Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

...tole mi sicer mal NI JASNO... kako lahko prideš do distančnikov (jaz itak nikoli ne bom, ker ne vozim tako, niti "nimam jajc"), ča se vendar prej že svinjsko ruži po asfaltu s štenderjem? a ga mogoče nimaš?:blink:

Objavljeno

Metzeler Z6, bom zamenjal za iste v cca. 2 tednih, da bo ljubica sveže obuta za Dolomite. Zadovoljen, 10 jurjev ne bo zdržala, preveč obračam desno zapestje... do distančnika pa sam ne pridem, s sopotnico pa brez problema.. stvar vzmetenja, zgleda.

Imam pa vprašanje:

Se je kdo na RP10 ukvarjal s predelavo original avspuhov. Berem na nemških forumih, da majo vsi na 42mm rore predelano, original so 25mm. Rad bi v živo slišal koliko se dere, da ne bo naporno na avtocesti.

Pa še nekaj, če že pišem.. Je dal kdo v fergazerje od FJ 1200 tiste gumice, al pa TOPHAM kit noter? Pravijo nemci, da punca zadiha v višjih vrtljajih..

Hvala za odgovore..

Lp!

Objavljeno

...tole mi sicer mal NI JASNO... kako lahko prideš do distančnikov (jaz itak nikoli ne bom, ker ne vozim tako, niti "nimam jajc"), ča se vendar prej že svinjsko ruži po asfaltu s štenderjem? a ga mogoče nimaš?:blink:

Vožnja v dvoje naredi svoje. Pa kot sem že napisal sem imel "spuščenega" in se je tud poznalo.

Sicer pa so že minli časi, ko smo gasa nabijali!

Človek enkrat pride k pameti. Eni bolj hitro, eni bolj pozno, eni pa nikoli.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Nemška revija PS je v zadnji izdaji 07/10 primerjala velike naked motorje:

1. mesto: BMW K 1300 R: "Tesna zmaga zaradi kompletnih, doplačljivih dodatkov. K je strašno močan motor, katerega krotenje prinaša veliko zabave."

2. mesto: Suzuki B-King(ABS): "Suzukiju zmanjka do zmage le pri vodljivosti. Občutno je okornejši od BMW, kar gre deloma pripisati tudi gumam. Drugače je super."

3. mesto: Honda CB 1300 S: "Nobenem drugem motorju oznaka "nežni velikan" ne pritiče bolj. Motor neživčno vleče v vsakodnevni uporabi in na poti."

4. mesto: Yamaha XJR 1300: "Že v štartu je bilo jasno, da se XJR ne bo potegovala za zmago, je pa najlepši testni motocikel :hooray: in kot edina ima zračno hlajen motor."

Pa še citat s strani 13: "Od 50 km/h - 100 km/h, kot tudi od 50 km/h - 150 km/h vleče bolje kot B-King, bolje kot CB 1300 pa tako ali tako." Konec citata :worship:

Popravljeno . Popravil MoDuS
Objavljeno

Nemška revija PS je v zadnji izdaji 07/10 primerjala velike naked motorje:

PRIIILLLIIIIMMMMAAAAAAAAJJJJJ!!!! da ta test preberemo.... pliiisss!:rolleyes::rolleyes:

Objavljeno

za TOPHAM kit ne vem, vem pa da je Krausejev K1 ali K2 delal perfektno v fergazercah (133KM in 122Nm)....

LP Bajsi

Objavljeno

za TOPHAM kit ne vem, vem pa da je Krausejev K1 ali K2 delal perfektno v fergazercah (133KM in 122Nm)....

LP Bajsi

Zdravo,

Ferek, malo bo za počakati s tem testom, da objavim.

Bajsi, če sem prav razumel, Krause več ne obratuje, isto zadevo pa zdaj fura Topham. Številke so prepričljive, s 700€ je pa cena podobna ceni kvalitetnega izpušnega sistema za XJR.

Pa še link do Meissner Mechanik: Meissner Mechanik - XJR

Objavljeno (popravljeno)

Evo test od mojega motorja in auspuha.

Je bil prvi motor z Akrapovič izpuhom, direkt iz trgovine v tovarno. :worship:

Test je z original auspuhom, akrapovič auspuhom in malimi predelavami fergazerja (Dyna jet).Ima tud K&N filter.

