Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

stopalke so malenkost višje

In Givi nosilcu za 3 kufre lahko rečeč ADIJO, ker ne bo več pasal :angry2:

Sedaj imava v načrtu zamenjavo vplinjačev (spomladi z kakšno drugo XJR), da vidim kako se stvar obnaša v mestu (pred križišči), ker je in vitro (na dvorišču servisa) stanje vedno veliko manj kritično - oziroma drugačno, kot na cesti.

Marca peljem mojo XJR v Eliso na ta velik servis. Itak mi bodo menjali une gume med vplinjači in cilindri. Tko, da komot sprobata moje vplinjače.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene jebe ena zanimiva zadeva.

...

Opažam tudi, da pri resnem nagibanju nad 140 km/h motor niha, kar mislim rešiti z vgraditvijo Givi šipe, eventuelnim snemanjem kovčka, vgradil bi pa tudi amortizer za balanco IZKUŠNJE - MOŽNOSTI?

Hola!

Razmetavanja motorja pri višji hitrosti IMHO ne boš rešil z amortizerjem, ki je namenjen čisto drugim zadevam (hitra nihanja - tankslapper, ne počasna "guncanja")), vzrok so verjetno premehke prednje vilice; poskusi zamenjati serijske vzmeti s progresivnimi (npr Wirth, Ohlins... ~90 EUR) kar bi moralo skupaj z gostejšim oljem v vilicah bistveno popravit obnašanje, ne da bi udobnost opazno trpela.

Preberi tudi kakšen test o motorju, v resnih testih piše kaj so opazili in včasih celo kaj predlagajo, krasen vir so tudi Motorradovi nasveti pri nakupu rabljenih motorjev, kjer opisujejo najbolj pogoste predelave - odprave šibkih točk, splača se ti obiskat tudi kakšen XJR forum.

So pa taka nihanja - ki so posebej izrazita na slabši cesti - pri "pocenskih" motorjih že v osnovni ceni, ni treba doplačat... tko nas silijo v nakup dražjih motorjev z boljšim podvozjem, pesjani :devil:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marca peljem mojo XJR v Eliso na ta velik servis. Itak mi bodo menjali une gume med vplinjači in cilindri. Tko, da komot sprobata moje vplinjače.

Tadej

Iskrena hvala za ponudbo. Če bo "serija" pasala se bom uskladil s Tomažom.

BTW - kateri letnik je tvoja, koliko ti pije in ali si tudi ti opazil to dušenje/grgranje po daljšem teku v prostem teku.

So pa taka nihanja - ki so posebej izrazita na slabši cesti - pri "pocenskih" motorjih že v osnovni ceni, ni treba doplačat... tko nas silijo v nakup dražjih motorjev z boljšim podvozjem, pesjani :devil:

Ja, se strinjam - se pa vseeno sprašujem kolikšen del pomanjkljivosti odpade na slab geštel in koliko na široko balanco, odsotnost vetrne zaščite, kar ima za posledico "jadranje" itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskrena hvala za ponudbo. Če bo "serija" pasala se bom uskladil s Tomažom.

BTW - kateri letnik je tvoja, koliko ti pije in ali si tudi ti opazil to dušenje/grgranje po daljšem teku v

Moja je letnik 99 in mi čist normalno dela (TOK, TOK po lesu).

Poraba je pa:

- 6,5 relacija do 150 km/h z dvem gor + vso možno prtljago

- 7,5 relacijska vožnja na motozbor

- 9 vožnja po mestu s pogostimi power slajdi

- 11 relacijksa vožnaj v stilu SS skupaj z Ninjami

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Ja, se strinjam - se pa vseeno sprašujem kolikšen del pomanjkljivosti odpade na slab geštel in koliko na široko balanco, odsotnost vetrne zaščite, kar ima za posledico "jadranje" itd.

Hola!

Hja, geštel je, kakršen je, tle se ne da nič naredit, ponavadi pa ni najbolj šibka točka (če ne šteješ teže), razen morda vpetja zadnjih vilic - nekateri modeli so imeli v osi vpetja medeninaste (celo plastične!) puše, ki se izrabijo in potem maš tam luft, ki precej pomaga k občutku vožnje po valovih skozi ovinke.

Široka balanca in odsotnost vetrne zaščite IMHO ne vpliva bistveno na guncanje: te zadeve bolj ojačijo kot povzročijo "plavanje" prednjih vilic, zato se boš IMHO veliko bolje peljal s progresivno tršim, preciznejšim prednjim vzmetenjem (in dušenjem, seveda), pa še dokaj poceni te pride taka predelava.

