dr.looney Objavljeno September 29, 2011 Deli Objavljeno September 29, 2011 o kekec ti maš xjr -jko...super naj povem najin motor je še vedno najlepši in najboljši prav nobenih težav nimava z njim, samo redni servisi in redno čiščenje in mazanje verige ( ki je še vedno prva pri 62000) enkrat sva ga prekucnila pa enkrat je bicikl padel po njem in nama vdrl izpuh. v glavnem motor, ki se bo postaral z nama, takšnih ne delajo več Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomazy Objavljeno Oktober 30, 2011 Deli Objavljeno Oktober 30, 2011 (popravljeno) Zdravo XJR-aši. Ietos prevozil skupno okoli 13000 km. Dva servisa na 10 in 20 tisoč km(preveril tudi zračnost ventilov) ter en komplet gum. Mu kupil šipo air flow, bos izpuh ga homologiral in zvok je sedaj še boljši da o parametrih ne govorim, nataknil kovčke, da je draga :K imela kam s prtljago. Zlomljena ključnica , motorju na srečo nič(dve praski) . Ja motor dela u nulo pa še udoben je. Pravkar mu(si) privoščil ogrevane ročke . Zadeva deluje in v roke je toplo. Na kratko dogajanje to sezono. Bo ga pa treba počasi pripravit na zimski počitek in vas sprašujem kaj je bolje za tank naj bo poln ali prazen? Prijetno zimsko spanje Tomas Popravljeno Oktober 30, 2011. Popravil Tomazy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Oktober 30, 2011 Deli Objavljeno Oktober 30, 2011 Bo ga pa treba počasi pripravit na zimski počitek in vas sprašujem kaj je bolje za tank naj bo poln ali prazen? He he... ko se mi sprazni ga pač napolnim... tudi čez zimo... temu motorju pa ja menda ne boš spanca privoščil... pa še človek iz forme pade. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Oktober 30, 2011 Deli Objavljeno Oktober 30, 2011 Zdravo XJR-aši. Ietos prevozil skupno okoli 13000 km. Dva servisa na 10 in 20 tisoč km(preveril tudi zračnost ventilov) ter en komplet gum. Mu kupil šipo air flow, bos izpuh ga homologiral in zvok je sedaj še boljši da o parametrih ne govorim, nataknil kovčke, da je draga :K imela kam s prtljago. Zlomljena ključnica , motorju na srečo nič(dve praski) . Ja motor dela u nulo pa še udoben je. Pravkar mu(si) privoščil ogrevane ročke . Zadeva deluje in v roke je toplo. Na kratko dogajanje to sezono. Bo ga pa treba počasi pripravit na zimski počitek in vas sprašujem kaj je bolje za tank naj bo poln ali prazen? Prijetno zimsko spanje Tomas Vedno, ko motor stoji dlje časa naj bo tank poln še splohploh,če je plehnat kajti,če je prazen začne rjaveti pri plastičnih tankih pa se pri praznem tanku navrhu nabira kondenz in kaplja voda v benzin na dno tanka kar ti lahko spomladi povzroča težave ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno November 1, 2011 Deli Objavljeno November 1, 2011 Glede na to da je kovinski, bi ti jaz svetoval polnega, do roba če se da. Katere ročke si dal gor? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomazy Objavljeno November 1, 2011 Deli Objavljeno November 1, 2011 (popravljeno) Glede na to da je kovinski, bi ti jaz svetoval polnega, do roba če se da. Katere ročke si dal gor? Hvala, tako sem tudi do sedaj delal na vseh motorjih . Ročke pa sem dal gor od saita cr9 . Zvezal pa sem jih preko relea, da jih ne pozabim vklopljenih. So kr vredu dokler motor ne dela jih ne moreš vklopit,tako da bi verjetno tudi brez releja bilo varno. Pač delajo na principu če nimajo dovolj napetosti se izklopijo oziroma se ne vklopijo.. Lp Tomas Popravljeno November 1, 2011. Popravil Tomazy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomazy Objavljeno December 2, 2011 Deli Objavljeno December 2, 2011 Za kratek čas! Poslušajte Lp Tomas Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno December 2, 2011 Deli Objavljeno December 2, 2011 Pa saj ne vem kaj naj rečem... Groza