Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Bolj kot gledam vreme, bolj ugotavljam, da je konec za letos in bo treba maxiscooter pospravit na toplo.

Ker pa je to moj prvi motor in bo prvič prezimil sem to temo odprl, da tukaj spišemo nasvete, navodila, ipd.

Torej kaj vse storiti, da bo moj maxi preživel zimo.

LP

Blond

Objavljeno

Bolj kot gledam vreme, bolj ugotavljam, da je konec za letos in bo treba maxiscooter pospravit na toplo.

Ker pa je to moj prvi motor in bo prvič prezimil sem to temo odprl, da tukaj spišemo nasvete, navodila, ipd.

Torej kaj vse storiti, da bo moj maxi preživel zimo.

LP

Blond

Najbolje je da ga generalno očistiš, posušiš in ga imaš v na centralnem stojalu v suhi po možnosti ogrevani garaži in ga vsak mesec zaženeš za nekaj minut da pride na delovno tempereturo. Če pa bo motor stal kje na hladnem je pa najbolje da mu odklopiš akumulator in ga shraniš na toplo in ne pozabi akumolatorja čez zimo vzdrževati, dopolnjevati. Vsekakor ti pa priporočam suho garažo in še bolje če je ogrevana zaradi morebitnega kondenca ki se ustvarja pri hitrih nihanjih temperatur v ozračju pozimi in tudi dosti več vlage je kot poleti. Lp.

Objavljeno

Najbolje je da ga generalno očistiš, posušiš in ga imaš v na centralnem stojalu v suhi po možnosti ogrevani garaži in ga vsak mesec zaženeš za nekaj minut da pride na delovno tempereturo. Če pa bo motor stal kje na hladnem je pa najbolje da mu odklopiš akumulator in ga shraniš na toplo in ne pozabi akumolatorja čez zimo vzdrževati, dopolnjevati. Vsekakor ti pa priporočam suho garažo in še bolje če je ogrevana zaradi morebitnega kondenca ki se ustvarja pri hitrih nihanjih temperatur v ozračju pozimi in tudi dosti več vlage je kot poleti. Lp.

Pa ne motorja pokriti s ponjavo. Proti prahu je sicer dobra, vendar se pod njo zadržuje kondenz, ki pa se prej ali slej pozna tudi na (manj odpornih) vijakih kot rja. Lahko je namesto PVC prevleke za motor le-ta pokrit s kakšno mehko tanko odejo, ki vpija vlago.

Objavljeno

Pa ne motorja pokriti s ponjavo. Proti prahu je sicer dobra, vendar se pod njo zadržuje kondenz, ki pa se prej ali slej pozna tudi na (manj odpornih) vijakih kot rja. Lahko je namesto PVC prevleke za motor le-ta pokrit s kakšno mehko tanko odejo, ki vpija vlago.

No moj bo stal na sobnih 20C

to, da ga pa pokrijem z staro rjuho pa je pametno .... sploh nisem razmišljal o tem

Objavljeno

Za pokrivat so super tiste skoraj prozorne koprene, ki se uporabljajo za pokrivanje vrtov. Pod njimi se zagotovo ne bo nabralč kondenz. z plastično ponjavo pa kot je bilo že rečeno-nikar!!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moj bo zimo preživel enako kot poletje, lepo v garaži in če bo lepo vreme bom šel z njim kak krog :) Ne bom kompliciral, tako kot nisem zadnjih pet let :)

Objavljeno

Moj bo zimo preživel enako kot poletje, lepo v garaži in če bo lepo vreme bom šel z njim kak krog :) Ne bom kompliciral, tako kot nisem zadnjih pet let :)

Tudi pri mojemu  bo kar enako  :yes:   :yes: , edino  očiščen bo bolje ker ni mušic in pa mal več časa bo za to.  :OK:

Pozdrav :    Mavti

Objavljeno

Tudi jaz nisem "kompliciral". Lepo sem ga opral, pokril s rjuho (stal je v garaži) in 1x na mesec segrel na delovno temperaturo. Na Apriliji sem accu odklopil, pri Tmaxu pa se mi je to zdel prevelik podvig glede na to kaj vse bi moral razdreti.

