je do 35 kw lahko omejiš katerikol močnješi motor na 35kw in se legalno vozš okol. A1 je pa DO 125 (kar pomeni 124, 125 je že premočn) in do 11kw kar je čez je že k....
macak333 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 z izpitom za A2 ki je do 35 kw lahko omejiš katerikol močnješi motor na 35kw in se legalno vozš okol. A1 je pa DO 125 (kar pomeni 124, 125 je že premočn) in do 11kw kar je čez je že k.... Ne zavaji, to ni res. Nisi legalen z vsemi motorji, temveč samo če izvorna moč ne presega dvokratnika blokade. Torej pri 25kW blokadi izvorna moč 50kW, pri 35kW pa 70kW.
GoUpC Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Z nekom sem se pogovarjal, da je dal v 600ccm motor omejevalc obratov al blokade in da je registriral na 250ccm, po tehničnem pregledu pa jih je ven pobral in sedaj "baje" fura 600ccm z ispitom za 250ccm. A je to res? (do sedaj sem bolj kršil pravila pa se ne spoznam preveč) A bi se pol dalo 125ccm z blokadami in tem registrirat za 50ccm? Ekrat je en tule gor spraševal če lahko 600ccm motor zablokira na 250ccm no to kar ti je ta natvezu ni daleč od te neumnosti. Registrira se na toliko kolikor ima motor kubikov, kar določi že proizvajalec in na to blokade in omejevalci nimajo vpliva. Te vplivajo na moč motorja, ki je spet drug dejavnik pri registraciji. Tud na tehničnem ne preverjajo koliko kubikov ima motor in moči lih tko ne. In pa še izpita za 250ccm že kr ene par let ni več. Imajo pa nekateri 125ccm skuterje registrirane pod 50ccm. Kšne Gilere za po Šiški ipd Verjetno s kakšnimi vezami na tehničnem
trojan69 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Ekrat je en tule gor spraševal če lahko 600ccm motor zablokira na 250ccm no to kar ti je ta natvezu ni daleč od te neumnosti. Registrira se na toliko kolikor ima motor kubikov, kar določi že proizvajalec in na to blokade in omejevalci nimajo vpliva. Te vplivajo na moč motorja, ki je spet drug dejavnik pri registraciji. Tud na tehničnem ne preverjajo koliko kubikov ima motor in moči lih tko ne. In pa še izpita za 250ccm že kr ene par let ni več. Imajo pa nekateri 125ccm skuterje registrirane pod 50ccm. Kšne Gilere za po Šiški ipd Verjetno s kakšnimi vezami na tehničnem Od 180 runerce mašino v 50 geštel pa je-čapac stajl Kor13 1
Ervin93 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Ne zavaji, to ni res. Nisi legalen z vsemi motorji, temveč samo če izvorna moč ne presega dvokratnika blokade. Torej pri 25kW blokadi izvorna moč 50kW, pri 35kW pa 70kW. jst si bom to čist drugač razlagu. Če ne dobim blokade 35 bom pač blokiru na 25. Sej nekje je blo razložen da se ta dvokratnik navezuje sam na 35ko.
GoUpC Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 jst si bom to čist drugač razlagu. Če ne dobim blokade 35 bom pač blokiru na 25. Sej nekje je blo razložen da se ta dvokratnik navezuje sam na 35ko. Sej verjetno je bil namen zakonodajalca, da se prepreči vožnjo motorjev nad 70kw ampak seveda niso preveril dejanskega stanja t.j. da je 35kw blokad relativno malo. Tako da v tem pogledu s 25kw blokado ni nč narobe, če ne naletiš na kšnga zafrustriranga plavca. Sodne prakse pa tud še ni s tega področja tko, da ne vemo kako bi se to izteklo
aleksandergabriel Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Sej verjetno je bil namen zakonodajalca, da se prepreči vožnjo motorjev nad 70kw ampak seveda niso preveril dejanskega stanja t.j. da je 35kw blokad relativno malo. Tako da v tem pogledu s 25kw blokado ni nč narobe, če ne naletiš na kšnga zafrustriranga plavca. Sodne prakse pa tud še ni s tega področja tko, da ne vemo kako bi se to izteklo V bistvu jih niti ni tak mal, problem je da so večino narejene sam za novejše letnike: http://www.alphatechnik.es/limitacion/
macak333 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 V bistvu jih niti ni tak mal, problem je da so večino narejene sam za novejše letnike: http://www.alphatechnik.es/limitacion/ Ja samo za novejše so. Sem tudi klical v Šterna pa, če me spomin ne vara, je rekel da 35kW blokade obstajajo samo za motorje od 08 naprej, kvečjemu za mlajše. yourfriend11 sej zakone si itak vsak po svoje interpretira (čeprav temu naj ne bi bilo tako, ampak BV), problem nastane ko (če) se plavi zapiči vate. Če sprejmeš ta "rizik" pol itak ni blema. P.S.: Sem te danes zjutri videl ko si šel mim Aškrčeve, vrjetno v šolo.
