bikez Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 (popravljeno) Najboljs, da za motoGP, najvisji razred motocklizma, nosilca tehnologije itd, bla bla, grejo v muzej, uzamejo EN sam motor, pol nej pa vsak dirkac odpelje po pet krogov in to bo to... vse enotno, vse enako, pa bo! Pa po moznosti nej majo se vsi enak frustk zjutri, da ne bo ksnmu fizol prevec pomagu.... To bi blo fer, ker potem lahko še jaz s svojim Suzukijem pridem tekmovat . Pa za F1 bi mogl tudi tako naredit, pa za WRC tudi in potem bi lahko tekmovali vsi in bi bila štartna lista še daljša kot pri moto2, pa še več norcev bi se našlo, mogoče še kakšen iz rid ali kočevke ali golice . Edit: Treba vedet, da tovarniške ekipe na to ne bodo pristale, ker s tem padejo v povprečje, prodaja motociklov tudi sloni na tej zadevi, pa tudi nam zadeva ne bi bila več zanimiva, jaz osebno bi prenehal gledat. Popravljeno November 24, 2011. Popravil bikez
Cartman Objavljeno November 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno November 24, 2011 (popravljeno) janez, mors pazit s frustkom. Tvojga omiljenega Stonerja lahk jogurt cist iztiri....... gp zero pri ducatiju klicejo tanov aluminijast motor. Ki pa naj se nebi bil GP12. tega bomo videli februarja v Sepangu. Popravljeno November 24, 2011. Popravil Cartman Dejanx 1
Dejanx Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 janez, mors pazit s frustkom. Tvojga omiljenega Stonerja lahk jogurt cist iztiri....... gp zero pri ducatiju klicejo tanov aluminijast motor. Ki pa naj se nebi bil GP12. tega bomo videli februarja v Sepangu. dobro je vedeti:D
jvalant Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 (popravljeno) janez, mors pazit s frustkom. Tvojga omiljenega Stonerja lahk jogurt cist iztiri....... Ma sej Stoner niti ni moj omiljeni.... Ga pa zelo rad dam za primer, ker je pac neomiljen, je pa useen zaprl nekaj gobcev... Naprimer tale: ce honda letos ne bi imela Kamenkota, Stonercka, Revcka itd, itd, bi bil Lorenzo prvak.... jebiga, tko pac je, nism si jest tega zmisli, pa tock sam napisu.... Aja, pa mel bi 11 zmag, ce ne bi Rossi naredu Stonercka (oops, slab prvi konec dukatija po tanovem) Popravljeno November 24, 2011. Popravil jvalant She 1
jvalant Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Edit: Treba vedet, da tovarniške ekipe na to ne bodo pristale, ker s tem padejo v povprečje, prodaja motociklov tudi sloni na tej zadevi, pa tudi nam zadeva ne bi bila več zanimiva, jaz osebno bi prenehal gledat. Mene pa zanima zakaj tovraniske ekipe al kdorkoli ne dovoli serijskih motorjev... Naprimer da se RSV4 navije kar se da, precej preko SBK pravil se da, bi reku... Pa je tu CRT, da majo pac delo z razvijanjem ze razvitega... Mislim, da bi znalo bit zanimivo, mogocer celo nerodno za kako od tovarniskih ekip She 1
bikez Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Mene pa zanima zakaj tovraniske ekipe al kdorkoli ne dovoli serijskih motorjev... Naprimer da se RSV4 navije kar se da, precej preko SBK pravil se da, bi reku... Pa je tu CRT, da majo pac delo z razvijanjem ze razvitega... Mislim, da bi znalo bit zanimivo, mogocer celo nerodno za kako od tovarniskih ekip Ja ne, CRT motor ne bo nikol hitrejši od GP motorja. Tega tovarne ne bodo pustile, ker potem zadeva zgleda takšna kot bi farrarija prehitel z fičotom. Pač si tega ne morejo privoščit in bodo raje šli iz prvenstva, kot pa da bi to dovolili. Dejstvo zakaj ne, je pa samoumenvo. GP je pač zadeva, ki je višek tehnologije