Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Uh, na prvi pogled zelo dolgočasna dirka, v resnici pa vseprej kot to.

Bautista; zaostal je samo za tovarniškimi Hondami inYamahami. Če bi le v kvalifikacijah in na začetku dirke sestavili nekaj boljših krogov. Upajmo, da Suzuki naredi dober 1000cc motor.

Lorenzo; ko se je zdel da ga bo Spies nažgal, je kar grizelin grizel in privozil 3. mesto. Je pa po dirki izjavil, da ''si Stoner zasluži naslov''. Zgleda je pomahal z belo zastavco.

Pedrosa; hja, zdej sta že Gaber in Skubic rekla, da ga zna Marquez prav po hitrem postopku izrint iz Repsol Honde. Stoner ga je na istem motorj uspet nažgal za 6 sekund. Na njegovem motorju, vbistvu. Njegov obraz po dirki jebil kot da je pojedel tisto grdo oker barvo, ki jo je imel na motorju.

Stoner; kaj naj človek napiše, ko pa čez ciljno črto pripelje po zadnjem v stoje pri 200 na uro in na kratko pokima ekipi. Naslov lahko še vedno izgubi… Tut Bradl je imel nekaj dirk nazaj 75 točk prednosti.Zdej je samo še na +6.

Rossi; …zajebana situacija. Tam do polovice sezone sem še malo užival, ko se je mučil na motorju. Pa ne, da bi mu privoščil neuspeh, pač pa zato, ker prej ni cenil Stonerjevih dosežkov na D16. Sedaj pa je že težko gledat takega šampiona, ki se mu že po slikah vidi, da ne uživa na motorju, kar nekam čudno je zakrčen.

Ta teden bo Ducati vnovčil 7 testni dan za 1000cc motor in v Valenciji testiral motor s celotnim alu okvirjem, oziroma nekim hibridom.Ducati bo naredil rdečo Yamaho, bolj ali manj. Kot sem že precej časa nazaj napisal, stavim da je bila to Burgessova zahteva.

Bi pa rekel tudi, da bodo še pred začetkom sezone 2012 zmanjšali kot motorja z 90 na nekih 72 stopinj ali kaj podobnega in naredili deltabox okvir.

Glede Brittna; velik dosežek glede na to da je bil narejen vgaraži. Ampak girder sprednje vilice niso prava rešitev ker dajejo premalo občutka pilotu in ne skrajšajo predteka na zaviranju v ovinek. Kar je bistveno pri dirkanju. Več pilotov tega motorja je reklo da je bil razmeroma drvast za vozit. Poglejte si agregat; V2 je ozkokotni. Je pa lep, četudi rozast.

Popravljeno . Popravil MihaJ
Objavljeno

v bistvu ti da mislit ko to vidiš...

BRTOP.jpg

Sem imel možnost ga videt in slišat leta 92 v Monzi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rossija ne maram,AMPAK moram priznat,da je velik človek!!!!!! Zakaj? Zato,ker je pač priznal,da on ne zna tako vozit Ducatija,kot ga je Stoner!!!

Kapo dol!!!!! :notworthy: :worship:

Lej, bil bi velik clovek, ce bi na zacetku sezone to rekel... Ce bi pac rekel da bo poizkusil voziti kot ali celo bolje kot prejsnji dirkac... Ce me spomin ne vara, je blo govora o nekih 18 sekundah takrat... Zdej ko pa celi svet vidi da bo potrebno mal vec, da jim ne gre, da so zavozili sezono mehaniki in sofer, je pa to izjava leta? To je zmanjsevanje skode, zdej se sele vidi kako hladno preracunljiv je ali Rossi ali pa pac njegov piar.... Mislim kaj ima za priznati, sej se vidi na vsaki dirki ....

Objavljeno

Lej, bil bi velik clovek, ce bi na zacetku sezone to rekel... Ce bi pac rekel da bo poizkusil voziti kot ali celo bolje kot prejsnji dirkac... Ce me spomin ne vara, je blo govora o nekih 18 sekundah takrat... Zdej ko pa celi svet vidi da bo potrebno mal vec, da jim ne gre, da so zavozili sezono mehaniki in sofer, je pa to izjava leta? To je zmanjsevanje skode, zdej se sele vidi kako hladno preracunljiv je ali Rossi ali pa pac njegov piar.... Mislim kaj ima za priznati, sej se vidi na vsaki dirki ....

to kar je rossi dosegel ne bo nobeden vec.....

bil je le eden boljsi in to se ve da je tisti lahko takrat vozil istocasno v vecih klasah...

ende aus und schlus :evilgrin:

in tomazeki vrjemite da se ni rekel zadnje :naughty:

zaj pa hitro za tipkovnico pa kontra povstat :whistle:

Objavljeno

kak so mu hitro minuske na štepali...

a je zapeklo, ko ste prebrali, nekaj o tem kakšna potuhnjena rit je rossi? ;) no sedaj se je posral v svojo skledo in očitno bo to moral pojesti... vi pa zraven... ajde še meni minuse...

