bajsi Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 Tudi jaz sem nekajkrat natočil 98 oktanov pa razen moje domišljije ni nič lepše predlo.... Na performansah nisem opazil razlike razen spet v moji glavi. Mislim da so razlike premajhne, bi blo treba zadevo res dobro zmerit (pa še zmeraj bi bili v merah merilne tolerance, ali pa res kak hud bencin not vlit - 110 oktanov :devil: :naughty: ) Za porabo pa vozim premalo konstantno oz. se mi ne da iste štreke dvakrat peljat zato da bom meril porabo. LP Bajsi
fifty Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 Tudi jaz sem nekajkrat natočil 98 oktanov pa razen moje domišljije ni nič lepše predlo.... Na performansah nisem opazil razlike razen spet v moji glavi. Mislim da so razlike premajhne, bi blo treba zadevo res dobro zmerit (pa še zmeraj bi bili v merah merilne tolerance, ali pa res kak hud bencin not vlit - 110 oktanov :devil: :naughty: ) Za porabo pa vozim premalo konstantno oz. se mi ne da iste štreke dvakrat peljat zato da bom meril porabo. LP Bajsi ← Se strinjam; vseeno pa tankam 98 oktanov. Zaradi občutka. Jebiga. B)
fifty Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 Moja prva sezona z XJR SE BLIŽA KONCU. PO prevoženih debelih 8k je moje navdušenje nad motorjem neskončno. Točno to je, kar sem si želel (pa tega, dokler ga nisem kupil, nisem niti dobro vedel). Poraba med 6 in 7,5l; dosegl 220km/h pri 8.500 obrt.; navor omogoča lenobno vožnjo čeprav mašina kar poka od mišic; gume D252 odlične za moj način vožnje (zadnjo bom menjal po moje ob servisu na 10k); vetrovna zaščita ob uporabi srednje visokega vizirja (cca 20-30 cm) odlična do 140km/h, kar je OK. Skratka nimam kaj reč. Je mašina, do katere moraš imet spoštljiv odnos. :notworthy: :notworthy: :notworthy: PS: zunaj dežuje, eden zadnjih vikendov za igro po ovinkih od Idrije do Godoviča je izgubljen :unsure: . Pa me je malce stisnilo pri srcu. Sem moral tole napisat. :cry:
bajsi Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 hm - za 220 potrebujem dobrih 8000rpm pri 8500 je že 235 kar je tudi topspeed. lp Bajsi
fifty Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 hm - za 220 potrebujem dobrih 8000rpm pri 8500 je že 235 kar je tudi topspeed. lp Bajsi ← :ph34r: ...možno; ampak če ležiš na tanku in samo bliskaš z očmi po cifrah...so nenatančna odčitavanja logična .) Sploh pa nisem hotel navajati natančnih meritev; bil je ene vrste čustven izbruh! B)
bajsi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Eh jaz pa sem že razmišljal o drugačnih prestavnih razmerjih in kaj s tem pridobiš..... :rolleyes: lp Bajsi
bajsi Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Danes sem zamenjal originalni zračni filter z K&N "filterchargerjem", montaža preprosta :OK: (1 imbus, 1 križni šraufenciger). Opravil sem testno vožnjo v dolžini cca. 30 km, na zvoku ni opaziti razlike :? (nimam nekega posluha), ostalo b.p., v tretji prestavi sem jo zvrtel do 9000Rpm po mojem občutku bolj veselo kot prej vendar ne verjamem da je razlika izmerljiva :hmm: - investicija bolj za mojo dušo kot kaj druga :kva2: . Mogoče bo bolj pomembno ko spustim gor Krausejeve pubece :notworthy: - oni nekaj prčkajo okoli škatle za zračni filter.... LP Bajsi
pohajač Objavljeno December 4, 2004 Opozori Objavljeno December 4, 2004 akrapoviča pa dyno jet kit pa maš 130 konjev..sam kolk bo pa to pol pilo... no jaz jih imam z akrapovičem 112 in to preverjeno in zadeva je fantazija ..še kak tedn pa bo tudi bug-spojler končan...mmmmmmmmmmmm
pohajač Objavljeno December 6, 2004 Opozori Objavljeno December 6, 2004 slikca bo takoj ko bo zadeva končana..zdaj je trenutno še v fazi razvoja..pol pa če bo kdo zainteresiran se slišimo :naughty:
