Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

Shimmy je "serijsko" (kot bonus ob nakupu motorja) prisoten na nekaterih modelih, med njimi tudi CBR XX. Pogovarjal sem se že z več lastniki in vsi so omenili ta problem. Balanca rahlo trese pri hitrostih od 80-60 km/h. Z zadnjim kufrom se problem še močno ojača, tako da ni več varno pri tej hitrosti spuščat balance.

Podobno je menda s tanovo fazerko.

Nasvet je -- ne spuščaj balance in se sprijazni, razen če je tresenje res zelo močno oz. če se pri drugih modelih tega letnika ne pojavlja.

Objavljeno

''Podobno je menda s tanovo fazerko.''

Pr men tega efekta ni zaznat, kljub kovčku V46 ter dokaj obrabljeni sprednji gumi.

Objavljeno

Nasvet je -- ne spuščaj balance in se sprijazni, razen če je tresenje res zelo močno oz. če se pri drugih modelih tega letnika ne pojavlja.

Jaz bi ga pa zapeljal na servis in naj zadeva odpravijo tako ali drugače! Yamaha naj bi delala dobre motorje?!

Objavljeno
Jaz bi ga pa zapeljal na servis in naj zadeva odpravijo tako ali drugače! Yamaha naj bi delala dobre motorje?!

naj bi jih, pa jih ne ...

mene je fazer kar lepo vrgel iz sedla, ker sem mislil, da Yamaha dela dobre motorje :whistle: :fredy:

Objavljeno
naj bi jih, pa jih ne ...

mene je fazer kar lepo vrgel iz sedla, ker sem mislil, da Yamaha dela dobre motorje  :whistle:  :fredy:

hočmajster.......ne obstaja slab konj......samo slabi jezdeci.... :naughty:

Objavljeno
Podobno je menda s tanovo fazerko.

Ne, tako je bilo s 'tastaro' Fazerko (FZS600, letnik 03). Tanovi (2005) se krmilo nič ne trese.

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Lp

Men je pa zadnji amortizer spustil na XJR.

A se je komu že to zgodilo, pa kam dat na servis, a obstaja samo firma AMORTIZER Dol pri Ljubljani al še kdo to dela? Pa baje je dober da das oba popravt ne?

Hvala

lp uki

Popravljeno . Popravil uki2804
Objavljeno

@uki2804 pa kaj si tri neko zmantrano kravico kupo al kaj?! :hmm: Pa ti menjavaš stvari ki jih motorradovci ne menjajo v 50.000 km na testu pa niso glih najbolj nežni šoferji, v vsakem primeru svetujem obnovo obeh amortizerjev ali še bolje kupi kake aftermarket od Wilbersa ali WP ali kaj druga.....

Nekdo ki je spraševal nekaj o tresenju - to JE shimmy efekt, pogojen je pa z obrabljeno gumo in ciklistiko motocikla(na katero pa nimamo preveč vpliva). Pri meni se efekt jača glede na obrabljenost sprednje gume, Najmanj ga je ko sta obe gumi novi, kufer nima kaj dosti vpliva pri tak nizkih brzinah (pri meni med 80 in 60kmh)

LP Bajsi

Objavljeno

V trzinu je servis za ohlins...tudi predelava...nastavitve itd.

Objavljeno

SLOVENIA

GiL Motorsport Zupan

Balanticeva 01

SLO-1234 Menges

Tel: +386 1 72 380 62

Fax: +386 1 72 380 62

E-mail: gilmotosport@siol.net

Objavljeno

Uporabna informacija! Thanks!

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)

Hvala Lina

Zrihtal GiL Motorsport Zupan.

Drgač pa še nisem nič takega menjal na moji ''zmahani kravici'' kot motorradovci na 50.000 km. Včasih je boljš kej vprašat, kot pa da kej zaškripa, to pa je tudi eden od namenov tega fouma ne!!!

LP uki

Popravljeno . Popravil uki2804
Objavljeno

Vsekakor se strinjam, upam da te nisem razjezil z mojim vprašanjem, pač zdelo se mi je da si daleč pri obrabi materiala.

LP Bajsi

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

V petek sem si šel v DELTA TEAM KRŠKO nudit novo XJR 1300. Bil sem razburjen kot šolar.

Motor me je na poti domov pozitivno presenetil s svojo voznostjo, sem pa glede na to, da so se nekateri kar ubili, ko so odprli gas do konca, malo presenečen nad odzivnostjo, saj se meni ne zdi nič posebnega. Folk je očitno nagnjen k dramatiziranju. Saj ne rečem, da motor ne potegne, ampak zelo uglajeno, niti malo brutalno. No in tako mi je konec koncev pri mojih prihajajočih 50 tih letih tudi najbolj všeč.

Zmotilo me je nekaj drugih malenkosti:

Na vprašanje do koliko obratov lahko vozim na poti domov, mi je prodajalec v DELTA TEAMU suvereno odvrnil, da na 7.000??!!??. Ker mi je bilo sumljivo, sem vprašal še mehanika v Delti. Ta je rekel isto.

