orcus Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 v bistvu ti da mislit ko to vidiš... Sharko, musaschi64, casper7 in 3 others 6
MihaJ Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 (popravljeno) Uh, na prvi pogled zelo dolgočasna dirka, v resnici pa vseprej kot to. Bautista; zaostal je samo za tovarniškimi Hondami inYamahami. Če bi le v kvalifikacijah in na začetku dirke sestavili nekaj boljših krogov. Upajmo, da Suzuki naredi dober 1000cc motor. Lorenzo; ko se je zdel da ga bo Spies nažgal, je kar grizelin grizel in privozil 3. mesto. Je pa po dirki izjavil, da ''si Stoner zasluži naslov''. Zgleda je pomahal z belo zastavco. Pedrosa; hja, zdej sta že Gaber in Skubic rekla, da ga zna Marquez prav po hitrem postopku izrint iz Repsol Honde. Stoner ga je na istem motorj uspet nažgal za 6 sekund. Na njegovem motorju, vbistvu. Njegov obraz po dirki jebil kot da je pojedel tisto grdo oker barvo, ki jo je imel na motorju. Stoner; kaj naj človek napiše, ko pa čez ciljno črto pripelje po zadnjem v stoje pri 200 na uro in na kratko pokima ekipi. Naslov lahko še vedno izgubi… Tut Bradl je imel nekaj dirk nazaj 75 točk prednosti.Zdej je samo še na +6. Rossi; …zajebana situacija. Tam do polovice sezone sem še malo užival, ko se je mučil na motorju. Pa ne, da bi mu privoščil neuspeh, pač pa zato, ker prej ni cenil Stonerjevih dosežkov na D16. Sedaj pa je že težko gledat takega šampiona, ki se mu že po slikah vidi, da ne uživa na motorju, kar nekam čudno je zakrčen. Ta teden bo Ducati vnovčil 7 testni dan za 1000cc motor in v Valenciji testiral motor s celotnim alu okvirjem, oziroma nekim hibridom.Ducati bo naredil rdečo Yamaho, bolj ali manj. Kot sem že precej časa nazaj napisal, stavim da je bila to Burgessova zahteva. Bi pa rekel tudi, da bodo še pred začetkom sezone 2012 zmanjšali kot motorja z 90 na nekih 72 stopinj ali kaj podobnega in naredili deltabox okvir. Glede Brittna; velik dosežek glede na to da je bil narejen vgaraži. Ampak girder sprednje vilice niso prava rešitev ker dajejo premalo občutka pilotu in ne skrajšajo predteka na zaviranju v ovinek. Kar je bistveno pri dirkanju. Več pilotov tega motorja je reklo da je bil razmeroma drvast za vozit. Poglejte si agregat; V2 je ozkokotni. Je pa lep, četudi rozast. Popravljeno September 20, 2011. Popravil MihaJ bagio, bajsi, Kor13 in 6 others 7 2
iom Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 v bistvu ti da mislit ko to vidiš... Sem imel možnost ga videt in slišat leta 92 v Monzi. Buzdovan, suzuki in gsx750f 3
jvalant Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Rossija ne maram,AMPAK moram priznat,da je velik človek!!!!!! Zakaj? Zato,ker je pač priznal,da on ne zna tako vozit Ducatija,kot ga je Stoner!!! Kapo dol!!!!! :notworthy: Lej, bil bi velik clovek, ce bi na zacetku sezone to rekel... Ce bi pac rekel da bo poizkusil voziti kot ali celo bolje kot prejsnji dirkac... Ce me spomin ne vara, je blo govora o nekih 18 sekundah takrat... Zdej ko pa celi svet vidi da bo potrebno mal vec, da jim ne gre, da so zavozili sezono mehaniki in sofer, je pa to izjava leta? To je zmanjsevanje skode, zdej se sele vidi kako hladno preracunljiv je ali Rossi ali pa pac njegov piar.... Mislim kaj ima za priznati, sej se vidi na vsaki dirki .... miha, kevin34, hilton in 18 others 13 8
hilton Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Lej, bil bi velik clovek, ce bi na zacetku sezone to rekel... Ce bi pac rekel da bo poizkusil voziti kot ali celo bolje kot prejsnji dirkac... Ce me spomin ne vara, je blo govora o nekih 18 sekundah takrat... Zdej ko pa celi svet vidi da bo potrebno mal vec, da jim ne gre, da so zavozili sezono mehaniki in sofer, je pa to izjava leta? To je zmanjsevanje skode, zdej se sele vidi kako hladno preracunljiv je ali Rossi ali pa pac njegov piar.... Mislim kaj ima za priznati, sej se vidi na vsaki dirki .... to kar je rossi dosegel ne bo nobeden vec..... bil je le eden boljsi in to se ve da je tisti lahko takrat vozil istocasno v vecih klasah... ende aus und schlus :evilgrin: in tomazeki vrjemite da se ni rekel zadnje :naughty: zaj pa hitro za tipkovnico pa kontra povstat svobodnaptica01, Mateej1, TakeALookAround in 13 others 7 9