Objavljeno

Uh, na prvi pogled zelo dolgočasna dirka, v resnici pa vseprej kot to.

Bautista; zaostal je samo za tovarniškimi Hondami inYamahami. Če bi le v kvalifikacijah in na začetku dirke sestavili nekaj boljših krogov. Upajmo, da Suzuki naredi dober 1000cc motor.

Lorenzo; ko se je zdel da ga bo Spies nažgal, je kar grizelin grizel in privozil 3. mesto. Je pa po dirki izjavil, da ''si Stoner zasluži naslov''. Zgleda je pomahal z belo zastavco.

Pedrosa; hja, zdej sta že Gaber in Skubic rekla, da ga zna Marquez prav po hitrem postopku izrint iz Repsol Honde. Stoner ga je na istem motorj uspet nažgal za 6 sekund. Na njegovem motorju, vbistvu. Njegov obraz po dirki jebil kot da je pojedel tisto grdo oker barvo, ki jo je imel na motorju.

Stoner; kaj naj človek napiše, ko pa čez ciljno črto pripelje po zadnjem v stoje pri 200 na uro in na kratko pokima ekipi. Naslov lahko še vedno izgubi… Tut Bradl je imel nekaj dirk nazaj 75 točk prednosti.Zdej je samo še na +6.

Rossi; …zajebana situacija. Tam do polovice sezone sem še malo užival, ko se je mučil na motorju. Pa ne, da bi mu privoščil neuspeh, pač pa zato, ker prej ni cenil Stonerjevih dosežkov na D16. Sedaj pa je že težko gledat takega šampiona, ki se mu že po slikah vidi, da ne uživa na motorju, kar nekam čudno je zakrčen.

Ta teden bo Ducati vnovčil 7 testni dan za 1000cc motor in v Valenciji testiral motor s celotnim alu okvirjem, oziroma nekim hibridom.Ducati bo naredil rdečo Yamaho, bolj ali manj. Kot sem že precej časa nazaj napisal, stavim da je bila to Burgessova zahteva.

Bi pa rekel tudi, da bodo še pred začetkom sezone 2012 zmanjšali kot motorja z 90 na nekih 72 stopinj ali kaj podobnega in naredili deltabox okvir.

Glede Brittna; velik dosežek glede na to da je bil narejen vgaraži. Ampak girder sprednje vilice niso prava rešitev ker dajejo premalo občutka pilotu in ne skrajšajo predteka na zaviranju v ovinek. Kar je bistveno pri dirkanju. Več pilotov tega motorja je reklo da je bil razmeroma drvast za vozit. Poglejte si agregat; V2 je ozkokotni. Je pa lep, četudi rozast.

Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test?

Objavljeno

Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test?

Jutri v Jerezu.

Objavljeno

Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test?

imajo še tri poizkuse, da naredijo japonca za drugo leto.... držim pesti, da jim uspe

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

imajo še tri poizkuse, da naredijo japonca za drugo leto.... držim pesti, da jim uspe

jaz tudi upam da jim uspe samo nisem najbol prepričan v uspeh ker so več kot pol časa zapravili z starim štelom in nebi rekel da bojo uspeli v tako kratkem času naredit konkurenčen okvir oz celoten paket.razen da so to imeli v glavah že mnogo prej kot so se pojavile govorice.bomo videli drugače pa tolko da vejo prosim boga vsak dan da jim pomaga:D

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Mene pa ob vsem tem zanima samo, zakaj ne morejo narest koraka nazaj in poskusit s cevnim okvirjem. To zelo dobro poznajo in edini "uspeh" so dosegli s tem materialom. Me prav zanima a so razmišljal kej o tem ali ne? Če lahko probavajo vse ostalo, bi lahko tud to.

Popravljeno . Popravil jest7
Objavljeno

V bistvu so si lepo zaštrikali. MotoGp je vseeno prestiž in nosilec imidža. Te dni pride ven prvi superbike 1199 brez cevastega okvirja, z karbonskimi veznimi deli. V WSBK trenutni 1198 z cevastim gladko dominira. Če naslednje leto ne bo 1199 "vtrgal" bo to slabo, zelo slabo za ducatijevo filozofijo brezokvirnih športakov.

Objavljeno

Naslednje leto bodo v supebiku še dirkali z 1198 in bodo z 1199 začeli v superstocku, 2013 pa ga bodo preselili tudi v superbike....