No, potem sem se zelo veselil vožnje domov, saj vožnja do 7.000 praktično ne zahteva nobenega omejevanja, saj veste kaj ta motor dela že na 3.000.

Hvala bogu sem šel ob Savi (via Sevnica, Zagorje, Litija), tako da nisem mogel 7.000 v praksi preizkusit na kakšnem avtobanu. V bistvu sem vozil nekje do 5.000, parkrat do 6. Sem bil pa zaradi manj obratov bolj pogumen na gasu (sicer nisem odpiral do konca, ampak malo pogumen sem bil pa le) in nekje v višini Zidanega mosta se je zadeva neusmiljeno pregrela. Štandgas se je dvignil za 300 obratov in motor je začel klenkati. Potem sem se ustavil in motor hladil in nič mi ni bilo jasno. Potem se je hvala bogu uscalo in nadaljeval sem jako zmerno.

Doma je sledil ŠOK. Najprej sem prebral slovenska navodila. Ta predpisujejo prvih 100 km 3 ali 4 000 obratov (ne vem z glave), 100 - 500 km 5.000 obratov, po 500 km pa lahko za krajši čas tudi malo priviješ. Pri 1000 brez omejitev. Ko sem se spomnil kako sem motor z 50 km privijal na 6 - 7 000, mi je ratalo slabo.

Ko sem odprl ORIGINALNA NAVODILA v angleščini, pa sem bil še bolj presenečen. Tam poteka utekanje popolnoma drugače. Do 500 km do 4800 obratov in do 1600 km do 5700 obratov.

To pa še zdaleč ni edina točka kjer se navodila križajo. Tudi servisni intervali so različni. Slovenska knjižica jih predpisuje na 1000, 6000, 12000 itd, original pa 10.000, 20.000 itd. Servisa na 1000 naj torej sploh nebi bilo.

Vse skupaj se mi zdi škandalozno, še posebej ustno navodilo DELTA TEAMA o vožnji do 7000 obratov.

Sicer pa mislim (upam), da kakšne škode ni bilo, saj motor dela lepo (ne rožlja itd.) samo vplinjači se mi zdi, da so od tistega pregretja malo razštelani. Če stojim na križišču in motor dela na štandgasu nekaj časa, potem, ko hočem speljati, skoraj crkne. Ga zalije ali pač zaduši. Tega nov (se mi zdi) ni delal. Ali imajo ti vplinjači sploh vijak za zrak - moj SV 650 teh vijakov sploh nima. Ima kdo s tem kakšne izkušnje? Binca?

Tudi poraba se mi zdi precej visoka (7,5 l na 100) pri prvem tanku, vožnja pa le ni bila tako hitra (90 - 140 km/h)

Objavljeno

Vsekakor se drži navodil v angleščini, trenutne obremenitve (tudi nad dovoljenimi niso problematične če je motor vsaj segret - cca 10 km vožnje) servisni interval je vsakih 10.000 km razen prvega ki je po 1500 oz. 1000 km takrat ti dajo "pravo" olje. Motor se ne more pregret saj ni vodno hlajen, olje pa prenese hudo visoke temperature, glede zaganjanja in nabijanja obratov in visoke porabe ti lahko iz lastnih izkušenj povem da so fergazerji iz fabrike (i guess?) kar precej malomarno nastavljeni, jaz sem šel na Motocenter Ptuj kjer je Mišo zadevo uredil z rahlo nastavitvijo fergazerjev in paraba je padla za dober liter pa tudi motor se je v zadnji prestavi višje zvrtel kot pred posegom, če se prav spomnim še vedno pa se giblje med 6 in 7,5 litrov (tukaj se pozna moj način vožnje) nekateri na tem forumu poročajo o nižji porabi (sam sem mnenja da je največ odvisno od načina vožnje in ni takšne razlike med posamičnimi motorji). Če si pričakoval brutalnost si kupoval napačen motor, v Motorradu mu tudi pravijo "sanfte Riese" kar lahko prevedeš kot mehki ali nežni velikan...... V glavnem do prevega servisa lepo po angleških navodilih nato pa gasa (nad 8250rpm je pa tako ali tako bolj megla).

LP Bajsi

P.S.: Welcome to the club!

Objavljeno

Hvala za odgovor - že v uvodu si mi odgovoril na vprašanje, ki sem ga hotel zastaviti. Gre za porabo, ki je bila prvi tank 7,5 l, drugi 7,2 l in ko sem se že ravno veselil, da se je začela umirjati je bil tretji tank 8 l. No, tvoj odgovor me je pomiril, saj je 7,5 l za dinamično vožnjo po mojem v redu.

Glede 1. servisa sem se tudi sam pozanimal pri šternu in je pri 1.000 km - čeprav v knjigi v angleščini o tem ne piše nič (1. servis na 10.000)...

Montiral sem tudi kovček in - doživel shimmy. Po moji lastni definiciji ima torej motor za en k. geštel. No, ja, morda za shimmy, za vožnjo se mi zdi čisto dober. Morda je shimmy na 2005 povezan z tovarniško montiranimi gumami Dunlop. Prej so bile morda katere druge.

