Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Scott Redding could ride Suter BMW 1000cc MotoGP bike in Jerez on Thursday.

Je BMW že na poti v MotoGP? Suter ima izkušnje iz propadlega projekta Ilmor in malo manj propadlega poskusa Kawasakija, S1000rr je idealen donator motorja s svojo vrtino blizu meje 81mm (80.0 × 49.7, yaponci in RSV okrog 77-78mm (r1 77 × 53.6 mm))

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

iz 48 na 99 je šel po tisti sezoni, ko se je razšel z enim njegovim nevem kaj... 48 naj mu nebi prinesla sreče... mislim da je novo številko izbral celo s pomočjo fanov...

no 48 očitno res ni nevem kako srečna cifra...

48cifro če sm jst prov slišov mu jo je zbrav njegov stari maneđer in ker sta se skregala in sevede dubu novga meneđerja je šu na 99 ne vem pa če je to res ;)

Objavljeno

Moja povezava

ne vem no :closedeyes:

jaz samo pogledam statistiko koliko naslovov svetovnega prvaka ima rossi in mi je vse jasno....

stoner kr nekaj...... pomojem se boji da bo duče hiter oz prehiter za njega

italjani bodo naredili vse da bo rossi zmagoval, tako da...

no pustimo se presenetit, mogoce pa stoner zna isto prerokovat kot slepa babica vanga :whistle:

Objavljeno

No, konkurenca 2004 ni bla tako švoh kot se nnam zdi 6 let kasnej. Biaggi, Hayden, Gibernau, Tamada, vrhunski piloti na odličnih rcv211 če pomislimo na prvo rossijevo zmago z yamaho, Biaggi je odpelal dirko življenja, in končal drugi. tkarat je bil 46 enostavno bolj motiviran, bol zagrizen in bol odločen, za razred bol odločen, od vseh ostalih. in 6 let mlajši kot danes. v 2011 bo konkurenca Stoner Pedrosa Lorenzo Spies. razlika je v generaciji. mladci imajo dovolj izkušenj, se hitreje celijo, so dokazani zmagovalci in so v vrhunskih ekipah. tako kot so bli konkurenti leta 2004. pa so vsi zarad enga al druzga razloga odpovedali. Rossi na ducu najbrž nebo nikoli odpelal sezone z devetimi zmagami, sem pa prepričan, da bo ducati v Sepangu čist en drug motor kot je bil v valenciji, v boju mano a mano. . . so mu dečki nedorasli. tuki bi izpustil Spiesa, ki se dogfighta z zelo podobno odločnostjo kot Vale.

Objavljeno

Stoner drži tudi rekord 29 zaporednih nastopov brez odstopa ali metanja motorja v pesek.

se strinjam z napisanim...

zanima pa me od kdaj do kdaj je trajal tale 'streak' ?

Objavljeno

ma kurac palac bo stoner dosegel v prihajajoci sezoni.

stavim motocikel da bo rossi v skupnem sestevku pred njim!!

tak zdaj pa da vidim kdo upa sklenit taksno stavo ..

Objavljeno

ma kurac palac bo stoner dosegel v prihajajoci sezoni.

stavim motocikel da bo rossi v skupnem sestevku pred njim!!

tak zdaj pa da vidim kdo upa sklenit taksno stavo ..

Takoj, če lahko tudi jaz stavim za motocikel od fotra...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Takoj, če lahko tudi jaz stavim za motocikel od fotra...

no da ne bom :topic:

dolocene zadeve so provokacija..

aja bom kr svojega stavil

Objavljeno

se strinjam z napisanim...

zanima pa me od kdaj do kdaj je trajal tale 'streak' ?

Niz je trajal skozi sezono 2007 in približno 3/4 sezone 2008. Mogoče bi moral napisat da niz velja za odstope, ker vsi vemo da v Laguni Seci 2008 ga je vrgel v pesek, a vseeno potem končal dirko na drugem mestu, niz pa končal na naslednji dirki v Brnu, ko je padel in potem tudi odstopil(pa zamočil naslov...).

Glede prestopa 2004; takrat so bili sicer vrhunski dirkači v konkurenci, ne pa takšni kot so danes 'alieni'. Hayden je bil takrat še frišen, Honda ga še ni poslušala, Biaggi ni bil dorasel Rossiju, Tamada in Gibernau pa tudi ne, čeprav sta se kr precej tesno borila.

Pa še nekaj opažanj;

ko se je vse poklopilo je bil Stoner na Ducatiju tudi letos hiter ko strela, recimo Phillip Island, večinoma na hitrih progah, in zmagal z veliko prednostjo. Mogoče bo moral tudi on malo spremenit načelo 'ali zmagam ali padem', pa čeprav ima letos ravno toliko padcev kot Hayden, in so vsi spet govorili da je postal ''crasher''. Tako je če imaš brezkompromisen motor in ga pelješ sekundo hitreje kot kolega v ekipi. Lažje najdeš mejo, takrat pa ni več daleč od padca.

