Osama Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 narobe. shimmy je efekt, ki nastopa pri pojenjanju hitrosti vozila in ne pri pospesevanju; vecinoma med 80 in 50 km/h - odvisno od modela motorcikla in gum. in vecinoma se pojavi samo v primeru ce izpustimo balanco. ← Točno tako - moral bi napisati med 60 in 30 km/h, pa sem napisal med 30 in 60 km/h. Jasno je treba izpustiti balanco. Z izpuščeno balanco se seveda ne da pospeševat.
Osama Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 Moja ima nalepke v angleščini. Imam pa težka jajca z vplinjači. Po mestu mi pri počasni vožnji žre 8 litov (do 3.000 obr.) in, če na semaforju stojim dlje časa, ob speljevanju motor preden se zavrti, najprej pogrgra. Tudi na štandgasu laufa kot sekret, pa pod zaugom (mrzu) nima štandgasa in crkava. To dela ob nastavitvah CO vijakov vse od 1, 25 do 1,75. Pri nižjih nastavitvah dela grše na štandgasu, pa zato manj grgra, ko odpelješ izpred semaforja, pri višjih vrednostih pa dela na štandgasu lepše a pri speljevanju na križišču (potem ko je nekaj časa delal v štandgasu) tako zagrgra, da včasih celo crkne. V soboto sem mu celo spustil igle za 1 cahen, a problem se je le malenkostno izboljšal (kar je razumljivo, saj so igle za nižji do polovičen gas, mene pa jebe na štandgasu). Na štandgasu ga izgleda zaliva z bencinom, na servisu pa se branijo podiranja vplinjačev z vsemi štirimi (kar ni čudno, saj sem samo igle spuščal 3,5 ure). Tudi CO testerja noče nihče privleči, da bi videli katastrofalne rezultate (iz avspuha dobesedno smrdi po bencinu - katalizator sploh ne dela). Moja ocena je: motorji so vedno cenejši in zato vedno večji šrot...
bajsi Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Če prav razumem imaš nov motor in sam štelaš fergazerje :slap: ? No to pa smo slovenčeki :lol1: ! Pelji kravico na servis bodo zastonj porihtali. :oops: LP bajsi
Osama Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Če prav razumem imaš nov motor in sam štelaš fergazerje :slap: ? No to pa smo slovenčeki :lol1: ! Pelji kravico na servis bodo zastonj porihtali. :oops: LP bajsi ← Na servisu so mi šele naredili urnebes. Je crknila na vsakem križišču. Sicer pa sem danes naročen na Avtotehni. Sicer pa tvoja trditev, da je treba nov stroj peljat na servis drži samo načeloma. Jaz se z temi frgazarji ukvarjam že 14 dni, na servisu si vzamejo pa 5 min. časa in mi potem klobasajo, da naj točim noter 98 okt. bencin ??!!??
Osama Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 OSAMA S himmy-ja s kufrom pri 04 letniku ni...so običajne drugačnosti oz. pač kufer je kufer. Zadnji amortizerji so pretrdi in žal se jih ne da štelat, lahko ga prestaviš za kakšno ripno vendar to ni to..je hitro premehek, tačke drsajo po tleh. Prvi fedri so premehki, avspuhi so nemogoči, težki in cingljajoči še dolgo ko motor ugasneš...še ene 500.000 sit pa ga boš za silo zrihtal. :D Bencina žre tok kot si napisal...in ne zganjaj panike o preseženih obratih za ulavfavanje...ker res ni sile, A mi lahko prosim poveš v katerih jezikih je nalepka nad ,,luknjo,, za tankat, kjer piše kakšen bencin in bla bla bla. A si kupil skunk verzijo ali črno? ← Nič od zgoraj naštetega me ne moti. Zadnji amortizerji so bomba (končno eni, ki niso iz dreka), sprednji so čisto O.K. Morda se bodo sicer še zmehčali, ampak saj se vsi. S tačkami na forumu vedno vsi drsajo po tleh, na cesti teh primerkov srečam bistveno manj. Ondan sem enemu že kazal auspuhe in motor se je izkazazal za zelo vozen v vseh ozirih. 500 ksit lahko daš na vsak motor, je pa vprašanje, če se splača. Nisem kupil superšportnika in nočem superšportnika. Hočem univerzalen motor in to sem tudi dobil. Kar me resnično jebe so le frgazarji, ampak to bomo še zrihtali. Tudi porabo bom zrihtal, saj je ta od spustitve igle za en cahen že precej padla, pa je na vplinjačih še veliko za naredit. Nalepka je v angleščini.