Problem IMHO pravzaprav ni v XJRki ampak v tem ker jo "siliš" v stvari za katere ni bila narejena; ta model je namenjen bolj umirjeni vožnji, če boš hotel hitro, športno vožnjo skozi ovinke, visoke hitrosti, tudi po slabših cestah boš moral zamenjati motor za takega z bolj športnim podvozjem in (vsaj pol) oklepom, kar pa najbrž ni tisto kar bi ti rad... in tudi italo-nakedi, ki imajo načeloma precej bolj čvrsta podvozja, še vedno ne rešijo problema vetrne zaščite in večjih hitrosti, za povrh dodajo še nove, svoje probleme... Ma je hudo če maš motor ki ti je ful všeč pa se ne pelje tako kot bi rad... BTDT... yeba, res :cry: upam da boš našel kak fajn kompromis, jest sem rešitev za moje zahteve našel edino v "plastičarju"...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šipca ne reši zadeve, pomaga za nemir pri višji hitrosti ker so ponavadi premehke in vibrirajo, vibracije se prenašajo na lenker itd...... Prednje vilce porihtaj pa bo, zadnji amortizerji in švinga kar nekaj časa sledijo predelavam prednjega konca, probaš lahko tudi z lenkkopflagerjem - daj koničnega igličnega, če že slučajno ni serijski tak, drugače pa progresivne fedre in dodaten most na vilcah. Aja - fergazerji.... če jo pozimi vkurblam in pustim laufat na čoku je prvih par sekund (cca. 30) neodzivna oz jo duši ko dodam gas, po 30s se zadeva uredi, pa tudi čok ji potem odvzamem.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osama, sej predvidevam da je Tomaž sihnroniziral zadevo. Če pa tvoja pokozla, druga z istimi vplinjači pa ne, potem je lahko kej drugega. Za začetek bi probal zamenjat svečke, pogledat predvžig (kar zelo zelo zelo dvomim, ker nimaš tam nič za štelat), zamenjat elektroniko, pa sevede pogledat timing odmičnih/naštelat ventile. Če so pa slučajno res vplinjači kaka, se jih da naštelat, razen če pobrskaš po ebayu za kakšne ugodne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ugibam glede na opisane simptome.............

kaj pa ce samo zamenjas dize in/ali igle? ali enostavno povedano da sinhroniziras sesalni in izpusni sistem med seboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa ce samo zamenjas dize in/ali igle? ali enostavno povedano da sinhroniziras sesalni in izpusni sistem med seboj.

Samo je blaga beseda za nekaj kar zgledada nekako takole. Odstraniš tank, vzameš dol vplinjače, jih razdreš, zamenjaš dize z drugimi, sestaviš vplinjače skupaj, jih natakneš nazaj na motor, priklopiš nazaj vseh 12 cevk, dve zajli, oddušek,... pol probaš, vidiš da to ni to, ponoviš postopek razdiranja, daš not druge dize... spet sestaviš... sprobaš...

Za test probaj delno zapreti vhod za zrak (tako v precejšnji meri obogatiš mešanico gorivo/zrak). Mogoče bi pomagal tudi podatek, če se motor kaj drugače in kako drugače obnaša v vročini, mrazu... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na simptome pravim, da imaš probleme s pilot (ne vem kako bi po slo povedal) vijakom/dizo. Serviser bi to lahko vedel in mu reč da še probajta večjo pilot dizo.

Al pa se ti vakuum slider prepočas odpre, ampak glede na to da je to "nov" motor se to ne bi smelo dogajat in ti čist nič ne privoščim teh problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva je zdej vsi lastniki XJR-jk.

Kako ste zaključili sezono? Kako se kaj maste? Ste mel kej problemov z mopedi? Pa še najbolj pomembno:

Kdaj in kje se dobimo na piru, da se spoznamo??? V upanju na kakšen odgovor vas use prou lepu pozdraulam.

Fifi

letos komaj 6000km, motorček dela kot urca(tok,tok),za pir oz.sok kar povej kdaj, pa bo :OK:

dr. looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Meni všečna zadeva. Na žalost pri nas ni dobavljiva.

LP Bajsi

še malo tehnikalij, če jim je verjeti :? meni vsekakor 4 rori in ne trije kot na zgornji sliki

LP Bajsi

no

post-905-1136390232_thumb.jpg

post-905-1136390324_thumb.jpg

post-905-1136390402_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni všečna zadeva. Na žalost pri nas ni dobavljiva.

LP Bajsi

še malo tehnikalij, če jim je verjeti :? meni vsekakor 4 rori in ne trije kot na zgornji sliki

LP Bajsi

no

Enako. :yes: Hvala bogu, da ni dobavljiva. Tako me vsaj ne more zapeljat v skušnjavo. Če sem prav videl bi iz rorov lahko poletelo veliko dB pa se bojim, da se bliža vsesplošni pogrom nad odprte rore.

Sploh pa so originalni rori od xjr-ke nekaj najlepšega na njej. :wub:

Popravljeno . Popravil fifty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič od zgoraj naštetega me ne moti. Zadnji amortizerji so bomba (končno eni, ki niso iz dreka), sprednji so čisto O.K. Morda se bodo sicer še zmehčali, ampak saj se vsi.