lina Objavljeno December 6, 2004 Opozori Objavljeno December 6, 2004 A ima kdo od vas ,,mostiček,, čez vilce. Taka aluminijasta zadeva, ki pride mal nad prvim blatnikom in povezuje vilce, da se ne krivijo, da se motor lepše obnaša . Ali vsaj kako se temu ,,,,uradno,, reče, kje se kupi.... Vem, da ena xjr to ima in se nahaja na Vrhniki pa lastnik noče niti slišat, da bi se stvar dol vzelo in se jo odneslo drejarju za mušter...po njegoem odgovoru sodeč...,,Ne, če je gor naj bo gor, jest ne bom nič dol jemal...tko kot je naj ostane,, ...se človek boji, da se mu bo motor sesdel če bo odšravfal tiste dva šraufa. No še prej mu je bilo treba razložit, da ta stvar ni utež kot je on to nekak domneval. :huh:
bajsi Objavljeno December 6, 2004 Opozori Objavljeno December 6, 2004 to sem jaz za Vmaxa nabavljal pa je blo predrago, to ma vsak boljši tuning ponudnik na zalogi, vprašljivo pa je če XJR to res rabi. Mogoče pri ekstremno športni vožnji. LP Bajsi @Pohajač - interesent sem jaz, ko boš spoznal mojo vsiljivo in otroško trmasto naravo :kva2: O:-) se boš hitro potrudil in sliko avspuha gor nalimal :devil: :D
lina Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Kje Bajsi si to gledal? In še enkrat kako se temu reče najbolj, da v nemščini, v ang. je na eni strani kot ,,fork support,, je pa zelo grda zdeva namenjena endurcam in ne vem če je to ,,taprav,, naziv.
bajsi Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Po nemško "gabelbrücke", za Vmaxa so imeli pri Egliju (CH), BBR (F), LSL (D) itd. za XJR pa nisem gledal nikjer drugje kot pri Krause technik, tu pa imajo samo boljši zgornji in spodnji most ali pa upsidedown vilice. LP Bajsi P.S.: če hočeš vprašaj pri Toneju Klemenčiču v MB on ma ziher kako vezo :?
lina Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Hvala lepa, lepa hvala......dožna pijačko :004
fifty Objavljeno December 12, 2004 Opozori Objavljeno December 12, 2004 Danes sem (spet) malce pretegnil XJR-ja. Najprej vžig (s polnim zaugom jasno), ogrevanje (počasno popuščanje zauga), potem pa 200m vožnje (1.,2.,3.). Ko ga po 15 minutah aktivnosti pripeljem nazaj v garažo - GROZA! Izpušne cevi so na 1. kolenu zapaljene (vijolična barva, ki mi gre na živce). Šit. Ali je kriva nizka zunanja temperatura, prehitro ogrevanje...?
bajsi Objavljeno December 13, 2004 Opozori Objavljeno December 13, 2004 Po mojem si ga z zaugom zasral je verjetno blo preveč benza, pa je v avspuhih gorel, ali pa posledica kaki ostankov čistil na avspuhu. Taki wild guess! V resnici pojma nimam :( LP Bajsi p.s.: če ti kaj pomaga meni je to ful všeč :afro1:
fifty Objavljeno December 13, 2004 Opozori Objavljeno December 13, 2004 p.s.: če ti kaj pomaga meni je to ful všeč :afro1: ← Pomaga :D
Fifi Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Sej smo že enkrat razpravljal o vijola ceveh, pa kao ta barva sploh pride ane :) Jest mam gor akrapota pa so prou lepo vijola farbe. Zgleda k da bi biu ta hut norec. :OK:
pohajač Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 evo ga ..spojler namreč ....samo še barvanje in montaža
bajsi Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Fino, ko bo fertik pa prilimaj fotko končnega izdelka. LP Bajsi
šoško Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 hehehehehe...... :OK: I got a bike :kva2: :kva2: novi lastnik nove XJR :yea2:
bajsi Objavljeno Marec 20, 2005 Opozori Objavljeno Marec 20, 2005 Lepo ni kaj! Si se pa konkretno potrudil! :OK: Kaj kalup si izdelal po originalnu al kakem drugem prozivajalcu? LP Bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se