KennyJR Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 kak so mu hitro minuske na štepali... a je zapeklo, ko ste prebrali, nekaj o tem kakšna potuhnjena rit je rossi? no sedaj se je posral v svojo skledo in očitno bo to moral pojesti... vi pa zraven... ajde še meni minuse... kevin34, Markko, exclan in 19 others 9 13
Dejanx Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Uh, na prvi pogled zelo dolgočasna dirka, v resnici pa vseprej kot to. Bautista; zaostal je samo za tovarniškimi Hondami inYamahami. Če bi le v kvalifikacijah in na začetku dirke sestavili nekaj boljših krogov. Upajmo, da Suzuki naredi dober 1000cc motor. Lorenzo; ko se je zdel da ga bo Spies nažgal, je kar grizelin grizel in privozil 3. mesto. Je pa po dirki izjavil, da ''si Stoner zasluži naslov''. Zgleda je pomahal z belo zastavco. Pedrosa; hja, zdej sta že Gaber in Skubic rekla, da ga zna Marquez prav po hitrem postopku izrint iz Repsol Honde. Stoner ga je na istem motorj uspet nažgal za 6 sekund. Na njegovem motorju, vbistvu. Njegov obraz po dirki jebil kot da je pojedel tisto grdo oker barvo, ki jo je imel na motorju. Stoner; kaj naj človek napiše, ko pa čez ciljno črto pripelje po zadnjem v stoje pri 200 na uro in na kratko pokima ekipi. Naslov lahko še vedno izgubi… Tut Bradl je imel nekaj dirk nazaj 75 točk prednosti.Zdej je samo še na +6. Rossi; …zajebana situacija. Tam do polovice sezone sem še malo užival, ko se je mučil na motorju. Pa ne, da bi mu privoščil neuspeh, pač pa zato, ker prej ni cenil Stonerjevih dosežkov na D16. Sedaj pa je že težko gledat takega šampiona, ki se mu že po slikah vidi, da ne uživa na motorju, kar nekam čudno je zakrčen. Ta teden bo Ducati vnovčil 7 testni dan za 1000cc motor in v Valenciji testiral motor s celotnim alu okvirjem, oziroma nekim hibridom.Ducati bo naredil rdečo Yamaho, bolj ali manj. Kot sem že precej časa nazaj napisal, stavim da je bila to Burgessova zahteva. Bi pa rekel tudi, da bodo še pred začetkom sezone 2012 zmanjšali kot motorja z 90 na nekih 72 stopinj ali kaj podobnega in naredili deltabox okvir. Glede Brittna; velik dosežek glede na to da je bil narejen vgaraži. Ampak girder sprednje vilice niso prava rešitev ker dajejo premalo občutka pilotu in ne skrajšajo predteka na zaviranju v ovinek. Kar je bistveno pri dirkanju. Več pilotov tega motorja je reklo da je bil razmeroma drvast za vozit. Poglejte si agregat; V2 je ozkokotni. Je pa lep, četudi rozast. Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test?
Cartman Objavljeno September 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2011 Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test? Jutri v Jerezu.
IBA Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Na keri datum naj bi ducati opravi 7 test? imajo še tri poizkuse, da naredijo japonca za drugo leto.... držim pesti, da jim uspe TakeALookAround in hilton 2
Dejanx Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 imajo še tri poizkuse, da naredijo japonca za drugo leto.... držim pesti, da jim uspe jaz tudi upam da jim uspe samo nisem najbol prepričan v uspeh ker so več kot pol časa zapravili z starim štelom in nebi rekel da bojo uspeli v tako kratkem času naredit konkurenčen okvir oz celoten paket.razen da so to imeli v glavah že mnogo prej kot so se pojavile govorice.bomo videli drugače pa tolko da vejo prosim boga vsak dan da jim pomaga:D LP payback in Mateej1 2
jest7 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 (popravljeno) Mene pa ob vsem tem zanima samo, zakaj ne morejo narest koraka nazaj in poskusit s cevnim okvirjem. To zelo dobro poznajo in edini "uspeh" so dosegli s tem materialom. Me prav zanima a so razmišljal kej o tem ali ne? Če lahko probavajo vse ostalo, bi lahko tud to. Popravljeno September 21, 2011. Popravil jest7
orcus Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 V bistvu so si lepo zaštrikali. MotoGp je vseeno prestiž in nosilec imidža. Te dni pride ven prvi superbike 1199 brez cevastega okvirja, z karbonskimi veznimi deli. V WSBK trenutni 1198 z cevastim gladko dominira. Če naslednje leto ne bo 1199 "vtrgal" bo to slabo, zelo slabo za ducatijevo filozofijo brezokvirnih športakov.
