KennyJR Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 (popravljeno) bikez letelo je na moj komentar na prejšnji strani x) Probleme glede premalo kisika v možganih imaš na tem forumu, predvsem pa ravno v tej temi(kjer smo že pošteno zašli) ravno ti, kar si že večkrat dokazal. Znanje na cesti ali pa na pisti pa je verjetno majhno ali nično. Vidim pa da voziš tisočaka.. no kar sem jaz dokazal sploh ni važno.... ampak tukaj ti dokazuješ svoje... tako s temle mutenjem o 600 in 1000, ti je tudi bikez lepo povedal, da ima tudi 1000cc svoje prednosti... ampak če imaš avto 1.0 in ti je preveč, potem itak ne razumeš tega, ker tudi tisto tvojo 1.0 škatljico tišiš precej bolj, kot bi pa recimo kak močnejši avto in porabiš ravno ene tolk bencina, pa še vožnja sama ni tako udobna, ampak bolj borba za preživetje, še posebi, če imaš v klanec gor za sabo kamion Popravljeno November 30, 2011. Popravil KennyJR
Frips Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 (popravljeno) Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka. sicer offtopic ampak...zakaj že voziš 750?...sj je 600 dovolj..ali celo 500.... PS1.:spet bo čistka:) PS2.: spet mam preveč časa.... Popravljeno November 30, 2011. Popravil Frips
matej22 Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 (popravljeno) Seveda, predvsem zato ker imamo v lj. toliko strmih klancev, kjer se ti lahko na rit prilepi tovornjak. Zlizane gume, s tem mislim na tiste, ki ravno s takimi gumami dokazujejo zakaj imajo motor. Velika razlika je ko vidiš nekoga ki ima pač obstrani še nekaj lufta ali pa nekoga ki ima gumo popolnoma zlizano samo po sredini(velikokrat ravno na tisočaku), saj ima motor za brezvezno tiščanje po ravninah. Motorja ne izkorišča za tisto čemer je namenjen in to mi gre na živce. Sploh pa če so to sinovi bogatih očetov, ki jim res ni problem vsake 2000km menjat gume. Tisti ki pa bi tak motor znali pripravit da bi vsaj približno služil svojemu namenu pa nimajo denarja zanj. Zadeva o sindromu s tem iz moje strani zaključena. frips: Mam ga zato ker mi je ravno ta model všeč. 600 niso imele ravno posrečene barvne kombinacije. Mi je pa premočan za na cesto seveda ampak ga vseeno probam peljat kot se naj bi ga peljalo. Popravljeno November 30, 2011. Popravil matej22
moto rider Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Družba, ne se kregat! Vsi imamo prav. Preživeti je treba... Za grd padec, pa je včasih dost' že čist' navaden moped... :yes: niti ni treba 750 ccm.
MoTo G_P Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Seveda, predvsem zato ker imamo v lj. toliko strmih klancev, kjer se ti lahko na rit prilepi tovornjak. Zlizane gume, s tem mislim na tiste, ki ravno s takimi gumami dokazujejo zakaj imajo motor. Velika razlika je ko vidiš nekoga ki ima pač obstrani še nekaj lufta ali pa nekoga ki ima gumo popolnoma zlizano samo po sredini(velikokrat ravno na tisočaku), saj ima motor za brezvezno tiščanje po ravninah. Motorja ne izkorišča za tisto čemer je namenjen in to mi gre na živce. Sploh pa če so to sinovi bogatih očetov, ki jim res ni problem vsake 2000km menjat gume. Tisti ki pa bi tak motor znali pripravit da bi vsaj približno služil svojemu namenu pa nimajo denarja zanj. Zadeva o sindromu s tem iz moje strani zaključena. Se pravi, če si kupim tisočaka in se vozim po slovenskih cestah in imam samo po sredini zlizano gumo...Sem mogoče očkov sinček z veliko denarja, al pa en brezvezen luzerski pozer, ki ne ve čemu služi ta motor, in nisem pravi motorist, kljub temu da sm si kupu motor, ker mi je biu všeč? Po tem sklepanju more vsak litraš obvladat saj približno Rakitno, Ride, Dvor, Golico, Marijo reko. Da bo meu gume od roba do roba...fajn Če se kdo najde v postu naj proda litraša ter kupi cruiserja... Zanimivo...