bajsi Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 @Osama - pa menjaj servis, ti pravim v pol urce je bilo vse urejeno, motor je manj pil, ni crkaval in kar je najlepše v 5. prestavi se je lepše zvrtel (beri višje) in to z 95 oktani iz čisto vsake tankštele. Čisto drugo vprašanje pa se mi poraja v zvezi z garancijo - nepooblaščeni posegi.....? Glede voznih lastnosti se pa strinjam, vilco sem na blok nabil šele na pisti kjer sem tako ali tako eksot, z zadnjim vzmetenjem nisem imel težav - sem pač debel (110kg), fusrasterje sem brusil samo na pisti na cesti še ni bilo potrebe in se mi ne dogaja da bi me ljudje čez ovinke prehitevali prej jaz koga nesem...., edina želja je želja po več moči, ki pa jo bom v kratkem tudi porihtal odvisno od cekinov. LP Bajsi
Osama Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Sem že menjal Bajsi, danes je že na Avtotehni (Makoter Max). Bomo videli kaj bodo storili. Glede amortizerjev se strinjam s tabo, tudi jaz imam 95 kil in sem navdušen nad njimi. Vsi drugi motorji so pod mano počepnili kot po*ukana kuzla. Govorim seveda o rumenih lepotcih Ohlins. Tudi sicer sem zadnjič pil pivo in opazoval stroj: končno motor na katerem nebi spremenil nič. Njegova estetika je popolna, monumentalna in izkazuje posebno tehnično lepoto (tudi ker ni zavit v plastiko). Velja tudi za auspuhe, ki bi jih le s težavo zamenjal za Akrapoviča (bi predvsem zato ker, je Akrapovič lažji in narediš manj škode, če se sesuješ, pa zaradi 10 konjev konec koncev tudi) Zanimivo je tudi koliko ljudi se ustavlja in si ogleduje ta motor (sicer ga nisem kupil zato), kar se mi ni dogajalo od 80 tih let več z nobenim motorjem.
dr.looney Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Sem že menjal Bajsi, danes je že na Avtotehni (Makoter Max). Bomo videli kaj bodo storili. Glede amortizerjev se strinjam s tabo, tudi jaz imam 95 kil in sem navdušen nad njimi. Vsi drugi motorji so pod mano počepnili kot po*ukana kuzla. Govorim seveda o rumenih lepotcih Ohlins. Tudi sicer sem zadnjič pil pivo in opazoval stroj: končno motor na katerem nebi spremenil nič. Njegova estetika je popolna, monumentalna in izkazuje posebno tehnično lepoto (tudi ker ni zavit v plastiko). Velja tudi za auspuhe, ki bi jih le s težavo zamenjal za Akrapoviča (bi predvsem zato ker, je Akrapovič lažji in narediš manj škode, če se sesuješ, pa zaradi 10 konjev konec koncev tudi) Zanimivo je tudi koliko ljudi se ustavlja in si ogleduje ta motor (sicer ga nisem kupil zato), kar se mi ni dogajalo od 80 tih let več z nobenim motorjem. ← najprej čestitke za nakup :OK: :OK: pol pa kar graja..kaj za hudiča maš za šraufat nov motor :eek: :eek: če maš kej za štelat ga pelji v eliso, pa ti bodo vse poštimal... drugače imava midva z gogijem xjr letnik 2003 pa nama dela kot urca(tok tok) redni servisi in nič drugega dr.looney :devil:
Osama Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 najprej čestitke za nakup :OK: :OK: pol pa kar graja..kaj za hudiča maš za šraufat nov motor :eek: :eek: če maš kej za štelat ga pelji v eliso, pa ti bodo vse poštimal... drugače imava midva z gogijem xjr letnik 2003 pa nama dela kot urca(tok tok) redni servisi in nič drugega dr.looney :devil: ← Hvala za čestitke! Šraufam ga zato (sem ga), ker sem veliko učinkovitejši od servisa. Če bi še naprej šraufal sam, bi imel že zrihtan motor, na servisu pa mi ga pacajo že drugi teden. Kar se elise tiče, bi res znali biti najboljši, zdi pa se mi, da ne spadajo med pogodbenike za Yamaho (garancija, brezplačno šraufanje). V bistvu pa sploh ne gre za šraufanje, ampak za štelanje: nivo, štandgas dize, višina igel. Če probava servis, je za vsako od teh nastavitev, ki jih je zaradi probavanja lahko potrebnih tudi več zaporedoma, potrebnih ene 3 ure šraufanja (skrajno nedostopni vplinjači) in to stane enih 18 jurjev (zato tudi nočejo kej dost šraufat). Če delaš sam, te stane eno pivo. V glavnem lahko vse narediš sam, samo malo potrpežljivosti in natančnosti je potrebno. Seveda tudi ne smeš bit popoln začetnik.
simonsi Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Mislim, da bi v elisi kar lepo poskrbeli za tvoj moped.
Osama Objavljeno Oktober 4, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2005 Mislim, da bi v elisi kar lepo poskrbeli za tvoj moped. ← V okviru garancije ali v okviru samoplačništva?
.T. Objavljeno Oktober 4, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2005 V okviru garancije ali v okviru samoplačništva? ← Ma kaj slepomišite? :fredy: :fredy: :fredy: Pokliči lastnika Tomaža na 041-633-237, pa se zmeni kako pa kaj. Logiš? Tadej
Zoolo Objavljeno Oktober 4, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2005 OK lenobe dejmo človeku povedati lepo jasno in glasno: Elisa je pooblaščeni servis za Kawasaki, Honda in Yamaha. Kar se tiče garancije oz. samoplačništva pa je predvsem odvisno od "okvare", ... upoštevaj Tadejev nasvet pa bo.
Osama Objavljeno Oktober 5, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2005 THX fantje za tokrat res izčrpne informacije. Če ga pri Avtotehni ne bodo rešili, bo šel k Elisi.