rs01 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Naslednje leto bodo v supebiku še dirkali z 1198 in bodo z 1199 začeli v superstocku, 2013 pa ga bodo preselili tudi v superbike....
jvalant Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Mene pa ob vsem tem zanima samo, zakaj ne morejo narest koraka nazaj in poskusit s cevnim okvirjem. To zelo dobro poznajo in edini "uspeh" so dosegli s tem materialom. Me prav zanima a so razmišljal kej o tem ali ne? Če lahko probavajo vse ostalo, bi lahko tud to. Hja, zakaj pa bi... mislim Stoner je v parih letih nabral 25 zmag z dukatijem, se mi zdi, lansko leto tri naprimer (rossi dve) in to je kar dober rezultat... Ni bila polomijada, pac pa obetavna zadeva katero je treba se ispilit in razumet... No ko se ja pa sofer zamenju, se ja pa koncept sesul v prah... Tule ne mislim nikogar omalozevati, samo lahko je razumeti zakaj so pac tiscali zadevo naprej, cepav so imeli drugi vozniki v mostvu nemalo tezav... to je nakazovalo da je zadeva, em, cudna... No kengurujcek je pa zmagoval, to je pa nakazovalo da je zadeva dobra... Janez halls, JohnST, dive in 5 others 6 2
orcus Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Hja, zakaj pa bi... mislim Stoner je v parih letih nabral 25 zmag z dukatijem, se mi zdi, lansko leto tri naprimer (rossi dve) in to je kar dober rezultat... Janez Rossi je v 217 dirkah zbral 100 zmag, kar znese 46,1%. To tudi ni slab rezultat. Kor13, Dejanx, hilton in 3 others 4 2
KennyJR Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 (popravljeno) Rossi je v 217 dirkah zbral 100 zmag, kar znese 46,1%. To tudi ni slab rezultat. je res... ampak če pogledaš da je stoner odkar je prišel v motogp dosegel več zmag, kot pa rossi od tistega leta naprej, je situacija že mal drugačna... sploh če upoštevaš da je stoner vozil ducatija... če pa gledaš samo zmage v 800cc je pa stoner še bolj pred rossijem... predvsem pa za ducati to ni važno... važno je, koliko zmag je rossi pripeljal ducatiju... in zaenkrat je to 0... pa še nekaj časa bo tako... Popravljeno September 22, 2011. Popravil KennyJR dotem, Brdaus, dive in 10 others 10 3
IBA Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi. Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo suzuki, dotem, Mateej1 in 3 others 6
rs01 Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi. Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo Nekaj dni nazaj je Carlo Pernat podal zanimivo in po mojem mnenju pravilno izjavo....da je Stoner škodoval Ducatiju.... Nevem pa zakaj je treba vedno reči da je bil še Bayliss tisti ki je še kaj naredil....leta 2006 (ko je Bayliss zmagal zadnjo dirko v Valencii) je bil Ducati povsem vozen in verjetno najboljši motor na gridu. Capirossi bi bi brez velike doze nesreče zmagal prvenstvo takrat verjetno....in tudi takrat v Valencii je Baylissu pustil zmagat...(vsaj po mojem mnenju...) Spomnite se pa časov ko je Bayliss še redno tekmoval v motogp-ju z Ducatijem....kje je bil takrat? dotem, hilton, Dejanx in 3 others 3 3
KennyJR Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 ja no samo moreš vedet, da so se po tej zmagi baylissa pravila spremenila, da je ducati imel nov motocikel... dvomim da je bil tisti 800cc kej podoben tistemu 990cc iz prejšnje sezone... verjetno so vseeno tudi čez zimo šli na roko capirossiju, ki je bil kandidat za prvaka, kot pa stonerju, ki je bil en pikec, za katerega je znano, da večkrat pade kot je pa na tleh... samo je pa čudno da je potem ko je šlo za res, capirossi spušil na veliko stoner pa zmagal... moje mnenje je da je bila že zasnova tega ducatija z 800cc pač takšna, da jo je znal peljat samo stoner, ki itak zna peljat vse kar dobi med noge... in da ni bil problem to, da bi stoner motor prilagodil sebi, do te mere, da bi ga lahko vozil samo on... ker glede na to v kakšnem položaju je bil ob prihodu v ducati, bi to težko naredil, sploh pa je bil motocikel že precej razvit... exclan, JohnST, dotem in 6 others 5 4