in ne more "kr en mesar Francl izpod Mangrta" s starim fabrškim mopedom zajebavat eno firmo, ki miljone meče v ta šport, da potem ljudje kopujejo njihove stroje. Tukaj je celoten marketing itd., niso v igri samo motorji ampak vse ostalo kar je povezano z motorji (npr. ko poslušam kolege ki, npr,. vozijo po pistah. Moram kupil Ohlinsa, da manj pobira gume in se lepše pelje itd..). še najbolj pomembno pa je to, da ljudi vedno fascinirajo exclusivne stvari oz. stvari ki si jih ne morejo privoščit kot pa povprečne stvari. Torej, v kolikor bo zraven Bugatija parkiran Zetor z nakladalko, ga nihče ne bo opazil. No, pa še ena na to temo. Prijatli iz faksa malo žuramo. Pridejo mimo ene mladenke in malo pademo v debato, kaj kdo študira. In mi povemo kaj je oz. bo kdo in ko pridejo do kolega, ki je danes pilot, so dobile malo bolj mehke noge . Pač je dečko bil exclusiva in nekako bi raje doma predstavile enega pilota kot pa šlosarja. Hja, tak pač je naš svet. Kor13 in gsx750f 2
Cartman Objavljeno November 25, 2011 Avtor Opozori Objavljeno November 25, 2011 Kdor misli, da CRT ni ekskluziva, naj si ga kupi. Kdor misli, da je SBK stroj poceni, naj si kupi dva. Kdor bi bil rad pilot, naj gre v šolo. Bruh. večino CRT dirkalnikov so nardili FTR in Suter. Delavnice, katerih obstoj je po mnenju nekaterih nepotreben. saj so stvari že razvite, in dirkajo v supersportu. Ampak, če hočemo nekaj več, to nekaj več stane. Klub zmerjanju s honda cupom, in odsotnosti tovarniških full spec dirkalnikov, so moto2 hitrejši od 250ccm. cenovno pa stanejo drobiž, napram konkurenčni 250ki. Tovarnice so z kao nepotrenim razvojem že razvitega vred pocenile dirkanje v srednjem razredu do te mere, da je grid prepoln! To je tam, kjer so stroga pravila oklestila vso izbiro, razen okvirja, zavor in vzmetenja. Letos so ti poceni dirkalniki hitrejši od Ultra dragih Aprilij. S kančkom sreče pa lahko zmaga skoraj kdorkoli! Kdor pogreša 250ccm naj dvigne roko. . . . . IBA, BIZIXXX, suzuki in 1 other 4
marko55 Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) Mene pa zanima zakaj tovraniske ekipe al kdorkoli ne dovoli serijskih motorjev... Naprimer da se RSV4 navije kar se da, precej preko SBK pravil se da, bi reku... Pa je tu CRT, da majo pac delo z razvijanjem ze razvitega... Mislim, da bi znalo bit zanimivo, mogocer celo nerodno za kako od tovarniskih ekip Kolikor vem so SBK motorji naviti že do amena, imajo itak dodelano elektroniko in tam ni za izumljat več tople vode. Kolikor je meni jasno je napredek CRT nad SBK v tem, da je SBK šasija enaka kot pri serijskem motorju, ki ga kupimo v štacuni, in so omejeni posegi v vzmetenje, pri CRT pa je šasija prototip in je več manevrskega prostora pri vzmetenju. Tukaj je Ducati pokazal, da je v top ligi najpomembneje, kako dobro šasija in vzmetenje prenese moč motorja na podlago. Moči imajo itak vsi dovolj... Itak mislim da ni nobene ovire, da bi npr. Aprilia postavila SBK stroj na MotoGP štartno vrsto, finta je v tem, da bi bili z vrhunskim pilotom vsaj 3s zadaj. Zato pa morajo iti v prototip šasijo, da se približajo MotoGP specialkam. Popravljeno November 25, 2011. Popravil marko55
KennyJR Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Kakšne motorje pa sedaj vozijo v Marc VDS teamu? Kalex? ker tole na slikah mi ne zgleda več suter