Je pa dejansko tako kot je na krivulji. Pri 5500 obratih začne vlečt ko hudič!

LP

post-8717-013675700 1278753094_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Matheo
Objavljeno

...če jaz prav razumem tale graf... Moped s tovarniškim auspuhom med vsakdanjo uporabnimi (3000 - 4000 obrati) vleče celo bolje od akrapoviča??? :blink::blink:

Objavljeno

Zdravo,

Ferek, malo bo za počakati s tem testom, da objavim.

Bajsi, če sem prav razumel, Krause več ne obratuje, isto zadevo pa zdaj fura Topham. Številke so prepričljive, s 700€ je pa cena podobna ceni kvalitetnega izpušnega sistema za XJR.

Pa še link do Meissner Mechanik: Meissner Mechanik - XJR

Pri Meissnerju nisem našel leistungs kita? Topham pa prodaja to v € kar je bilo prej v DM, drugače je pa to to!

Tu še nekaj za nas:

http://www.xjr-tuning.de/artikelsuche/

Objavljeno

Pri Meissnerju nisem našel leistungs kita? Topham pa prodaja to v € kar je bilo prej v DM, drugače je pa to to!

Tu še nekaj za nas:

http://www.xjr-tuning.de/artikelsuche/

V bistvu še manj, Krause je še one gume med luft filtrom in fergazerji zraven dal, da so se lahko lopute do konca odpirale.

LP Bajsi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem!

Ravno nazaj iz Dolomitov, pa so vtisi še sveži... V Dolomitih ne rabiš vetrne zaščite, pa si strah in trepet Varaderov, GS-ov in podobnih. Motor delal brez vsakih problemov. Samo tankaj in vozi. Dunlop RoadSmart - prvih 1500km, samo hvalim. V primerjavi z Metzeler Z06 je veliko bolj športna, bolj primerna za dinamično vožnjo.

Še slikce:

post-11986-046252200 1279908491_thumb.jpg

post-11986-001633800 1279908663_thumb.jpg

post-11986-061941700 1279908846_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lep pozdrav vsem!

Ravno nazaj iz Dolomitov, pa so vtisi še sveži... V Dolomitih ne rabiš vetrne zaščite, pa si strah in trepet Varaderov, GS-ov in podobnih. Motor delal brez vsakih problemov. Samo tankaj in vozi. Dunlop RoadSmart - prvih 1500km, samo hvalim. V primerjavi z Metzeler Z06 je veliko bolj športna, bolj primerna za dinamično vožnjo.

Še slikce:

Uj smela izjava, tisti del, ki sem ga pobarval z rdečo, predvsem kar se tiče zaviranja se ne bi strinjal, pa slabih cest, pa ergonomije, sicer vozim XJR ampak sem probal tudi GSa, tahudi peljejo kravico čez ovinek naslonjeno na drsnik na cilindru, bremzajo tak kot da so sidro vrgli pa boli jih k.rac za neravnine, fuge in nepravilnosti na cesti, para in telelever brez pritoževanja pobirata vse nepravilnosti, sam sem mnenja da se GSa da na prelazih veliko lažje zelo hitro peljat kot pa našo kravico, mnenje pač.

LP Bajsi

Objavljeno

Težko oporekam tvojim izkušnjam, vsekakor se pa z zavorami od R1 in navorom in močjo v 2. in 3. predstavi ne rabi skrivat pred velikimi endurami. Bolj je vprašanje koliko se ti material smili. Je pa res, da se mi je pri vzponu na Stelviu pri malo bolj agresivni vožnji dvignila temperatura olja na 115 stopinj.

Lp!

Objavljeno

Danes opravljen servis na 20.000... Pri pooblščenem serviserju za 165 €... Olje Jamalube, svečke NGK, oljni in zračni filter (ta se mi je zdel kar drag dobrih 40 €) in delo skupaj več kot 2 uri in pol... sicer se mi cena ne zdi ne visoka in ne nizka..., no čeprav v primerjavi s KAWASAKIJEM, ko smo pri istiih km plačevali servis več kot pol manj... a seveda na 6000 km... Je pa razlika predvsem zaradi res zamazanega bivšega filtra kar očitna, tako da se že veselim sobotnega odhoda proti Bosni in Črni Gori... ja jih je letos padlo že 10000!:notworthy:

Objavljeno

Danes opravljen servis na 20.000... Pri pooblščenem serviserju za 165 €... Olje Jamalube, svečke NGK, oljni in zračni filter (ta se mi je zdel kar drag dobrih 40 €) in delo skupaj več kot 2 uri in pol...

