Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

Glede na simptome pravim, da imaš probleme s pilot (ne vem kako bi po slo povedal) vijakom/dizo. Serviser bi to lahko vedel in mu reč da še probajta večjo pilot dizo.

Al pa se ti vakuum slider prepočas odpre, ampak glede na to da je to "nov" motor se to ne bi smelo dogajat in ti čist nič ne privoščim teh problemov.

V gornjih par postih kar precej povedanega o mojih frgazer problemih. Če so pilot dize štandgas dize, potem bi bilo res zanimivo probat z večjimi, ker so originalne velike samo 15. Je pa problem, ker se je vsem (vključno meni) zdelo, da ga na štandgasu zalije in ne, da ima benza premalo. Tudi ne kozla, dokler ni vroča. Kar je Tomaž naredil, je da je drastično znižal nivo v frgazerjih, pa ne vem, če je kaj bolje. Odklopil mi je tudi iberlauf, ker je sumil, da mi filter napolni z dimnimi plini, ki jo potem zadušijo. Tudi to ni bilo.

Sedaj bi bilo treba eksperimentirat, ampak kot je eden napisal - vsak neuspešen eksperiment je 1 popoldne šraufanja. Tomaž tega ne bo delal in tudi jaz ne vem, če bi. Je pa še problem garancija.

Kar piše ICE (igle, dize) - igle sem spustil sam in ni nič spremenilo pri grgranju, je pa motor na jezersko šel samo 90 km/h. Mu je popolnoma benza zmanjkalo. Je izgleda precej na meji naštelan.

Objavljeno

Ja, ja, Lina sem že opazil, da z original XJR ni vse rožnato. Mislim, da si imela kar prav, da bi bilo treba vložit enih 500ksit, pa se bo peljala.

Ergo: Vbistvu originalna ne gre nikamor in pri večjih hitrostih + nagibih jo pumpa.

Je pa fajn, ker se da tud počas vozit, kar se s SV 650 ni dalo. Tam si lahko samo po ušesih ali pa nič.

Kaj od oka pa imaš ti zamenjano?

Kaj v številki pomeni "dragi kot pes" (za števce)? Števci namreč odpadejo pri vsakem najmanjšem padcu - se mi zdi.

dragi ko pes pomeni nekaj preko 160.000 sit za oba. (origimal) :grim

Objavljeno

:hmm: Tudi fifty bi kaj takega privoščil svojemu črnuhu. Lahko kakšna info o možnosti nabave? Se pardoniram, če je že kje kaj piše o tem. Je hitreje, če mi kdo pove "iz glave". :P

Pa hvala vnaprej.

B)

V Polo maš podobnega za 179 Eur

Sam se z XJR zelo zadovoljen, tudi mašina poje kot mora

Men ga Jure P. servisira.

Objavljeno

V Polo maš podobnega za 179 Eur

Sam se z XJR zelo zadovoljen, tudi mašina poje kot mora

Men ga Jure P. servisira.

Že nabavil pri Pohajaču. Verjetno bo cena (s farbanjem in montažico vred) še nekoliko nižja.

Kar se pa XJR kot takega tiče: nočem druzga mopeda! Res, da opažam težave v prostem teku, vendar samo v fazi ogrevanja. Ko je mašina ugreta dela b.p.. In ne bom drezal vanj. Poskušam ujet ritem odpiranja in pripiranja zraka (takoimenovani zaug). Serviser: Jure P. :OK:

Objavljeno

če gres v jesenicah preko meje v avstrijo je tam neka trgovina z rezervimi deli za motorje - baje

kje točno bi to lahko blo? mogoče je kje na netu, naslov?

se vedno iscem stevce!

Objavljeno

Resno se zanimam za nakup tega lepotca.Veliko stvari sem že prebral in pregledal, zanima me pa še nekaj.Če bi na kakšni sliki lahko videl kako zgleda motor z nosilci za kovčke oziroma s kovčki (GIVI, Kappa ali katere druge znamke), bi bila moja odločitev veliko lažja. Pa še to: če želim imeti vse tri kovčke ali moram na to misliti že takoj, da kupim komplet nosilcev in kovčkov ali lahko najprej namestim samo zadnji kovček, čez čas pa nadgradim moje želje še z nakupom in montažo stranskih kovčkov????? :? ?

Objavljeno (popravljeno)

Kupiti moraš nosilec za tri kovčke. In od tega železja lahko gor zmontiraš samo nosilec za zgornji kovček in to na vijake, kjer je originalno prišraufan ročaj za sopotnika.

