Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Tudi jaz sem nekajkrat natočil 98 oktanov pa razen moje domišljije ni nič lepše predlo.... Na performansah nisem opazil razlike razen spet v moji glavi. Mislim da so razlike premajhne, bi blo treba zadevo res dobro zmerit (pa še zmeraj bi bili v merah merilne tolerance, ali pa res kak hud bencin not vlit - 110 oktanov :devil: :naughty: ) Za porabo pa vozim premalo konstantno oz. se mi ne da iste štreke dvakrat peljat zato da bom meril porabo.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem nekajkrat natočil 98 oktanov pa razen moje domišljije ni nič lepše predlo.... Na performansah nisem opazil razlike razen spet v moji glavi. Mislim da so razlike premajhne, bi blo treba zadevo res dobro zmerit (pa še zmeraj bi bili v merah merilne tolerance, ali pa res kak hud bencin not vlit - 110 oktanov :devil:  :naughty:  ) Za porabo pa vozim premalo konstantno oz. se mi ne da iste štreke dvakrat peljat zato da bom meril porabo.

LP Bajsi

Se strinjam; vseeno pa tankam 98 oktanov. Zaradi občutka. Jebiga.

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja prva sezona z XJR SE BLIŽA KONCU.

PO prevoženih debelih 8k je moje navdušenje nad motorjem neskončno. Točno to je, kar sem si želel (pa tega, dokler ga nisem kupil, nisem niti dobro vedel).

Poraba med 6 in 7,5l; dosegl 220km/h pri 8.500 obrt.; navor omogoča lenobno vožnjo čeprav mašina kar poka od mišic; gume D252 odlične za moj način vožnje (zadnjo bom menjal po moje ob servisu na 10k); vetrovna zaščita ob uporabi srednje visokega vizirja (cca 20-30 cm) odlična do 140km/h, kar je OK. Skratka nimam kaj reč. Je mašina, do katere moraš imet spoštljiv odnos.

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

PS: zunaj dežuje, eden zadnjih vikendov za igro po ovinkih od Idrije do Godoviča je izgubljen :unsure: . Pa me je malce stisnilo pri srcu. Sem moral tole napisat. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm - za 220 potrebujem dobrih 8000rpm pri 8500 je že 235 kar je tudi topspeed.

lp Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm - za 220 potrebujem dobrih 8000rpm pri 8500 je že 235  kar je tudi topspeed.

lp Bajsi

:ph34r:

...možno; ampak če ležiš na tanku in samo bliskaš z očmi po cifrah...so nenatančna odčitavanja logična .)

Sploh pa nisem hotel navajati natančnih meritev; bil je ene vrste čustven izbruh!

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh jaz pa sem že razmišljal o drugačnih prestavnih razmerjih in kaj s tem pridobiš..... :rolleyes:

lp Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes sem zamenjal originalni zračni filter z K&N "filterchargerjem", montaža preprosta :OK: (1 imbus, 1 križni šraufenciger). Opravil sem testno vožnjo v dolžini cca. 30 km, na zvoku ni opaziti razlike :? (nimam nekega posluha), ostalo b.p., v tretji prestavi sem jo zvrtel do 9000Rpm po mojem občutku bolj veselo kot prej vendar ne verjamem da je razlika izmerljiva :hmm: - investicija bolj za mojo dušo kot kaj druga :kva2: . Mogoče bo bolj pomembno ko spustim gor Krausejeve pubece :notworthy: - oni nekaj prčkajo okoli škatle za zračni filter....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

akrapoviča pa dyno jet kit pa maš 130 konjev..sam kolk bo pa to pol pilo...

no jaz jih imam z akrapovičem 112 in to preverjeno in zadeva je fantazija ..še kak tedn pa bo tudi bug-spojler končan...mmmmmmmmmmmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slikca bo takoj ko bo zadeva končana..zdaj je trenutno še v fazi razvoja..pol pa če bo kdo zainteresiran se slišimo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo od vas ,,mostiček,, čez vilce. Taka aluminijasta zadeva, ki pride mal nad prvim blatnikom in povezuje vilce, da se ne krivijo, da se motor lepše obnaša . Ali vsaj kako se temu ,,,,uradno,, reče, kje se kupi.... Vem, da ena xjr to ima in se nahaja na Vrhniki pa lastnik noče niti slišat, da bi se stvar dol vzelo in se jo odneslo drejarju za mušter...po njegoem odgovoru sodeč...,,Ne, če je gor naj bo gor, jest ne bom nič dol jemal...tko kot je naj ostane,, ...se človek boji, da se mu bo motor sesdel če bo odšravfal tiste dva šraufa. No še prej mu je bilo treba razložit, da ta stvar ni utež kot je on to nekak domneval. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to sem jaz za Vmaxa nabavljal pa je blo predrago, to ma vsak boljši tuning ponudnik na zalogi, vprašljivo pa je če XJR to res rabi. Mogoče pri ekstremno športni vožnji.

LP Bajsi

@Pohajač - interesent sem jaz, ko boš spoznal mojo vsiljivo in otroško trmasto naravo :kva2: O:-) se boš hitro potrudil in sliko avspuha gor nalimal :devil: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje Bajsi si to gledal? In še enkrat kako se temu reče najbolj, da v nemščini, v ang. je na eni strani kot ,,fork support,, je pa zelo grda zdeva namenjena endurcam in ne vem če je to ,,taprav,, naziv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nemško "gabelbrücke", za Vmaxa so imeli pri Egliju (CH), BBR (F), LSL (D) itd. za XJR pa nisem gledal nikjer drugje kot pri Krause technik, tu pa imajo samo boljši zgornji in spodnji most ali pa upsidedown vilice.

LP Bajsi

P.S.: če hočeš vprašaj pri Toneju Klemenčiču v MB on ma ziher kako vezo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem (spet) malce pretegnil XJR-ja. Najprej vžig (s polnim zaugom jasno), ogrevanje (počasno popuščanje zauga), potem pa 200m vožnje (1.,2.,3.). Ko ga po 15 minutah aktivnosti pripeljem nazaj v garažo - GROZA! Izpušne cevi so na 1. kolenu zapaljene (vijolična barva, ki mi gre na živce). Šit. Ali je kriva nizka zunanja temperatura, prehitro ogrevanje...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem si ga z zaugom zasral je verjetno blo preveč benza, pa je v avspuhih gorel, ali pa posledica kaki ostankov čistil na avspuhu. Taki wild guess! V resnici pojma nimam :(

LP Bajsi

p.s.: če ti kaj pomaga meni je to ful všeč :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej smo že enkrat razpravljal o vijola ceveh, pa kao ta barva sploh pride ane :)

Jest mam gor akrapota pa so prou lepo vijola farbe. Zgleda k da bi biu ta hut norec. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Lepo ni kaj! Si se pa konkretno potrudil! :OK: Kaj kalup si izdelal po originalnu al kakem drugem prozivajalcu?

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!