Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

To imaš gotovo prav,... podobno so naredili ene 4 leta nazaj pri Banditu, pa 8 let nazaj pri cb-1300, paa lani pri zrx-1200 daeg,... gre pa bolj zato, da EU normo so itak dosegli (kot tudi razni Harleyi, BMWji -boxer itd) tako da konstantna temp. plinov očitno ni nek problem...da pa po prebiranju forumov ter po informacijah takole "iz ust do ust" s to XJRjevo klasično mašino (ki je tehnološko gotovo precej zadaj) pa NI BILO nikoli nobenih omembe vrednih problemov... in tu se po mojem hitro najde razlog zakaj ne spreminjat, pa naj gre za XJR, BMW ali HD...:rolleyes: Bi se mi zdel ABS veliko bolj koristen kot pa VODA!

my love ki ga nebom najbrž nikoli mel, ZRX je vodno hlajen že od leta 1984. agregat je neposredn potomec Gpz900/750R, originalne ninje iz top guna. Večji, najbrž kar odloćilen, korak k lažjem izpolnjevanju eko norm je menjava karburatorjev za vbrizg. Voda al zrak ni take razlike. Glede avspuha, se neda debatirat, enim je lepš na dva topa, meni niti ne. moj žal že pokojni sosed je mel črno xjr, z kompletnim 4v1 akrapotom, s karbonskim ovalom, in živo rdečim stolom. Perfektna je bla, Žal :cry: jo je prodal, kupil nov XT660R in se smrtno ponesrečil. :cry: cinično. hotel je manj močan, počasnejši in varnejši cestni enduro. . .

Sploh ni važno koliko si star važneje je da imaš pošlihtano v glavi in si kupi motor ki ti je všeč in odgovarja tvojim potrebam.Namreč vedno, ko si kupuješ motor se moraš najprej sam odločit kaj sploh bi rad in koliko cvenka imaš.Npr.jaz zase dobro vem in si vedno pravim takole motor mora imeti: vsaj 1000 ccm, vsaj 100 Nm/navora,vodno hlajen,oljni hladilnik,kardan,vsaj delno integrirane zavore,ABS,vsaj malo veterne zaščite,vse ostalo je luksuz kot npr.WGS,SRS,ESA,antihoping sklopka,grelne ročke,grelni sedež,varnostne naprave,xenon itd.itd.

Ps odločitev je tvoja želim ti, da se pravilno odločiš še sploh,če si boš privoščil nov motor kajti danes je motor kar težko prodati,da preveč neizgubiš! :whistle:

povej po pravici kaj misliš. okroglo belo plavo nemško značko. :surrender:

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

ne, tipi na er6n so tapravi dedci :D kaj šele na fz6, mačoti prve klase :D

A misliš to prva klasa(razred) na faksu ! :P

Ps;to me spominja na vic, ko je učiteljica Janezka vprašala kaj bo ko bo velik pa ji je odgovoril;Mačo,pil bom Wiski in vse mlade bom pofu..l Tovarišica mu eno prmaže in da domov podpis.Drugi dam ga vpraša no Janez kaj je blo doma:Janez odgovori; Kaj dobil sem jih po pi.ki Učiteljica no kaj boš pa zdej, ko boš velik;nič navaden delavec,pil bom Kokakolo pa drkal ga bom !!

Objavljeno

my love ki ga nebom najbrž nikoli mel, ZRX je vodno hlajen že od leta 1984.

Ja tudi meni je bil lani predstavljen ZRX 1200 DAEG svetovno lep motor... ki bi ga gotovo nabavil novega... A po vseh virih sodeč ga v EU ne bomo videli! sicer :topic:

NAZAJ k temi: Sem se malo nasmejal dvem "ciničnim" odzivom na račun XJR ki dviguje sprednje kolo... Pač fantje niso še tako pelali... Nisem seveda imel v mislih "vožnjo po zadnjem" ampak kar močno izražen občutek dviganja sprednjega kolesa, ki na trenutke zgublja stik s podlago pri polnem pospeševanju v 1., 2. prestavi. NO, 100 kilski dec, ki so bo fajn naslonil na belanco, bo verjetno imel s tem majn problemov, ...je pa dobro vedet...:rolleyes:

Objavljeno

pozdravljeni,fantje!

pri 25 letih se odločam za nakup motorja, všeč so mi nakedi,vendar za mojih 100+kg znajo bit 600 kubični mlinčki že malo podhranjeni,glede na to, da bi več ali manj vozil ture v dvoje,se pravi:sovoznica+kar nekaj pritljage.uvrščam se nekako med dokaj umirjene voznike...zdej me pa zanima,kaj se vam zdi,ali bi bil XJR vredu za prvi resen motor glede na to,da ga ne ravno razganja od moči in da je agregat po osnovi dokaj "umirjen",ali bi bilo mogoče vseeno bolje začeti s kakšnim motorjem nižjega ranga?