Fifi Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Kva je zdej vsi lastniki XJR-jk. Kako ste zaključili sezono? Kako se kaj maste? Ste mel kej problemov z mopedi? Pa še najbolj pomembno: Kdaj in kje se dobimo na piru, da se spoznamo??? V upanju na kakšen odgovor vas use prou lepu pozdraulam. Fifi
fifty Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Moja moto sezona je bila letos skromna ( 8.000 km) a sem z njo zadovoljen. Predvsem, ker me moj XJR še kar navdušuje :OK: . Nimam želje po kakšnem drugem železju. In to se mi zdi dovolj. Pir? Zmenmo se. ...pridem...(by Kekec III) B)
.T. Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Pa še najbolj pomembno: Kdaj in kje se dobimo na piru, da se spoznamo??? V upanju na kakšen odgovor vas use prou lepu pozdraulam. Fifi Npr. tuki (ko bomo že vsi na kupu): http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2350 Tadej
bajsi Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 No ja bolj švoh je blo letos 5.5kkm, še vedno pogrešam več moči (nad 200kmh je vse bolj cagavo oz. teoretične vrednosti) če že grem na AC ga pač kurim vse ostalo OK, kot ponavadi idej je, ljudi z znanjem in konkretnimi ponudbami tudi manjka samo še keš :blush: , verjetno sem edini :hmm: za novoletno čago pa še ne vem.... LP Bajsi
pohajač Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 240 max.....sezona letos sicer bol švoh (cca 8000 km)..ampak ni še zaključeno, če le ne bo mokro se bomo letos še kej vozili
bajsi Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 235 po števcu ampak traja....... rabiš kar nekaj placa LP Bajsi
bajsi Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 @pohajač - centralno stojalo odpade pri Akrapoviču a ne?! Kak je pa z stopalkami za sovoznika so kaj višje? LP Bajsi
pohajač Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 centralno stojalo ostane...stopalke so malenkost višje ampak moja boljša polovica pravi, da je v redu
Osama Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 No mene jebe ena zanimiva zadeva. Sem se že prej razpisal o mojih frgazarjih. Če motor nekaj časa laufa na štandgasu (rdeča na križišču), ga potem, ko dam gas, zaduši - skoraj crkne - ali pa tudi crkne - odvisno od CO šraufov. To so mi reševali na Avtotehni, pa so bili zelo počasni in niso nič zares probali (dize, nivoji, višina igel itd). Po vašem nasvetu sem šel v Eliso in Tomaž se je res zavzel - vsaka mu čast. Najprej je skušal dobiti kar nove vplinjače, pa ni šlo. Potem je zadevo razdrl, spucal (kar so naredili že na Avtotehni) in znižal nivo. Sedaj na štandgasu res dela veliko lepše (ne kozla več), tudi štandgas pod čokom se je končno zvečal, ker je bil prej prenizek. Ampak po preizkusu sem ugotovil, da motor, če teče na štandgasu, ko daš gas, spet pokozla, skoraj crkne - oziroma vsaj zgubi obrate. Potem je probal še odklopiti oddušnik iz filtra, ker bi se lahko komora filtra na štandgasu napolnila s plini iz karterja, ki bi motor ob speljevanju zadušili. Ideja je izgledala precej logična, a po tej rešitvi tudi ni bilo nič bolje. Potem sva hotela probat z vplinjači iz ene druge XJR (lanski letnik, ista serija). Pa sva laufala tisto na dvorišču, jo segrela in dala gas, in glej ga zlomka, tudi tista je pokozlala, preden se je mašina zavrtela (zdi se mi pa, da manj). SPLOŠEN PROBLEM? - VAŠE IZKUŠNJE? Sedaj imava v načrtu zamenjavo vplinjačev (spomladi z kakšno drugo XJR), da vidim kako se stvar obnaša v mestu (pred križišči), ker je in vitro (na dvorišču servisa) stanje vedno veliko manj kritično - oziroma drugačno, kot na cesti. Je pa ob znižanju nivojev še problem, da se mi zdi, da gre sedaj manj (zadnjič je komaj dosegla 200 in tudi pri 6 - 7 jurjih ni zaznati naraščanja navora). Sedaj je vprašanje ali npr. pustiti nivoje (ker lepše laufa na štandgasu) in za zmogljivosti raje dvigniti igle, ali vrniti nivoje tja kjer so bili. Jebe me torej vse živo v zvezi z vplinjači in s tega vidika z motorjem nisem zadovoljen. Sicer pa je prava krasota, vožnja je komot, po omejitvi (vas - 50 km/h) lahko do prvega ovinka hitro in suvereno pospešiš (kar v 5. prestavi), da ga lahko v celoti izkoristiš (nagneš). Problem pa je velika poraba. Opažam tudi, da pri resnem nagibanju nad 140 km/h motor niha, kar mislim rešiti z vgraditvijo Givi šipe, eventuelnim snemanjem kovčka, vgradil bi pa tudi amortizer za balanco IZKUŠNJE - MOŽNOSTI?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se