Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

naslednji 2 sezoni bosta ruleta.

2011 pomešani dirkači, 2012 1000ccm.

sam bog naj ve kak bo šlo.

jaz mam filing, da bo rossi v 2012 raztural pol pa verjetno končal GP kariero.

2011 bo pa honda na vrhu.

Objavljeno

... za 2011 se lahko zaneseš na podobnost tega leta, vsaj za tiste ki so ostali na istih/podobnih strojih ...

... za leto 2012, se pa moje mnenje podpiše na izkušnje voznikov s 1000 ccm ...

:)

Objavljeno (popravljeno)

no ja moje mnenje je da recimo lorenzo nebo čist nič slabši na 1000cc kot na 800cc... ostali sto takaltak vozili 1000cc že povečini...

no seveda je vprašanje kakšen stroj bo mela yamaha...

glede na to da sta recimo stoner in pedrosa prišla iz 250cc in razturala že na začetku sezone, je jasno, da tisti, ki so take motorje že peljali nebodo kaj dosti v prednosti pred tistim ki še niso...

mislim da bodo zmagovali tisti ki bodo uspeli najbolje skonstruirati nove stroje, neglede na to kdo ga bo vozil... tukaj je seveda v prednosti rossi (pa ne toliko zaradi sebe kot zaradi ekipe, ki je verjetno najboljša)... ampak ne smemo pozabiti da je ducati daleč najmanjša ekipa... 2007 jim je sicer ratalo, kar pa ni zagotovilo da jim bo še 1x... honda je velika tovarna oni bodo ziher imeli dobro mašino... vprašanje je kaj lahko naredi yamaha...

mogoče bo pa suzuki :) 2007 so lepo mešali štrene na vrhu.. dobro res je da je njihov velik adut slišal na ime guma, pa vseeno...

ali pa kdo od tistih ki pridejo na novo...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Zanimivo bi blo če bi jim pri 1000 kubičnih še traction control uzel k bi vsi mogl spet stil spremenit, ker tko k zdej vsi s komolcem na tleh pa poln gas iz ovinka bi jih bl mal do cilja pršlo B)

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Zanimivo bi blo če bi jim pri 1000 kubičnih še traction control uzel k bi vsi mogl spet stil spremenit, ker tko k zdej vsi s komolcem na tleh pa poln gas iz ovinka bi jih bl mal do cilja pršlo B)

.. pa dr. Costa bi se moral s klonirat ....:D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanimivo bi blo če bi jim pri 1000 kubičnih še traction control uzel k bi vsi mogl spet stil spremenit, ker tko k zdej vsi s komolcem na tleh pa poln gas iz ovinka bi jih bl mal do cilja pršlo B)

kaj pa vem... s komolci po tleh je tudi ben v wsbk peljal recimo :P stil se bo sigurno spremenil, sej bodo motorji mal drugačni... oz mal bol drugačni... tud če TC ostane...

če bi ga skenslal bi bli pa nagibi recimo podobni... sej s TC-jem guma ne drži nč bol kot brez... pa ne verjamem da bi bilo pa kej več padcev.... tudi pri F1 so takrat govorili kako bodo vsi bl vn leteli... no pa niso... razen na tisti prvi dirki, pa ne verjamem da je to kaj vplivalo na vse odstope...

mislim da sploh ni tolk bistva v tej elektroniki da bi dirkač lažje peljal... sej recimo je guintoli par let nazaj v nemčiji po džju odpeljal skor tko kot da bi mu TC delal, pa mu je crknil že v uvodnih krogih...

mislim da je glavna stvar elektonike nasploh ta da nadzira porabo goriva, tako da prifurajo do konca dirke s tistimi 21 litri in pa čim močnejšim motorjem... da je izkoristek čim večji...

zdej se seveda pozna katero moštvo ima boljšo elektroniko, da le ta svoje delo bolje opravi...

recimo hayden je na kar nekaj letošnjih kvalifikacijah nastavil TC tako, da ni bil toliko občutljiv in postavil zelo dober čas... na dirki pa si tega zaradi porabe goriva ni mogel privoščiti in je dirko odpeljal nekoliko slabše...

bi se pa malce poznalo med dirkači, komu bolj ustreza tak način vožnje in pa vožnja z elektroniko... samo pomojem se razmerje nebi kaj dosti spremenilo... sej če si dober si dober...