S tačkami na forumu vedno vsi drsajo po tleh, na cesti teh primerkov srečam bistveno manj.

Nalepka je v angleščini.

Si bil pameten a?...

Na tej Xjr na kateri se jaz vozim se pele ,,k pr norcih,,...je moj kvazi dirkač vse spedenal...sam kaj bi ti govorila, ko si edini ki znaš.

Suzuki...prej je bil pri hiši cestak...in vožnja sedaj ni nič bolj umirjena/počasnejša in tole o langsam vožnji lahko mirno pozabiš.

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil pameten a?...

Na tej Xjr na kateri se jaz vozim se pele ,,k pr norcih,,...je moj kvazi dirkač vse spedenal...sam kaj bi ti govorila, ko si edini ki znaš.

Suzuki...prej je bil pri hiši cestak...in vožnja sedaj ni nič bolj umirjena/počasnejša in tole o langsam vožnji lahko mirno pozabiš.

res je ...poznam motor... pa še moj spojler ma gor... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je...nikjer še nismo zasledili estetsko primernejšega spojlerja...paše pa itak ,,v nulo,,.

:hmm: Tudi fifty bi kaj takega privoščil svojemu črnuhu. Lahko kakšna info o možnosti nabave? Se pardoniram, če je že kje kaj piše o tem. Je hitreje, če mi kdo pove "iz glave". :P

Pa hvala vnaprej.

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

halo

vidim, da je bajsi kar na tekočem z stvarmi okoli

xjr-ov, zato za njega in vse druge eno vprasanje.

Zanima me, kje bi dobil stevce (brzina in obrati)

po možnosti rabljene, ker so novi dragi ko pes.

bi pasali mogoče tudi kateri drugi?

Se da dobit kaj iz tujine? kaksna bi bla cena?

L. P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljene boš najlažje našel preko Ebaya - po mojem, pri nas bo verjetno bolj malo sreče. Drugače pa po netu malo pobrskaj - pomaga če znaš nemško.

prvi klik tukaj maš vse okoli originalnih in rezervnih delov za XJR

drugi klik kar obsežen forum - žal v nemščini - če kaj gre ali ne gre boš definitivno tukaj izvedel

Drugače pa bi ti znal Binca pomagat z informacijami iz prve roke (mehanik) ;)

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima kdo na XJR zmontirane stranske kovčke?

In če pašejo stranski kovčki na motor z ozirom na to, da imam komplet Akrapovič izpuh!? Je namreč višji in daljši kot pa so original izpuhi od XJR!

by

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo, Givi in Kappa odpadeta, probaj Krause, drugače pa za originalno ponuja vsak proizvajalec komplet nosilce za tri kufre.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima kdo na XJR zmontirane stranske kovčke?

In če pašejo stranski kovčki na motor z ozirom na to, da imam komplet Akrapovič izpuh!? Je namreč višji in daljši kot pa so original izpuhi od XJR!

by

Givijev nosilec boš moral malo prekriviti tam, kjer pride na nosilce izpuha in zadnjih tačk. Sem že videl kako to zgleda. Nobeno težko delo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljene boš najlažje našel preko Ebaya - po mojem, pri nas bo verjetno bolj malo sreče. Drugače pa po netu malo pobrskaj - pomaga če znaš nemško.

prvi klik tukaj maš vse okoli originalnih in rezervnih delov za XJR

drugi klik kar obsežen forum - žal v nemščini - če kaj gre ali ne gre boš definitivno tukaj izvedel

Drugače pa bi ti znal Binca pomagat z informacijami iz prve roke (mehanik) ;)

LP Bajsi

bajsi hvala, ampak nisem nasel kake pametne resitve.

mi lahko das se kaksen podatek o tem mehaniku Binci.tel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil pameten a?...

Na tej Xjr na kateri se jaz vozim se pele ,,k pr norcih,,...je moj kvazi dirkač vse spedenal...sam kaj bi ti govorila, ko si edini ki znaš.

Ja, ja, Lina sem že opazil, da z original XJR ni vse rožnato. Mislim, da si imela kar prav, da bi bilo treba vložit enih 500ksit, pa se bo peljala.

Ergo: Vbistvu originalna ne gre nikamor in pri večjih hitrostih + nagibih jo pumpa.

Je pa fajn, ker se da tud počas vozit, kar se s SV 650 ni dalo. Tam si lahko samo po ušesih ali pa nič.

Kaj od oka pa imaš ti zamenjano?

halo

vidim, da je bajsi kar na tekočem z stvarmi okoli

xjr-ov, zato za njega in vse druge eno vprasanje.

Zanima me, kje bi dobil stevce (brzina in obrati)

po možnosti rabljene, ker so novi dragi ko pes.

bi pasali mogoče tudi kateri drugi?

Se da dobit kaj iz tujine? kaksna bi bla cena?

L. P

Kaj v številki pomeni "dragi kot pes" (za števce)? Števci namreč odpadejo pri vsakem najmanjšem padcu - se mi zdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!