Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Sam tale Gabr pa se kr prbija....neverjetno, za 9 mesto se kar pozrtvovalna borba, kakor, da bi slo za zmago....ja wtf? a se bojo gledal in vozil vlakca? :headbang::lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....recesija tolče tud Hondo..........sponorje pa cifre majo kr na roke napisane da pršparajo :P:D :D

: )

BMW pa leti... :EEK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

danes pa meni zanimiva, všečna MotoGP dirka, škoda le za padce na začetku, bi bilo lahko še bolj napeto :) pohvala za Valeta, ki je po štartu iz boksov prilezel na 10 mesto, pa Crutchlowu ki ga je na koncu prehitel, in seveda našmu, ki se je dobro boril in dosegel še eno šesto mesto :OK: ostali nekako kot sem pričakoval, le za Bena sem mislil da bo boljši... škoda ker je Capi podrl Tonija, IMHO bi bilo bolje če bi šel v penzijo že ene 5 let nazaj, takrat ko je šel k Suzukiju... upam da se ni hudo poškodoval

grem zdej pogledat še 125 in Honda Cup dirko...

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossija ne maram,AMPAK moram priznat,da je velik človek!!!!!! Zakaj? Zato,ker je pač priznal,da on ne zna tako vozit Ducatija,kot ga je Stoner!!!

Kapo dol!!!!! :notworthy: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse na svojem mestu. Škoda za Doviziosa. Zdi se mi, da je bil v igri Reposol 1-2-3. Sic je spe dokazal de ima tovarniški stroj za 2012 sam zarad izjemne popularnosti. Lepo je blo videt odličn Spiesov start. Očitno se je navadil prtisnit v prvem krogu!! Kako napaljen je bil Lorenzo, je blo najlepše videt ko je Spiesa prehitel in mu pomahal, naj gre za njim. Ker pedrosa včasih med dirko popusti, je Lorenzo upal da ga bosta ujela in prehitela oba. No, to je padlo v vodo.

Rossijev ducati. . . tud to je vse na svojem mestu. Upal sem, da bo alu pripomogel k konkurenčnosti. Po drugi strani, pa sem upal, da bo to polomija. Honda in Yamaha so v razvoj okvirja vložili leta in miljone. HRC, Yamahin laboratorij in Suzukijev R&D pač niso neka garaža ki vari grušte. Če bi FTR v nekaj tednih naredil izdelek ki lahko japoncem konkurura, bi pomenlo da so vsi skup nesposobni tepci.

Rossiju je najbrž žal, da ni zarobantil, in zahteval razvoj okvirja in ožjega V motorja.Govori se, da bo že pred azijsko turnejo testiral FTRjev klasičen okvir. ampak tudi če deltabox začnejo delat jutri, ne verjamem, da bo to kar letelo.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut men je škoda za Spies-a... njegove besede:

“I knew the start wasn’t going to last long the way Casey and Dani were riding"... "Even when we got to the fourth or fifth lap I thought our advantage to fourth place was growing. I felt really comfortable and thought we had a podium fight in us. Then lap 6/7 the tyre just made a huge drop and just kept going down. Usually they make one drop then stay consistent. I had no confidence in the rear and no grip. I’m frustrated as before that we were riding well and the bike was working great.”

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossijev ducati. . . tud to je vse na svojem mestu. Upal sem, da bo alu pripomogel k konkurenčnosti. Po drugi strani, pa sem upal, da bo to polomija. Honda in Yamaha so v razvoj okvirja vložili leta in miljone. HRC, Yamahin laboratorij in Suzukijev R&D pač niso neka garaža ki vari grušte. Če bi FTR v nekaj tednih naredil izdelek ki lahko japoncem konkurura, bi pomenlo da so vsi skup nesposobni tepci.

Ne rabis FTR-ja zato... Je ze John Britten to pokazu: s svojim okvirjem, svojim vzmetenjen in svojim agregatom.... In nascal vso svetovno smetano.

John Britten V1000 story

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabis FTR-ja zato... Je ze John Britten to pokazu: s svojim okvirjem, svojim vzmetenjen in svojim agregatom.... In nascal vso svetovno smetano.

Prejle zamocil link...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Impresivno, ampak če naščiješ superbike oz. twine v Daytoni še nisi svetovni prvak v motoGP, pa človek se je postaral vmes toliko časa je porabil za to eno zmago in to v časih, ko je bil "garažni razvojni oddelek" nekaj običajnega, danes bi bilo to malenkost drugače, si tudi velika imena z neomejenim budgetom hitro zobe polomijo na velikih tekmovanjih.