božja, komad mislim LP Bajsi baddad 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 2, 2011 Deli Objavljeno December 2, 2011 Mislim že jaz sem mal odbit, ampak tile pa res niso normalni... sicer pa naj še VFRjaši itd. še kaj takega posnamejo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno December 3, 2011 Deli Objavljeno December 3, 2011 XJR predelava: http://www.motosvet.com/tabla/topic/644-predelave-link/page__st__75 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ponikipo Objavljeno December 15, 2011 Deli Objavljeno December 15, 2011 Počasi gre k vragu tudi sloves nepokvarljivosti XJR. Na moji, el. vbrizg, mi kaže napako 20 - intake air pressure 1&2 sensor differ greatly, sanacija na ureadnem servisu (menjava sensorjev) zastopniku znese 125€. Ma kdo slučajno kak link do nadomestnih delov, ker me precej matra, kolk je cena takega sensorja? hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 15, 2011 Deli Objavljeno December 15, 2011 Počasi gre k vragu tudi sloves nepokvarljivosti XJR. Na moji, el. vbrizg, mi kaže napako 20 - intake air pressure 1&2 sensor differ greatly, sanacija na ureadnem servisu (menjava sensorjev) zastopniku znese 125€. Ma kdo slučajno kak link do nadomestnih delov, ker me precej matra, kolk je cena takega sensorja? hvala Ne kompliciraj... to napako meni javlja že vsaj 10000 km... Sem pa pogledal v service manual (originalni za 2007 dalje) ki ga imam in lepo piše, da kljub tej napaki moped laufa in vžiga normalno! Povedal tudi na servisu v Drešinji vasi... "baje" so zmerili senzorja in sta OK., napako pa po "vlažni" noči v kakem kampu še vedno zjutraj javi... Napako meni javi samo če motor čez noč ostane zunaj in se "nekje" nabere kondenz. Napaka po cca 2 minutah ali enih 4 km ko se motor zagreje in ugasneš ter ponovno zaženeš motor izgine. ...jaz ga kar med vožnjo, da me ne moti, vržem v ler, ugasnem in zalaufam in napaka se potem cel dan vožnje več ne pojavi... zjutraj ista pesem, a samo če je moped zunaj, izpostavljen rosi ali kondenzu. Senzorja se sicer lahko pregledata že s preprosto meritvijo upornosti ali z določeno kombinacijo tipk na armaturki... v manualu sicer vse lepo piše, če želiš ti zadevo pošljem, a meni se preprosto ni dalo ubadat s tem, glede na to, da gre samo za "ekološko" funkcijo senzorjev, katero malo "zmoti" kondenz.... Če je moped lepo na suhem - v garaži mi napake ne javi... v zimskem času mi je še ni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ponikipo Objavljeno December 15, 2011 Deli Objavljeno December 15, 2011 @Ferek, hja, sej pri meni je isto, čez čas fault code izgine, ...ok, pustimo stat, hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno December 15, 2011 Deli Objavljeno December 15, 2011 @Ferek, hja, sej pri meni je isto, čez čas fault code izgine, ...ok, pustimo stat, hvala! Najverjetneje imaš slab stik na konektorju senzorja (enega ali drugega), se je nabral "zeleni volk"...prešpricaj s kontakt sprejem.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 16, 2011 Deli Objavljeno December 16, 2011 Ja... morda je res sam za prešpricat, a problem je "razkopat" kablovje in cevke, da se do teh dveh senzorjev pride... jaz sem pogledal na service manualu, pa me je preprosto rečeno "minilo"... Zato mi je popolnoma jasna cena za ta poseg... torej delo in ne sam senzor... Če se želiš zadeve lotit, magari samo našpricat ali pomerit upornost, mi samo javi, pa ti pošljem "step by step" postopek... še postopek preko ECUja - s tipkami na armaturki, se mi je zdel prezakompliciran... na uradnem servisu, ko so tudi štelali vfenitile (mimogrede, samo eden je pri 40000 nepomembno odstopal od tolerance), so zadevo stestirali preko računalnika, zahteval sem pregled celotnega