Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

pa ste sigurni da so ti zvoki od pumpe...

pri banditu se sliši nekaj podobno, pa mi na servisu pove,

da se takrat nameščajo lopute na vbrizgu

tako samo brez panike :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja tudi to je možno... celo zelo verjetno... saj pravim GLAVNO DA LAUFA BP!:trance_27_notworthy:

...BOM pa za vse radovedneže posnel zadevo in jo butnil na youtube, da čujemo o čem govorimo...:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo "čuden zvok" za vse pametovalce... Posnel za navadnim fotoaparatom za 50 €, a se kar fajn čuje...:ninja:

Dvakrat sem dal in odvzel kontakt, se čuje... in res fajn kruli...

a kot sem že zapisal BREZ SKRBI... vseskozi je tako, sem pa naredil letos že cca 7000 km in nobenih težav...:trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je vse zaradi preveč nove tehnike, moja riga in prda samo ko ji gas vzamem :trance_27_notworthy:

Drugače pa nisem nikjer zasledil da bi '08 imeli kakšne serijske težave

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...he he he... mal pa da mislit a ne... ...NE, nobenih napak nimajo ti mopedi... zato pa je stroj praktično nespremenjen že toliko let... samo euronorme so mu iz "fergazerja nardile einšpric", in kot "stranski učinek" nekaj čuuudniiih vuuuvvuuuuzeeeeleeee zvokov...:trance_27_notworthy::trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če bom uspel tole razložiti ... ampak prvega dela hreščanja (druga frekvenca) pri meni ni, ... samo drugi krulež.

Ferek, mehanika je že preverjena in zdržljiva, ... za ves ta novi štrom pa ne bi dal roke v ogenj.

lpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... za ves ta novi štrom pa ne bi dal roke v ogenj.

lpm

JA... SAJ... danes mislim da največ "neljubih obstankov" na poti zakrivi štrom... zato pa počakajmo kdo bo prvi ki bo "klel euronormo".... Kakorkoli jaz se z nobenim od "zvokov" ne mislim obremenjevat, dokler se res ne zgodi kaj "čudnega" in vse laufa BP!:trance_27_notworthy:...pa tudi ČE SE ŠE kakšno dodatno kruljenje pojavi...

čE pa vseeno takole laično analiziram zvok: ko daš kontakt nekako razumem, da elektronika pripravi vbrizg, zažene pumpo, nastavi lopute, morda nastavi zaug... težje razumem kaj se zgodi ko odvzameš kontakt (krajši bzzzz) - morda zapre lopute, izbrizga bencin?... Ja je tale elektronika zanimiva zadeva, a pri avtoobilih smo se je že davno navadli... Moj prvi civic (1990) je že takrat podobno, a veliko bolj elegantno "piskal"... ,ko pa so te zadeve pred par leti prišle v "motociklizem" pa kar malo nezaupljivo "poslušamo"...:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo kolegi,

prišel s službene poti in prevzel rigajočo pošast na servisu - seveda brez zaključka - in to je zame adakta.

Laufa - laufa!

Serviserji in Ferek so si najbližje, malo slabša sinergija prejšnega in tega tisočletja.

Ko zaženeš slišiš dva zvoka, kot ste ugotovili. Piskanje ob polnjenju einšprica, velikokrat pa tudi riganje. Piskanje je proizvajalec predvidel ker je to normalno. Do riganja pa pride zaradi občutnejšega pregrevanja okilice kot pri vodno hlajenih agregatih, kar povzroča občasno ( beri z zadržkom ) zavretje goriva v einšpricu - to povzroči nastanek zračnih mehurčkov v njem, iztiskanje tega zraka nazaj pa poteka preko pumpe goriva in se sliši kot večje ali manjše kruljenje v tanku. Seveda z namenom da je pred vžigom vbrizgalni sistem ustrezno pripravljen. Torej glasna priprava. Je pa vseeno če večkrat ponoviš in brez vžiganja - pumpi pač ne uspe iztisniti vsega zraka.