Drugače pa motor ni neki sportak. Pri super športni vožnji boš opazil, da je okvir premalo tog, pa tudi motor je precej nizek in s tačkami kar pogosto drajsaš na ovinkih.

Grem zdej po računalniku iskat, če najdem kakšno sliko od moje XJR z nosilci za tri kufre....

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

Eno sliko, tako bolj za silo, sem našel.

Gor imam zmontiran nosilec od Givija wingrack E 140 (http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=63). Nosilec ima "vgrajene" tudi žmigovce, saj moraš originalne odstraniti, ker pridejo preširoko. Sprva sem tako tudi naredil. Toda givijevi žmigovci so ful štorasti in niso gibljivo vpeti tako kot originalni, na gumijastih ročicah. In tako sem v eni sezodi oba žmigovca razbil..... Potem sem dal FISMO-tu narediti nov nosilec za zadnje originalne žmigovce. Nosilec sem prišraufal kar na blatnik pod tablico (glej sliko) in zadeva že več let odlično deluje. Zato ti iz lastnih izkušenj svetujem, da nabaviš nosilec E 141 (http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=64), ki je isti kot E 140, le da nima tistih butastih žmigovcev in je zato posledično cenejši. Moraš pa pri nakupu nosilca obvezno povedati model motorja, ker posamezni elementi tega nosilca niso enaki za vse motorje.

Na drugi sliki imaš z rdečimi črticami amatersko "obkroženo", kateri del nosilca za bočni kufer se da sneti dol, da ti na motorju ostane le nosilec za top case.

Z rumenimi črticami je "obkrožena" dodatna ojačitev (home made) oz. povezava med stranskima nosilcema, ki ima nalogo, da preprečuje, da bi stranska kufra pri prekomerni teži in ko priletiš v kako udarno jamo na cesti krivilo navznoter.

Tadej

PS. Verjetno je odveč omenjat, da pojdi nosilec nabavit v Trst. Ko sem ga jaz kupoval (pozimi leta 2000), je bil v Trstu skoraj polovico cenejši.

Objavljeno

Hvala za posredovanje slik in izredno koristnih informacij.Sem se že odloču!! Moj bo tisti ta plavi z belo črto čez tank!! Tadeja bi samo še vprašal - upam da nisem preveč tečen ? -, kakšno "šipo" imaš (GIVI, Kappa, ali ...), koliko je visoka (430 mm), ali je pritrjena na balanco ali na nosilec ob luči in kako se obnese (jaz sem visok 185cm)?

LP Luky

Objavljeno

Hvala za posredovanje slik in izredno koristnih informacij.Sem se že odloču!! Moj bo tisti ta plavi z belo črto čez tank!! Tadeja bi samo še vprašal - upam da nisem preveč tečen ? -, kakšno "šipo" imaš (GIVI, Kappa, ali ...), koliko je visoka (430 mm), ali je pritrjena na balanco ali na nosilec ob luči in kako se obnese (jaz sem visok 185cm)?

LP Luky

Šipa je od Givija, je pritrjena na balanco. Šipo dam gor le za dolge fure po AC. Po mestu mi ta šipa vetrni tok usmeri direkt v čelado in mi tko že pri 60 na uro vse šumi po čeladi.

Če bi šel še enkrat na Bol iz kjer je ta slika, bi šel raje brez, saj itak po jadranski magistrali ne voziš več kot 130 km/h pa še to na kaki kratki ravnini...

Moja višina je pa 172 cm. Tko, da se zna zgodit, da bi tebi potem pihalo v vrat.

Nad 200 na uro je pa motor spet nevozen s to šipo, ker šipa deluje kot spojler in začne posledično motor zanašat levo desno.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)

Bi si dal zmontirat, pa mi ne gredo kovčki gor, ker imam previsok auspuh! :angry2:

Evo, ti bom kar v forumu odgovoril na PM, da bodo videli še drugi, ki se zanimajo za nosilec s tremi kufri....

Motor je na centralnem stojalu. Za merilno točko si lahko zbereš zgornji rob feltne, tam kjer je utež.

Na sliki brez kufra lahko vidiš home made nosilec za žmigovce.

Pogled od spredaj in zadaj. Placa med kufrom in avspuhom je dovolj.