Objavljeno

kaj pa vem... s komolci po tleh je tudi ben v wsbk peljal recimo :P stil se bo sigurno spremenil, sej bodo motorji mal drugačni... oz mal bol drugačni... tud če TC ostane...

če bi ga skenslal bi bli pa nagibi recimo podobni... sej s TC-jem guma ne drži nč bol kot brez... pa ne verjamem da bi bilo pa kej več padcev.... tudi pri F1 so takrat govorili kako bodo vsi bl vn leteli... no pa niso... razen na tisti prvi dirki, pa ne verjamem da je to kaj vplivalo na vse odstope...

mislim da sploh ni tolk bistva v tej elektroniki da bi dirkač lažje peljal... sej recimo je guintoli par let nazaj v nemčiji po džju odpeljal skor tko kot da bi mu TC delal, pa mu je crknil že v uvodnih krogih...

mislim da je glavna stvar elektonike nasploh ta da nadzira porabo goriva, tako da prifurajo do konca dirke s tistimi 21 litri in pa čim močnejšim motorjem... da je izkoristek čim večji...

zdej se seveda pozna katero moštvo ima boljšo elektroniko, da le ta svoje delo bolje opravi...

recimo hayden je na kar nekaj letošnjih kvalifikacijah nastavil TC tako, da ni bil toliko občutljiv in postavil zelo dober čas... na dirki pa si tega zaradi porabe goriva ni mogel privoščiti in je dirko odpeljal nekoliko slabše...

bi se pa malce poznalo med dirkači, komu bolj ustreza tak način vožnje in pa vožnja z elektroniko... samo pomojem se razmerje nebi kaj dosti spremenilo... sej če si dober si dober...

Nagibi in brzine v samem temenu zavaja bi bli isti ali pa zelo podobni, sam pospeševanje iz zavoja v takem nagibu ter s takim stilom kot ga vozi večina sedaj bi pa povzročalo nemalo dirkačem veliko težavo. Pejt enkrat v živo pogledat Moto GP in k boš TVOJGA Stonerja vidu naprimer pri pospeševanju v Brnu iz zadnje šikane proti ciljni v klanec iz razdalje 15 metrov( tm sm stal jest) ko model dobesedno še leži na komolcu pa se mu že oglaša traction control in mu popravlja zadnje kolo kar se vidu na oko, ko pri pospeševanju zadnji del "trza", in če maš kej logike ti je jasno, da je za človeka skoraj nemogoče, da je lahko v enakih pogojih ( se pravi pr taki hitrosti in takem nagibu, da ne rečem še zmatran in z izrabljeno gumo pri koncu dirke) enako zanesljiv in točen kot je elektronika pa je lohk na motorju nevemkdo. (lahko je dirkač enako zanesljiv kot elektronika samo NIKOLI ampak NIKOLI pa zaporedno tolikokrat zanesljiv in tle se bi poznalo.

Objavljeno

A je mogoče kdo pomislil, da eni med temi testiranji dejansko nekaj testirajo, drugi pa z veseljem postavljajo hitre kroge in se koncentrirajo na nastavitve, s katerimi bodo pridobili desetinko ali dve v naslednjih 5 hitrih krogih? Ker tu je Stoner tako vsemogočen, da je na vseh možnih treningih prvi, če pa že ni, je pa to zato, ker je čas postavil v svojem drugem hitrem krogu, potem pa spet odpeljal v boks. Nevem kdo je bil ta vikend tako vsemogočen na treningih in svetlobno leto pred vsemi, potem na dirki se je pa stvar mal obrnila? Recimo Rossi je vozil treninge 1:33.5+, pa je šlo na dirki 1:33 kar nekaj krogov konstantno za šalo, medtem ko je Stoner vozil na treningih vsak krog precej pod 1:33, na dirki pa kar nekako ni šlo in ga je Lorenzo pomalical?

Stvar je ista kot v diskaču. Eni pridejo, takoj navalijo na pičke in so celi frajeri že, ko se pičke prve pol ure menijo z njimi, drugi pa lepo čakajo in po polnoči taiste pičke zvlečejo v avto in jih tam malo terajo na visoke obrate :-).

Objavljeno

Kaj čmo, vse se enkrat neha! In tu je še Ben, ki bo po mojem mnenju dostikrat kriv, da Rossi z Dučetom tudi stopnič ne bo videl...

