Osama Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 Glede na simptome pravim, da imaš probleme s pilot (ne vem kako bi po slo povedal) vijakom/dizo. Serviser bi to lahko vedel in mu reč da še probajta večjo pilot dizo. Al pa se ti vakuum slider prepočas odpre, ampak glede na to da je to "nov" motor se to ne bi smelo dogajat in ti čist nič ne privoščim teh problemov. V gornjih par postih kar precej povedanega o mojih frgazer problemih. Če so pilot dize štandgas dize, potem bi bilo res zanimivo probat z večjimi, ker so originalne velike samo 15. Je pa problem, ker se je vsem (vključno meni) zdelo, da ga na štandgasu zalije in ne, da ima benza premalo. Tudi ne kozla, dokler ni vroča. Kar je Tomaž naredil, je da je drastično znižal nivo v frgazerjih, pa ne vem, če je kaj bolje. Odklopil mi je tudi iberlauf, ker je sumil, da mi filter napolni z dimnimi plini, ki jo potem zadušijo. Tudi to ni bilo. Sedaj bi bilo treba eksperimentirat, ampak kot je eden napisal - vsak neuspešen eksperiment je 1 popoldne šraufanja. Tomaž tega ne bo delal in tudi jaz ne vem, če bi. Je pa še problem garancija. Kar piše ICE (igle, dize) - igle sem spustil sam in ni nič spremenilo pri grgranju, je pa motor na jezersko šel samo 90 km/h. Mu je popolnoma benza zmanjkalo. Je izgleda precej na meji naštelan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
arthur Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 Ja, ja, Lina sem že opazil, da z original XJR ni vse rožnato. Mislim, da si imela kar prav, da bi bilo treba vložit enih 500ksit, pa se bo peljala. Ergo: Vbistvu originalna ne gre nikamor in pri večjih hitrostih + nagibih jo pumpa. Je pa fajn, ker se da tud počas vozit, kar se s SV 650 ni dalo. Tam si lahko samo po ušesih ali pa nič. Kaj od oka pa imaš ti zamenjano? Kaj v številki pomeni "dragi kot pes" (za števce)? Števci namreč odpadejo pri vsakem najmanjšem padcu - se mi zdi. dragi ko pes pomeni nekaj preko 160.000 sit za oba. (origimal) :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 :hmm: Tudi fifty bi kaj takega privoščil svojemu črnuhu. Lahko kakšna info o možnosti nabave? Se pardoniram, če je že kje kaj piše o tem. Je hitreje, če mi kdo pove "iz glave". :P Pa hvala vnaprej. B) V Polo maš podobnega za 179 Eur Sam se z XJR zelo zadovoljen, tudi mašina poje kot mora Men ga Jure P. servisira. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fifty Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 V Polo maš podobnega za 179 Eur Sam se z XJR zelo zadovoljen, tudi mašina poje kot mora Men ga Jure P. servisira. Že nabavil pri Pohajaču. Verjetno bo cena (s farbanjem in montažico vred) še nekoliko nižja. Kar se pa XJR kot takega tiče: nočem druzga mopeda! Res, da opažam težave v prostem teku, vendar samo v fazi ogrevanja. Ko je mašina ugreta dela b.p.. In ne bom drezal vanj. Poskušam ujet ritem odpiranja in pripiranja zraka (takoimenovani zaug). Serviser: Jure P. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
arthur Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 če gres v jesenicah preko meje v avstrijo je tam neka trgovina z rezervimi deli za motorje - baje kje točno bi to lahko blo? mogoče je kje na netu, naslov? se vedno iscem stevce! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luky Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 Resno se zanimam za nakup tega lepotca.Veliko stvari sem že prebral in pregledal, zanima me pa še nekaj.Če bi na kakšni sliki lahko videl kako zgleda motor z nosilci za kovčke oziroma s kovčki (GIVI, Kappa ali katere druge znamke), bi bila moja odločitev veliko lažja. Pa še to: če želim imeti vse tri kovčke ali moram na to misliti že takoj, da kupim komplet nosilcev in kovčkov ali lahko najprej namestim samo zadnji kovček, čez čas pa nadgradim moje želje še z nakupom in montažo stranskih kovčkov????? :? ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 (popravljeno) Kupiti moraš nosilec za tri kovčke. In od tega železja lahko gor zmontiraš samo nosilec za zgornji kovček in to na vijake, kjer je originalno prišraufan ročaj za sopotnika. Drugače pa motor ni neki sportak. Pri super športni vožnji boš opazil, da je okvir premalo tog, pa tudi motor je precej nizek in s tačkami kar pogosto drajsaš na ovinkih. Grem zdej po računalniku iskat, če najdem kakšno sliko od moje XJR z nosilci za tri kufre.... Tadej Popravljeno Januar 26, 2006. Popravil Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 Eno sliko, tako bolj za silo, sem našel. Gor imam zmontiran nosilec od Givija wingrack E 140 (http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=63). Nosilec ima "vgrajene" tudi žmigovce, saj moraš originalne odstraniti, ker pridejo preširoko. Sprva sem tako tudi naredil. Toda givijevi žmigovci so ful štorasti in niso gibljivo vpeti tako kot originalni, na gumijastih ročicah. In tako sem v eni sezodi oba žmigovca razbil..... Potem sem dal FISMO-tu narediti nov nosilec za zadnje originalne žmigovce. Nosilec sem prišraufal kar na blatnik pod tablico (glej sliko) in zadeva že več let odlično deluje. Zato ti iz lastnih izkušenj svetujem, da nabaviš nosilec E 141 (http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=64), ki je isti kot E 140, le da nima tistih butastih žmigovcev in je zato posledično cenejši. Moraš pa pri nakupu nosilca obvezno povedati model motorja, ker posamezni elementi tega nosilca niso enaki za vse motorje. Na drugi sliki imaš z rdečimi črticami amatersko "obkroženo", kateri del nosilca za bočni kufer se da sneti dol, da ti na motorju ostane le nosilec za top case. Z rumenimi črticami je "obkrožena" dodatna ojačitev (home made) oz. povezava med stranskima nosilcema, ki ima nalogo, da preprečuje, da bi stranska kufra pri prekomerni teži in ko priletiš v kako udarno jamo na cesti krivilo navznoter. Tadej PS. Verjetno je odveč omenjat, da pojdi nosilec nabavit v Trst. Ko sem ga jaz kupoval (pozimi leta 2000), je bil v Trstu skoraj polovico cenejši. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matheo Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 Evo sliki s komplet kovčki Givi! Bi si dal zmontirat, pa mi ne gredo kovčki gor, ker imam previsok auspuh! :angry2: wingrack_Y341.bmp monorack_341F.bmp Za motor pa 1A! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luky Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 Hvala za posredovanje slik in izredno koristnih informacij.Sem se že odloču!! Moj bo tisti ta plavi z belo črto čez tank!! Tadeja bi samo še vprašal - upam da nisem preveč tečen ? -, kakšno "šipo" imaš (GIVI, Kappa, ali ...), koliko je visoka (430 mm), ali je pritrjena na balanco ali na nosilec ob luči in kako se obnese (jaz sem visok 185cm)? LP Luky Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Hvala za posredovanje slik in izredno koristnih informacij.Sem se že odloču!! Moj bo tisti ta plavi z belo črto čez tank!! Tadeja bi samo še vprašal - upam da nisem preveč tečen ? -, kakšno "šipo" imaš (GIVI, Kappa, ali ...), koliko je visoka (430 mm), ali je pritrjena na balanco ali na nosilec ob luči in kako se obnese (jaz sem visok 185cm)? LP Luky Šipa je od Givija, je pritrjena na balanco. Šipo dam gor le za dolge fure po AC. Po mestu mi ta šipa vetrni tok usmeri direkt v čelado in mi tko že pri 60 na uro vse šumi po čeladi. Če bi šel še enkrat na Bol iz kjer je ta slika, bi šel raje brez, saj itak po jadranski magistrali ne voziš več kot 130 km/h pa še to na kaki kratki ravnini... Moja višina je pa 172 cm. Tko, da se zna zgodit, da bi tebi potem pihalo v vrat. Nad 200 na uro je pa motor spet nevozen s to šipo, ker šipa deluje kot spojler in začne posledično motor zanašat levo desno. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 (popravljeno) Bi si dal zmontirat, pa mi ne gredo kovčki gor, ker imam previsok auspuh! :angry2: Evo, ti bom kar v forumu odgovoril na PM, da bodo videli še drugi, ki se zanimajo za nosilec s tremi kufri.... Motor je na centralnem stojalu. Za merilno točko si lahko zbereš zgornji rob feltne, tam kjer je utež. Na sliki brez kufra lahko vidiš home made nosilec za žmigovce. Pogled od spredaj in zadaj. Placa med kufrom in avspuhom je dovolj. Popravljeno Januar 27, 2006. Popravil Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matheo Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Hvala za pomoč! :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Tisti, ki imate gor akrapoviča imate dvignjene zadnje stopalke za nekaj cm in je zato potrebno prekriviti tisti del nosilca (na sliki občrtkan z zelemimi črticami) na delu, ki je obkrožen z vijolično. Ta del nosilca je na glavni nosilec prišraufan le z dvema vijakoma. Najboljš, da ga odnesete kakemu, ki ima orodje za krivit cevi (monterji centralnih kurjav). Barva bo sicer popokala in bo potrebo ponovno štrihanje. Rumeno in zeleno občrtkani del lahko montirate gor dodatno le takrat, ko boste šli na pot z vsemi tremi kufri - npr. na dopust. Na sliki so stari Givijevi kufri E 36. Novejši kufri lahko zaradi svoje oblike s spodnim robom pridejo nižje oz. bližje avspuhu. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Šipa je od Givija, je pritrjena na balanco. Šipo dam gor le za dolge fure po AC. Po mestu mi ta šipa vetrni tok usmeri direkt v čelado in mi tko že pri 60 na uro vse šumi po čeladi. Če bi šel še enkrat na Bol iz kjer je ta slika, bi šel raje brez, saj itak po jadranski magistrali ne voziš več kot 130 km/h pa še to na kaki kratki ravnini... Moja višina je pa 172 cm. Tko, da se zna zgodit, da bi tebi potem pihalo v vrat. Nad 200 na uro je pa motor spet nevozen s to šipo, ker šipa deluje kot spojler in začne posledično motor zanašat levo desno. Tadej A je pol bolš ta mala šipa, pritrjena na luč? (tudi mene čaka delo s šipo press) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 A je pol bolš ta mala šipa, pritrjena na luč? (tudi mene čaka delo s šipo press) Ej ne vem, ko nisem sprobal. Lahko ti pa posodim mojo šipo pa sprobaj, da si ustvariš svoje mnenje. Jaz se v glavnem furam brez šipe in do 150 je čist cool, več pa itak ne vozim. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 (popravljeno) Kaj od oka pa imaš ti zamenjano? Kaj v številki pomeni "dragi kot pes" (za števce)? Števci namreč odpadejo pri vsakem najmanjšem padcu - se mi zdi. Ja števci odpadejo prvi...pri najmanjšem padcu...je pa taka plastika, da jo ne moreš zalepit...sej drži...do prve luknje v cesti. No...jaz nič..ni moj motor...jaz sem samo ,,kovček,,....vidim pa kaj se počne... Fedri v prvih vilicah-trši... Zadaj zmehčani amortizerji....za prvič pojdi v Trzin in glej kaj bo naredil...se boš kasneje lahko sam doma igral...vendar zelo hitro podrsaš s tačkami po tleh, sploh če sta dva...vendar mene zadaj ne premetava kot pink ponk žogico na vsaki luknjici in če si sam ti ne bo zadnji konc odskakoval....lahko kupiš nove ohlins- nastavljive amortizerje (več zadev lahko štelaš)...če ti je cca 1800eur mala malca. ,,most čez vilce,,...že na cd-ju...samo še cnc. Komplet Akrapovič Pohajačev spojler Estetika...beli in manjši žmigavci, opletene lajtnge (glede na to, da je motor nov ni bil problema z prijemanjem bremz),Druge ,,uteži,, modre, Nekaj eluksacije oz. pobarvano-ker je eluksacija izpadla porazno oz je takoj abšlesala na soncu (strehca od ketne npr.)... gor so še originalni slajderji Zaradi drsanja tačk je v planu narediti nove kakšen centimeter višje...spet cnc Šip je več velikosti/ višin...res pa da potem izgleda kot da sediš v telefonski govorilnici.... Sej se navadiš na veter..in gledano iz pozitivne strani...imaš konec sezone ,,natrenirane mišice,, :K Popravljeno Januar 27, 2006. Popravil lina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Ja števci odpadejo prvi...pri najmanjšem padcu...je pa taka plastika, da jo ne moreš zalepit...sej drži...do prve luknje v cesti. No...jaz nič..ni moj motor...jaz sem samo ,,kovček,,....vidim pa kaj se počne... Fedri v prvih vilicah-trši... Zadaj zmehčani amortizerji....za prvič pojdi v Trzin in glej kaj bo naredil...se boš kasneje lahko sam doma igral...vendar zelo hitro podrsaš s tačkami po tleh, sploh če sta dva...vendar mene zadaj ne premetava kot pink ponk žogico na vsaki luknjici in če si sam ti ne bo zadnji konc odskakoval....lahko kupiš nove ohlins- nastavljive amortizerje (več zadev lahko štelaš)...če ti je cca 1800eur mala malca. ,,most čez vilce,,...