Brnenje ob odvzemu kontakta - ma čist isto mi brni kot Fereku, kot bi poslušal moj motor. Gre za bonus zvok servo motorja ki dela svoj del posla pri zapiranju loput. Brnenja pa ne povzroča motorček, ker bi bilo z njim kaj narobe, temveč plastični pokrovček na desni strani, ki nekako veže elemente, oziroma jih pokriva. Mi ga je snel, naoljil stvar in zadeva dela neslišno - 1 km. Vročina izniči efekt mazanja, kar mi je napovedal, tako da se ne trudite s tem.

JV od  Ljubljane trenutno še ne dežuje, pa tud Aladin je še dokaj prizanesljiv z napovedjo, se grem mal pelat.

PS: A res noben noče original nosilca kovčka, ga bom dal res pocen,..?

Ajde, Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: A res noben noče original nosilca kovčka, ga bom dal res pocen,..?

Ajde, Rok.

Pozimi sem ga krvavo iskal, zdaj pa imam celoten komplet... zakaj ga pa pravzaprav prodajaš? Ga ne rabiš ali maš dva?

Ja tisto ta drugo "brundanje" v prvi fazi se res ne pojavi če dvakrat takoj en az drugim daš kontakt... torej res iztisne mehurčke zavretega goriva...

Evo... torej nič drugega kot stik dveh tisočletij... XJR pač Laufa.... in to je važno!:trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Alo fantje - in dekleta, tole sem skopiral iz teme o vzmetenju, kjer sem prosil za pomoč, pa zaenkrat dobil nič, razen ..... :cry: ....

Zdravo kolegi,

pred kratkim sem si umislil XJR 1300 2008, zadaj mam popolnoma nastavljiv Ohlins, spredaj popolnoma nastavljive vilice.

Motor ma 8000 km, stanje vzmetenja je BP.

Pred tem sem vozil FZ6, tako da kaj drugega kot prednapetosti nisem mogel nastavljati, kljub temu pa se mi je motor zelo lepo peljal.

Sedaj imam nekaj vprašanj za tiste, ki ste stari mački v teh vodah, če bo ob priliki kdo pri volji, da se dobimo na kakšnih ridah, dam pa tud za pir in da skupaj pridemo do kakšnega pametnega zaključka ( nastavitve ).

Situacija je sledeča:

Spredaj:

sem nastavil preload, standardna nastavitev je ok, 5 zareza od osmih, statični posed mam 27 mm, z voznikom 39mm, kar se mi zdi za športno turistično rabo ok ( 30 - 40 mm predlaganega poseda ob 130 mm giba ?), ali pač ? Ali bi blo pametno preveriti še posed na 3, 4 zarezah, pa na 6- ti.

Z nastavljanjem rebounda in kompresije sem začel na standardnih nastavitvah ( čeprav mislim da so neuporabne ker je proizvajalec motorja menjal komponente, owners manual pa je ostal isti), rebound 5 ( na skali 1 - 11 ), kompresija 6 ( na skali 1 - 18 ) - v kljigi naveden razpon 1 - 13.

Taka nastavitev je prinesla: na ravnem je motor poskakoval po deformacijah, potresel, bil je trd. V ovinkih, ko si povozil luknjo je guma odskočila v stran, praktično je motor žagal.

Najprej sem umirjal rebound, na 4 je bilo bolje, na 3 je motor čez ovinke precej miren, ko povoziš deformacijo se vzmet v primernem času vrne v prvotni položaj in motor ne odskakuje več. Prej je bil rebound premalo dušen in ga je iz stisnjene faze dobesedno izstrelilo nazaj.

Še vedno pa motor ne pobira dovolj lepo neravnih, sploh pa lukenj in ostrih deformacij. Kompresijo sem v skladu z metodologijo dvigoval po en klik, prišel do 12, vilica je bila že zelo mehka, pa je še vedno potresavalo.

