Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Pa bi dal je..t tistega, ki je ta forum napisal, ker avtomatsko povečuje male črke š na velike. Bemu mater miloga! Kje ste zdej admini pa modi.

nič se jezit, si vsaj za smeh poskrbel! Meni si polepšal večer!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da se vsi motite glede CRT dirkalnikov in se danes, jutri in pojutrišnjem pokaže da bodo konkurenčni. Kje so časi ko so potekale borbe za 1. mesto od štarta do cilja. Letos je bila verjetno najbolj zanimiva dirka prav zadnja... druge pa so bile večinoma samo "vlakec" od štarta do cilja...

http://www.motogp.co...+test+preview+0

Popravljeno . Popravil Urbii
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se sam men zdi da motorji v testnih barvah zgledajo čist hudo :O evo od Edwardsa ta nova mašina.

Me prav zanima kako bo letu Carlos Checa na Rossijevem motorju :hmm:

post-2615-0-41749200-1322063533_thumb.jpg

post-2615-0-13660000-1322063544_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tačka in ščitnik noge obenem, lep detajl. Zadek je hud, kot en F22.

Zadnji zobnik je nekam velik,a? Po boljšem pogledu opazim pomanjkanje raznih senzorjev hitrosti, kablov, merilcev pomika itd... čeprav je na laptopu en kup grafov.

Gledam zadnjo nihajko in se sprašujem zakaj je trikotnik obrnjen navzgor, če pa so VSI pogruntali, da mora biti navzdol zaradi vage in točke prijemanja sile na okvir in amortizer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se dokončno reši uganka kdo je kralj 800takov, kdo je best of the best. Brez nakladanja, sami hard fakti.

Tabele so iz motomatters.com foruma.

1.: Zmage v dobi 800 takov. največ zmag, največ skupnih stopničk...

2.: točke po sezoni, skupne točke. Daleč spredaj.

3.: število štartov itd. Najbolj zanimiv je zadnji stolpec, število krogov v vodstvu.

4.:najslavnejša tabela: število nedokončanih dirk. Zakaj ima Stoner sloves ''win it or bin it''? Če letos Stoner ne bi imel ''težav z Ducatijem'' v Jerezu, bi imel enako število odstopov kot Rossi. Mogoče bi imel potem tudi Rossi enega manj, ampak se ne bi zanašal na to :D

To je to.

Živjo 1000 kubikov in CRT.

post-17196-0-01172800-1322071793_thumb.jpg

post-17196-0-37846200-1322071811_thumb.jpg

post-17196-0-64441500-1322071818_thumb.jpg

post-17196-0-59517100-1322071823.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4.:najslavnejša tabela: število nedokončanih dirk. Zakaj ima Stoner sloves ''win it or bin it''? Če letos Stoner ne bi imel ''težav z Ducatijem'' v Jerezu, bi imel enako število odstopov kot Rossi. Mogoče bi imel potem tudi Rossi enega manj, ampak se ne bi zanašal na to :D

Zakaj? Zato ker ni Rossi. Koga briga, ce je pac vozu Duceja, kjer je priganjanje v tempo za stopnicke tvegano.... Ker ni Rossi ma pac sloves win it or bin it... Ce bi delu isto, pa bil Rossi, bi bil pa vele car, ki se ne ustrasi cudnega motorja in hoce zmagat itd. Pisuka, Rossi res ni nic pokazu letos, pa je se kar car, borec itd. Jebiga, tko je... Zato ima pa Stoner 33 zmag z Ducejem, pa prvenstvo z Ducejem, pa nobene sezone brez zmag (tudi ce ima motor zdej po novem cuden prvi konec), pa je se kr lolek, samo zato ker se ne smeje, pa pretvarja pred kamerami... In vse to z hm, nevoznim in oh in sploh zanic motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? Zato ker ni Rossi. Koga briga, ce je pac vozu Duceja, kjer je priganjanje v tempo za stopnicke tvegano.... Ker ni Rossi ma pac sloves win it or bin it... Ce bi delu isto, pa bil Rossi, bi bil pa vele car, ki se ne ustrasi cudnega motorja in hoce zmagat itd. Pisuka, Rossi res ni nic pokazu letos, pa je se kar car, borec itd. Jebiga, tko je... Zato ima pa Stoner 33 zmag z Ducejem, pa prvenstvo z Ducejem, pa nobene sezone brez zmag (tudi ce ima motor zdej po novem cuden prvi konec), pa je se kr lolek, samo zato ker se ne smeje, pa pretvarja pred kamerami... In vse to z hm, nevoznim in oh in sploh zanic motorjem.

