Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

@ Pervy, tudi moja kravica občutljivo reagira na Dunlopove fabrikate, potrjeno skozi 50Kkm, manj opazno pri popolnoma novih gumah, bolj opazno pri obrabljenih, pri Z6 pa pojava skorajda ni bilo opaziti do konca, pa še takrat minimalno, Roadsmartke niso izjema, tudi menjava feder v vilicah ni odpravila tega pojava (pa ne da sem računal na to...)

LP Bajsi

Objavljeno

@ Pervy, tudi moja kravica občutljivo reagira na Dunlopove fabrikate, potrjeno skozi 50Kkm, manj opazno pri popolnoma novih gumah, bolj opazno pri obrabljenih, pri Z6 pa pojava skorajda ni bilo opaziti do konca, pa še takrat minimalno, Roadsmartke niso izjema, tudi menjava feder v vilicah ni odpravila tega pojava (pa ne da sem računal na to...)

LP Bajsi

misliš da bi z mojimi kilami bilo enako? ;) Kar sem hotel rečt je, da ne gre posploševat. Moja kawa pa občutljivo reagira na Metzler fabrikate in se dobro počuti na dunlopu. Pri ME lepše pada v ovinke je pa bolj nestabilna pri vožni ravno.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zdrawo XJRaši

evo, tole

pa zdej jaz furam (neč bat, Tigra mam še tud)

v štartu kupil, predvsem zato, ker je kolega lih rabu dnar, meni se ja pa zdelo škoda takega motorja, da bi prišel v napačne roke....

kar je zdaj na motorju je vse delo (predelava) tega kolega, samo bom pa še sfiniširal nekaj zadev

original drugač XJR 1200, letnik 97, trenutno 90000km, laufa ko singerca

pa še malo

B)

Objavljeno

zdrawo XJRaši

evo, tole pa zdej jaz furam

bravo! glavno da je črno :evilgrin:

Objavljeno

bravo! glavno da je črno :evilgrin:

bolj črno, kot črno, matčrno B) :evilgrin: B)

Objavljeno

Čestitam za novo pridobitev.. custom made :naughty:

Ko smo ravno pri predelavah, bom prilepil še 2 predelavi, ki sta po mojem mnenju kar dobro uspeli :photo:post-11986-0-87458500-1303308115_thumb.jpg

post-11986-0-54105400-1303308123_thumb.jpg

post-11986-0-48982300-1303308130_thumb.jpg

Objavljeno

Mam Xjr 1300 letnik 2009.Na zadnjem izletu sem opazil tresenje krmila in sicer 100 na uro spustim roke iz krmila ,ko hitrost paden pod 80 začne krmilo trest zelo močno .Umirim ga tako da zopet poprimem za krmilo ,ko hitrost pade pod 60 pa se motor povsem umiri in teče ravno brez rok na krmilu. Najmočnejše tresenje pri hitrosti 70na uro.Motor peljem na servis in me mehanik vpraša ,kdaj sem montiral zadnji kovček.Nato pa me napoti na vožnjo brez kovčka.Krmilo še vedno trese ,ampak bistveno manj.Pravi da, montaža zadnjega kufra spremeni ciklistiko motorju in se vibracije pojavijo zaradi tega.Pravi ,da tudi nosilci zadnjega kufra GIVI vplivajo na ciklistiko motorja.

Zanima me ,ali imate podobne izkušnje in kako ste jih rešili.Ali pa je probmlem mogoče popolnoma kje drugje.Gume so bile menjane 2500 km pred tem, ko sem opazu da krmilo brez nadzora trese.Hvala za konstruktivno pomoč.

Zamenjal gume in vse je v najlepšem redu.Vsi ki so mislili ,da so krive dunlop gume so meli prav.Zdej sem na bt 023GT.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mam Xjr 1300 letnik 2009.Na zadnjem izletu sem opazil tresenje krmila in sicer 100 na uro spustim roke iz krmila ,ko hitrost paden pod 80 začne krmilo trest zelo močno .Umirim ga tako da zopet poprimem za krmilo ,ko hitrost pade pod 60 pa se motor povsem umiri in teče ravno brez rok na krmilu. Najmočnejše tresenje pri hitrosti 70na uro.Motor peljem na servis in me mehanik vpraša ,kdaj sem montiral zadnji kovček.Nato pa me napoti na vožnjo brez kovčka.Krmilo še vedno trese ,ampak bistveno manj.Pravi da, montaža zadnjega kufra spremeni ciklistiko motorju in se vibracije pojavijo zaradi tega.Pravi ,da tudi nosilci zadnjega kufra GIVI vplivajo na ciklistiko motorja.