Tudi sedaj bo tako.

Nikoli nisem "vlival" olja v cilindre tako kot priporočajo navodila :hmm:

Objavljeno

No moj bo stal na sobnih 20C

to, da ga pa pokrijem z staro rjuho pa je pametno .... sploh nisem razmišljal o tem

Vidim da skrbiš za svoj motor, kar je zelo pohvalno, zato ti dam še par nasvetov: Motor lepo operi,osuši in se še malo zapelji tako da se obe zavore posušijo,napolni tank do vrha,gume obe malo bolj napumpaj vsaj na 2,8-3 At,zaščiti vse kromirane,pocinkane in kadminizirane dele(kot so vijaki,matice itd) lahko jih pošpricaš kar z silikon sprejem, kot tudi gumijaste in pl. dele ,zglobe podmaži z kako kapljico olja,odklopi akumulator in postavi motor na sredinsko stojalo, da so gume in vzmeti razbremenjene.Motor pokrij neboj se kondenza najbojje je,če imaš originalno pokrivalo za motor ni pa nujno ravno tako je dobra tudi kaka stara rjuha in nepozabi vsaj enkrat mesečno malo dopolnit akumulator !

Ps: za tiste,ki parkirate motor v kaki leseni garaži ali odzunaj pa nepozabite izmerit do koliko minusa zdrži hladilna tekočina !!! :hmm:

Objavljeno

Ps: za tiste,ki parkirate motor v kaki leseni garaži ali odzunaj pa nepozabite izmerit do koliko minusa zdrži hladilna tekočina !!! :hmm:

Ja, dobr nasvet-je mojmu kolegu lansko zimo tko poču blok motorja na avtu. Če je 50/50 se mi zdi da je tam do -40, govorim bol na blef. Problem nastane predvsem takrat ko kdo dolije vodo na tekočin pa pozabi... Skratka rajš to prevert kot mašino menjat.

Objavljeno

Vidim da skrbiš za svoj motor, kar je zelo pohvalno, zato ti dam še par nasvetov: Motor lepo operi,osuši in se še malo zapelji tako da se obe zavore posušijo,napolni tank do vrha,gume obe malo bolj napumpaj vsaj na 2,8-3 At,zaščiti vse kromirane,pocinkane in kadminizirane dele(kot so vijaki,matice itd) lahko jih pošpricaš kar z silikon sprejem, kot tudi gumijaste in pl. dele ,zglobe podmaži z kako kapljico olja,odklopi akumulator in postavi motor na sredinsko stojalo, da so gume in vzmeti razbremenjene.Motor pokrij neboj se kondenza najbojje je,če imaš originalno pokrivalo za motor ni pa nujno ravno tako je dobra tudi kaka stara rjuha in nepozabi vsaj enkrat mesečno malo dopolnit akumulator !

Ps: za tiste,ki parkirate motor v kaki leseni garaži ali odzunaj pa nepozabite izmerit do koliko minusa zdrži hladilna tekočina !!! :hmm:

Zelo dobri nasveti hvala.Ampak jaz še počakam kakšen teden pol pa oprat v garažo na dvajset stopin,in akumulator izklopim ter ga pokrijem z zračno ponjavo.Sam nekaj me zanima zakaj bi morali rezervar naliti do vrha

Objavljeno

Da ti ne rjavi ;)

Objavljeno

Zelo dobri nasveti hvala.Ampak jaz še počakam kakšen teden pol pa oprat v garažo na dvajset stopin,in akumulator izklopim ter ga pokrijem z zračno ponjavo.Sam nekaj me zanima zakaj bi morali rezervar naliti do vrha

Točno zato,da nerjavi, ker če tank ni poln se pozimi,ko motor stoji se navrhu tanka nabira kondenz in posledično začne rjaveti te vodne kapljice kapljajo celo v tank se nadnu tanka nabirajo,ki pozimi celo zmrznejo in tak motor ti potem nevžge, ko pa pride spomlad pa nastanejo problemi z raznim cukanjem in vodo v vplinjačih.Tudi za plastične tanke je bolje, da so napolnjeni predvsem kot že omenjeno zaradi kondenza in tudi zaradi požarne varnosti kajti,če je tank prazen explodira poln pa v najhušem slučaju samo gori !