Vsekakor občudovanja vredno ampak danes neponovljivo.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Impresivno, ampak če naščiješ superbike oz. twine v Daytoni še nisi svetovni prvak v motoGP, pa človek se je postaral vmes toliko časa je porabil za to eno zmago in to v časih, ko je bil "garažni razvojni oddelek" nekaj običajnega, danes bi bilo to malenkost drugače, si tudi velika imena z neomejenim budgetom hitro zobe polomijo na velikih tekmovanjih.

Vsekakor občudovanja vredno ampak danes neponovljivo.

Clovek je v 10 mesecih sestavu motor iz nic, in zmago mu je vzel pokvarjen regler ze v Daytoni... Na to dirko pridejo tovarniske ekipe in kar poglej si, koliko so danes superbike za motogp na istih progah, zelo malo! Stvar je pa v tem, da je en kljukec naredil agregat sam doma, karbonske vilice, okvir, ali bolje ne okvir, oklep in zadnje karbonske vilice in izgubil zmago zaradi crknjenega reglerja... Voznik je pa vozil na 3\4 moci, ker so ponoci svasali cilinder.. Kaj ti pomaga razvojni oddelek z inzenirji ki pa ne znajo stopit korak nazaj, in spremeniti razmisljanje in pogled na celoten koncept motocikla... In prav z tem je Britten zmagal; za garazno, horuk zadevo, z tisocinko budgeta tovarniskih ekip, in revolucionarnim dizajnom... To pac naredi genij, ostali so pa samo pametni inzenirji.... Tega se manjka, tudi v GPju.. Ducati je mel jajca sprobat nekaj drugacnega, uspeh je bil pac spremenljiv, probali so pa le... Saj je konec koncev zapoved GPja, da so motorji prototipi. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Clovek je v 10 mesecih sestavu motor iz nic, in zmago mu je vzel pokvarjen regler ze v Daytoni... Na to dirko pridejo tovarniske ekipe in kar poglej si, koliko so danes superbike za motogp na istih progah, zelo malo! Stvar je pa v tem, da je en kljukec naredil agregat sam doma, karbonske vilice, okvir, ali bolje ne okvir, oklep in zadnje karbonske vilice in izgubil zmago zaradi crknjenega reglerja... Voznik je pa vozil na 3\4 moci, ker so ponoci svasali cilinder.. Kaj ti pomaga razvojni oddelek z inzenirji ki pa ne znajo stopit korak nazaj, in spremeniti razmisljanje in pogled na celoten koncept motocikla... In prav z tem je Britten zmagal; za garazno, horuk zadevo, z tisocinko budgeta tovarniskih ekip, in revolucionarnim dizajnom... To pac naredi genij, ostali so pa samo pametni inzenirji.... Tega se manjka, tudi v GPju.. Ducati je mel jajca sprobat nekaj drugacnega, uspeh je bil pac spremenljiv, probali so pa le... Saj je konec koncev zapoved GPja, da so motorji prototipi. Lp

Janez, sej to drži, ampak. . . . Battle of twins res ni neko merilo. definitivno pa je hud uspeh za zasebnika, in še večji za samograditelja. Pravila so tam izredno ohlapna, in zato so imeli vizionarski koncepti možnost. Hudiča, v Daytoni je bil še Skubic konkurenčen, in celo zelo solidno je končal dirko! (Pustimo ob strani blodnje kako bo mašina za v smeti če jo razkopljejo, nakar so v Brnu mehaniki totalno razturali in iz dveh sestavili eno. kako je to mogoče brez da bi razkopali in rabljene dele ponovno sestavili, it's beyond me)

Na svetovnem nivoju so pravila stroga, in koncepti doterani. Prostora za revolucije tud u devetdesetih tam ni blo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Impresivno, ampak če naščiješ superbike oz. twine v Daytoni še nisi svetovni prvak v motoGP, pa človek se je postaral vmes toliko časa je porabil za to eno zmago in to v časih, ko je bil "garažni razvojni oddelek" nekaj običajnega, danes bi bilo to malenkost drugače, si tudi velika imena z neomejenim budgetom hitro zobe polomijo na velikih tekmovanjih.

Vsekakor občudovanja vredno ampak danes neponovljivo.

LP Bajsi

Človek se žal ni postaral, ampak je umrl zelo mlad za rakom. Z njim so umrli tudi motocikli Britten. To kar je takrat ustvaril je nedojemljivo še danes. Motocikel z 170kms in 140 kg. Brez okvirja kot je Ducati GP11. Dele motorja je vlival v garaži in večino stari je imel v glavi, nekaj stvari je narisal. Brez računalnika. Se splača kaj več prebrat o njem, ker je res zanimiva zgodba. Edino barve so pa bile takrat katastrofa, čeprav bi ga z veseljem peljal modro - vijolčnega :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!