Sam ves sloves, ki ga Rossi ima si ga je prislužil ( Lorenzo ga je probal posnemat pa mu je uspel sam posnet naslov), ker dostikrat je lažje osvojit naslov kot osvojit ljudska srca. Ta priviligij je prislužen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ves sloves, ki ga Rossi ima si ga je prislužil ( Lorenzo ga je probal posnemat pa mu je uspel sam posnet naslov), ker dostikrat je lažje osvojit naslov kot osvojit ljudska srca. Ta priviligij je prislužen..

Ali si že slišal za marketing? Si se kaj vprašal zakaj v nekaterih državah marketing spremlja gruče mulcev, posebej kdo je vodja in vodji mulcev npr. ponudijo neko fancy igračko? Za odgovor je potrebna samo kmečka pamet. Enako je v motoGP in povsod drugje. Vodilo je samo denar in nič drugega. In potem osvojiš srca ljudi in s tem njihov denar in tako se vrti naš potrošniški svet naprej. Simpl ko pasulj ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si že slišal za marketing? Si se kaj vprašal zakaj v nekaterih državah marketing spremlja gruče mulcev, posebej kdo je vodja in vodji mulcev npr. ponudijo neko fancy igračko? Za odgovor je potrebna samo kmečka pamet. Enako je v motoGP in povsod drugje. Vodilo je samo denar in nič drugega. In potem osvojiš srca ljudi in s tem njihov denar in tako se vrti naš potrošniški svet naprej. Simpl ko pasulj ;)

Maš prou v marketingu je biu dobr sm se prenaglu k šele par let spremljam pa sm kr neki bleknu..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prou v marketingu je biu dobr sm se prenaglu k šele par let spremljam pa sm kr neki bleknu..

Ne, po vsej verjetnosti ni bil on dober v marketingu, drugi ki to študirajo ves čas, so ocenili, da bi on lahko potegnil nekaj soldov od **** in potem se celotna zadeva zavrti. Verjemi, da so vse zadeve v naprej zelo dobro pregruntane, v tem so zelo veliki specialisti preko luže. Zvezde pač ne moreš ustvariti brez veliko denarja in novinarjev, ki te povzdvignejo v zvezde ali pa ti uničijo življenje.

Zdej koliko časa ti ali jaz spremljava celotno zadevo je relativno nepomembno, čeprav imam tudi jaz že kakšen siv las na glavi, tako da nisem ravno mlečen. Blekne pa vsak tisto, kar se mu zdi tisti trenutek prav, tako jaz, tako ti in med drugimi tudi ostali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, po vsej verjetnosti ni bil on dober v marketingu, drugi ki to študirajo ves čas, so ocenili, da bi on lahko potegnil nekaj soldov od **** in potem se celotna zadeva zavrti. Verjemi, da so vse zadeve v naprej zelo dobro pregruntane, v tem so zelo veliki specialisti preko luže. Zvezde pač ne moreš ustvariti brez veliko denarja in novinarjev, ki te povzdvignejo v zvezde ali pa ti uničijo življenje.

Zdej koliko časa ti ali jaz spremljava celotno zadevo je relativno nepomembno, čeprav imam tudi jaz že kakšen siv las na glavi, tako da nisem ravno mlečen. Blekne pa vsak tisto, kar se mu zdi tisti trenutek prav, tako jaz, tako ti in med drugimi tudi ostali.

Tako je !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

evo, prvi rezultati privatnih testiranj v Jerezu

hahaha, HondaCup hitrejši od CRTjev, kul :OK:

tole je res brutal. Reding je nabil tud Haslama na Superbike BMW. (bogi melandri je kar 2 sec za njim)

Vendar. . CRT morda niso še pokazali vsega (upam)

Predvsem manjka FTR Aprilia. Od tega CRTja jaz pričakjem največ. Ne samo zaradi bojda izrednega V4. FTR je za Aprilio ubral Kalexu podobno razvojno pot. Vzeli SBK okvir in ga prilagajajo Bridgestone gumam. Ko bo izgotovljen, bodo po istih parametrih naredili okvir, ki bo zadovoljeval pravilnik CRT. Verjamem, da pri razvoju pomaga tudi Aprilia. Tovarna ima izredno bazo podatkov, in že z RSV4 so dokazali, da so njihovi testni programi dobri. (motor je v sbk zmagal že v prvi sezoni, kar recimo BMWju kljub trudu nikakor ne rata) Da znajo narediti okvir. Tud izkušenje iz 250ccm štejejo, in teh je precej več, kot jih imajo Suter, Kalex (trenutno samo v moto2) in FTR.