Kaj narediti? 

Odviti prednapetost vzmeti, ker je malenkost preveč privita - in kaj če zaradi tega dobim še nekaj več poseda ( do 45mm )?

....ali kaj drugega. Mogoče otrditi vzmet - ali je možno da potrese zaradi nesinhronega delovanja kompresije in rebounda - vzmet premehko reagira, rebound pa nihanja prepočasi ustavlja???

Nastavljanje zadnjega dela me ne skrbi, ker je ohlins dosti bolj enostaven za nastaviti, vsaj tako se mi odziva na vse spremembe.

Pri sprednjem delu pa očitno nekaj grešim.

Kak predlog, da ne bom nastavljal do konca sezone , pol pa zarinil v garažo.

Lep pozdrav, Rok. 

Kake nastavitve torej uporabljate, Ferek je napisal da standardne, moj je po owners manualu nevozen.

Če je kdo tko prijazen, naj zavije reboun in kompresijo do konca in prešteje klike, saj ga stane minuto dela, potem pa vrne stvar v staro stanje.

In odčita prednapetost vzmeti na reži.

Jutri mam plan iti proti Mariji Reki, če bo kak XJR - jovec tam častim pivo.  :beer1:

LP, Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo fantje - in dekleta, tole sem skopiral iz teme o vzmetenju, kjer sem prosil za pomoč, pa zaenkrat dobil nič, razen ..... :cry: ....

...VSA čast Rok, da se tega sploh lotevaš... sam nisem ravno športni motorist in si niti ne upam "prčkat" po vzmetenju, pravzaprav izrazov ki si jih navedel v zvezi s fedrami niti ne razumem... Tako da jaz gotovo ne bom nič eksperimentiral...:beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Rmurgelj

torej: najprej povej od kje si štel rebound? od čist zategnjenega al čist odtegnjenega?

isto compression..

sicer je normalno da je po predelavi motor bolj "trd"..al pa kompakten no..

se pravi rabiš bistveno manj zategovat kompresijo, rebound pa hitro prilagodiš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

vse štejem od čist zategnjenega in vedno znova ko prilagajaš zopet do konca zapreš in potem odpreš ker sicer zelo hitrro pride do napake.

Torej kompresijski ventil skrajno desno ( v smeri ure ), povratni ventil ravno tako, pol pa poljubno klikov v kontra ure.

Kot sem rekel: rebuond 3 kliki od čist zategnjenega, kompresija do 12 klikov od čist zategnjenega, problem pa že opisan.

Vilica na stisk že precej mehka, neravnin pa ne požira zadovoljivo.

Lahko da je hec v prednapetosti, zato me zanima na kateri zarezi imate prednapeto vzmet in kolk kil imate. Če se pa komu da zmert, kakšno ma razdaljo od semeringa do križa vilice bo pa sploh super, da vidim kak mate posed pri določeni prednapetosti.

Pri meni je statični posed ( daj motor s štenderja in ga zazibaj da se sprostijo napetosti, pol pa naj ti ga en drži ti pa zmeri razdaljo od semeringa do križa ) 2,5 cm - torej mora bit razdalja ki jo boste namerili cca 13,5 cm. Ko ga zajahate v šoferski pozi, noge na tačke, naj vam ga en drži al pa se mal na steno naslonte - namerit morate še dober centi poseda, do 12 cm če ostane med semeringom in križem - to je za povprečje čist ok. Spredaj posed po normativih 30 - 35% hoda vzmetenja, od 130mm, 4cm pa še mal čez,....

Brez poseda, dajte motor na centralno stojalo - idealno je da vam nekdo obremeni zadek, da bo prva guma v zraku - namerite cca 16cm, če spustite kolo na tla pa se itak posede sam za 2mm, tko da bistvene razlike ni.