Sicer sem se že ustrašil, da je motor ena velika in neokretna krava (ker sem vmes naredil en krog z mojim nagibalnim SV 650), pa sem se potem odpeljal na eno malo bolj resno vožnjico čez COL. Motor me ni presenetil samo z zmogljivostmi (kar konec koncev ni bilo presenečenje), ampak z izredno okretnostjo in nagibalnostjo. Počutil sem se v vseh ozirih hitrega. Začuda tudi vetrni piš ni zelo velik, kljub temu da (še) nima vetrne zaščite. Piha (brez šipce) približno tako kot na SV-ju (naked) z malo Givi šipco.

Kar se brutalnosti tiče - nisem hotel brutalnega motorja, ampak zmogljiv motor, In to je točno to. Samo mislil sem, da te 1300 cc dobesedno strese iz sedeža, pa pač samo zelo dobro pospešuje. Da "leti kot ptica" je še najboljša prispodoba.

Objavljeno

shimmy z kufrom je čisto nrmalna stvar seveda pri 140 in več..jaz sem zadevo rešil z spojlerjem....gre komot do 180

Objavljeno

Pravzaprav tisto ni Shimmy.

Shimmy nastopa od 30 - 60 km/h, nad to brzino je opletanje prvega bicikla nad frekvenco geštela.

Odkar imam kufer na moji XJR, imam tudi jaz Shimmy. Servis bo na reklamacijo verjetno odgovoril, da kufer ni originalen in da ne more biti predmet reklamacije.

------------------------------------

Sicer pa sem mašinco malo bolje preizkusil in sem neizmerno navdušen.

Stroj ima 3 karakterje v enem. Lahko je cruiser, saj omogoča lagodno in počasno vožnjo z razgledovanjem okoli. SV-650 je npr. pri 50 km/h poskakoval.

Lahko je potovalnik, saj je zic med najudobnejšimi sploh, še posebej za sopotnico. Je tudi edini zic na trgu (razen IBR 125), ki nima štenge med prvim in drugim zicem (mod. 2004, 2005).

In lahko je super športnik. V četrtek sem že kazal na cesti med Gorenjo vasjo in Škofjo loko enemu rore. Pelje se kot pesem.

Objavljeno

narobe. shimmy je efekt, ki nastopa pri pojenjanju hitrosti vozila in ne pri pospesevanju; vecinoma med 80 in 50 km/h - odvisno od modela motorcikla in gum. in vecinoma se pojavi samo v primeru ce izpustimo balanco.

Objavljeno

OSAMA

S himmy-ja s kufrom pri 04 letniku ni...so običajne drugačnosti oz. pač kufer je kufer.

Zadnji amortizerji so pretrdi in žal se jih ne da štelat, lahko ga prestaviš za kakšno ripno vendar to ni to..je hitro premehek, tačke drsajo po tleh. Prvi fedri so premehki, avspuhi so nemogoči, težki in cingljajoči še dolgo ko motor ugasneš...še ene 500.000 sit pa ga boš za silo zrihtal. :D

Bencina žre tok kot si napisal...in ne zganjaj panike o preseženih obratih za ulavfavanje...ker res ni sile,

A mi lahko prosim poveš v katerih jezikih je nalepka nad ,,luknjo,, za tankat, kjer piše kakšen bencin in bla bla bla. A si kupil skunk verzijo ali črno?

Objavljeno

Moj je imel nalepke v švedščini ????? Brez zajebancije res! :?

LP bajsi

Objavljeno

Ja in ti so tabolši.... :) ...še vedno ugotavlajm ali se kvaliteta za Vzhodni trg razlikuje od zahodnega tržišča. :doze:

Kolege ima 2005 letnik...nalepka ni bila v švedščini....in ima strašen Shimmy, ključ se težko iztakne, avspuhi se malček lupijo :blink: človek je razočaran pa čeprav je prej vozil ena stara jajca od 750ccm.

Objavljeno

Z svojo novo XJR imel nesrečo......ali imate kakšne napotke kje kupovati robo,...po vsej verjetnosti novo.

Kdo bi mi lahko zmontiral kompleten sprednji del na novo (uničen sprednji del do mašine in do okvirja.....vsaj izgleda tako da okvir ni dotaknjen.

Seveda bi bilo treba preveriti da okvir ni slučajno ukrivljen.

Hvala.

Objavljeno
Z svojo novo XJR imel nesrečo......ali imate kakšne napotke kje kupovati robo,...po vsej verjetnosti novo.

Kdo bi mi lahko zmontiral kompleten sprednji del na novo (uničen sprednji del do mašine in do okvirja.....vsaj izgleda tako da okvir ni dotaknjen.

Seveda bi bilo treba preveriti da okvir ni slučajno ukrivljen.

Hvala.

Elisa Domžale...

Tadej

Objavljeno

:? :cry:

Poceni ebay. Novo elisa.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!