...pozabil napisat... menjava tudi olja kuplunge ter zavorne tekočine...

Objavljeno

Težko oporekam tvojim izkušnjam, vsekakor se pa z zavorami od R1 in navorom in močjo v 2. in 3. predstavi ne rabi skrivat pred velikimi endurami. Bolj je vprašanje koliko se ti material smili. Je pa res, da se mi je pri vzponu na Stelviu pri malo bolj agresivni vožnji dvignila temperatura olja na 115 stopinj.

Lp!

ma bolj je v vzmetenju problem, vse praska po tleh, fusrasteri, hauptštender, pa ABS manjka... za olje ta temperatura ni problem, pač malo višja temperatura, pa moja pri visokih prelazih začne bolj na tanko piskat, ji že po malem lufta zmanjkuje

@ferek, škoda da nisi riskiral dodatnih 40€ pa bi imel K&N filter za zmeraj al pa kakega drugega, ki ga ni treba menjat

LP bajsi

Objavljeno

Včeraj sem se vrnil iz 2000 km potepanja po BIH, ČG in HRV. Polno obložena Yamaha me je (spet) prijetno presenečala: Opis poti je sicer v drugi temi tukaj zgolj par besed o motorju:

Problemov itak nobenih, sicer naloženo: 2 osebi od 150 kil + 3 nabiti kufri (pač ženske in garderoba!), + šotor in spalke na "roštilju" + tanktorba, ...torej zelo izpopolnjena nosilnost...whistle.gif

Z vožnjo in tudi prehitevanji nobenih problemov, vozil tako povprečno okrog 90 - 100 km/h, na AC (Makarska - Maslernica) 140 km/h...

Zelo zanimiva poraba goriva: Tankal sem vedno med 11 in 17 litri, "popilo!" je pa takole: 5,3 5,7 5,4 5,6 5,6 6,1 9,4 (NE NI NAPAKA blink.gifampak omenjen odsek AC - 140 ++ kmh z močnim vetrom v ksiht in upor svoje zahteva!) in 5,7...povprečje torej s tistim AC ekstremom 6,1... sploh po magistralkah pa neverjetno ugodno in kljub rednim prehitevanjem brez problema pod 6 litri. trance_27_notworthy.gif

post-16856-026525200 1281093704_thumb.jpg

...in že planiramo nov (jesenski) izlet... jih je pa že 12000 to sezono !evilgrin.gif

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni xjr ljubitelji :worship:

Od letošnjega začetka poletja sem srečni lastnik xjr 1300 letnik 2005.

V glavnem ta motor so bile moje dolgoletne sanje in zdaj jih uživam.

Seveda imam milijon vprašanj v zvezi z xjr-ko, tko da pridno spremljam vse kaj se dogaja in vaše debate ter odgovore na forumu.

Glede na to da želim tudi na kakšno daljšo furo v dvoje in potrebujeva malce več prostora za prtljago, pa me trenutno najbolj mučijo stranski kufri.

Imam Givi momorack s topcase-om, želel bi pa dodati stranske kufre Givi keyless E41.

Tu imam pa mal problema z nosilci, ki jih original nima kao niti Givi niti Kappa itd.

Imam info da pri grosupljem en tip rihta vse to, kar je super, le čudi me da za xjr1300, ki je tako rekoč že sto let na tržišču, ni original stranskih nosilcev.

Moti me tudi da naj bi bilo treba prestavljati zadnje žmigavce, kar pa tudi slučajno ne želim.

Prosil bi za vaše komentarje in mnenje iz prakse kaj in kako se da zrihtati te stranske nosilce.

Lp Tomoman

Objavljeno

Prosil bi za vaše komentarje in mnenje iz prakse kaj in kako se da zrihtati te stranske nosilce.

