Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

komplet design in izdelava je moja ..se pravi Pohajač design ne pa kot nekateri ki enostavno kopirajo in potem to tržijo kot lastno znanje..no trenutno je ta ki ga vidiš na sliki edini primerek

Objavljeno

Svaka čast za izdelavo spojlerja. Mislim da je najlepši primerek kar sem jih videl. Me pa zanima, če lohka še kazga dupliraš, al si to izrecno zase (unikat) naredu. Je namreč v trgovini predrago da bi šel tja kupit.

Ni kej, kdor zna ta zna :OK:

LP Fifi

Objavljeno

mam kalup tako da ni problem ,če bi koga zanimalo..vem da je v trgovini drago ko svinja in ker sem jaz preveč žid ,sem se odločil da naredim sam

..mislim ..pri Yamahi hočejo za podobnega 345 Eur ...pa še všeč mi ni bil.. :angry:

Objavljeno

Sem zelo, to pomeni zelo:, ne bom ti nehu težit :devil: , rt bi ga mel :( , tanajtahut :lol1: , zainteresiran za spojler. Če ostaja kak način, kako bi ti lahko jest kalup izpulil iz rok :hmm: (seveda na posojo), mi sporoči preko PM ja. O kontra ukrepih, se zmenma tam. Seveda bi si želel Pohajač desingn met. hehe.

LP Fifi.

Sem dones mal mopeda na sprehod pelu :OK: in je predla ko muca. Se ji sploh ne pozna da je prezimila u mrzli garaži.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prva resna fura, 307 km, 18,79l benza = 6,12l na 100 km če jaz prav računam! Moj osebni rekord (mislim vsaj) - zaslužni za to: slabe ceste v RH in ogromno peska. Glede na rezultat ne beležim slabih učinkov (beri povišana poraba) K&N filtra. Aja, pa enkrat sem slabo šaltal iz prve v drugo in je padla nazaj v ler ko sem dodal gas :hmm: , mater sem skoraj vsipal. :blush: V križišču se lepo nagnem pol se pa pecikl hoče ustavit :angry2: - verjetno sem zgledal kot pravi začetnik ko sem motor poravnaval in hitro šaltal v drugo :oops: . Že kdo doživel kaj podobnega?

lp Bajsi

Objavljeno
Prva resna fura, 307 km, 18,79l benza = 6,12l na 100 km če jaz prav računam! Moj osebni rekord (mislim vsaj) - zaslužni za to: slabe ceste v RH in ogromno peska. Glede na rezultat ne beležim slabih učinkov (beri povišana poraba) K&N filtra. Aja, pa enkrat sem slabo šaltal iz prve v drugo in je padla nazaj v ler ko sem dodal gas    :hmm: , mater sem skoraj vsipal. :blush:  V križišču se lepo nagnem pol se pa pecikl hoče ustavit :angry2:  - verjetno sem zgledal kot pravi začetnik ko sem motor poravnaval in hitro šaltal v drugo :oops: . Že kdo doživel kaj podobnega?

lp Bajsi

Jest...men je uspelo celo zadevo do konca...pardon do tal speljat...ob prometni konici, sredi mesta, čist iz ljubega miru :blush: , :stupid: .....sam pobrala sem ga nevrjetno hitro...čist z lahkoto .....sam, da sem zginla čim dalj stran.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

OK! Baje se po naši ljubi deželi vozi XJR1300 z Arrow izpuhi (titan) :hmm: . Če kdo kaj ve o tem bi prosil za kak info ali sliko, sam namreč razmišljam o nakupu teh rorov.

LP Bajsi

P.S: novi rekord v porabi moj mislim (310km z 18,5l goriva=5,96...) malo mam na sumu K&N filter, odkar se vozim z to zadevo manj pije, relacija MB-Radlje, prelaz Radelj, Golica, Weinebene, Zeltweg do Graza oz. Lipnice po AC (140 skoraj po propisima), na motorju jaz in moja manjša boljša polovica :OK:

Objavljeno

naf***** so me da dam olje Bardhal v mašino in imam občutek da je motor zdaj bolj glasen kot prej(Motul) zdi se mi tudi da je menjalnik trši...ima kdo kakšne izkušnje z tem ...kakšno olje uporabljate vi... :angry:

..če bi se šlo za plastiko me ne bi tako zlahka nategnili...

Objavljeno

Nope - sem na Motulu, si prepričan da je bolj glasna? Je olje bolj redko od prejšnega, na zvok bi po mojem lahko vplivala samo gostota tekočine oz. debelina filma na stenah ohišja (če sploh?!). Bolj ugibam kot trdim!