LP

Seveda ti priporočam. Zelo hvaležen motor, sploh ko si polno obremenjen. Če boš vozil do 5 tisoč obratov, te ne rabi bit strah. Vozi se podobno kot dizel avtomobil (to je edino kar mi pade na misel). Od spodaj moči več kot dovolj, v nekoliko višjih obratih pa pokaže zobe. Pride pa prav pri kakih prehitevanjih, da samo ročico gasa obrneš, pa si mimo.

Na mestu ga moreš kar precej prijet, da te ne prevaga. Nima vetrne zaščite, zato nekih hitrostnih rekordov ne boš postavljal. Pri nakupu oblačil pazi, da ti bodo fajn oprijeta, drugače boš celi opletal :D Kvaliteta izdelave štima, tu ni kaj rečt.

Opozoril bi te le, da si za čiščenje tega motorja moreš vzet cajt, pol se pa sveti kot iz trgovine. :yes:

Sicer vsak svojo malho hvali, ampak za 4-5 jurjev dobiš praktično nerabljeno XJR (10-20 tisoč prevoženih) in legendo v garažo.

Pa fajn izberi in varno vožnjo želim.

Objavljeno

heh,mogoce malo "smesna" primerjava z dieslom,ampak prvi razlog zakaj mi je motor vsec,je ravno ta...ogromno navora ze v nizkih obratih,tako da se lahko "umirjeno" peljes tudi v dvoje,z veliko krame...600tko bi mogu verjetno kar otiskat visje v obrate,vsaj kar sem sam preizkusil...no,drugi razlog je pa to,da z 100+kilogrami in 188cm izgledam recimo na hornetki ali fz6n kot en Martin Krpan na kobilici...:))

zapravit sem pa pripravljen nekje do 4k eur za zacetek,ko pa naberem enga konkretnega denarja, pa mogoce pade celo kak nov stroj,za enkrat pa bo takole kar vredu...

no, ste se pa kar razpisali,najlepsa hvala vsem za mnenja!

Objavljeno

pa ne zdaj delat raketne znanosti iz tega motorja, motor je v osnovi predvsem predvidljiv in ne prasica, ki bi skakala in ritala, Nemci imajo en lep izraz za tak način pospeševanja "wie auf Gummi gezogen.." in če sem čisto pošten je vožnja po zadnjem kolesu z XJR posledica šoferjeve začetniške napake (take, ki jih vidimo v video smešnicah) ali pa rezultat želenega provociranja...

LP Bajsi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

En lep pozdrav vsem!

Objavljam ene par (slabih) fotografij modrega dirkača,v katerega sem vložil en sveženjček evrov in prgišče svojega časa (ni pa še končan seveda)

post-11513-0-74639400-1293995121_thumb.jpg

post-11513-0-18693200-1293995126_thumb.jpg

post-11513-0-89777800-1293995133_thumb.jpg

Objavljeno

No še en z Laser Extreeme rori!

čestitke!

LP Bajsi

Objavljeno

O hvala lepa!

Pa še poceni so bili!!

Objavljeno

Lahko bi še malo opisal spremembe na XJR .

LSL krmilo,ročice,MAGAZI ogledala ( vse iz eloksiranega ALU v zlati barvi)

TITAX ričice sklopke in zavore

LASER EXTREME izpuh 4 v 4

K&N zračni filter

sprednja luč od yamahe MT03

zadnja luč clear z LED diodami

BULLET chrome smerniki

chrom optični dodatki (pokrovčki vijakov,foliatec...)

Naročen sedež iz TOPSSELERIE iz Francije

odmične gredi YOSHIMURA

Zaenkrat toliko

Objavljeno

...a še podražiš s kakšno ceno zraven?:kva1:

Objavljeno

he he... a misliš vse skupaj, a samo izpuh? :grim

Objavljeno

jaz sem za izpuhe dal 652€, ene dve? leti nazaj? mogoče tudi več let nazaj...

LP bajsi

Objavljeno

Ne boš verjel,da je cena za l. 2010 enaka. Inflacija se tu ni poznala

Objavljeno

Ta luč od MT-03 sploh še ni tak grozna. Lep bajk maš :naughty:

Objavljeno

Prav lepa ti hvala!

Objavljeno

Slučajno sem našel na netu... in ravno moja serijska številka je zraven... čeprav z mopedom še nisem imel kakega problema...

Ali kdo kaj ve o tem? :surrender::surrender: za kaj natančno sploh gre?

Yamaha XJR1300 recall

Butterfly valve sensor problem prompts factory recall. Contact your nearest authorised Yamaha dealer

Posted: 21 March 2008

by Visordown News

Butterfly valve sensor has prompted recall YAMAHA has issued a recall on certain models of its XJR 1300. The recall only applies to vehicles with chassis numbers from JYARP1910000301 to JYARP1910002822.