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) Kdor misli, da CRT ni ekskluziva, naj si ga kupi. Kdor misli, da je SBK stroj poceni, naj si kupi dva. Kdor bi bil rad pilot, naj gre v šolo. Bruh. večino CRT dirkalnikov so nardili FTR in Suter. Delavnice, katerih obstoj je po mnenju nekaterih nepotreben. saj so stvari že razvite, in dirkajo v supersportu. Ampak, če hočemo nekaj več, to nekaj več stane. Klub zmerjanju s honda cupom, in odsotnosti tovarniških full spec dirkalnikov, so moto2 hitrejši od 250ccm. cenovno pa stanejo drobiž, napram konkurenčni 250ki. Tovarnice so z kao nepotrenim razvojem že razvitega vred pocenile dirkanje v srednjem razredu do te mere, da je grid prepoln! To je tam, kjer so stroga pravila oklestila vso izbiro, razen okvirja, zavor in vzmetenja. Letos so ti poceni dirkalniki hitrejši od Ultra dragih Aprilij. S kančkom sreče pa lahko zmaga skoraj kdorkoli! Kdor pogreša 250ccm naj dvigne roko. . . . . Hja, ampak GP kot smetana in ekskluziva nej ne bi bil za vsakogar... v tem je poanta kot jo jaz vidim. Delati zadevo poceni... to nej delajo za kruh in mleko, GP ali F1 nej pa ostaneta domena tistih ki znajo in zmorejo... Moto2 je hitrejsi od 250ccm ok, ampak, se kolk hitrjsi bi pa lahko bil ce bi agregat ne bil omejen, ce bi lahko izbral agregat, mogoce se celo izbral wankel motor itd... To je ravn tko, kot nemski supersportniki, ki nej bi sli 300 na uro, pa majo na 250 blokade.... Nej ukinejo omejitve kot so tip in zmogljivost agregata, naj samo predpisejo kolicino goriva, pa naprimer pretok na sekundo in nej naredijo prostor idejam in drugacnosti (kot je bil to Britten naprimer)... Ce reces da imas lahko samo 990ccm i4 ali v4 (tu mislim rigorozne omejitve glede tipa agregata itd), potem se proizvajalci zatecejo k uber elektroniki, k pneumatskim ventilom, k beriliju kot je to storil Ferrari, tlacnem vlivanju itd itd... in ta eksotika pa nenormalno podrazi zadeve... Ce bi pa lohka uporab al wankel masino, ali 50 kubov vec/manj, kej odstekanega, ce bi se izslo z porabo goriva bi pa vidl verjetn vec raznolikosti, pa se razvoj ne bi bil na skoraj mrtvi tocki.... Aja, osebno mislim, da CRTji so poceni, pa se bodo mocno podrazili, k bo su razvoj naprej... ko bo treba ujeti se tiste pol sekunde itd... Ne bodo ostali na casih ki jih dosegajo sedaj.... Popravljeno November 25, 2011. Popravil jvalant
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Kolikor vem so SBK motorji naviti že do amena, imajo itak dodelano elektroniko in tam ni za izumljat več tople vode. Kolikor je meni jasno je napredek CRT nad SBK v tem, da je SBK šasija enaka kot pri serijskem motorju, ki ga kupimo v štacuni, in so omejeni posegi v vzmetenje, pri CRT pa je šasija prototip in je več manevrskega prostora pri vzmetenju. Tukaj je Ducati pokazal, da je v top ligi najpomembneje, kako dobro šasija in vzmetenje prenese moč motorja na podlago. Moči imajo itak vsi dovolj... Aprijijini inzenirji so dejali, da bi se dalo se precej izvleci iz njihovega agregata, ampak ne gre, ker SBK pravila tega ne dovoljujejo.... Tud ce bi pac morali naresti velike posege na agregatu in/ali sasiji, je sigurno ceneje izboljsati obstojece, kot paralelno razvijati nove reci.... She 1