ECUja, ter "naj bi" preverili tudi ta dva senzorja, saj sem jim početje in napako opisal in celo kopiral navodila za pregled iz manuala. Ko sem moped prevzel je bil odgovor, da laufa b.p., da pa bo verjetno senzorja potrebno zamenjat, v primeru, da bi se napaka pojavljala ves čas... ker je vsaj pri meni napaka očitno povezana s kondenzom (vroč motor ugasnit in pustit čez noč zunaj), se z njo več ne obremenjujem... je pa res, da bi bil vesel strokovne razlage (na servisu je nisem dobil, iz "papirjev" pa je ne razumem), kakšna je sploh funkcija obeh "senzorjev pritiska vstopnega zraka" in če ta senzorja zaznata razliko javita napako... hmm kdo bi vedel... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno December 18, 2011 Deli Objavljeno December 18, 2011 zatopa eni stare fergazerce furamo.... LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rmurgelj Objavljeno Januar 17, 2012 Deli Objavljeno Januar 17, 2012 Forumovci, če koga zanima in se nima kam dat. od 23.1. - 27.1.2012 si lahko pri bratih Hrvatih ( Motori Grigič, Velika Gorica - mimogrede, Tomislav je ena večjih legend, kar se tiče predelav XJR-a, pa še marsičesa drugega.) ogledate razstavo predelanih ( tuniranih XJR ). Prav veliko mi ni povedal, predvidevam pa, da si bo mogoče ogledati najboljše hrvaške predelave. Eni imajo kaj za pokazat. LP, Rok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pepy Objavljeno Januar 29, 2012 Deli Objavljeno Januar 29, 2012 Lep pozdrav ljubitelji xjr-ev .Tudi sam vozim že drugi xjr prvi l.2002 drugi 2009 vendar pa je moja ljubezen 2002 in nikoli si ne bom odpustil,da sem ga prodal.Od vseh motorjev,kar sem jih imel mi je Y-XJR najbolj prirasla k srcu,motorist pa sem od daljnega leta 1976.Vesel sem,da sem našel toliko ljubiteljev na tem forumu. L.P. pepy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alen1 Objavljeno Januar 29, 2012 Deli Objavljeno Januar 29, 2012 Evo še jst se pridružujem lastnikom XJR. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Januar 29, 2012 Deli Objavljeno Januar 29, 2012 Čestitke obema... pa kaka slikica vajnih lepotic bi pasala... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alen1 Objavljeno Februar 4, 2012 Deli Objavljeno Februar 4, 2012 Pozdrav. Imam en problemček. Opazil sem, da je na obeh straneh zadje plastike odlomljen del plastike za pritrditev (glej slike). Ima kdo mogoče podoben problem? Ve kdo kako bi zadevo popravil? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Februar 4, 2012 Deli Objavljeno Februar 4, 2012 preprostega, hitrega in učinkovitega popravila verjetno ni (lahko probaš ušesa obnovit s kakšnim poliestrom ali podobnimi kompoziti) bo pa zato verjetno treba videz kaj popravljat... Moj predlog: Ebay LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alen1 Objavljeno Februar 4, 2012 Deli Objavljeno Februar 4, 2012 No zaradi tega ne bi ravno kupoval celotne plastike. Zadeva je tudi skrita pod sedežem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Februar 4, 2012 Deli Objavljeno Februar 4, 2012 Nobenega problema... kot že napisano: vzami zadevo dol, malo pobrusi in "napacaj" z vlakni in poliestrom (dobiš v vsakem merkurju) kao neko ploščico... potem zvrtaj luknjo in nazadnje obrusi... Iz estetskega vidika lahko še malo pokitaš in pobarvaš... Jaz bi se - kot že neštetokrat - tega lotil sam, z izzivom, v stilu... nekaj se bom naučil... Sicer pa, če boš kupoval poliester in vlakna, ga je v kompletu itak full, tako da brez problema prej mal kje drugje sprobaš... Torej le korajžno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pohajač Objavljeno Februar 4, 2012 Deli Objavljeno Februar 4, 2012 popravilo je pičkin dim...s poliestrom seveda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se