Tomazy Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 nehaj ugibat, na Delto pošlji nail s št. šasije pa ti bodo povedali LP Bajsi Poslal na "Delto",kjer so me pomirili. Dobil exspres odgovor še isti dan(isto uro).Zadeve je popravil že prvi lastnik,ki mu je bil poslan dopis. Lp Tomas
bajsi Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Fino, imaš eno skrb manj! LP Bajsi
ferek Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 E tooo je pa lepota! Ta še pa "mojega" poseka! BRAVO!
Tomazy Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Ja nekateri se lotijo predelav morajo met žilico in seveda cvenka. Nekateri pa se kratkočasimo z manj dragimi stvarmi in čakamo na VREME. LP Tomas
bajsi Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Torej kje lahko nabavim tablo in majico?? LP Bajsi
Tomazy Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 Ja majica je unikat. Na netu našel sliko in dal tiskat(smešne majice.si). Tabla pa je iz Londona na ebay-u videl in naročil. Je iz mehke plastike, dal sem jo v okvir, ki sem ga kupil v spar-u in je izpadlo super. Kot zanimivost ni bilo poštnine za tablo, naročil 21.dobil 27. Plačal z kreditno kartico na dan naročila. Še ena slikca. LP Tomas
ferek Objavljeno Januar 29, 2011 Opozori Objavljeno Januar 29, 2011 ...ej folk... a bi meli take majice? Jaz takoj ene 3! Lahko zrihtam poceni in kvaliteten tisk... sam eno fajn slikico stroja bi rabil... Za ene 20 - 30 majic, bi se že splačalo naredit... Mal javite koliko bi bilo interesentov, pa kako slikico še najdite... Ajd! ...pa hvala za idejo!
bajsi Objavljeno Februar 2, 2011 Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 res je zato pa poteka komunikacije preko PM LP bajsi
Ice Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ....ali v za to odprti temi. v motor(ciklisticnih) temah se ve o cem naj tece debata.
ferek Objavljeno Februar 11, 2011 Opozori Objavljeno Februar 11, 2011 ICE ne se jezit ker je , tukaj lastniki XJRjk pogosteje pogledamo: Torej... če je še kdo zainteresiran za MAJICE in se nisma kontaktirala preko PMja, naj me prosim obvesti... Podbi in Be wild 2
ferek Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Takole... kot rečeno, majice bodo naslednji teden natisnjene. Bi prosil če še enkrat potrdite velikost (xxl - xs, ženska telirana) in število komadov ter napišete naslov, kam vam jih pošljem; lahko pa jih prevzamete tudi pri meni v Šmartnem ob Paki; eventuelno na MOTO-BLAGOSLOVU 27.3.. Več info na: PM ali na mejl: MK PACKENSTEIN
Pervy Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 vprašanje za kolega ker mi je 29 strani teme malo preveč za prebrat. xjr 1300 letnik cca 2007, voznik cca 100 kg+, umirjen - kakšne gume predlagate, da so nek dober kompromis med oprijemom (ne bo šel po kolenu), obrabo in ceno? pa še koliko je okvirna cena za par če je kdo ravno kupoval. hvala!
bajsi Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Vsako sport touring guma, sam sedaj uporabljam Roadsmart, nimam pripomb fenomenalna za moje potrebe, pred tem Z6, prav tako odlična, slišim da jo Z8 v vsem prekaša.... Kilometrina na takšnem motorju in pri zmerni vožnji nad 10Kkm, oz. v konkretnem primeru že 13kkm. Kak pa vozim pa veš. LP Bajsi
MoDuS Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 vprašanje za kolega ker mi je 29 strani teme malo preveč za prebrat. xjr 1300 letnik cca 2007, voznik cca 100 kg+, umirjen - kakšne gume predlagate, da so nek dober kompromis med oprijemom (ne bo šel po kolenu), obrabo in ceno? pa še koliko je okvirna cena za par če je kdo ravno kupoval. hvala! Cena za komplet Roadsmartk +- 250€. Prej M Z6, zdaj Roadsmart. Zadovoljen z menjavo, z Dunlopko lepše leže v ovinek, pa še obraba je manjša. Metzelerko je pobiralo kot za stavo, guma se pa ni boljše obnašala kot Roadsmartka. Drugi pohvalijo tudi Michelin Pilot Road 2.
ferek Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 ...pol sem se pa jaz najbrž zajebal ko sem po 4 kompletih roadsmartk ravno presedlal na MZ6...:surrender:...čisto tako zaradi spremembe... bom pa poročal kako se bodo obnesle...