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

Tisti, ki imate gor akrapoviča imate dvignjene zadnje stopalke za nekaj cm in je zato potrebno prekriviti tisti del nosilca (na sliki občrtkan z zelemimi črticami) na delu, ki je obkrožen z vijolično. Ta del nosilca je na glavni nosilec prišraufan le z dvema vijakoma. Najboljš, da ga odnesete kakemu, ki ima orodje za krivit cevi (monterji centralnih kurjav). Barva bo sicer popokala in bo potrebo ponovno štrihanje.

Rumeno in zeleno občrtkani del lahko montirate gor dodatno le takrat, ko boste šli na pot z vsemi tremi kufri - npr. na dopust.

Na sliki so stari Givijevi kufri E 36. Novejši kufri lahko zaradi svoje oblike s spodnim robom pridejo nižje oz. bližje avspuhu.

Tadej

Objavljeno

Šipa je od Givija, je pritrjena na balanco. Šipo dam gor le za dolge fure po AC. Po mestu mi ta šipa vetrni tok usmeri direkt v čelado in mi tko že pri 60 na uro vse šumi po čeladi.

Če bi šel še enkrat na Bol iz kjer je ta slika, bi šel raje brez, saj itak po jadranski magistrali ne voziš več kot 130 km/h pa še to na kaki kratki ravnini...

Moja višina je pa 172 cm. Tko, da se zna zgodit, da bi tebi potem pihalo v vrat.

Nad 200 na uro je pa motor spet nevozen s to šipo, ker šipa deluje kot spojler in začne posledično motor zanašat levo desno.

Tadej

A je pol bolš ta mala šipa, pritrjena na luč? (tudi mene čaka delo s šipo press)

Objavljeno

A je pol bolš ta mala šipa, pritrjena na luč? (tudi mene čaka delo s šipo press)

Ej ne vem, ko nisem sprobal. Lahko ti pa posodim mojo šipo pa sprobaj, da si ustvariš svoje mnenje. Jaz se v glavnem furam brez šipe in do 150 je čist cool, več pa itak ne vozim.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)

Kaj od oka pa imaš ti zamenjano?

Kaj v številki pomeni "dragi kot pes" (za števce)? Števci namreč odpadejo pri vsakem najmanjšem padcu - se mi zdi.

Ja števci odpadejo prvi...pri najmanjšem padcu...je pa taka plastika, da jo ne moreš zalepit...sej drži...do prve luknje v cesti.

No...jaz nič..ni moj motor...jaz sem samo ,,kovček,,....vidim pa kaj se počne...

Fedri v prvih vilicah-trši...

Zadaj zmehčani amortizerji....za prvič pojdi v Trzin in glej kaj bo naredil...se boš kasneje lahko sam doma igral...vendar zelo hitro podrsaš s tačkami po tleh, sploh če sta dva...vendar mene zadaj ne premetava kot pink ponk žogico na vsaki luknjici in če si sam ti ne bo zadnji konc odskakoval....lahko kupiš nove ohlins- nastavljive amortizerje (več zadev lahko štelaš)...če ti je cca 1800eur mala malca.

,,most čez vilce,,...že na cd-ju...samo še cnc.

Komplet Akrapovič

Pohajačev spojler

Estetika...beli in manjši žmigavci, opletene lajtnge (glede na to, da je motor nov ni bil problema z prijemanjem bremz),Druge ,,uteži,, modre, Nekaj eluksacije oz. pobarvano-ker je eluksacija izpadla porazno oz je takoj abšlesala na soncu (strehca od ketne npr.)...

gor so še originalni slajderji

Zaradi drsanja tačk je v planu narediti nove kakšen centimeter višje...spet cnc

Šip je več velikosti/ višin...res pa da potem izgleda kot da sediš v telefonski govorilnici....

Sej se navadiš na veter..in gledano iz pozitivne strani...imaš konec sezone ,,natrenirane mišice,, :K

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

Ja števci odpadejo prvi...pri najmanjšem padcu...je pa taka plastika, da jo ne moreš zalepit...sej drži...do prve luknje v cesti.

No...jaz nič..ni moj motor...jaz sem samo ,,kovček,,....vidim pa kaj se počne...

Fedri v prvih vilicah-trši...

Zadaj zmehčani amortizerji....za prvič pojdi v Trzin in glej kaj bo naredil...se boš kasneje lahko sam doma igral...vendar zelo hitro podrsaš s tačkami po tleh, sploh če sta dva...vendar mene zadaj ne premetava kot pink ponk žogico na vsaki luknjici in če si sam ti ne bo zadnji konc odskakoval....lahko kupiš nove ohlins- nastavljive amortizerje (več zadev lahko štelaš)...če ti je cca 1800eur mala malca.