Zanima me ,ali imate podobne izkušnje in kako ste jih rešili.Ali pa je probmlem mogoče popolnoma kje drugje.Gume so bile menjane 2500 km pred tem, ko sem opazu da krmilo brez nadzora trese.Hvala za konstruktivno pomoč.

Zamenjal gume in vse je v najlepšem redu.Vsi ki so mislili ,da so krive dunlop gume so meli prav.Zdej sem na bt 023GT.

popolnoma enako se je te dni dogajalo meni. In to prvič. Me je isto glede kovčka vprašal vulkanizer, vendar je treslo brez kovčka še naprej. Zbalansiral mi ga je ročno, na neki pripravi, pa se je tresenje ponavljalo. Brez problema mi je zamenjal z novo gumo (isto Dunlop) in ne trese več. Ne vem v čem je finta. Vulkanizer je rekel, da na nekaj sto gum pride kakšna ki je "apfal". Bom pa glede na vaše iskušnje naslednjo menjavo zamenjal firmo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vozniki XJR. Tale tema je dokaj zamrla, se pravi, pridno nabirate kilometre. Jaz je letos zaradi bolezni nisem registriral, stoji lepo zloščena v garaži.

Si pa željo tešim tudi z gledanjem videov:

Bodite dobro, spijte kak pir še zame in lep pozdrav!

Objavljeno

Saj veš kdaj se piše v tej temi, če kdo novi nabavi xjr ali pa če ima kdo kakšno težavo. Pa pohvalimo se kaj smo namontirali. Očitno ni nič od tega aktualno.

Čimprej okrevaj!

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni xjr-aši!

Letos prevozil okrog 8000km od Črne Gore do Dolomitov seveda obvezno Grossglogkner a ko sem menjal gume sem z novo gumo pogrnil po 5 metrih. :? Izid zlom ključnice :angry: :( Motor le nekaj prask :OK: Zaščita motorja je opravila svoje delo odlično. :yea2:

Sedaj po mesecu od nezgode sem dokupil BOS izpušni lonec ga homologiral, ja, zvok je sedaj tapravi :OK: Še mislim napravit kakšen daljši izlet, zato nabavil tudi Givi šipo (air flov),pa vse tri kovčke. Ja iz huligana se je prelevil v potovalca. Res motor za vse namene. Še kakšnih 14 dni in upam da se zame sezona nadaljuje. Morda Slovaška?? Upam da bom do takrat, ko kolegi sprevedejo idejo v izlet, sposoben za vožnjo. Moja boljša polovica se v ta motor z vsako vožnjo bolj zaljubi. Trenutno pa počivama in se veselima dni ko se odpravima avanturam naproti.

Lep pozdrav

Tomas :yea1:

Popravljeno . Popravil Tomazy
Objavljeno

Držim pesti, da se teh 14 skrajša ali vsaj hitro mine. Tebe pa prosim, čimprej preskusi airflow in poročaj, ... me resno zanima kako se obnese.

Objavljeno

Držim pesti, da se teh 14 skrajša ali vsaj hitro mine. Tebe pa prosim, čimprej preskusi airflow in poročaj, ... me resno zanima kako se obnese.

Givi šipco sem imel že pred nesrečo in lahko nekaj povem, obnese se sedaj, ko sem jo malo*obdelal*. Skrajšal sem nosilce tako da sem si jo prebližal.Šipa in nosilci na motor pašejo oziroma se prilegajo,glede izgleda pa tako *vsak pleskar ima svoje oči*.