Točno tako, vsega je enkrat konec. Ampak vseeno - nekateri bi pač radi videli Rossija zmagovati z Ducatijem. Dve-tri leta ima časa ... in medtem konkurenca postaja vse boljša. Enim je celo že ratal postat prvaki ;)

Objavljeno

Nagibi in brzine v samem temenu zavaja bi bli isti ali pa zelo podobni, sam pospeševanje iz zavoja v takem nagibu ter s takim stilom kot ga vozi večina sedaj bi pa povzročalo nemalo dirkačem veliko težavo. Pejt enkrat v živo pogledat Moto GP in k boš TVOJGA Stonerja vidu naprimer pri pospeševanju v Brnu iz zadnje šikane proti ciljni v klanec iz razdalje 15 metrov( tm sm stal jest) ko model dobesedno še leži na komolcu pa se mu že oglaša traction control in mu popravlja zadnje kolo kar se vidu na oko, ko pri pospeševanju zadnji del "trza", in če maš kej logike ti je jasno, da je za človeka skoraj nemogoče, da je lahko v enakih pogojih ( se pravi pr taki hitrosti in takem nagibu, da ne rečem še zmatran in z izrabljeno gumo pri koncu dirke) enako zanesljiv in točen kot je elektronika pa je lohk na motorju nevemkdo. (lahko je dirkač enako zanesljiv kot elektronika samo NIKOLI ampak NIKOLI pa zaporedno tolikokrat zanesljiv in tle se bi poznalo.

brez skrbi da sm ga na tem mestu že dosti sezon gledal... pa tudi kje drugje...

se strinjam, da res najbrž nebi bilo tako visokih nagibov... pa vseeno... bilo bi za vse enako... in mislim da vsi dosti obvladajo da nebi imeli pretiranih težav s tem...

druga stvar pa je da elektronika močno ohlesti "moč motorja" in s tem verjetno tudi nekaj izgubiš na pospeševanju... tukaj naprimer se pokaže ravno tisto s haydnom, ko mu elektronika na dirki pobere preveč za voljo goriva...

jasno je da če bi omejitev goriva ostala, elektroniko pa bi prepovedali, bi agregati morali biti precej šibkejši, ali pa bi vozniki sami morali več varčevati z gorivom...

Objavljeno

Zanimivo bi blo če bi jim pri 1000 kubičnih še traction control uzel k bi vsi mogl spet stil spremenit, ker tko k zdej vsi s komolcem na tleh pa poln gas iz ovinka bi jih bl mal do cilja pršlo B)

:hmm: moto2 brez Tractiona je super dirkanje, ampak motorji nimajo niti 150 konj, zabava za gledalce je vrhunska, ampak, a je res to TO kar hočemo gledat? MotoGP je (trenutno precej siromašen) vrhunec moto športa, najnaj tehnologija in znanje dirkačev na najvišjem nivoju. če dirkalnike oklestijo na osnovne brutalne kostolomce, bo zabave več, znanja pa precej manj. To kar je pokazal Sofuoglu bi moralo prestrašit vse odgovorne za MotoGp. dirkač plebejskega dirkanja s serijskimi motorji, kjer so predelave precej omejene je odpeljal wildcard dirko in zbežal za 6 sekund? IMHO se to nebi smelo zgodit nikoli. (ne omenjat Baylissa ker to je bil one off dirkač z one off predstavo v valenciji)

Objavljeno

VR46 je bil operiran. kirurga sta za moto.it povedala, da naj bi bilo stanje precej slabše od pričakovasnega :"Le condizioni della spalla destra di Valentino erano molto più gravi di quanto si pensasse, e che il pilota di Tavullia è stato davvero tenace nel correre (e vincere) con cartilagine e tendini in quelle condizioni." povprečneži za rehabilitacijo po taki operaciji potrebujejo 90 dni.

Objavljeno

brez skrbi da sm ga na tem mestu že dosti sezon gledal... pa tudi kje drugje...

se strinjam, da res najbrž nebi bilo tako visokih nagibov... pa vseeno... bilo bi za vse enako... in mislim da vsi dosti obvladajo da nebi imeli pretiranih težav s tem...

druga stvar pa je da elektronika močno ohlesti "moč motorja" in s tem verjetno tudi nekaj izgubiš na pospeševanju... tukaj naprimer se pokaže ravno tisto s haydnom, ko mu elektronika na dirki pobere preveč za voljo goriva...

jasno je da če bi omejitev goriva ostala, elektroniko pa bi prepovedali, bi agregati morali biti precej šibkejši, ali pa bi vozniki sami morali več varčevati z gorivom...

kaj to po tv?? al v zivo?? :worship:

ker ponavadi vedno med dirkami kr komentiras... tako da tvoje zgodbice nekako ne gredo skupaj.... :whistle:

Objavljeno

ne v živo v živo... samo ko sem bil recimo v avstraliji sem mel leptop sabo, pa sm s tribune, ki je oskrbljena z wi-fi povezavo, lahko komentiral kar med dirko... :headbang:

ti pa lih veš za vsako dirko posebi, da sem komentiral...