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) Kdor misli, da CRT ni ekskluziva, naj si ga kupi. Kdor misli, da je SBK stroj poceni, naj si kupi dva. Kdor bi bil rad pilot, naj gre v šolo. Bruh. večino CRT dirkalnikov so nardili FTR in Suter. Delavnice, katerih obstoj je po mnenju nekaterih nepotreben. saj so stvari že razvite, in dirkajo v supersportu. Ampak, če hočemo nekaj več, to nekaj več stane. Klub zmerjanju s honda cupom, in odsotnosti tovarniških full spec dirkalnikov, so moto2 hitrejši od 250ccm. cenovno pa stanejo drobiž, napram konkurenčni 250ki. Tovarnice so z kao nepotrenim razvojem že razvitega vred pocenile dirkanje v srednjem razredu do te mere, da je grid prepoln! To je tam, kjer so stroga pravila oklestila vso izbiro, razen okvirja, zavor in vzmetenja. Letos so ti poceni dirkalniki hitrejši od Ultra dragih Aprilij. S kančkom sreče pa lahko zmaga skoraj kdorkoli! Kdor pogreša 250ccm naj dvigne roko. . . . . Pa kaj tebi človek ni jasno ? A ne zastopiš, da je moto GP exclusiva, višek tehnologije, kar CRT niso in nikoli ne bodo, zato se bodo taveliki poslovili, če jih bodo zajebavali in ustanovili svoje prvenstvo, ti pa bodo ostali kr eni, k npr. 24ur Lemana, kjer vidiš svega i svačega, gleda pa zadevo ravno ene par ljudi. In če je v moto2 razredu toliko različnih moštev, da že vsak malo večji privatnik financira, potem že ni exclusiva ali ne? Tovarne, poudarjam tovarne hočejo pokazati npr. to smo mi Honda ali Yamaha ali Ducati, mi zmoremo, mi smo šampijoni, prvi v mestu, drugi so prvi na vasi, kupite nas in to se prodaja! Zakaj vsi rinejo v moto GP iz moto2? Zakaj se reče temu razredu kraljevski razred? Poglej znamke http://www.motogp.com/en/teams/Moto2 pa mi povej kako lahko iz tega povprečen človek razloči kaj vozijo in kaj naj kupi? Če pogledam na hitro lahko rečem, da imajo motorje od Tomosa, čeprav vemo, da temu ni tako, teroretično bi lahko vozili motorje od Tomosa al pa iz mojega multikultivatoja, pa bi bla zadeva še cenejša, mogoče ne bi rabili takih hudih gum ampak bi jih nabavili kr pr vulkanizerju med potjo na dirko. Jeah right, tak pač ne gre. Pa povej mi kje se da kupit motor od Suterja ali FTR-ja, medtem ko Hondo, Yamaho itd. lahko skoraj za vsakim vogalom. In evo, zaradi tega CRT nikol ne bo GP stroj! Edit: Tisto glede pilota je resnično. Je pa tko, da je potrebno narediti neke fizične in psihične teste za pilota. Je pač exclusiva, ker pilot pa res ne more biti vsak. Ni mi žal, da nisem, vendar ženske so res dobile bolj mehka kolena. Jebi ga Popravljeno November 25, 2011. Popravil bikez
orcus Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 si predstavljate kako bi leteli GP-ji, če bi bila recimo omejitev samo prostornina ??? juuuuu....
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 si predstavljate kako bi leteli GP-ji, če bi bila recimo omejitev samo prostornina ??? juuuuu.... Ne, se bolje: kolicina goriva. Em bi leteli, em bi videli tud razne "eksoticne" dizajne ki so sedaj v nemilosti ker jih pac ta veliki ne podpirajo. Sej se precej suslja o precej pokupljenih patentih ki cepijo v kleteh, v zaklenjenih omarah z napisom "pazi tiger!"... In na koncu, ko bi mogoce se malo bolj stiskali kolicino goriva, bi napredek sel tudi v bolj zeleno smer...
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Ne, se bolje: kolicina goriva. Em bi leteli, em bi videli tud razne "eksoticne" dizajne ki so sedaj v nemilosti ker jih pac ta veliki ne podpirajo. Sej se precej suslja o precej pokupljenih patentih ki cepijo v kleteh, v zaklenjenih omarah z napisom "pazi tiger!"... In na koncu, ko bi mogoce se malo bolj stiskali kolicino goriva, bi napredek sel tudi v bolj zeleno smer... To drži, čeprav je nelogično. Na mag. študiju smo mel debato o motorjih na notranje izgorevanje. Bolj zele tehnologije so, vendar se ne dajo v uporabo, ker dokler se to prodaja tako kot se, teraj dalje.