Objavljeno

Točno zato,da nerjavi, ker če tank ni poln se pozimi,ko motor stoji se navrhu tanka nabira kondenz in posledično začne rjaveti te vodne kapljice kapljajo celo v tank se nadnu tanka nabirajo,ki pozimi celo zmrznejo in tak motor ti potem nevžge, ko pa pride spomlad pa nastanejo problemi z raznim cukanjem in vodo v vplinjačih.Tudi za plastične tanke je bolje, da so napolnjeni predvsem kot že omenjeno zaradi kondenza in tudi zaradi požarne varnosti kajti,če je tank prazen explodira poln pa v najhušem slučaju samo gori !

Na scooterjih so rezervarji plastični tako da z rjo ne bomo imeli problemov

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Akumulator je fuč. Tudi Japonci niso več tisto, kar so bili. Yuasa YTX12-BS je po dveh letih izdahnil. :surrender: Kljub vsej skrbi za akumulator (sem ga odklopil, napolnil, imel na toplem.. mi včeraj ni hotel vžgati. Zaganjač ni prijel, samo hrrr...je naredil, nič vrrroooommm... Je bil brez moči, čeprav je voltmeter kazal 12,4 V napetosti. Ker po pravilu v trgovinah v bližini nimajo tistega kar rabiš :wallbash: , sem danes kupil eno poljsko sr...e ZAP Champion za 48 EUR - v Graški Gori pri enem zastopniku. Sedaj ga polnim, jutri mora delovati. :bum: Bom videl, koliko časa bo za to ceno vzdržal. :hmm:

Popravljeno . Popravil sat500
Objavljeno (popravljeno)
:rolleyes: Popravljeno . Popravil sat500
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Dnevi so zmeraj krajši in hladnejši za vožnje z maxisesalci.Me zanima kako je najboljše pripraviti skuter za prezimovanje.Hladilno tekočino sem že preveril (do -25 stopinj),olje sem menjal pred 1600km,ob lepem vremenu ga še operem.Zanima me še vzdrževanje plastike,jo je potrebno namazati ali bo pranje dovolj?Pozimi ob lepem in suhem vremenu bom pa še naredil kakšen kratek krog po okolici da se motor ogreje. lp Darjan

Objavljeno

Najvažneje je da imaš moped pozim na suhem in po možnosti toplem in nimaš straha oksidacije,rjavenja,...

Kar se tiče plastik jih jaz vsako leto namažem z tekočino proti staranju (uv zaščita,obstojnost barve plastike,. .), lak pa spoliram z polirpasto in se ga tudi umazanija manj prime.

Svojega sem že pred časom temeljito opral,posušil ter konzerviral v celoti, snel akumolator in čaka pokrit v suhi ,topli garaži do tople pomladi, pred vožnjo pa še naredim servis kar je najbolj priporočljivo, posebej za olja. Lp.

Objavljeno

lepo si ga konzerviral, ampak malce prehitro se ti ne zdi.Napoved še je okoli 20 stopinj do konca meseca. Malo se še pa bomo vozli.

Objavljeno

Na žalost moji motorji ne vidijo več slabega vremena, jaz pa sem se v rani mladosti vozil z motorji ter mopedi skozi vso leto tudi pozimi in v vseh vremenskih neprilikah, tako da mi je motor sedaj le hobi v prostem času ter res lepem vermenu, vse sem že poskusil tako da mi ni več kaj v iziv, da pa ne govorimo koliko imam skupnih km za sabo, tako da je v povprečju motorista norma vožnje prekoračena na X. Lp.

Objavljeno (popravljeno)

Če mopeda ne pripravite in če ga čez zimo nimate v svoji garaži, bo (je !!!) za njega poskrbela vaša (moja) tašča ... :blush::blush::blush:

post-12027-0-72922200-1350382958_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!