LP Bajsi

Objavljeno

olje se mi ni zdelo nič kej bol redko...je pa polsintetično....mislim da je bil Motul ,ki sem ga imel prej noter sintetični

Objavljeno

potem je možno da je to krivo, ampak še vseeno je "sintetika" bolj redka tekočina tak da bi moral biti obraten efekt - po mojem.

lp Bajsi

Objavljeno

ja ,sej jaz tudi tako razmišljam.....matr me jezi ker ne morem pogruntat v čem je štos.....da pa spustim ojle ven in nalijem drugo sam za probat je pa mal drag hec...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Mene pa zanima če je že kdo na svoji XJR menjal sklopko oz. podlagal?

Men se zdi da mi čedalje bolj spodrsuje. Tko da bom mogu mal razmislt v tej smeri kaj je boljš nardit in kaj je finančno bolj ugodno.

lp uki

Objavljeno

Nope premalo kilometrov - 12000, pokliči Motocenter Ptuj pa vprašaj za Mišota al pa probaj PM Binca (servis Štern).

LP Bajsi

Objavljeno
Zdravo

Mene pa zanima če je že kdo na svoji XJR menjal sklopko oz. podlagal?

Men se zdi da mi čedalje bolj spodrsuje. Tko da bom mogu mal razmislt v tej smeri kaj je boljš nardit in kaj je finančno bolj ugodno.

lp uki

mogoce samo zamenjas olje....

Objavljeno

kolk kilometrov pa maš...jaz mam 40000 pa je še čisto v redu

Objavljeno

Olje sem menjal 1.000 km nazaj Motul polsinetika.

Mam pa 26.000 km, sej men se zdi tud mal kmal, da mi je to začel delat sam ne vem kaj je prejšnji lastnik z njim počel. Bom vprasal še mal okol po servisih, zadnjič je eden dal zrihtat pa ni bila taka reč, sam ne vem kolk je kej fajn lamele podlagat.

lp uki

Objavljeno
Motul polsinetika.

....mogoce je ravno to problem.

Objavljeno

Evo kers e mi ne da brskat po internetu, garaži jaz imam not Motul5100 (polsintetika??? ali pa mogoče all mineral, kaj pa vem) pa ni nobenih težav s sklopko, ne verjamem da je olje.

LP Bajsi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Takole. Kolega je kupil novo Yamaho Xjr 1300-torej letnik 2005. Balanco je po 5.000 km začelo tresti, pa ni to tako tresenje kot pri slabo centriranih gumah...motor trese tok, da lahko, če ne držiš balance močno, komot usekaš kot si dolg in širok. V Delta teamu so mu rekli naj nabavi nove gume in naj da dol kufer. Ok. To je vse skupi uredu sam sila čudno. Pri letniku 2004 se to ne dogaja -z istimi gumami/kolesi in kufrom (ok...vsaj pri tem motorju s katerim smo delali poiskuse Xjr 1300-letnik 04 (menjave gum, kufer gor dol, to sem ono tja... )....in ta rešitev se mi zdi preveč ,,po liniji najmanjšega odpora,,. Sedaj so nove gume in kufer je še vedno gor in tresenje se je zmanjšalo-z 50% vendar ni čist nehalo.

Je pa pri mehaniku slišal, da ni edini s tem letnikom in z enakim problemom.

Ima kdo kakšno idejo, izkušnje kaj je tok slabo narejeno, da se to dogaja.

Poleg tega pa zanima mene (bolj družboslovn plat medalje) ali kdo ve če so motorji tudi delani za Vzhodni trg in ostale? Letnik 2004 ima namreč v švedščini napisane razne WARNING nalepke...ta 2005 pa v 4-5-tih jezikih....katerih pa ne vem, saj je človek vse skupaj stran odtrgal in se baje ne spomni v kateri latovščini je pisalo (al pa noče povedat).

Poleg tega ...se mu zatika ključ in včasih ga je problem ven potegnit, iz avspuha se kruši/lupi Rosfrei prevleka...al kaj naj bi to bilo.

Motor je nov nikoli na tleh, kakorkoli preobremenjen ali poškodovan.

:hmm:

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

verjetno gre za shimmy efekt o katerem smo že pisali(uporabi iskalnik drugič)...

glede napisov na motorjih je pa odvisno za kateri trg je delan tudi pri fazerki npr. glej 1. sliko in nato drugo(ista motorja isti letnik, drugi trg-na prvemu piše fazer na maski na drugem pa ne)

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=4746&hl=shimmy

fazer1.jpg

1nagy.jpg

Objavljeno

Sem pogledala...in to ni tako ,,majanje,, kot če se voziš s kufrom, ki ima pač svoje posledice na aerodinamiko...tudi brez kufra trese...samo na letniku 2005...na 2004 je pač občutek s kufrom popolnoma normalen...pač kufer naredi svoje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!