Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Mogoče se nisem pravilno izrazil. Za po cesti je nevozen, za pisto je OK. Aprilia pa za na cesto in pisto menda OK.

Pa da ni to isti kolega, k moj. Pa si ga verjetno mal narobe razumel. Ker tist BMW je veliko bolj primeren za na cesto kot pa Aprilija. Vozil oba dva dotična motorja :grrr Ga bompa na piru vprasal, hehe :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ni to isti kolega, k moj. Pa si ga verjetno mal narobe razumel. Ker tist BMW je veliko bolj primeren za na cesto kot pa Aprilija. Vozil oba dva dotična motorja :grrr Ga bompa na piru vprasal, hehe :beer2:

:) isti je, o imenih pač ne bomo. No, ti si očitno manjkal, ko smo šli še v Paklenico. Rekel je, da bo BMW-ja prodal, Aprilio obdržal. Razlog naveden zgoraj, saj tako je rekel. Jaz vozil nisem ne to ne ono, čeprav bi lahko, potrebe pa priznam, da nimam nobene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) isti je, o imenih pač ne bomo. No, ti si očitno manjkal, ko smo šli še v Paklenico. Rekel je, da bo BMW-ja prodal, Aprilio obdržal. Razlog naveden zgoraj, saj tako je rekel. Jaz vozil nisem ne to ne ono, čeprav bi lahko, potrebe pa priznam, da nimam nobene.

Bmw-šek res gre od hiše, sam ne zato :grrr Sm danes preveru! Drgač se pa letos ziher kaj srečamo, pridem nazaj na ceste :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki zna ponucati moč motorja pravi (konkretno je v špici evropskih amaterskih dirkačev,) da več kot 750 kubov na cesti sploh ne moreš izkoristiti do fula. Vse ostalo "iber", je pa prenevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej bi rekel da je tudi 750 preveč za na cesto. Na prste obeh rok lahko preštejemo tiste ki iz šestotke na cesti iztisnejo vse kar zmore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej bi rekel da je tudi 750 preveč za na cesto. Na prste obeh rok lahko preštejemo tiste ki iz šestotke na cesti iztisnejo vse kar zmore.

Vem... Pa nisem hotu pretiravat. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej bi rekel da je tudi 750 preveč za na cesto. Na prste obeh rok lahko preštejemo tiste ki iz šestotke na cesti iztisnejo vse kar zmore.

Kolikor je meni znano se "iztiskanje vsega kar zmore" dela na pisti in tam res lahko na prste obeh rok preštejemo tiste, ki v SLO lahko iz njih izstisnejo vse kar zmore.

Tisti ki pa iztiskajo na cesti iz šestotaka "vse kar zmore" pa kmalu ne bodo več spadali v kvoto za preštevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka.

Sicer smo že zelo offtopic (posledica megle v LJ in na motoGP sceni); vendar se s tem v celoti ne morem strinjati. Tiščanje kateregakoli motocikla (tudi 125 ccm mlinčka) po magistralni cesti ni v skladu s predpisi, tiščanje "v nulo" na cesti vsega kar je nad 50 KM pa je lahko tudi smrtno nevarno. Kljub temu pa je vožnja s tisočakom veliko bolj udobna kot s šestotakom zaradi navora. Sej ni treba vseh teh strojev vedno tiščat v nulo. Tega osebno ne počnem niti z avtomobilom.

Da se vrnemo nazaj v motoGP; mislim da kraljevskem razredu ni prostora za dve kategoriji motocklov. To je isto, kot če bi v SBK dodali na grid nekaj motorjev STOCK. Pri Dorni očitno malo tipajo in bi radi s spremembami dosegli zanimivost in gledanost kot je v Moto2. Prepričan sem, da bodo za leto 2014 naredili take tehnične omejitve, da bodo CRT stroji bili na isti ravni kot sedanji tovarniški motoGP stroji. To bo seveda najbolj prizadelo Ducatija, ker nima serijskega 1000ccm štirivaljnega agregata in bo moral, če bo želel ostati v tem tekmovanju, razvijati tak motor izključno za potrebe sodelovanja v MotoGP. Mogoče pa jim bodo celo dovoliti sodelovati s Superqadrom in jim dodajo gor kakšno kilo, kot so to skuhali pri SBK. To so itak mokre sanje Ducatijevcev; dirkanje v motoGP z dvovaljnikom.

Glede na to, da sta tako BMW kot Aprilia naredila 1000ccm štirivaljni serijski agregat, kar je odstopanje od njihove tovarniške filozofije, so se verjetno o tem pogovarjali že kar nekaj časa.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka.

Pomoje je stiskanje do konca bilokaterega cestaka na cesti čista bedarija oz. nevarna pustolovščina. Sej za vožnjo po cesti ne rabiš niti 100 konjev, ne solo ne v dvoje. Je pa res, da si motorjev ne kupujemo glede na potrebe ampak glede na želje. Sej vsi vemo, da cestaki sodijo na pisto in da so njihove zmogljivosti tako motorne, kot šasijske namenjene čisto drugemu namenu, kot pa vožnji 90 km/h po magistrali. Po drugi strani pa, kdo je pa rekel da je kaj narobe, če se z 180 konjskim tisočakom vozimo po cesti, če nam je to všeč? Se mi zdi, da je bolj logično se po cesti vozit s 1000 kot pa 600. Se lahko vsaj normalno pelješ, brez da moreš stokrat prestavit prestavo gor prestavo dol, navora je dovolj, pa še malo več prostora je na njih. :OK: Sploh pa velja: "Človek v življenju zelo malo rabi, si pa zelo veliko želi! :kva1: "