Objavljeno

Mene pa ob vsem tem zanima samo, zakaj ne morejo narest koraka nazaj in poskusit s cevnim okvirjem. To zelo dobro poznajo in edini "uspeh" so dosegli s tem materialom. Me prav zanima a so razmišljal kej o tem ali ne? Če lahko probavajo vse ostalo, bi lahko tud to.

Hja, zakaj pa bi... mislim Stoner je v parih letih nabral 25 zmag z dukatijem, se mi zdi, lansko leto tri naprimer (rossi dve) in to je kar dober rezultat... Ni bila polomijada, pac pa obetavna zadeva katero je treba se ispilit in razumet... No ko se ja pa sofer zamenju, se ja pa koncept sesul v prah... Tule ne mislim nikogar omalozevati, samo lahko je razumeti zakaj so pac tiscali zadevo naprej, cepav so imeli drugi vozniki v mostvu nemalo tezav... to je nakazovalo da je zadeva, em, cudna... No kengurujcek je pa zmagoval, to je pa nakazovalo da je zadeva dobra...

Janez

Objavljeno

Hja, zakaj pa bi... mislim Stoner je v parih letih nabral 25 zmag z dukatijem, se mi zdi, lansko leto tri naprimer (rossi dve) in to je kar dober rezultat...

Janez

Rossi je v 217 dirkah zbral 100 zmag, kar znese 46,1%. To tudi ni slab rezultat.

Objavljeno (popravljeno)

Rossi je v 217 dirkah zbral 100 zmag, kar znese 46,1%. To tudi ni slab rezultat.

je res... ampak če pogledaš da je stoner odkar je prišel v motogp dosegel več zmag, kot pa rossi od tistega leta naprej, je situacija že mal drugačna... sploh če upoštevaš da je stoner vozil ducatija...

če pa gledaš samo zmage v 800cc je pa stoner še bolj pred rossijem...

predvsem pa za ducati to ni važno... važno je, koliko zmag je rossi pripeljal ducatiju... in zaenkrat je to 0... pa še nekaj časa bo tako...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... :worship: Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi.

Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo :)

Objavljeno

Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... :worship: Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi.

Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo :)

Nekaj dni nazaj je Carlo Pernat podal zanimivo in po mojem mnenju pravilno izjavo....da je Stoner škodoval Ducatiju....

Nevem pa zakaj je treba vedno reči da je bil še Bayliss tisti ki je še kaj naredil....leta 2006 (ko je Bayliss zmagal zadnjo dirko v Valencii) je bil Ducati povsem vozen in verjetno najboljši motor na gridu. Capirossi bi bi brez velike doze nesreče zmagal prvenstvo takrat verjetno....in tudi takrat v Valencii je Baylissu pustil zmagat...(vsaj po mojem mnenju...)

Spomnite se pa časov ko je Bayliss še redno tekmoval v motogp-ju z Ducatijem....kje je bil takrat?

Objavljeno

ja no samo moreš vedet, da so se po tej zmagi baylissa pravila spremenila, da je ducati imel nov motocikel... dvomim da je bil tisti 800cc kej podoben tistemu 990cc iz prejšnje sezone... verjetno so vseeno tudi čez zimo šli na roko capirossiju, ki je bil kandidat za prvaka, kot pa stonerju, ki je bil en pikec, za katerega je znano, da večkrat pade kot je pa na tleh...

samo je pa čudno da je potem ko je šlo za res, capirossi spušil na veliko stoner pa zmagal...

moje mnenje je da je bila že zasnova tega ducatija z 800cc pač takšna, da jo je znal peljat samo stoner, ki itak zna peljat vse kar dobi med noge... in da ni bil problem to, da bi stoner motor prilagodil sebi, do te mere, da bi ga lahko vozil samo on... ker glede na to v kakšnem položaju je bil ob prihodu v ducati, bi to težko naredil, sploh pa je bil motocikel že precej razvit...

Objavljeno

Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... :worship: Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi.

Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo :)

No, če pogledamo mal bol točno, Ducatija 990 Stoner ni vozil nikoli, pa so z njim zmagali kar nekaj dirk. Bayliss je zmagal zadnjo dirko dobe 990ccm. To isto sezono je Loris Capirossi z Ducatijam zmagal trikrat!! 2006 so zmagali še melandri elias in ofkors gibernau in rossi. od 2007 do letošnjega Assna so zmagovali pa samo 4je dirkači +dovi v dežju.

Stvar je šla strmo navzdol po prehodu na 800ccm, in potem še enkrat, ko je bridgestone postal dobavitelj tako imenovanih kontrolnih gum. Dokler so delali gume po meri težave niso ble tako obupne.