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 si predstavljate kako bi leteli GP-ji, če bi bila recimo omejitev samo prostornina ??? juuuuu.... Prejle pozabil dodati: sej kolk ma kubov nit nima veze, oziroma jo ima za dlakocepenje in zopet za debate v stilu: ja sej nc cudnega da Duce gre, ce ma pa 1200ccm... Mislim pa kaj je to vazno; 1198 je zelo vozen, okreten, lahek motor... za sportaka je to ZELO vazno... ZX12 naprimer, ni tako vozen, lahak itd... super sportnik more biti vozen, agilen, lahek pa hiter seveda... in to je vse kar je pac vazno. Ali ima ob tem 600, ali 1000 al pa 1500ccm, ni vazno. Ce nekomu uspe stlaciti 1500ccm masino v 600 okvir, pa da ma 180kg, hej kapo dol!
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 To drži, čeprav je nelogično. Na mag. študiju smo mel debato o motorjih na notranje izgorevanje. Bolj zele tehnologije so, vendar se ne dajo v uporabo, ker dokler se to prodaja tako kot se, teraj dalje. Ni nelogicno... Vzemi da si sef BMWja, znanemu po odlicnih V6 itd agregatih v M3, ki se oglasujejo kot poezija v voznji itd... In pol tm iz neke domace delavnice pride boljsa ideja, zasnova itd... ehm, kupi in pozabi!
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Ni nelogicno... Vzemi da si sef BMWja, znanemu po odlicnih V6 itd agregatih v M3, ki se oglasujejo kot poezija v voznji itd... In pol tm iz neke domace delavnice pride boljsa ideja, zasnova itd... ehm, kupi in pozabi! Mislim, da se strinjava, samo preberi med vrsticami mojo zadevo. Zvok vem, da se testira, ker vedo, da ljudje nekak ne bodo pozabili bencinskih zvokov. Lahko se obrne v drugo smer in zakonsko zadevo prepovejo, to pa je druga zgodba.
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) si predstavljate kako bi leteli GP-ji, če bi bila recimo omejitev samo prostornina ??? juuuuu.... Predstavljaj si tole: norton NRV 588 ima 134kg in 170 konjev. In ja, 588 je kubatura! In takoj ti je lohka jasno, zakaj wanklova masina ni dovoljena Popravljeno November 25, 2011. Popravil jvalant gandi in LRR 2
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Predstavljaj si tole: norton NRV 588 ima 134kg in 170 konjev. In ja, 588 je kubatura! In takoj ti je lohka jasno, zakaj wanklova masina ni dovoljena Hja, Wankel ima kr nekaj pomanjkljivosti, predvsem tesnenje na robovih, pite olje, zato tudi ni množično v uporabi, pa še lastniki Mazd, ki jih imajo morajo pošteno plačati za servis na daljši interval. Je pa seveda zelo zmogljiv in predvsem majhen motor, po veličini in kobaturi!
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) Hja, Wankel ima kr nekaj pomanjkljivosti, predvsem tesnenje na robovih, pite olje, zato tudi ni množično v uporabi, pa še lastniki Mazd, ki jih imajo morajo pošteno plačati za servis na daljši interval. Je pa seveda zelo zmogljiv in predvsem majhen motor, po veličini in kobaturi! Ja, ampak z pravo motivacijo, pa z vec serviserji, da te monopolisti ne ozamejo k cunjo za denar, bi se zadeve resile... tako je pa pac to bolj zadeva za ljubitelje in egzote... in ko potem naredijo sem pa tja ksno masino, je pa uber mocna itd. Kaj bi sele bilo ce bi se resno razvijala zadeva.. Poglej diesel motorje, so bli za en ku***c. No ko so jih pa zaradi ekologije itd zacele forsirati tudi tovarne, so zelo hitro postali precej precej boljsi Ko a so postali boljsi in je prodaja skocila, je pa se nafta kr naenkat postala draga k bencin Popravljeno November 25, 2011. Popravil jvalant gandi 1
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Problem je, da dobrih serviserjev za rotacijski motor ni! To je potrebno vse izšolati in to ni poceni. Drugič je problem, da ima lastniške pravice za rotacijski motor samo par fabrk, plačevanje licenc ni poceni. In še mnogo drugega. Skratka zadeva ni ravno enostavna in se jim ne splača, zato bodo gonili še naprej ota. še najbolj zanimivo pa je, da je potrebno za enako zmogljivost rotacijskega in oto motorja pomnožiti wankel motor z 2.7 napram oto motorju (roacijski ima vžig na 120 stopinj, klasičen oto pa na 720), kar pomeni, da dobimo iz 588ccm že skoraj 1600ccm, torej wankel v tem smislu ni tako zmogljiv, je pa res da ima velik potencial tunanja in da je gleda na zmogljivost majhen.