There are concerns that, on those models, water can get into the motor because of tears at the butterfly valve sensor. The problem can lead to the bike cutting out or stuttering at low revs.

If you own a bike affected contact your nearest Yamaha dealer for the problem to be rectified.

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/yamaha-xjr1300-recall/4045.html#ixzz1BE7aSaNY

IN ŠE GOOGLOV PREVOD:

Dušilno loputo senzor problem navodilom tovarne odpoklic. Obrnite se na najbližjega pooblaščenega prodajalca Yamaha

YAMAHA je izdala opozarjajo na nekatere modele svojih XJR 1300. Opozoriti velja samo za vozila s podvozjem številke od JYARP1910000301 do JYARP1910002822.

Obstaja zaskrbljenost, da o teh modelih, lahko voda pride v motor zaradi solz na tipalu dušilna loputa. Težave lahko povzročijo kolo izrezovanje ali jecljanje pri nizkih vrtljajih.

Če ste lastnik kolo prizadela obrnite na najbližjega prodajalca Yamaha za problem, da je treba popraviti.

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/yamaha-xjr1300-recall/4045.html#ixzz1BE8a9Df4

A bi moral še to vseeno zrihtat, čeprav je garancija že mimo?:blush::blush:

Objavljeno

Slučajno sem našel na netu... in ravno moja serijska številka je zraven... čeprav z mopedom še nisem imel kakega problema...

Hmm, tud moja je 2008, tečem preverjat serijsko.

Sicer pa, če je recall, je za vse, neglede na garancijo, prosim posreduj tole na uvoznika Delta team, jest sem jih enkrat že kontaktiral in imel pozitivne izkušnje (hiter odziv, klic tehničnega svetovalca, lepo sva se zmenila).

Objavljeno

Sicer pa, če je recall, je za vse, neglede na garancijo, prosim posreduj tole na uvoznika Delta team, jest sem jih enkrat že kontaktiral in imel pozitivne izkušnje (hiter odziv, klic tehničnega svetovalca, lepo sva se zmenila).

...sem že posredoval... čakam na odgovor...:rolleyes:

Objavljeno

Ni razlogov za skrbi, tudi sam sem imel priliko izkusiti podoben vpoklic in doživel prijetno izkušnjo, ko sem izvedel, da tudi po tem ko kupec odpelje motor iz salona to ne pomeni konec s prijaznostjo in odgovornim obnašanjem....

Po moje vama bodo kar hitro zadeve porihtali! Če strici na Japonskem nekaj zapovejo to pol drži, tudi na sončni strani alp.

LP Bajsi

Objavljeno

RES JE! Vsa čast Delta timu!

Spoštovani,

Res je tovarna ugotovila napako na modelu XJR1300 kakor navajate.

Obstaja možnost, da pokrov senzorja položaja plina ni pravilno zalepljen. Ker je omenjeni senzor nameščen na zunanjem delu vozila, lahko v primeru dežja ali čiščenja vozila voda vstopi v sam senzor. V tem primeru lahko senzor pošilja napačne signale elektroniki za nadzor motorja, kar otežuje nadzor razmerja zrak-gorivo. V najslabšem primeru lahko pride do emisij izpušnih plinov nad dovoljenim nivojem ter neenakomernega prostega teka motorja, oziroma celo zaustavitve motorja pri delovanju v prostem teku.

Vaše vozilo je v obsegu številk za modifikacijo, zato vas vljudno prosimo, da se čimprej oglasite v najbližjem pooblačenem servisu Yamaha ter se dogovorite za termin pregleda, oziroma modifikacije. Popravilo bo opravljeno brezplačno, če se ugotovi, da na vozilu še ni nameščen modificiran senzor plina.

Glede na serijsko številko vozila predvidevamo, da je bilo vozilo pripeljano (uvoženo) iz tujine. Ker se ne nahajate v naši evidenci vozil, vas žal nismo mogli obvestiti o navedenem problemu.

Srečno vožnjo in lep pozdrav,

Adolf Ivačič

Tehnični vodja

DELTA TEAM d.o.o. KRŠKO

CKŽ 135A, 8270 Krško

Slovenija

Objavljeno

RES JE! Vsa čast Delta timu!

:worship:

in moja ma kasnejšo serijsko (bom pa zamerkal in pobaral na spomladanskem servisu)

Objavljeno

Pozdrav

Ste me malo prestrašli sem novi srečni lasnik xjr 1300 l.2008. Moja seriska št bi tud lahko bla zraven,imam samo eno 0 več. Zanima me se niso morda zatiskali na netu.

Lp Tomas

Objavljeno

nehaj ugibat, na Delto pošlji nail s št. šasije pa ti bodo povedali

LP Bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!