Zadaj med šraufom zadnjega kolesa, meter zahaklam v zgornji rob matice kolesa - pa do premičnega pritrdišča za prtljago pod zadnjim zicem ( obrnem ga navzven ). Motor na centralnem stojalu - 48 cm, prostostoječ na gumah - brez voznika, statični posed = 1 cm, razdalja 47 cm, pri obremenitvi z voznikom mam 45 cm - če mam feder napet na 21 mm. To je ok posed, 3 cm od celotnega hoda blažilnika je cca 20 - 25 % hoda, kar je po normativu.

Ajde,

Če dobim kakšno kontra informacijo bom pa zlo vesel.

Lep pozdrav, Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh, čisto športno si se lotil zadeve

hvala bogu da moja '03 nima vseh teh opcij, vse kar je mene motilo je bilo posedanje vilice do konca pri ekstremnem zaviranju ali pa pri dveh osebah, menjal fedre za Wilbers fedre pa basta

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Takole me mal zanima glede gum... Po cca 10000 je moja zadnja roadsmartka "na koncu" po sredini v bistvu ni več NITI sledov O kakem profilu, ob robovih ga je nekaj še, tako da ta vikend še pade enih 500 km in KONEC! Glede na to, da sem na er-6f PRI približno enakem stilu vožnje z isto a 2 cm ožjo gumo napravil cca 5000 km več, me mal zanima kako kaj vam zdržijo... Kdaj menjate? Navor in teža pač zahtevata svoje...:evilgrin:

Hvala za odgovor...:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, obraba gume je precej odvisna od ustreznosti nastavitve vzmetenja ( pa stila vožnje,...). Lahko vzemetenje absorbira sproščujoče sile, lahko sinhrono, lahko pa sam guma. Teoretizirati o obrabi nima smisla.

Jaz sem na Fazerki zvozil dva kompleta Roadsmart - k, odlična pela, 14.000 km s kompletom.

Na XJR mam trenutno 4850 km z Roasmartko, sledov rabe ni videti oziroma so enakomerni.

Kar se tičevzmetenja, hudiča, a res nihče ni pripevljen vzeti v roke izvijač in zavrteti dva vijaka do konca v desno in prešteti klike, pa vrniti nazaj v isti položaj.

NIč vas ne košta, eno minuto dela, na eni vilici dva vijaka, tja in nazaj, ....pa seveda odčitate na kateri zarezi vam štrli modri napenjalec na vrhu vilice - original na 5 - i, dajte mal migat bemti :cry:

In napišete nastavitev, ki jo uporabljate.

Drugač pa, moj telefon je 041 655 645, Rok Murgelj, okolica Ljubljane.

Se dobimo na furi, pivu, debati, pridem s šraufencigerjem pa vam zjaham fedre..... :eek:, haha.

LP, Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tičevzmetenja, hudiča, a res nihče ni pripevljen vzeti v roke izvijač in zavrteti dva vijaka do konca v desno in prešteti klike, pa vrniti nazaj v isti položaj.

NIč vas ne košta, eno minuto dela, na eni vilici dva vijaka, tja in nazaj, ....pa seveda odčitate na kateri zarezi vam štrli modri napenjalec na vrhu vilice

In napišete nastavitev, ki jo uporabljate.

Zdaj me mal že res firbec matra o tem vzmetenju... Čeprav ne razumem že prve zadeve - kje se za to uporablja izvijač? tisti gumbek se ja na roke zasuče H pomeni hard, S pa soft... o kaki zarezi tut ne vem, kje bi jo iskal, niti o kakem napenjalcu... tako da v to se pač ne spuščam, ker niti ne čutim nobene potrebe... bo pa kmalu servis, pa bom mal mojstra prašal... čeprav se mi zdi, da mi je že takrat rekel NAJ TO KAR PUSTIM PRI MIRU... če na hodim na pisto in ne mečem mopeda do tačk (kar se itak ne da, ker mi prej počoha s štenderjem, kar je mal neprijetno) je gumbek HARD - SOFT čisto OK za zasukat...:trance_27_notworthy:

Torej kako z gummi, kolk delate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

" bo pa kmalu servis, pa bom mal mojstra prašal... čeprav se mi zdi, da mi je že takrat rekel NAJ TO KAR PUSTIM PRI MIRU... "

... natančno isto rekel tudi meni gorenjski serviser Yam ...