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 To je tam, kjer so stroga pravila oklestila vso izbiro, razen okvirja, zavor in vzmetenja. Letos so ti poceni dirkalniki hitrejši od Ultra dragih Aprilij. S kančkom sreče pa lahko zmaga skoraj kdorkoli! Kdor pogreša 250ccm naj dvigne roko. . . . . Hvala Urban, is potrdu mojo teorijo... Samo 1000ccm (in tocno dolocene konstrukcije agregata, pa omejenih obratov ipd) in nic drugega naredi zadevo drago! Ker ja moto2 je hiter, ampak z 600 kubiki napram 250! Samo zato so poceni dirkalniki hirejsi od dragih! Ampak vsak, ki je kaj malo tudi tehno frik, ne more biti zadovoljen, ce je pac 600ccm dirkalnik enako hiter kot 250! Zakaj je to vsem okej, vsi pa vihajo nos nad ducejevimi 200ccm (ne 2.5 kratno prostornino)vec? Kaj pa ce bi moto2 moral biti 250ccm? Kasna bi bila cena da 250 4T motor doseze 250 2T? Zato CRT ki mora bit spet samo 1000ccm z tocno doloceno konstrukcijo agregata ne bo hiter, ali pa bo PASJE drag! Tole vse skupi ne omogca ama nic invencije, ampak samo mesanje ze tako kalne vode.... Zato se kar navijam (pa ne da bom s tem kej dosegu): pustite proste roke, omejite porabo pa tip goriva, mogoce predpisite pretok goriva, pol nej pa vsak dela kr hoce, ce pa motor na drva, pa motor na drva! Se bo zadeva zlo pocenila!
bikez Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 Zato se kar navijam (pa ne da bom s tem kej dosegu): pustite proste roke, omejite porabo pa tip goriva, mogoce predpisite pretok goriva, pol nej pa vsak dela kr hoce, ce pa motor na drva, pa motor na drva! Se bo zadeva zlo pocenila! Ampak wankel je bolj požrešen stroj od ota Sicer v kolikor bi gledali kdo je bolj učinkovit na maso oz. prostornino potem so to reaktivni motorji, samo poraba je pa , tak da ....
jvalant Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 (popravljeno) Problem je, da dobrih serviserjev za rotacijski motor ni! To je potrebno vse izšolati in to ni poceni. Drugič je problem, da ima lastniške pravice za rotacijski motor samo par fabrk, plačevanje licenc ni poceni. In še mnogo drugega. Skratka zadeva ni ravno enostavna in se jim ne splača, zato bodo gonili še naprej ota. še najbolj zanimivo pa je, da je potrebno za enako zmogljivost rotacijskega in oto motorja pomnožiti wankel motor z 2.7 napram oto motorju (roacijski ima vžig na 120 stopinj, klasičen oto pa na 720), kar pomeni, da dobimo iz 588ccm že skoraj 1600ccm, torej wankel v tem smislu ni tako zmogljiv, je pa res da ima velik potencial tunanja in da je gleda na zmogljivost majhen. Ne, prostornina je se kar ista, ker ni wanklow problem, ce ima klasicen motor 2 prazna cikla... Pac pogled z druge strani... wankel ne vziga naenkrat po 300ccm, ampak 3 krat po 100 v enem obratu gredi, ce ima pac prostornino 100ccm, 4T otto pa vzge enktrat po 100ccm na vsaka dva obrata, 2T otto pa enkrat po 100 na vsak obrat... 100c je realna prostornina vseh treh, 300 ali 200 ali 100 pa efektivna... no 4T ma pac boljsi izkoristek goriva ker ima praznilni cikel itd, samo to so pol detajli.... Wankel pac hitreje vziga svojih xxx kubov.... Ampak wankel je bolj požrešen stroj od ota Sicer v kolikor bi gledali kdo je bolj učinkovit na maso oz. prostornino potem so to reaktivni motorji, samo poraba je pa , tak da .... Ja, poraba bi ga pa znala zezat, ja Popravljeno November 25, 2011. Popravil jvalant
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se