Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

na twitu je vodja moštva suzuki dejal, da čakajo odločitev tovarne (tko je blo včeraj zvečer) in ne more dati zaenkrat še nobenega oprijemljivega podatka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže Rizla Suzuki v sezoni 2012 ne bo prisotna v MotoGPju. Mogoče se še kej spremeni pa da samo izsiljujejo Dorno. West pa bo nastopal z CRTjem za Speed Master. Jaz sem pa mislu da bo Iannone :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale dorna bo slej ko prej požrla tele moto ferme... :/

Se je že kdaj v zgodovini motogp-ja zgodil da tkole ferme odhajajo pa tok mal dirkačev na gridu :?

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leta 2002 je bilo na gridu večinoma 20 dirkačev...

bilo je sicer 5 različnih motorjev... ampak od tega ena boga aprillia in pa robertsovo skropucalo...

motorji so bili dveh katerogij in sicer 4T 990cc in pa 2T 500cc

10 let kasneje jih bo ponovno okrog 20

bo ponovno 5 različnih motorjev, ampak od tega spet apriilia in bmw kot outsiderja po CRT pravilniku...

in spet motorji dveh kategorij CRT in motogp...

precej skupnih niti... ampak 10 let nazaj je po končani sezoni šlo vse skupaj v boljšo smer (vsi so dobili 4T motorje)

sedaj pa bo šlo zgleda v drugo skrajnost in bodo imeli vsi CRT motorje... no bomo videli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leta 2002 je bilo na gridu večinoma 20 dirkačev...

bilo je sicer 5 različnih motorjev... ampak od tega ena boga aprillia in pa robertsovo skropucalo...

motorji so bili dveh katerogij in sicer 4T 990cc in pa 2T 500cc

10 let kasneje jih bo ponovno okrog 20

bo ponovno 5 različnih motorjev, ampak od tega spet apriilia in bmw kot outsiderja po CRT pravilniku...

in spet motorji dveh kategorij CRT in motogp...

precej skupnih niti... ampak 10 let nazaj je po končani sezoni šlo vse skupaj v boljšo smer (vsi so dobili 4T motorje)

sedaj pa bo šlo zgleda v drugo skrajnost in bodo imeli vsi CRT motorje... no bomo videli...

Upam, da se glede na precej skupnih niti še prvak ponovi B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar pod zgornjim člankom pove vse:

"While DORNA is trying to make it more interesting for the audience by attempting to bring the field closer together by changing the rules every couple of years. An unintentional consequence is that they are increasing the cost of running a for MotoGP team, thus DORNA is killing itself.

CRT bikes will never be allowed to be competative as it wouyld result in the End of the developemnt teams"

:closedeyes:

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Port Folio,

ekzektli... zato pa je tako...

Edini šport k ga uspem pogledat v urnem zamiku dnevnega razporeda, pa se še ta sesuva :blush: NO COMMENT!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah. . žalostno je to. Če pogledamo letošnje leto, se zdi, da je za pomanjkanje zabave kriva Honda. in to ni daleč od resnice. Kdo v resnici piše pravila, pa nismo čisto prepričani. Po smrti Dajira 74 Kata je Honda zlobirala 800ccm. . litrce so bile po njihovem mnenju premočne naporne in brutalne.To je največja napaka DORNE. Popustila je Hondi. Ta pa je stroške pognala skozi streho. Ezepaleta je letos precej naglas popizdil zaradi usihanaja lizing motorjev. Bradl, prvak, je imel 2,5mio€ keša, pa ni našel lizing motorja. Ko preberemo, da je en hondin menjalnik 750,000€. nam rata jasno, zakaj. Samo 6 menjalnikov stane 4,5mio na leto. Brez tega menjalnika so motorji nekonkurenčni. Ducati ga je že razvil, in Aspar si ga ne more več privoščit. Yamaho ta strošek še čaka. Brez najbolj sofisticirane softver podpore pa tud ti menjalniki ne pomagajo.

Izsilili so 21l goriva, z izgovorom, enako energije za vse pomeni bolj stisnjen grid. Ko so se opomogli od ducatijevega šoka 2007, so s svojim enormnim budgetom spet nadmudrili vso konkurenco. Največji problem 21l je vstop v ovinek. Včasih so štendgas dvignili na 3500-4000RPM, in problemov ni blo.

z 21l goriva to ni izvedljivo. Zato je veliki H pokupil večino elektro geekov na gridu. pokupili so Stonerjeve in Yamahine programerje. Po fuzbal logiki. Če sedi pr nas na klopi, nam sigurno nebo delal problemov. Tukaj pa: Če bo skrbel za Doviziosa, ne bo skrbel za Lorenza in Rosija.

4 sezone so potrebovali, da so nardili brezhiben okvir. bojda so lani menjali več kot 20 različic.

CRT je prvi korak, da bi proizvajalcem vzeli oblast nad pravili. in predvsem, da bi počasi obvladali stroške. Če v 2013 res uvedejo enoten black box, bo delo programerjev odpadlo. s tem stroški in predvsem prednost, ki jo tista peščica genijev naredi.

Sej k se človek začne v to poglabljat vedno ugotovi, da prave dirke se pravzaprav odvijajo v zakulisju in tista dirka k jo mi gledamo na zaslonih je pravzaprav grobo rečeno sam še formalnost :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krovna organizacija mora poskrbet in skrbet za kvalitetne in zanimive dirke. Prvenstvo kot tako, mora biti dovolj zanimivo, da proizvajalci motociklov vidijo v udejstvovanju poslovno korist. V kolikor se začne preveliko bratenje med organizatorji in moštvi, bo vedno boljšo potegnil tisti z več kapitala. Dorna mora poskrbet za zdravo konkurenco, drugače bo res šlo vse vpi.ko materino....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

test ban so spremenili v omejitev na 120 kompletov gum. Pač, ducati in Rossi morata testirat. Capirossi ni ostal pri Ducatiju, ampak ima neko uradniško službo.