Objavljeno

ne v živo v živo... samo ko sem bil recimo v avstraliji sem mel leptop sabo, pa sm s tribune, ki je oskrbljena z wi-fi povezavo, lahko komentiral kar med dirko... :headbang:

ti pa lih veš za vsako dirko posebi, da sem komentiral...

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha :notworthy:

ti pomojem ne ves koliko pride letalska karta do avstralije... aja od kje si letel pa koliko ur :closedeyes:

katera letalska druzba ce ni skrivnost :closedeyes:

Objavljeno

Predlagam, da se teme o MotoGP preimenujejo v KennyJR vs. Ostali!!

Geniji in norci se ponavadi ne zastopijo ravno najbolje z ostalimi normalnimi ljudmi. In med norci in geniji tanka črta. Na kateri strani črte si ti, si jaz osebno ne upam povedati. Me skrbi, da....

LP

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

VR46 je bil operiran. kirurga sta za moto.it povedala, da naj bi bilo stanje precej slabše od pričakovasnega :"Le condizioni della spalla destra di Valentino erano molto più gravi di quanto si pensasse, e che il pilota di Tavullia è stato davvero tenace nel correre (e vincere) con cartilagine e tendini in quelle condizioni." povprečneži za rehabilitacijo po taki operaciji potrebujejo 90 dni.

Evo z operacijo bo Rossi dubu tiste 2 sekunde s testiranj.:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Za tiste dve sekunde pa ne vem, če je bila rama kriva... Na Yamahi dva dni prej je imel isto ramo, pa mu niso dve sekunde manjkale :)

Pomoje bo Burgess moral zavihat rokave bolj kot Rossi

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Za tiste dve sekunde pa ne vem, če je bila rama kriva... Na Yamahi dva dni prej je imel isto ramo, pa mu niso dve sekunde manjkale :)

Pomoje bo Burgess moral zavihat rokave bolj kot Rossi

Zgleda, da bodo moral pr Dučetu zdej še v ta druge dva cilindra sveče namontirat.... :evilgrin:

Objavljeno

Pomoje bo Burgess moral zavihat rokave bolj kot Rossi

Baje so Burgessa že vidl u eni štacuni k je motorko kupoval pa šibice . Pomoje misl za začetek neki stvari kr razžagat pa zažgat :P:D

Objavljeno

Sj bi kj napisu o tem, kakšn bo vrstni red v naslednji sezoni, pa nisem vedeževalec. Pripročam vsem, ki ste tako sigurni v določene motorje in dirkače, da igrate loto, boste lahko ugotovili, kok imate prav.

Aja .. to ne boste, ker tam je treba nekaj plačat, pa potem ne dobite nič, tukaj pa lahko zastojn ugibate :lol:

Objavljeno

Morda ta slika že potrjuje govorice o mecedesovem sponzorstvu ducatija. Kam bo pa svoje cekine vrgel Fiat?

post-1354-0-93753700-1289981819_thumb.jpg

Objavljeno

Morda ta slika že potrjuje govorice o mecedesovem sponzorstvu ducatija. Kam bo pa svoje cekine vrgel Fiat?

Po moje je bilo fiatovo sponzorstvo pri yamahi izključno zaradi Rossija in predvidevam, da bo fiat sedaj sponzoriral ducati, logično bi bilo - vsaj meni. :)

Italijanski voznik, italijanski motor, italijanski sponzor.

..je pa to samo moje predvidevanje.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Po moje je bilo fiatovo sponzorstvo pri yamahi izključno zaradi Rossija in predvidevam, da bo fiat sedaj sponzoriral ducati, logično bi bilo - vsaj meni. :)

Italijanski voznik, italijanski motor, italijanski sponzor.

..je pa to samo moje predvidevanje.

kmečka pamet pravi meni isto. Sliki pa je ime nickys new company car. in ni fiat panda :)

Popravljeno . Popravil Cartman

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!