Lp Tomoman

...ne vem sicer koliko je 05 letnik v zadnjem delu oblikovno drugačen od 07, a za moj model se brez problema dobijo original stranski nosilci za Givi V35 ali Kapa K33, moje osebno mnanje pa je, da ti kufri na motorju veliko lepša zgledaljo kot pa klasičen kvadratast E41, kateri še dodajo nekaj v širino.... Ja, žmigavce je pa treba prestavit. Vse potrebno je zraven v kompletu in kabli so (pri mojem) že original dovolj dolgi, da jih ni treba štukat.

:rolleyes: Srečno vozi!

Objavljeno

Pozdravljeni xjr ljubitelji :worship:

Od letošnjega začetka poletja sem srečni lastnik xjr 1300 letnik 2005.

V glavnem ta motor so bile moje dolgoletne sanje in zdaj jih uživam.

Seveda imam milijon vprašanj v zvezi z xjr-ko, tko da pridno spremljam vse kaj se dogaja in vaše debate ter odgovore na forumu.

Glede na to da želim tudi na kakšno daljšo furo v dvoje in potrebujeva malce več prostora za prtljago, pa me trenutno najbolj mučijo stranski kufri.

Imam Givi momorack s topcase-om, želel bi pa dodati stranske kufre Givi keyless E41.

Tu imam pa mal problema z nosilci, ki jih original nima kao niti Givi niti Kappa itd.

Imam info da pri grosupljem en tip rihta vse to, kar je super, le čudi me da za xjr1300, ki je tako rekoč že sto let na tržišču, ni original stranskih nosilcev.

Moti me tudi da naj bi bilo treba prestavljati zadnje žmigavce, kar pa tudi slučajno ne želim.

Prosil bi za vaše komentarje in mnenje iz prakse kaj in kako se da zrihtati te stranske nosilce.

Lp Tomoman

Živjo!

Jaz imam na mojem XJR 1300/RP-10 stranske kovčke Givi keyless E 41 (niso oglati), zadnjega pa maxia.

Nosilec kovčkov imam wingrack N 140 (lahko tudi N 141, če boš obdržal original žmigavce).

Jaz sem original žmigavcem odstranil gumo, podrejal nove podložke in jih prišraufal na isto mesto, kot so bili prej (čist fabrško).

Nosilec wingracka za tvoj moped ima oznako Givi Y 355.

Za ta nosilec vprašaj v TC Motoshop, ali pa Mauri moto Gorizia.

LP

Pito

Objavljeno

Živjo!

Jaz imam na mojem XJR 1300/RP-10 stranske kovčke Givi keyless E 41 (niso oglati), zadnjega pa maxia.

Nosilec kovčkov imam wingrack N 140 (lahko tudi N 141, če boš obdržal original žmigavce).

Jaz sem original žmigavcem odstranil gumo, podrejal nove podložke in jih prišraufal na isto mesto, kot so bili prej (čist fabrško).

Nosilec wingracka za tvoj moped ima oznako Givi Y 355.

Za ta nosilec vprašaj v TC Motoshop, ali pa Mauri moto Gorizia.

LP

Pito

Hvala Pito, hvala Ferek za vajina komentarja in nasvete.

Bom prečekiral vse tole pa se slišimo kako je šlo.

Vmes pa veliko užitkov in srečno želim!

Lp Tomoman

Objavljeno

Oni tip v Grosupljem je pa Stane oz. Fismo, meni je naredil nosilce za Vmaxa, hardware ampak absolutno stabilno.

Mislim pa da imaš problem zaradi monoracka, ne vem če se ga da nadgradit v wingrack, po mojem boš moral komplet vse kupit (monorack pa prodat)

LP Bajsi

Objavljeno

Hvala Pito, hvala Ferek za vajina komentarja in nasvete.

Če imaš namen imeti motor dlje časa in se z njim večkrat podat kam dlje, se ti vsekakor splača nosilce naredit ali kupit kvalitetne... da se lahko kufri hitro in brez problema obesijo, zaklenejo in ravno tako snamejo... si že kar ne morem predstavljat voženj s tekstilnimi torbami in vsakičnim skrbnim vezanjem...:rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!