Cartman Objavljeno September 22, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2011 Glede koncepta brez okvirja in trmasto vztrajanje pri tem se jim pač ni odneslo. Če rečemo, da je koncept dober, ker je Stoner zmagoval, ostali odlični dirkači pa niso znali skupaj spravit kaj več kot pa kako stopničko tu in tam, po mojem ni glih pokazatelj super uspešnosti. Metali so se po zobeh in se še zdaj, da lahko skupaj spravijo kak dober rezultat... No edino Baylis je takrat nekaj pojedel, ko je prišel, videl in zmagal.... Bit odvisen od enega dirkača, ki mu tak koncep ustreza je zelo tvegano. Sploh če ti ga ne rata obdržat v ekipi. Se pa Stonerjevo matranje pri Ducatiju sedaj duplo vrača....delnice rastejo No, če pogledamo mal bol točno, Ducatija 990 Stoner ni vozil nikoli, pa so z njim zmagali kar nekaj dirk. Bayliss je zmagal zadnjo dirko dobe 990ccm. To isto sezono je Loris Capirossi z Ducatijam zmagal trikrat!! 2006 so zmagali še melandri elias in ofkors gibernau in rossi. od 2007 do letošnjega Assna so zmagovali pa samo 4je dirkači +dovi v dežju. Stvar je šla strmo navzdol po prehodu na 800ccm, in potem še enkrat, ko je bridgestone postal dobavitelj tako imenovanih kontrolnih gum. Dokler so delali gume po meri težave niso ble tako obupne. Stoner je na tem kolosu rastel, in ga je v nekaj letih en malo razumel. Vsi Preziosijevi umotvori so očitno imeli nek smisel. recimo ful floater zadnje vzmetenje. očitno je bilo z togim "okvirjem" vse skup nekako vozno, in tud Rossi je napredoval s tistim motorjem, dokler se je on prilagajal. Ko so se odločli, da je to končna faza razvoja, so se lotili izboljšav in to kar počnejo sedaj, je IMHO pot v brezno. Ko ravno omenjamo 2006, zadnjo sezono 990ccm mašin. A je lahko bol drugačno od letošnjega, ko se poslavlajo 800ccm? Takrat so zasebniki zadnje leto ujeli tovarniške ekipe. Elias in Melandri sta zmagala na zasebnih hondah. si kdo Predstavla da je to isti Toni Elias ki letos ne more popolnoma nič? Stvar je postala tako ekzaktna in zakomplicirana da niti najboljše moštvo z najbrž najboljšim dirkačem in precej neomejenim proračunom ki ga polni Philip Morris ni sposobno spacat več kot 1 stopničke od 54!!! Po moje z vsem tem razvojem to sezono tud Stoner s tem ducatijem ni sposoben zmagat. Port Folio, suzuki, Mateej1 in 5 others 7 1
KennyJR Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 No, če pogledamo mal bol točno, Ducatija 990 Stoner ni vozil nikoli, pa so z njim zmagali kar nekaj dirk. Bayliss je zmagal zadnjo dirko dobe 990ccm. To isto sezono je Loris Capirossi z Ducatijam zmagal trikrat!! 2006 so zmagali še melandri elias in ofkors gibernau in rossi. od 2007 do letošnjega Assna so zmagovali pa samo 4je dirkači +dovi v dežju. Stvar je šla strmo navzdol po prehodu na 800ccm, in potem še enkrat, ko je bridgestone postal dobavitelj tako imenovanih kontrolnih gum. Dokler so delali gume po meri težave niso ble tako obupne. Stoner je na tem kolosu rastel, in ga je v nekaj letih en malo razumel. Vsi Preziosijevi umotvori so očitno imeli nek smisel. recimo ful floater zadnje vzmetenje. očitno je bilo z togim "okvirjem" vse skup nekako vozno, in tud Rossi je napredoval s tistim motorjem, dokler se je on prilagajal. Ko so se odločli, da je to končna faza razvoja, so se lotili