Če sklepamo po razvoju Moto2 strojev, bodo CRTji resno napredovali v 2013. Moto2 je bil v krstni sezoni počasnejši od 250ccm in razreda supersport. Letos to ni več tako.

Zabavno bo! morda bi že morali odpreti temo MotoGP2012? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bojo CRT tok napredval v razvoju in posledično času kot je Ducati z Rossijem čez zimo bomo drug let vidl kako bo Stoner zadnje tut po dvakrat na dirko prehitu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, po vsej verjetnosti ni bil on dober v marketingu, drugi ki to študirajo ves čas, so ocenili, da bi on lahko potegnil nekaj soldov od **** in potem se celotna zadeva zavrti. Verjemi, da so vse zadeve v naprej zelo dobro pregruntane, v tem so zelo veliki specialisti preko luže. Zvezde pač ne moreš ustvariti brez veliko denarja in novinarjev, ki te povzdvignejo v zvezde ali pa ti uničijo življenje.

Zdej koliko časa ti ali jaz spremljava celotno zadevo je relativno nepomembno, čeprav imam tudi jaz že kakšen siv las na glavi, tako da nisem ravno mlečen. Blekne pa vsak tisto, kar se mu zdi tisti trenutek prav, tako jaz, tako ti in med drugimi tudi ostali.

Marsikaj je lahko nagruntano in naštudirano, vendar se voznik v vsaki situaciji ne more pretvarjat, ampak reagira instinktivno.Zaradi tega je nekomu všeč, drugemu pa ne.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ko bodo na stezi sami CRT stroji me neki zanima...zdejšne tovarniške ekipe /yamaha,honda,ducati...) bojo lahko se sodelovale kot recimo da pac bojo imeli okvirje itd po CRT pravilih na njih pa svoje prototipne motorje,ki jih tudi sedaj uporabljajo. al bodo mogl tud motorje vzet iz cestnih verzij in na tistih razvoj delat...al bojo cist izlocene iz GP karavane???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni še točno definirano kaj bo. še pravilnik za 2012 je malo luknjast, kaj šele za naprej. Ezpeleta sicer pravi da želi samo CRt stroje v 2013, ampak ne vem če bo to šlo. Namen je, da se uvede enoten motorni računalnik in omejitev vrtljaje na 16.000. Prvi zato, da ne bodo več kupovali Marellijevega Marvel 4 za 100k in več, drugi pa zato, da odpade potreba po pnevmatskih ventilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:41:5 je baje peljal randy de puniet z Asparjevo hibridno RSV4. to je sekundo bolje kot Edwards na SuterBMW in samo pol sekunde slabse od Chece z "GPzero"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:41:5 je baje peljal randy de puniet z Asparjevo hibridno RSV4. to je sekundo bolje kot Edwards na SuterBMW in samo pol sekunde slabse od Chece z "GPzero"

kje si pa skopal ven čase od chece? na gp strani piše da jih niso posredovali? in zakaj naj bi to bil zaj gp zero? prvič čujem za toto finto:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni še točno definirano kaj bo. še pravilnik za 2012 je malo luknjast, kaj šele za naprej. Ezpeleta sicer pravi da želi samo CRt stroje v 2013, ampak ne vem če bo to šlo. Namen je, da se uvede enoten motorni računalnik in omejitev vrtljaje na 16.000. Prvi zato, da ne bodo več kupovali Marellijevega Marvel 4 za 100k in več, drugi pa zato, da odpade potreba po pnevmatskih ventilih.

Najboljs, da za motoGP, najvisji razred motocklizma, nosilca tehnologije itd, bla bla, grejo v muzej, uzamejo EN sam motor, pol nej pa vsak dirkac odpelje po pet krogov in to bo to... vse enotno, vse enako, pa bo! Pa po moznosti nej majo se vsi enak frustk zjutri, da ne bo ksnmu fizol prevec pomagu....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!