Meni je najbolj funkcionalna v skrajnih legah, najvišje oziroma najnižje, drugače se pojavljajo manjše turbolence. Je pa to odvisno od več dejavnikov (velikost,čelada,kovčki...)Pri večjih hitrostih nad 140km/h se pri meni umiri in služi svojemu namenu. :whistle:

Lp

Objavljeno

Ja te pa še daj kako sliko gor teh tvojih predelav in izboljšav... da se še ostali kaj naučimo

LP Bajsi

Objavljeno

Ja te pa še daj kako sliko gor teh tvojih predelav in izboljšav... da se še ostali kaj naučimo

LP Bajsi

Na tvojo željo moja xjrpost-29985-0-36000200-1313057490_thumb.jpgpost-29985-0-58282200-1313057544_thumb.jpgpost-29985-0-14656500-1313057520_thumb.jpgpost-29985-0-04571600-1313057568_thumb.jpgpost-29985-0-35606800-1313057592_thumb.jpg

LP Tomas

Objavljeno

zanimivo... to je še večja šajba od mojega puig rangerja, ki se meni sicer zelo dobro obnese...

jaz sicer opažam samo eno neprijetnost... ne vem sicer a je razlog v veliki šipi ali v zadnjem kovčku, je pa dejstvo, da mi moped pri veliki hitrosti (nad 170 kmh) - pri konstantni vožnji začne nevarno nihat levo desno... in to vedno hitreje - bi se končalo s padcem.:surrender:.. zanimivo - kakor začnem še pospeševati ali upočasnim pod to mejo , nihanje preneha... res pa ne vem, a je kriva šipa (brez nje tega nisem probal) ali kufer, ki je ravno tako ves čas gor...:closedeyes:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče še vprašanje bolj za tole temo:

dilema:

Pri XJR naj bi na 40000 se "preverili in po potrebi nastavili" ventili ter opravila "sinhronizacija vbrizga" torej priklop ECU ja na računalnik (celo vsakih 10000). Vse to po navodilih v knjigi...:rolleyes:

Po informacijah pri deltateamu, naj bi se testiranje ECUja sploh ne delalo, razen če so kake težave z delovanjem motorja. In na vseh servisih do sedaj to "testiranje" ni bilo opravljeno.:?

Kar se tiče "štelanja ventilov" pa imam pomislek... Glede na to da se ventili popolnoma nič "ne slišijo", da moped lepo laufa,... a je sploh smiselno "odpirati mašino" in preverjati ventile? Servis na 40000 pred slabim mesecem je bil sicer opravljen (olje, filtri, svečke) in takrat sem se odločil, da bomo ventile štelali, ko bo čas (pozimi)... takole po "debati" s kolegi, ki vozijo podobne motorje pa so nekateri mnenja, da naj ga nikar "ne serjem" če vse lepo laufa z "nepotrebnim" odpiranjem in štoranjem v mašino (četudi seveda na uradnem servisu)...:doze:

Torej "odpirati mašino in štelati", prikljapljati ECU na računalnik ali ne? :unsure:

...a že sploh ima kdo od lastnikov "einšpric" modela toliko km, da je delal tak servis? :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

heh, ravno toliko veš, da nič ne veš in si ves zmeden :P

če v prostem teku lepo teče, se nič ne zaganja, pa je gladek prehod od zaprtega k odprtemu plinu, potem ni potrebno sinhronizirat sesalnih teles. v tem primeru ni treba nič priklapljat na računalnik, razen če ima kdo željo co merit in nastavljat...

ventilov se pa ne "štela" kr neki na blef, ampak se opravi kontrolo zračnosti, kar je zanemarljiv poseg. Šele če je zračnost izven tolerance, se pa nastavlja.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

heh, ravno toliko veš, da nič ne veš in si ves zmeden :P

... ja točno tako... itak teh zadev ne počnem sam in tudi € odštet za tak poseg mi ni problem... morda zgolj "nasedam" pametnjakovičem, ki v stilu "ja kako lepo laufa", zbujajo dvom v potrebnost takih kontrol...

...in končno, plačat nekomu, da odšraufa dol tank, odpre pokrovčke na glavi, preveri zračnost ter reče da je vse OK, morda niti ni tako brez veze, glede ba to, da so mi "krogi po SLO in sosedih" že postali premajhni.