Dejanx Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Ni ta tema namenjena MOTO GP-ju ? aja mimogrede če čes vozit tisočko ni dovol samo guma do roba. pri tisočki mora še bit posvaljkana na straneh za ziher:D hilton in Mateej1 2
Pervy Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 evo pa ste še motogp temo zasvinjali. vidim da se bom moral umaknit iz MS do poletja ker vas že pošteno abstinenca daje. probajte si kak hobi čez zimo omislit al pa žensko da vam bo lažje hilton, Cartman, Be wild in 1 other 4
KennyJR Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 pa... se vsaj v čem govori, novic iz sveta motociklizma itak ni nekaj velik čez zimo, torej je tud takale tema dobra
sergini Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Da nadaljujemo kreganje v motoGP stilu in da se vrnemo na temo. Jst pravim, da je Rossi moralni zmagovalec v letošnji sezoni... . . . . . . sicer nisem tega mnenja, ampak bo naprej isto zanimivo, da ne zaidemo iz naslovne niti
RVT Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Ker je Stoner reku, da če bojo vsi mogl vozit CRT dirkalnike zapušča MotoGP, je Rossi podal prošnjo na Dorno, če lahko CRT za vse uvedejo že drugo sezono Cartman in svobodnaptica01 2
casper7 Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Ker je Stoner reku, da če bojo vsi mogl vozit CRT dirkalnike zapušča MotoGP, je Rossi podal prošnjo na Dorno, če lahko CRT za vse uvedejo že drugo sezono Ja to zato, ker mu na konkurenčem motorju ni konkurenčn
bikez Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Ja to zato, ker mu na konkurenčem motorju ni konkurenčn Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat!
RVT Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat! Pomoje ima FTR že naročila za par alu okvirjev v katerega bo šel navit Panigale agregat ( sanje Preziosa k še zmer verjame v dva cilindra ), Stoner pa na CBR 1000 in Lorenzo na R1 in pol spet Rossi :hooray:
RVT Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Mal se je že prvaju na Hondin vrstni štirivaljnik RobiRoberto in sergini 2
casper7 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat! Maš srečo, da boš lahko vse izvedel tuki gor, ker gledal očitno ne boš več
Cartman Objavljeno December 1, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2011 u bistvu, jim je v napoto samo vrtina 81mm. pol bodo že znali sami naprej http://www.moto.it/moto-usate/ducati/desmosedici-rr/index.html?msg=3568312 tole ma premer bata 86mm
bikez Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Pomoje ima FTR že naročila za par alu okvirjev v katerega bo šel navit Panigale agregat ( sanje Preziosa k še zmer verjame v dva cilindra ), Stoner pa na CBR 1000 in Lorenzo na R1 in pol spet Rossi :hooray: Če ne bo Italija prej propadla ! Aja, pa traction control je treba ukinit, da vidimo kdo je iz pravega testa Maš srečo, da boš lahko vse izvedel tuki gor, ker gledal očitno ne boš več Hehehe, če gledal ne bom, potem tudi komentiral ne bom . Mateej1 1
marko55 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Če ne bo Italija prej propadla ! Aja, pa traction control je treba ukinit, da vidimo kdo je iz pravega testa S tem se ne strinjam. Velika pridobitev za nas "pussy" voznike dvokolesnikov je uvedba TC. Če nebi tega razvili za motoGP in kasneje tudi za SBK in SS še danes nebi videli teh pripomočkov na cestnih strojih. In po mojem jih mi rabimo bolj kot oni. Upam da bo šel razvoj tudi v motoGP naprej in da bomo kakšno tehnološko noviteto še kdaj videli tudi v serijskih strojih.