že na cd-ju...samo še cnc. Komplet Akrapovič Pohajačev spojler Estetika...beli in manjši žmigavci, opletene lajtnge (glede na to, da je motor nov ni bil problema z prijemanjem bremz),Druge ,,uteži,, modre, Nekaj eluksacije oz. pobarvano-ker je eluksacija izpadla porazno oz je takoj abšlesala na soncu (strehca od ketne npr.)... gor so še originalni slajderji Zaradi drsanja tačk je v planu narediti nove kakšen centimeter višje...spet cnc Šip je več velikosti/ višin...res pa da potem izgleda kot da sediš v telefonski govorilnici.... Sej se navadiš na veter..in gledano iz pozitivne strani...imaš konec sezone ,,natrenirane mišice,, :K Aha - hvala - precej izčrpno. Najprej naj te primem za besedo: ko boš začela delat na CNC most/hidak, misli malo še na druge sotrpine, izmisli si ceno in mi javi. Če ne bo čist idiotska (cena), ga z veseljem odkupim. Ostalo bo šlo po stopnjah, bom še videl kakšnih. Se pa zna začeti z Akrapotom un fedri za vilce, pa seveda nižjo balanco (če bo pasala, mam eno se mi zdi, da Lucasovo) in ta malo GIVI šipco. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 To je naked motor Stranski kufri mi iz njega naredijo turinga, že brez zgornjega kufra zgleda motro 10x lepše in če pri tem še priznam da je nujno zlo mi je vse ostalo odveč Problem stranskih kufrov se zelo zadovoljivo reši s torbami (louis, polo) MOje oči, moje mnenje .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Ej ne vem, ko nisem sprobal. Lahko ti pa posodim mojo šipo pa sprobaj, da si ustvariš svoje mnenje. Jaz se v glavnem furam brez šipe in do 150 je čist cool, več pa itak ne vozim. Tadej Sem tudi sam opazu, da je do 150 brez šipe čist cool. Mi pa ni jasno zakaj - iz SV me je pri tej brzini brez šipe skor strgal?!? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Stranski kufri mi iz njega naredijo turinga, že brez zgornjega kufra zgleda motro 10x lepše in če pri tem še priznam da je nujno zlo mi je vse ostalo odveč Problem stranskih kufrov se zelo zadovoljivo reši s torbami (louis, polo) MOje oči, moje mnenje .) Ja to je res. Stranske kufre dam gor samo enkrat ali pa dvakrat letno, ko grem na dopust. Drugač se pa furam brez kufrov. Rajši dam tank torbo na tank. Pa še motor je bolj vozen kot s tisto top case grdobo. Kufri so pa zato namesto torb, ker so mi ostali še od prejšnjega motorja, je pa tudi to res, da imajo vsaj eno kao ključavnico gor, da ti ravno vsak ne more brskat po stvareh. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Januar 28, 2006 Deli Objavljeno Januar 28, 2006 Izgled motorja iz fabrike je pač čisto klasičen, velika večina ga kupi ravno zaradi tega. Tisti ki se več vozijo oz. potujejo pač sklepajo kompromise na ravni udobje in uporabnost napram izgledu. Vsakemu tisto kar mu je "všeč" :whistle: drugače pa ta motor ponuja še kaj več kot samo izgled vsaj v mojih očeh. Debata o kufrih in šipcah je bolj "osebne" narave in meril, vsekakor je pa prav da se izmenjajo pozitivne in negativne izkušnje v zvezi z omenjeno opremo. Sam vozim malo šipico od Kappe in top case od Givija E46 toliko pač rabim. .) Oba negativno vplivata na mirnost ožnje pri visokih hitrostih :BUA: LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Februar 9, 2006 Deli Objavljeno Februar 9, 2006 Sam vozim malo šipico od Kappe in top case od Givija E46 toliko pač rabim. .) Oba negativno vplivata na mirnost ožnje pri visokih hitrostih :BUA: LP Bajsi Tudi šipca? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Februar 10, 2006 Deli Objavljeno Februar 10, 2006 Zgornji del šipice je premehak oz. nima zadosti močnega spodnjega dela in zato pri visokih hitrosti rahlo vibrira, vibracije se pa prenašajo na prednji del. Sicer ni niti kritično niti dovolj moteče da bi jo zato dal dol, je kufer veliko večja nadloga (vsaj kar se vibracij tiče) LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
arthur Objavljeno Marec 16, 2006 Deli Objavljeno Marec 16, 2006 pa še vedno iščem števce, pa nič uporabnega, ali je že kje kaj novega. Sezona je pred vrati L.P :beer2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se