Če bi se pa na forumu našel junak ki je na tem modelu že "naklepal" podobno kilometrino in postregel s svojimi izkušnjami iz takega servisa, bi bilo pa tudi koristno.:rolleyes:

Objavljeno

Debata je popolnoma brezvezna ! ventile se MORA preverit (po potrebi )nastavit takrat, ko predpiše proizvajalec ! in to zaradi kontrole,da nebi bil kateri ventil STISNJEN kajti zelo rado sploh če se mašina kdaj malo pregreje se lahko zgodi da(izpušni) ventil potegne notri tako, da izgubi zračnost in tak ventil, če se nenastavi enostavno po določenem času zgori.Tega ni moč slišati kajti motor laufa celo tišje, ko se zračnost zmanjša zato VEDNO na predpisan interval kontrolirati oz.nastaviti po potrebi zračnost saj to ni nikakršen poseg v mašino saj se demontira SAMO pokrov ventilov ! Ravno tako ni dobro,da se zračnost poveča(vsled obrabe) saj se s tem skrajša čas odprtja ventila(polnenja cilindra) in ventili se slišijo.Namreč pri sami kontroli zračnosti se pregleda tudi obrabljenost: odmične gredi,dročnikov in pri nekaterih modelih tudi klackalic.:hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Debata je popolnoma brezvezna ! ventile se MORA preverit (po potrebi )nastavit takrat, ko predpiše proizvajalec ! in to zaradi kontrole,da nebi bil kateri ventil STISNJEN kajti zelo rado sploh če se mašina kdaj malo pregreje se lahko zgodi da(izpušni) ventil potegne notri tako, da izgubi zračnost in tak ventil, če se nenastavi enostavno po določenem času zgori.Tega ni moč slišati kajti motor laufa celo tišje, ko se zračnost zmanjša zato VEDNO na predpisan interval kontrolirati oz.nastaviti po potrebi zračnost saj to ni nikakršen poseg v mašino saj se demontira SAMO pokrov ventilov ! Ravno tako ni dobro,da se zračnost poveča(vsled obrabe) saj se s tem skrajša čas odprtja ventila(polnenja cilindra) in ventili se slišijo.Namreč pri sami kontroli zračnosti se pregleda tudi obrabljenost: odmične gredi,dročnikov in pri nekaterih modelih tudi klackalic.:hmm:

Hvala za konstruktiven odgovor! Torej bo nekdo pozimi prekontroliral ventile na moji XJR.:rolleyes: Kak predlog? ...Ali mogoče kar najbližji Yamaha serviser... Moped sicer ni več v garanciji...

Objavljeno

Zdravo kolegi XJR-aši.

Jaz se na forumu nisem oglasil kar precej časa, no razlogi so različni.

Stvar je taka, če koga zanima:

1. Original zaščita motorja YAMAHA genuine parts, Gobice oziroma Crash Bunke, kupljene 3 tedne nazaj za redno ceno 192.00eur, kot nove prodam za 139 eur oziroma ta pravmu dedcu po dogovoru.

2. Nosilec topcase-a Givi, star mesec dni, brezhiben in nepoškodovan, vključno z Givi ploščo za kuffre 46 - 55l, 90 eur. Torej plato v vrednosti 38 eurov šenkam.

3. Top case Givi Maxia 55 Tech, kupljen lani, rabljen pa en klinc, brez prask, z dodatnim naslonom sopotnika. No plačač sem ga 200 + 41. Glede na trenutne cene v akciji ( 180 = ga dam z naslonom za 170, kar pomeni da 50 ojrov prišparate.

4. Tank torbica SW Motech Engage, 7 l ( glig za dežne rokavice, dva dežnjaka, denarnico, fotoaparat ), pripravlljena za montažno na XJR vključno s tank podkvico, malo rabljena in ohranjena. Nova 99 + 21. dam v kompletu za 80 eurov.

Veliko lepih kilometrov želim,.

LP, Rok

Objavljeno

Hvala za konstruktiven odgovor! Torej bo nekdo pozimi prekontroliral ventile na moji XJR.:rolleyes: Kak predlog? ...Ali mogoče kar najbližji Yamaha serviser... Moped sicer ni več v garanciji...

Morda Jure iz Servisa Yamaha Primec..meni servisira že desetletje in nimam pripomb v negativnem smislu... :boobies:

Objavljeno

Še telefon če bi se kdo rad kaj pogovarju!

Rok, 041 655 645

Ok,že vrtim telefonsko številčnico... .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!