hunter6685 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 No kakorkoli hotel sem samo pojasniti kako je z A1 za A2 pa nism bil čisto prepiračn do katere moči se gre. Malo me je zmedlo ker je imel kolega yamaho r1 blokerano na 35kw nism pa nikoli se glih grozno zanimal če imaš lahko blokeran tudi tok močn motor in se legalno okoli voziš. LP Juš
Ervin93 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 P.S.: Sem te danes zjutri videl ko si šel mim Aškrčeve, vrjetno v šolo. Vsako jutro ampak vsakič nekje zavijem pa pol mal zaokrožm do šole. spid3r, kewo in bajkr88 3
pevecm Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Od 180 runerce mašino v 50 geštel pa je-čapac stajl Tko sm meu jst. Sem pa že kupu tak motor. Sicer pa nevem kako je model to naredu. Od motorja pa nisem mel druge stvari kot samo prometno, kar se papirjev tiče. Na srečo me ni nikol polcaj ustavu.
andrej89 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 da ne bom nove teme odpiral bom kar tle vprašal V primeru da imaš npr. motor zablokiran na 57kW in si ga naknadno odprl na 72kw. Je možno, da ti kasneje na tehničnem ali policaji kaj težijo s tem? Preverjajo dejansko moč motorja? Al te "pustijo pri miru", ker itak ni fore glede zavarovanja... - si pač še zmeraj v isti kategoriji. lp
ironbeeper Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 (popravljeno) da ne bom nove teme odpiral bom kar tle vprašal V primeru da imaš npr. motor zablokiran na 57kW in si ga naknadno odprl na 72kw. Je možno, da ti kasneje na tehničnem ali policaji kaj težijo s tem? Preverjajo dejansko moč motorja? Al te "pustijo pri miru", ker itak ni fore glede zavarovanja... - si pač še zmeraj v isti kategoriji. lp Če si vleten v prometni nesreči, ti zavarovalnica nič ne krije, če to ugotovijo. Popravljeno Maj 18, 2011. Popravil ironbeeper
budacki Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 da ne bom nove teme odpiral bom kar tle vprašal V primeru da imaš npr. motor zablokiran na 57kW in si ga naknadno odprl na 72kw. Je možno, da ti kasneje na tehničnem ali policaji kaj težijo s tem? Preverjajo dejansko moč motorja? Al te "pustijo pri miru", ker itak ni fore glede zavarovanja... - si pač še zmeraj v isti kategoriji. lp Z 72kW več sploh nimaš izpita, če imaš A2. V primeru, da je odblokiran in imaš še zmeraj v homologaciji 57kW te pa zavarovalnica jebe, ker si plačal zavarovanje za 57kW in ne za 72kW! Če pride do nesreče in ti seveda potem odkrijejo, da je bil odblokiran. Samo razlike med 57kW in 72kW na uč ne moreš ocenit kar tako....tako, da v temu primeru ni panike. Če imaš izpit, riskiraj 120€ in naredi turco do Kopra ali LJ in nanovo shomologiraj! Sicer pa...merjenje moči se lahko opravi le na DYNOtu, v SLO jih ni veliko ( Čarman ima enega se mi zdi, v Kopru na homologacijah bi znal biti eden in seveda gospod Igor Akrapovič poseduje tretjega --> Misliš, da bodo oni dali policajem svoj DYNO za meritev? NE! ) bawbaw in ironbeeper 2
pevecm Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Z 72kW več sploh nimaš izpita, če imaš A2. V primeru, da je odblokiran in imaš še zmeraj v homologaciji 57kW te pa zavarovalnica jebe, ker si plačal zavarovanje za 57kW in ne za 72kW! Če pride do nesreče in ti seveda potem odkrijejo, da je bil odblokiran. Samo razlike med 57kW in 72kW na uč ne moreš ocenit kar tako....tako, da v temu primeru ni panike. Če imaš izpit, riskiraj 120€ in naredi turco do Kopra ali LJ in nanovo shomologiraj! Sicer pa...merjenje moči se lahko opravi le na DYNOtu, v SLO jih ni veliko ( Čarman ima enega se mi zdi, v Kopru na homologacijah bi znal biti eden in seveda gospod Igor Akrapovič poseduje tretjega --> Misliš, da bodo oni dali policajem svoj DYNO za meritev? NE! ) Jih je kar nekaj. Že jaz vem za ene 2.
andrej89 Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 no drgač je za 57kW ali 72kW ista tarifa pri zavarovalnici... vsaj če gledaš na netu pri AMZS sam ja najbrž pa je to lahko res razlog pa ti pol ne krijejo stroškov. glede izpita imam pa neomejeno tko de glede tega ni panike...
speedfighttuning Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 no drgač je za 57kW ali 72kW ista tarifa pri zavarovalnici... vsaj če gledaš na netu pri AMZS sam ja najbrž pa je to lahko res razlog pa ti pol ne krijejo stroškov. glede izpita imam pa neomejeno tko de glede tega ni panike... Točno tako, čeprav je tarifa pri zavarovalnici sicer ista, ti vseeno nebi krili stroškov Pa če imaš izpit za neomejeno registrirej ga kar takega kot je, s temi kubiki in to močjo kot jo ima, boš najbolj brez skrbi da ne boš imel kakih problemov
Priporočene objave