Preziosi in kompanija so družno ugotovili in pametno prikimovali, da bo potrebno popraviti prednji del motorja. Kar jim je Stoner govoril že dve leti, od uvedbe karbonskega okvirja. Nekateri pravijo, da ne prenaša zadostno vibracij do voznika in ta ne ve dobro kje je meja, isto so ugotavljali pri Cagivi v začetku 90ih ko so mešetarili s tem okvirjem, Kocinski in Mamola sta nazaj hotela jeklen okvir. Me precej zanima, kaj bodo pri Ducatiju naredili, če jim Burgess in Rossi rečeta, da hočeta nazaj trellis, ali bognedaj, delta box okvir.

Oni so še bolj zaverovani v svoj stroj in prav kot pri Hondi, komaj so opustili idejo velikega L-Twin motorja za v GP, ostali pa pri 90 stopinjah, kar je menda tudi eden izmed vzrokov za te težave.

Burgess vsake toliko časa vrže kako izjavo Stonerju v obraz, v smislu, dej zberi se malo smrkavec, zgleda jim je tako velik trn v peti heh, on jim pa ne ostane dolžan, kot kaže.

Objavljeno

Niz je trajal skozi sezono 2007 in približno 3/4 sezone 2008. Mogoče bi moral napisat da niz velja za odstope, ker vsi vemo da v Laguni Seci 2008 ga je vrgel v pesek, a vseeno potem končal dirko na drugem mestu, niz pa končal na naslednji dirki v Brnu, ko je padel in potem tudi odstopil(pa zamočil naslov...).

Glede prestopa 2004; takrat so bili sicer vrhunski dirkači v konkurenci, ne pa takšni kot so danes 'alieni'. Hayden je bil takrat še frišen, Honda ga še ni poslušala, Biaggi ni bil dorasel Rossiju, Tamada in Gibernau pa tudi ne, čeprav sta se kr precej tesno borila.

Pa še nekaj opažanj;

ko se je vse poklopilo je bil Stoner na Ducatiju tudi letos hiter ko strela, recimo Phillip Island, večinoma na hitrih progah, in zmagal z veliko prednostjo. Mogoče bo moral tudi on malo spremenit načelo 'ali zmagam ali padem', pa čeprav ima letos ravno toliko padcev kot Hayden, in so vsi spet govorili da je postal ''crasher''. Tako je če imaš brezkompromisen motor in ga pelješ sekundo hitreje kot kolega v ekipi. Lažje najdeš mejo, takrat pa ni več daleč od padca.

Preziosi in kompanija so družno ugotovili in pametno prikimovali, da bo potrebno popraviti prednji del motorja. Kar jim je Stoner govoril že dve leti, od uvedbe karbonskega okvirja. Nekateri pravijo, da ne prenaša zadostno vibracij do voznika in ta ne ve dobro kje je meja, isto so ugotavljali pri Cagivi v začetku 90ih ko so mešetarili s tem okvirjem, Kocinski in Mamola sta nazaj hotela jeklen okvir. Me precej zanima, kaj bodo pri Ducatiju naredili, če jim Burgess in Rossi rečeta, da hočeta nazaj trellis, ali bognedaj, delta box okvir.

Oni so še bolj zaverovani v svoj stroj in prav kot pri Hondi, komaj so opustili idejo velikega L-Twin motorja za v GP, ostali pa pri 90 stopinjah, kar je menda tudi eden izmed vzrokov za te težave.

Burgess vsake toliko časa vrže kako izjavo Stonerju v obraz, v smislu, dej zberi se malo smrkavec, zgleda jim je tako velik trn v peti heh, on jim pa ne ostane dolžan, kot kaže.

ti ej a ves da bo ducati naredil vse kar si bo rossi izmislil?

Objavljeno

No, konkurenca 2004 ni bla tako švoh kot se nnam zdi 6 let kasnej. Biaggi, Hayden, Gibernau, Tamada...

no tamada takrat ni bil lih recimo kandidat za naslov... ampak je bila pa zanimiva njegova izjava in sicer: če bi imel michelin bi postal prvak...

takrat je vozil na bridestonu in dejansko je obakrat ko je imel kolkr tolk uredu gume zmagal... in sicer v braziliji, kjer je bil bridgestoner zelo dober (recimo celo kenny je prišel do pole-a) in pa tudi na japonskem...

ma kurac palac bo stoner dosegel v prihajajoci sezoni.

stavim motocikel da bo rossi v skupnem sestevku pred njim!!

tak zdaj pa da vidim kdo upa sklenit taksno stavo ..

očitno je tako kot je MihaJ rekel za burgessa, tudi tebi stoner prevelik trn v peti... in potem trosiš okrog bedarije...

nevem kako si lahko tako neobjektiven glede voznika, ki ti je že na prvih testih namignil na to koliko bi bila lahko ura... medtem ko je tvoj velecenjeni mojster že celo sezono, pa tudi na prvih testih namigoval na nekaj drugega...