Bral sem o nekih znanstveno fantastičnih patentih ohlajanja, oziroma ogrevanja alu okvirja, ki si jih lastita Rossi in Burgees. A ima kdo kak članek o tem?

Žalostna novica je postala uradna.

http://www.crash.net/motogp/news/174997/1/suzuki_makes_motogp_exit_official.html

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Žalostna novica je postala uradna.

http://www.crash.net...t_official.html

Hola,

po nepričakovanem testu Alvara pri Gresiniju je tole seveda pričakovana novica, a zato vseeno nič manj žalostna :cry: :cry:

kakorkoli že bo, zgleda bo treba Dorni čestitat, kot kaže jim bo uspelo v nekaj letih pokopat MotoGP...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

po nepričakovanem testu Alvara pri Gresiniju je tole seveda pričakovana novica, a zato vseeno nič manj žalostna :cry: :cry:

kakorkoli že bo, zgleda bo treba Dorni čestitat, kot kaže jim bo uspelo v nekaj letih pokopat MotoGP...

Škoda za Suzukija ja... ravno ko je motor začel ''it'', pa tkole...

Glede Dorne pa; ne vse na njih zvračat. Problem danaŠnjega MotoGPja je bolj korenit kot se zdi, in ni vse kriva Dorna. MSMA, združenje proizvajalcev, ali drugače rečeno, velika Honda, se je nekaj let nazaj odločila da bodo vozili 990 ccm. Kar je stalo kar precej denarja za razvoj, povsem nove gume itd. Ko so motorji ratali prehitri, so zmanjŠali na 800ccm, tukaj pa se začnejo stroŠki. Ker hočejo Špilat Šparanje in ekologijo v dirkanju (baaa... ), so zmanjŠali dovoljeno količino na 21 litrov. Pazi, ne Dorna, ampak so se to dogovorili proizvajalci. Dorna ima sicer pravico veta na pravila.

Ko so to naredili, so ugotovili da rabijo za takŠen motor razmeroma majhne prostornine in malo goriva, elektroniko ki bo to peljala vseh 118 km dirke. Tako se je zmetalo huronske količine denarja v razvoj elektronike, ki zelo natančno dozira goriva pri delno odprtem plinu in na zaviranju, ko je plin zaprt. Če nimaŠ omejitve, preprosto(no, ni tako preprosto, ampak za njih je) dvigneŠ Štandgas na 5000rpm, vržeŠ notr neko dostojno zdrsno sklopko in reŠiŠ problem vstopa v ovinek. Ampak takrat porabljaŠ veliko bencina. To pa z omejitvijo 21 litrov ne gre.

Seveda so tu potem Še raziskave o mehanskih uporih, ki jih zmanŠujejo da pač znižajo porabo, pa razvoj naprednih traction controlov (ki so večinoma zato, da Šparajo gume in bencin in ne ker dirkači ne bi znali, kar vam redno dokazuje Stoner :P ).

stoner_original.jpg

Vse to stane vagone denarja, in Honda tako zahteva za leasing motorja okoli 4 mio na leto + 650k € za najem super menjalnika.

Yamaha in Ducati sledita z okoli 3 - 3.5 mio €. Poleg tega moraŠ motor po koncu leta vrnit in praktično nič ne smeŠ Šarit po motorju, vedno je treba poklicat fabriŠkega inženirja za resnejŠe drezanje. Konkurenčni pa tako niso bili.

Zato Ezpeleta pravi da bodo v bližnji prihodnosti vsi motorji CRTji. Do sedaj je Dorna precej denarja plačevala satelitskim moŠtvom, da so si lahko privoŠčili najem, sedaj pa tega ne bo več. CRT motor stane 1-1.5 mio in bodo, ko bodo dodelani, samo kake pol sekunde slabŠi od satelitskih za 3 mio €. Mogoče sploh ne bodo nič slabŠi.

Aprilia je tako že testirala v Valenciji zadnje dni njihov RSV4 z Bridgestonkami. Stavim glavo, da bodo vzeli RSV4 za WSBK, namestili druge plastike(ker pač ne smejo biti podobne serijskim motorjem), prebarvali, malo dodelali in prodajali praktično superbike stroj. Po skladiŠču poiŠčejo zobnike za odmične gredi, odprejo izpuh, ker je lahko glasnejŠi, natočijo 24 litrov, kupijo karbonske diske... itak so po SBKju vsi jamrali, da je RSV4 bolj GP stroj kot predelan serijski motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ MihaJ: se čist strinjam, MSMA (= Honda) je to izsilila, saj je to v njeno korist, Dorna pa je to dopustila - zdej al je vzrok keš, al nimajo jajc, al so samo preneumni da bi videli kam jih bo to pripeljalo (ali kaj sedemnajstega, sploh ni važno), zato sem jezen nanje... in ja, tudi jst mislim da bodo zelo kmalu samo še CRTji (pa tovarniška Honda :P ), zato sem napisal da se bliža konec MotoGPja - dirkalnih prototipov

PS kar se tiče šjev smo pa sami krivi, smo imeli že dolgo nazaj možnost odločit al bo kaša al bo kasha... in evo, zdej pa mamo kar smo izbrali :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!