Stoner je na tem kolosu rastel, in ga je v nekaj letih en malo razumel. Vsi Preziosijevi umotvori so očitno imeli nek smisel. recimo ful floater zadnje vzmetenje. očitno je bilo z togim "okvirjem" vse skup nekako vozno, in tud Rossi je napredoval s tistim motorjem, dokler se je on prilagajal. Ko so se odločli, da je to končna faza razvoja, so se lotili izboljšav in to kar počnejo sedaj, je IMHO pot v brezno.

Ko ravno omenjamo 2006, zadnjo sezono 990ccm mašin. A je lahko bol drugačno od letošnjega, ko se poslavlajo 800ccm? Takrat so zasebniki zadnje leto ujeli tovarniške ekipe. Elias in Melandri sta zmagala na zasebnih hondah. si kdo Predstavla da je to isti Toni Elias ki letos ne more popolnoma nič? Stvar je postala tako ekzaktna in zakomplicirana da niti najboljše moštvo z najbrž najboljšim dirkačem in precej neomejenim proračunom ki ga polni Philip Morris ni sposobno spacat več kot 1 stopničke od 54!!! Po moje z vsem tem razvojem to sezono tud Stoner s tem ducatijem ni sposoben zmagat.

Objavljeno

No, če pogledamo mal bol točno, Ducatija 990 Stoner ni vozil nikoli, pa so z njim zmagali kar nekaj dirk. Bayliss je zmagal zadnjo dirko dobe 990ccm. To isto sezono je Loris Capirossi z Ducatijam zmagal trikrat!! 2006 so zmagali še melandri elias in ofkors gibernau in rossi. od 2007 do letošnjega Assna so zmagovali pa samo 4je dirkači +dovi v dežju.

Stvar je šla strmo navzdol po prehodu na 800ccm, in potem še enkrat, ko je bridgestone postal dobavitelj tako imenovanih kontrolnih gum. Dokler so delali gume po meri težave niso ble tako obupne.

Stoner je na tem kolosu rastel, in ga je v nekaj letih en malo razumel. Vsi Preziosijevi umotvori so očitno imeli nek smisel. recimo ful floater zadnje vzmetenje. očitno je bilo z togim "okvirjem" vse skup nekako vozno, in tud Rossi je napredoval s tistim motorjem, dokler se je on prilagajal. Ko so se odločli, da je to končna faza razvoja, so se lotili izboljšav in to kar počnejo sedaj, je IMHO pot v brezno.

Ko ravno omenjamo 2006, zadnjo sezono 990ccm mašin. A je lahko bol drugačno od letošnjega, ko se poslavlajo 800ccm? Takrat so zasebniki zadnje leto ujeli tovarniške ekipe. Elias in Melandri sta zmagala na zasebnih hondah. si kdo Predstavla da je to isti Toni Elias ki letos ne more popolnoma nič? Stvar je postala tako ekzaktna in zakomplicirana da niti najboljše moštvo z najbrž najboljšim dirkačem in precej neomejenim proračunom ki ga polni Philip Morris ni sposobno spacat več kot 1 stopničke od 54!!! Po moje z vsem tem razvojem to sezono tud Stoner s tem ducatijem ni sposoben zmagat.

gibernau 2006 ni zmogel niti enih stopničk, kaj šele, da bi zmagal... je pa zmagal še hayden 2x, pa pedrosa nekajkrat... :)

letos ima ducati že do sedaj dvoje stopničke :)

Objavljeno

očitno bo moral Rossi koncesijo za doktorja predati Stonerju ! :evilgrin: dr. Stoner "down under" !

Objavljeno

to še ni kreganje, pa tudi debata je še vedno na nivoju, plus vsi statistični podatki......

Pobijanje zgleda drugače...

Glede Dučejeve forme pa bi jaz rekel, da niso bili vedno slabši, ostali so verjetno veliko več napredovali in dokler so delali gume po meri so pač Dukeci vozili spredaj kaj drugačnega kot pa Japi... in se je ta nevoznost oz. pomanjkanje občutka izničila. pa tudi gumo so verjetno lažje segreli kot pa kasneje ko je že Stoner ves čas jamral, da nima prave temperature in občutka spredaj

LP Bajsi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

suzuki, upoštevaj da je Stoner v tem času vozil motor, s katerim nihče drug nič ni dosegel. Rossi je v tem času vozil motor, ki ga je Rainey in tudi drugi poimenoval ''the greatest race bike ever built''. Še na tistih lesenih Michelinkah ga je v sezoni 2008 Lorenzo hudo dobro ožemal, pa je bil novinec.

Se pa strinjam z bajsijem; gume niso ustrezale Ducu, odkar so jih začeli vozit tudi ostali in jih prilagajat japonskim strojem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!