Lep dan še naprej...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka.

sori, ampak zame je to butasta izjava ... ali vsak ki vozi avto, ki je bolj zmogljiv od golfa II dizel, ma majhnega :? .... vsaka 125-tka je na meji najvišje dovoljene hotrosti na avtocestah .. torej .. vsak, ki ima več kot 125, ima majhnega ... svašta :hmm:

p.s.

sicer pa .. ne glede, kaj imam jaz, imam še vedno majhnega :P ... pa še dol mi visi :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je tud 750 premočan za po cestah, saj sem rekel. S tem tudi jaz sodim med premočne motorje. Tisto glede lulčka pa se nahaja predvsem na vse tiste s tisočaki in samo po sredini zlizano gumo. To ti pove vse o motoristu. Za tako vožnjo imaš lahko tudi šestotko, pa zato premoženje ne bo nič manjše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matej... če imaš avto >=1.6, takoj kupi nekaj, kar je <=1.2, ker gre tudi to krepko prek 130 po avtocesti in res ne rabiš več, ker je vse ostalo samo sindrom majhnega lulčka... res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jst malo off topic. Matej22, a ti maš pa ful velzga, ker 750 voziš? :slap:

Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka.

Najboljš, da se postavimo v vrsto vsi z 600, 750 in 1000ccm, slečemo hlače in se naredi neko povprečje.

P.S. Ocenjeval bo nežnejši spol :).

šit, jest mam pa 600, pa nimam lulčka :oops: . Morm hitr prešaltat na vsaj 2000, če ne vam bom povprečje pa hipotezo podrla :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam avto 1.0, gre 130 po avtocesti. Bi kupil kaj švohnejšega pa mislim da so 800 kubične marutije nehali delat

morš met pa res ogromnega tiča...

... da ti tolk krvi pobere, da jo za v možgane nič več ne ostane in nemorš razmišljat...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šit, jest mam pa 600, pa nimam lulčka :oops: . Morm hitr prešaltat na vsaj 2000, če ne vam bom povprečje pa hipotezo podrla :boobies:

če nimaš lulčka, maš pa mogoče zato tolk večje joške, da ti je 600 dost :P

no bo več matej vedel o tem povedat...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je tud 750 premočan za po cestah, saj sem rekel. S tem tudi jaz sodim med premočne motorje. Tisto glede lulčka pa se nahaja predvsem na vse tiste s tisočaki in samo po sredini zlizano gumo. To ti pove vse o motoristu. Za tako vožnjo imaš lahko tudi šestotko, pa zato premoženje ne bo nič manjše.

Ne vem kaj bi rad povedal, res ne :). Celo sezono sem se vozil z pol cm pussy štrafnom na prvi in zadnji gumi. Pač ni pri nas ceste za to in če je ni potem je ni, pa še dva sva se vozila. Zdej k sem dobil dovoljenje, da grem sam na pot sem pobral pussy štrafen. Zdej ne vem kam spadam po tvojih kriterijih :D? Pa še nekaj me zanima. Zakaj hudiča mora imeti tisti, ki ima jurja pobrano gumo do roba. Vsak se namreč vozi za svoj užitek, tako tudi jaz in mi je prav malo mar ali si misliš, da sem pussy ali ne, ker se vozim za svoj in ne tvoj užitek!

Sicer pa zakaj bi moral voziti 600ccm, ker nikamor ne gre ampak res ne gre v kolikor ne voziš na obratih kar mi sploh ni všeč, pač raje vozim jurja, ki gre BREZ PRIGANJAJANJA V OBRATE in je MANJ ŽIVČEN in lepše vozen, je pa res nekaj težji + 600ccm je pač majhna zadeva, kjer me vse veliko bolj boli kot pa na jurja. Skratka ne vidim nobene prednosti pri 600, tudi na porabi ne v kolikor se vozim tako kot sem se na 600ccm. In če me vpraša kdo ali bi kupil še 600ccm je moj odgovor definitivno ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probleme glede premalo kisika v možganih imaš na tem forumu, predvsem pa ravno v tej temi(kjer smo že pošteno zašli) ravno ti, kar si že večkrat dokazal.

Znanje na cesti ali pa na pisti pa je verjetno majhno ali nično. Vidim pa da voziš tisočaka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šit, jest mam pa 600, pa nimam lulčka :oops: . Morm hitr prešaltat na vsaj 2000, če ne vam bom povprečje pa hipotezo podrla :boobies:

Lulček se na namontirat :). Baje to kirurško zrihtajo v kolikor je takšna želja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probleme glede premalo kisika v možganih imaš na tem forumu, predvsem pa ravno v tej temi(kjer smo že pošteno zašli) ravno ti, kar si že večkrat dokazal.

Znanje na cesti ali pa na pisti pa je verjetno majhno ali nično. Vidim pa da voziš tisočaka..

Pobček, tudi na pisti sem že vozil, pa tudi položil sem že na pisti ampak z leti prideš k sebi in voziš za svoj užitek :). Ne rabim se dokazovati nikomur, še najmanj tebi, zase pa vem kaj lahko in kaj ne.

Edit: Ja, vozim tisočaka ;)

Popravljeno . Popravil bikez
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!