bikez Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 S tem se ne strinjam. Velika pridobitev za nas "pussy" voznike dvokolesnikov je uvedba TC. Če nebi tega razvili za motoGP in kasneje tudi za SBK in SS še danes nebi videli teh pripomočkov na cestnih strojih. In po mojem jih mi rabimo bolj kot oni. Upam da bo šel razvoj tudi v motoGP naprej in da bomo kakšno tehnološko noviteto še kdaj videli tudi v serijskih strojih. Potrebno je ločiti, kaj se potrebuje na cesti in kaj na dirkališču! Je že res, da novitete počasi pridejo k nam navadnim smrtnikom, nažalost pa vse novitete ne pridejo. Ali si slišal kaj je rekel šef Honde, ko so ga vprašali ali bo kdaj ta menjalnik, ki ga uporabljajo v moto GP v serijskem motorju? Odgovor je bil približno takšen: Nikoli, ker je enostavno predrag! TC na serijskem motorju podpiram v moto GP ne, prav tako ABS nima kaj iskati v moto GP, medtem ko ga na serijskih motorjih imamo, pa še tega kritizirajo navadni smrtniki, ki vozijo po dirkališču, češ da so boljši od ABS-a, tako da ta tvoja trditev nekako ne drži vode v celoti. TC v moto GP ne podpiram zato, ker brez TC-ja vidimo kdo obvlada, kdo pač ne. Prav tako bi po mojem Super Sic še danes živel, če ne bi imel TC-ja. Splet okoliščin je bil tak, da je tragično preminil, mnenje moje pa je, da če ne bi imel TC-ja, da bi samo odletel iz proge in to bi bilo to, vendar tega ne morem trditi, ker pač nimam točnih podatkov. Mateej1 in gsx750f 2
orly Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Za navdušence MotoGP-ja. Fastest-MotoGP dokumentarc. http://www.onlinefreewatchmovies.com/videoweed/?val=kh2rl26rr5r5a LP.
payback Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Za navdušence MotoGP-ja. Fastest-MotoGP dokumentarc. http://www.onlinefre...l=kh2rl26rr5r5a LP. a se da to kje dol potegnat ker prek tele strani je obupn vsaj pr men...nalaga fuul pocas vsake par min morn cakat :S pa nimam slabga interneta
LRR Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Za navdušence MotoGP-ja. Fastest-MotoGP dokumentarc. http://www.onlinefre...l=kh2rl26rr5r5a LP. Drugače si pa poglejte še :TT3d Closer to the edge. Te so tapravi borci. exaGee in casper7 2
marko55 Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Potrebno je ločiti, kaj se potrebuje na cesti in kaj na dirkališču! Je že res, da novitete počasi pridejo k nam navadnim smrtnikom, nažalost pa vse novitete ne pridejo. Ali si slišal kaj je rekel šef Honde, ko so ga vprašali ali bo kdaj ta menjalnik, ki ga uporabljajo v moto GP v serijskem motorju? Odgovor je bil približno takšen: Nikoli, ker je enostavno predrag! TC na serijskem motorju podpiram v moto GP ne, prav tako ABS nima kaj iskati v moto GP, medtem ko ga na serijskih motorjih imamo, pa še tega kritizirajo navadni smrtniki, ki vozijo po dirkališču, češ da so boljši od ABS-a, tako da ta tvoja trditev nekako ne drži vode v celoti. TC v moto GP ne podpiram zato, ker brez TC-ja vidimo kdo obvlada, kdo pač ne. Prav tako bi po mojem Super Sic še danes živel, če ne bi imel TC-ja. Splet okoliščin je bil tak, da je tragično preminil, mnenje moje pa je, da če ne bi imel TC-ja, da bi samo odletel iz proge in to bi bilo to, vendar tega ne morem trditi, ker pač nimam točnih podatkov. Ampak TC-ja nebi nikoli imeli pri serijskih motociklih, če ga nebi razvijali v motoGP. In TC v motoGP je sigurno vsaj 100x dražji kot TC v serijskem motociklu. Razvoj v MotoGP in v SBK sigurno v nekem delu pripelje novitete tudi na serisjke motocikle.
bikez Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Ampak TC-ja nebi nikoli imeli pri serijskih motociklih, če ga nebi razvijali v motoGP. In TC v motoGP je sigurno vsaj 100x dražji kot TC v serijskem motociklu. Razvoj v MotoGP in v SBK sigurno v nekem delu pripelje novitete tudi na serisjke motocikle. To sigurno ne drži v celoti. V moto GP tudi nimajo ABS-a, pa ga imamo na motorjih. Torej se tehnologija prenaša tudi iz avtomobilov. Pa tudi honde imajo CBS, ki ga v moto GP ni nikoli bilo. Torej tehnologija prihaja ,malo od tu, malo od tam, ne pa samo iz moto GP. Visoke tehnologije iz moto GP pa nažalost ne boš nikoli videl na serijskem motorju oz. mogoče čez kakšno desetletje, ko se tehnologija poceni ali pa material itd..
bikez Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Še nekaj za Rossi navijače: http://www.motosvet.com/motogp-ducati-je-zelo-zahteven-dirkalnik.html No, če je on priznal, boste mogoče tudi ostali Rossi navijači
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se