izboljšav in to kar počnejo sedaj, je IMHO pot v brezno. Ko ravno omenjamo 2006, zadnjo sezono 990ccm mašin. A je lahko bol drugačno od letošnjega, ko se poslavlajo 800ccm? Takrat so zasebniki zadnje leto ujeli tovarniške ekipe. Elias in Melandri sta zmagala na zasebnih hondah. si kdo Predstavla da je to isti Toni Elias ki letos ne more popolnoma nič? Stvar je postala tako ekzaktna in zakomplicirana da niti najboljše moštvo z najbrž najboljšim dirkačem in precej neomejenim proračunom ki ga polni Philip Morris ni sposobno spacat več kot 1 stopničke od 54!!! Po moje z vsem tem razvojem to sezono tud Stoner s tem ducatijem ni sposoben zmagat. gibernau 2006 ni zmogel niti enih stopničk, kaj šele, da bi zmagal... je pa zmagal še hayden 2x, pa pedrosa nekajkrat... letos ima ducati že do sedaj dvoje stopničke hilton, Urbii, exclan in 2 others 2 3
Rude Boy Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 očitno bo moral Rossi koncesijo za doktorja predati Stonerju ! :evilgrin: dr. Stoner "down under" ! Kor13, rot, maxxim in 4 others 6 1
Popularna objava suzuki Objavljeno September 22, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno September 22, 2011 Hola, vroče glavce mal mam dost tega stalnega kreganja in pljuvanja med pristaši Stonerja in Rossija, ker je v glavnem vse kr tko malo na pamet; in ker ne navijam ne za enega ne za drugega, sem prebrskal statistiko (na www.motogp.com) in evo, tule so njuni uradni rezultati: - od sezone 2006, ko je Stoner prišel v MotoGP klaso, do vključno 2010 (2011 še ni konec), je dosegel 23 zmag, Rossi pa 26 - če temu dodamo še letošnje zmage (do danes), dobi Stoner +8, Rossi pa seveda +0 - Stoner je v tem času osvojil 1211 pik , Rossi pa 1400 pik - če dodamo še letošnje pike, dobi Stoner še +284 pik, Rossi pa +139 - v tem času je Stoner osvojil 1 naslov svetovnega prvaka, Rossi pa 2 naslova in še nekaj o Ducatijih - Stoner je vozil Ducatija 4 sezone: - 2007: 10 zmag (svetovni prvak) - 2008: 6 zmag - 2009: 4 zmage - 2010: 3 zmage (mimogrede: meni tole kaže, da je bil Ducati (v 800 ccm dobi) vsako leto slabši - tudi s Stonerjem, ki ga je najbolj obvladal) upam, da se nisem zmotil pri štetju oz seštevanju, naj kdo preveri, za zihr zdej se pa mirno pobijajte naprej, se imate vsaj s čim @ Rude Boy: se abs strinjam, ko bo Stoner imel več naslovov svetovnega prvaka kot Vale, bo prevzel Rossijev doktorski naslov (al bo pa morda docent??) musaschi64, Cartman, Mateej1 in 14 others 14 3
bajsi Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 to še ni kreganje, pa tudi debata je še vedno na nivoju, plus vsi statistični podatki...... Pobijanje zgleda drugače... Glede Dučejeve forme pa bi jaz rekel, da niso bili vedno slabši, ostali so verjetno veliko več napredovali in dokler so delali gume po meri so pač Dukeci vozili spredaj kaj drugačnega kot pa Japi... in se je ta nevoznost oz. pomanjkanje občutka izničila. pa tudi gumo so verjetno lažje segreli kot pa kasneje ko je že Stoner ves čas jamral, da nima prave temperature in občutka spredaj LP Bajsi Brdaus in dotem 2
MihaJ Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 suzuki, upoštevaj da je Stoner v tem času vozil motor, s katerim nihče drug nič ni dosegel. Rossi je v tem času vozil motor, ki ga je Rainey in tudi drugi poimenoval ''the greatest race bike ever built''. Še na tistih lesenih Michelinkah ga je v sezoni 2008 Lorenzo hudo dobro ožemal, pa je bil novinec. Se pa strinjam z bajsijem; gume niso ustrezale Ducu, odkar so jih začeli vozit tudi ostali in jih prilagajat japonskim strojem. -Jani-, hilton, dotem in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se