Gume, prva 10.000, zadnjo - zamenjal na 6.000 (pobralo pri straneh, na sredini brez prave obrabe), sedaj ima 3.000 - kot nova

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume, prva 10.000, zadnjo - zamenjal na 6.000 (pobralo pri straneh, na sredini brez prave obrabe), sedaj ima 3.000 - kot nova

Voziš napačen motor očitno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O lepo, da se je tema zopet malo prebudila.

Pravkar opravljen servis na 60.000 km. Menjal lamele za sklopko ( večinoma vožnja v dvoje + močan motor :naughty: ). Nastavil ventile in fergazarje ( vplinjač). Menjal gume. Prva Maxxis 12.000 km, zadnja Maxxis 9.000 km. Za obe gumi 110.- EUR. Gume so taboljše, tud glede kvalitete in oprijema. Se včasih tud malo na hard vozim. Menjal že tri komplete!

Vzmetenje mam kar na trdo narejeno,da ne poplesava preveč pri dolgih ovinkih. Prednje vilice imam spuščene malo višje, da sem težišče motorja spravil malo naprej ( za krajše ovinke je super)

Motor dela kot se za njega spodobi. :trance_27_notworthy:

Lep pozdav in varno vožnjo! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal gume. Prva Maxxis 12.000 km, zadnja Maxxis 9.000 km. Za obe gumi 110.- EUR. Gume so taboljše, tud glede kvalitete in oprijema. Se včasih tud malo na hard vozim. Menjal že tri komplete!

Prednje vilice imam spuščene malo višje, da sem težišče motorja spravil malo naprej ( za krajše ovinke je super)

Zanimivo, prvi za katerga slišim da vozi Maxxis, nisem probal, ne morem komentirat...

Glede vilic pa??? če si spustil križe, si premaknil težišče naprej torej je zadeva spredaj nižja ne višja, če si vilice višal si nastavil več prednapetosti? si to mislil? iz opisanega razumem da is križe spustil nižje..

Drugače pa moja Roadsmartka 10.000 zadnja še 2 milimetra profila (najbolj jo je zjebala fura v Estonijo 4500km naravnost), prva pa še ima nekaj več mesa.

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ooops! Sorry! :wallbash:

Vilice višje, križe nižje. Sem se zatipkal.

Mam pa še LSL dodaten križ nad prednjim blatnikom.

Gume sem kupil v Mariboru V..... servis na Tržaški pri Žoharju. Pred avtobusno postajo na desno.

Tam jih kupujem že tri sezone in se res super. Ne vozim jih samo jaz. Uporablja še jih tud kolega na Z1000 in še en kolega na ZRX 1200R.

Guma je touring. Obnese se tud dobro v dežju, ni nobenega podrsavanja.

Sprednje gume še mi ni niti enkrat spodneslo, kot se mi je to zgodilo pri ME Z6.

Imajo pa letos neko novo Maxxis, katere pa še nisem sprobal, je bolj sport guma. Kolega jo je kupil, pa bomo potem videli kako se obnese.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....če na hodim na pisto in ne mečem mopeda do tačk (kar se itak ne da, ker mi prej počoha s štenderjem, kar je mal neprijetno)....

Tud to se da, da do tačk prideš. Distančnikov ( matic) na tačkah več nimam so čisto zbrušene.

Žal pa je tudi koleno od avspuha dobila malo vstran na desni strani, tako, da mi je stisnilo izpušni lonec na šelni.( Akrapovič 4-2-1)

LP

Popravljeno . Popravil Matheo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!