če si tako prepričan gremo lahko stavit, da če slučajno rossi ne konča pred stonerjem pripelješ motor nekam, pa pridemo ostali motosvetovci z macolami pa vsak 1x gor butne...

ti ej a ves da bo ducati naredil vse kar si bo rossi izmislil?

no ja ne verjamem da bo rossi začel ponovno na novo graditi motor... tudi pri yamahi niso začeli na novo... izboljšali so tisto kar so meli...

če pa že bodo poskušali povsem nanovo, potem bo pa preveč dela da bi v tej sezoni kej konkretnega dosegli...

moje mnenje je da bodo to sezono vozili s tem kar bodo meli... motor za sezono 2012 bo pa seveda itak povsem nov, ker se tudi pravila spreminjajo...

Objavljeno

v mokrem jerezu potekajo testiranja razreda moto2 in motogp rookijev

testirali pa so tudi suterjev moto1, najboljši čas pa je bil 4sec. slabši, kot ga je dosegel ducatijev testni voznik franco battaini

post-8684-0-90607000-1290707713_thumb.jpg

post-8684-0-36149400-1290707722_thumb.jpg

post-8684-0-68621400-1290707734_thumb.jpg

Objavljeno

aja ups... ko sem prebral moto1 sem mislil da majo že motor ki bo nasledil razred do 125ccm... ampak tisto bo le moto3...

Objavljeno

v mokrem jerezu potekajo testiranja razreda moto2 in motogp rookijev

testirali pa so tudi suterjev moto1, najboljši čas pa je bil 4sec. slabši, kot ga je dosegel ducatijev testni voznik franco battaini

kdo pa je rookie za 2011? crutchlow in abraham, še kdo? Suter je reddinga vrgel po tleh, in je hospttaliziran zarad poškodbe levega plučnega krila.

Objavljeno

kdo pa je rookie za 2011? crutchlow in abraham, še kdo? Suter je reddinga vrgel po tleh, in je hospttaliziran zarad poškodbe levega plučnega krila.

kaj je šlo reddingu narobe, da je šel po tleh?

Objavljeno

kaj je šlo reddingu narobe, da je šel po tleh?

u zadnjem ovinku je zmankalo asfalta, šel na travo in highsidal. Kolkor sem razumu, ni bil (še) na suterju 1000ccm, ampak na moto 2 motorju. če se vreme popravi bo 1000 ccm dobil danes, zadnji dan testov.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tuje strani pišejo, da so se inženirji pri Ducatiju sestali v Bologni, da začnejo z resnim delom na GP11. Najbrž bodo prve dni samo sklanjali glave nad motor in globoko modrovali 'hom noom nooom''. Stoner jim je sicer že tam od sredine 2009 govoril, da ne čuti prednjega dela, ampak takrat so rekli, ''phe pa saj zmaguješ(če glih ne padeš)''.

No, sedaj je isto povedal Dottore in Preziosi je pametno ugotovil, ''jaaa, data in pa občutki z Rossijeve riti kažejo na to, da nekaj s sprednjim delom ni v redu''.

Povedali so, da bodo okvir in tako celoten motor radikalno predelali, medtem ko so prej načrtovali samo nekaj dodelav na GP11, ki so ga dostavili Rossiju v Valencio in plan je bil, da radikalno spremenijo šele motor za 2012.

Težava je v tem karbonskem okvirju, ki nima dovolj fleksibilnosti in ne dopušča čutenja motorja na takih limitih, kot jih vozijo fantje v GPju. Pa tisti L 90 tudi ni ravno najbolša pogruntavščina po frišnem kruhu; uravnotežen je sicer bolj kot V65, samo horizontalni valj vedno dela napoto prednjemu kolesu. Pametni možje iz marketinga, ki pravijo da bojo Ducatisti začeli kupovati Honde, če opustijo L motor, so ukazali L in tako se je zgodilo, tisti v Corse oddelku pa se praskajo do krvi.

Pa še to; za še tistih nekaj, ki še kar dajejo v nič Lorenzov naslov(ker je bil Rossi poškodovan), Edwards je izjavil: ''da bi letos Lorenzo zmagal tudi če bi Hayabuso vozil.''

Objavljeno

No, sedaj je isto povedal Dottore in Preziosi je pametno ugotovil, ''jaaa, data in pa občutki z Rossijeve riti kažejo na to, da nekaj s sprednjim delom ni v redu''.

In že testirajo pri Ducatiju za Rossija novo pogruntavščino :P

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Katastrofa!

In ko se ji po enem letu ne bo več dalo bo šla proč, tako kot Banderas, ko je izgubil sponzorja, in ljudje bodo ostali brez teama.

Objavljeno

Katastrofa!

In ko se ji po enem letu ne bo več dalo bo šla proč, tako kot Banderas, ko je izgubil sponzorja, in ljudje bodo ostali brez teama.

kaj pol banderasa nebo več?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!