,,most čez vilce,,...že na cd-ju...samo še cnc.

Komplet Akrapovič

Pohajačev spojler

Estetika...beli in manjši žmigavci, opletene lajtnge (glede na to, da je motor nov ni bil problema z prijemanjem bremz),Druge ,,uteži,, modre, Nekaj eluksacije oz. pobarvano-ker je eluksacija izpadla porazno oz je takoj abšlesala na soncu (strehca od ketne npr.)...

gor so še originalni slajderji

Zaradi drsanja tačk je v planu narediti nove kakšen centimeter višje...spet cnc

Šip je več velikosti/ višin...res pa da potem izgleda kot da sediš v telefonski govorilnici....

Sej se navadiš na veter..in gledano iz pozitivne strani...imaš konec sezone ,,natrenirane mišice,, :K

Aha - hvala - precej izčrpno.

Najprej naj te primem za besedo: ko boš začela delat na CNC most/hidak, misli malo še na druge sotrpine, izmisli si ceno in mi javi. Če ne bo čist idiotska (cena), ga z veseljem odkupim.

Ostalo bo šlo po stopnjah, bom še videl kakšnih. Se pa zna začeti z Akrapotom un fedri za vilce, pa seveda nižjo balanco (če bo pasala, mam eno se mi zdi, da Lucasovo) in ta malo GIVI šipco.

Objavljeno

To je naked motor

Stranski kufri mi iz njega naredijo turinga, že brez zgornjega kufra zgleda motro 10x lepše

in če pri tem še priznam da je nujno zlo mi je vse ostalo odveč

Problem stranskih kufrov se zelo zadovoljivo reši s torbami (louis, polo)

MOje oči, moje mnenje .)

Objavljeno

Ej ne vem, ko nisem sprobal. Lahko ti pa posodim mojo šipo pa sprobaj, da si ustvariš svoje mnenje. Jaz se v glavnem furam brez šipe in do 150 je čist cool, več pa itak ne vozim.

Tadej

Sem tudi sam opazu, da je do 150 brez šipe čist cool. Mi pa ni jasno zakaj - iz SV me je pri tej brzini brez šipe skor strgal?!?

Objavljeno

Stranski kufri mi iz njega naredijo turinga, že brez zgornjega kufra zgleda motro 10x lepše

in če pri tem še priznam da je nujno zlo mi je vse ostalo odveč

Problem stranskih kufrov se zelo zadovoljivo reši s torbami (louis, polo)

MOje oči, moje mnenje .)

Ja to je res. Stranske kufre dam gor samo enkrat ali pa dvakrat letno, ko grem na dopust. Drugač se pa furam brez kufrov. Rajši dam tank torbo na tank. Pa še motor je bolj vozen kot s tisto top case grdobo.

Kufri so pa zato namesto torb, ker so mi ostali še od prejšnjega motorja, je pa tudi to res, da imajo vsaj eno kao ključavnico gor, da ti ravno vsak ne more brskat po stvareh.

Tadej

Objavljeno

Izgled motorja iz fabrike je pač čisto klasičen, velika večina ga kupi ravno zaradi tega. Tisti ki se več vozijo oz. potujejo pač sklepajo kompromise na ravni udobje in uporabnost napram izgledu. Vsakemu tisto kar mu je "všeč" :whistle: drugače pa ta motor ponuja še kaj več kot samo izgled vsaj v mojih očeh. Debata o kufrih in šipcah je bolj "osebne" narave in meril, vsekakor je pa prav da se izmenjajo pozitivne in negativne izkušnje v zvezi z omenjeno opremo.

Sam vozim malo šipico od Kappe in top case od Givija E46 toliko pač rabim. .) Oba negativno vplivata na mirnost ožnje pri visokih hitrostih :BUA:

LP Bajsi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam vozim malo šipico od Kappe in top case od Givija E46 toliko pač rabim. .) Oba negativno vplivata na mirnost ožnje pri visokih hitrostih :BUA:

LP Bajsi

Tudi šipca?

Objavljeno

Zgornji del šipice je premehak oz. nima zadosti močnega spodnjega dela in zato pri visokih hitrosti rahlo vibrira, vibracije se pa prenašajo na prednji del. Sicer ni niti kritično niti dovolj moteče da bi jo zato dal dol, je kufer veliko večja nadloga (vsaj kar se vibracij tiče)

LP Bajsi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pa še vedno iščem števce, pa nič uporabnega,

ali je že kje kaj novega.

Sezona je pred vrati

L.P :beer2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!