ponikipo Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 ... pa še med gumami so razlike, jaz sem zadnjo (prvovgradnja) D-Roadsmart mogu menjat na 7kilo; z naslednjo (ista guma) je po tej km komaj kaj obrablljena; isti princip vožnje ... 1×popotovanje (3000km), 1×Dolomiti,
bajsi Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 sam sem nihanje pri istem proizvajalcu opazil pri D220, prvič mi jo je XJR pojedla v borih 4,7kkm, drugi komplet pa je potem 7,5kkm zdržal. Je pa še ena zanimivost, v počasnih ovinkih npr.križiščih slišim včasih prvo gumo cvilit kar mi potrjuje sum, da motor precej poriva čez prvo kolo, podkrmarjenje pri motorju! :wacko: nekaj kar mi niti pri avtu ni všeč... No zadnjo Roadsmart sem po 14,4kkm obrabil do indikatorja za 1,6mm in se odločil, da jo bom menjal. Sprednja pa ima 2kkm manj in bo še gor ostala. LP Bajsi
GS Marko Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Mam Xjr 1300 letnik 2009.Na zadnjem izletu sem opazil tresenje krmila in sicer 100 na uro spustim roke iz krmila ,ko hitrost paden pod 80 začne krmilo trest zelo močno .Umirim ga tako da zopet poprimem za krmilo ,ko hitrost pade pod 60 pa se motor povsem umiri in teče ravno brez rok na krmilu. Najmočnejše tresenje pri hitrosti 70na uro.Motor peljem na servis in me mehanik vpraša ,kdaj sem montiral zadnji kovček.Nato pa me napoti na vožnjo brez kovčka.Krmilo še vedno trese ,ampak bistveno manj.Pravi da, montaža zadnjega kufra spremeni ciklistiko motorju in se vibracije pojavijo zaradi tega.Pravi ,da tudi nosilci zadnjega kufra GIVI vplivajo na ciklistiko motorja. Zanima me ,ali imate podobne izkušnje in kako ste jih rešili.Ali pa je probmlem mogoče popolnoma kje drugje.Gume so bile menjane 2500 km pred tem, ko sem opazu da krmilo brez nadzora trese.Hvala za konstruktivno pomoč.
ferek Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 ...to kar opisuješ se imenuje "shimy" ali nekaj takega in je pri naked motociklih dost pogost in do neke mere tudi normalen pojav... ciklistika, aerodinamika, gume in še bi lahko naštevali... včasih se pojavlja, potem spet ne,,, dostikrat se odpravi samo z menjavo gume... včasih je kriv kufer, drugič šipa... :closedeyes: Če ti zadevo ne trese, ko držiš belanco z eno ali obema rokama, se nimaš kaj sekirat...
Ice Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 BTW iskalnik -> shimmy. tema ze obstaja.
bagio Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Mam Xjr 1300 letnik 2009.Na zadnjem izletu sem opazil tresenje krmila in sicer 100 na uro spustim roke iz krmila ,ko hitrost paden pod 80 začne krmilo trest zelo močno .Umirim ga tako da zopet poprimem za krmilo ,ko hitrost pade pod 60 pa se motor povsem umiri in teče ravno brez rok na krmilu. Najmočnejše tresenje pri hitrosti 70na uro.Motor peljem na servis in me mehanik vpraša ,kdaj sem montiral zadnji kovček.Nato pa me napoti na vožnjo brez kovčka.Krmilo še vedno trese ,ampak bistveno manj.Pravi da, montaža zadnjega kufra spremeni ciklistiko motorju in se vibracije pojavijo zaradi tega.Pravi ,da tudi nosilci zadnjega kufra GIVI vplivajo na ciklistiko motorja. Zanima me ,ali imate podobne izkušnje in kako ste jih rešili.Ali pa je probmlem mogoče popolnoma kje drugje.Gume so bile menjane 2500 km pred tem, ko sem opazu da krmilo brez nadzora trese.Hvala za konstruktivno pomoč. Tudi meni je na FZ1 treslo sprednji konec in to takoj ko sem namontiral sportsmart od dunlopa,prej mi ni nikoli niti malo treslo,če maš na motorju dunlop ti skoraj 100% tresejo gume. fazerčk in malakai 1 1
GS Marko Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Hvala za razlago.Zdej sem pomirjen in očitno se bom na to moral navadit.
Pervy Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Tudi meni je na FZ1 treslo sprednji konec in to takoj ko sem namontiral sportsmart od dunlopa,prej mi ni nikoli niti malo treslo,če maš na motorju dunlop ti skoraj 100% tresejo gume. no ta je pa močna. sam vozim skoz dunlop, vozil sem že X motorjev z dunlop pa se to ni dogajalo. zgodi se ko mtoorju nekaj "ne paše". ponavadi je kriva guma (ali model ali samo koliko je napumpana), zelo pogosto je kriva nastavitev sprednjega vzmetenja, lahko je kriv položaj voznika, ki težišče premakne v neugodno točko (naprej-nazaj) ali zadnji kovček (nosilec) oz vse kar spreminaj aerodinamiko ali težišče motorja. najpogosteje je zadnji kovček. če se na motor, ki mu recimo to dela vsede 20 kg težji ali lažji voznik bo verjetno zginil. tako da guma, sploh pa samo firma gume ni kriva, sploh pa ne na različnih motorjih z različnimi vozniki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se