bajsi Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 ja koliko pa takšen poliester potem zdrži? Je primerljiv z originalnim ušesom? Meni vedno zgleda bolj krhek, lomljiv oz.drobljiv? Sem razmišljal če bi v takšnem primeru imelo smisel dodati kakšno kovinsko podložko v poliester? ali s tem samo premaknemo mesto naslednjega loma? LP Bajsi
ferek Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 popravilo je pičkin dim...s poliestrom seveda ...ali pa ne obvladaš tehnologije... Poliester zdrži čuda! Je pa res, da moraš vlakna v takem primeru, kot je predstavljen, dovolj daleč nazaj v "zdravo" jedro zapacat... ideja z podložko "zapacano" v poliester je pa prav dobra, saj se ta smola na kovino zelo dobro prime... Če pa mal prebskaš forum se pa da najt tudi nekaj mojegazelo uspešnega "eksperimentiranja"...blatnik na er-6, ohišje za radio na XJR, nosilci... kolegu sem pa cel polomljen oklep na ful stari tenerejki 600 tut skupaj spacal... ...torej eksperimentiranje in prosti čas... tudi sam sem se tako tega loteval...
HyperJack Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Fantje, ko že berem, da "pacate" z poliestrom, nekar si kvarit zdravja in zapravljat časa. Vaša rešitev je Epoxy smola in vlakna 160g/m2. Če se plastiko dobro pripravi, ga ni razloga, da bi vse skupaj popustilo
Bremzer Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Fantje, ko že berem, da "pacate" z poliestrom, nekar si kvarit zdravja in zapravljat časa. Vaša rešitev je Epoxy smola in vlakna 160g/m2. Če se plastiko dobro pripravi, ga ni razloga, da bi vse skupaj popustilo Jaz bi to odzadaj pobrusil naredil iz inoksa pleh,zvrtal luknjo ga odzadaj pripassal in odspodaj lepo zapigal in nato ojačal z poliestrom ali pa bi dal lepo eno ali dve inox slepi kovici in pobarval plavo !
ferek Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Ja, Jack, kar pišeš je res, ampak pri Epoksiju rabiš zelo natančno tehtnico (doziranje) ker sicer je lahko na koncu krhek ali pa pre mehak in tega pol ne moraš popravit... pri poliestru pa lahko delaš veliko bolj "na pamet" (pa še cenejši je)... Kvarit zdravje? V Velenjskem veplasu ženske delaho s poliestrom po 30 in več let...smrdi, reže v pljuča, omotico povzroča... mi pa govorimo o dve urnem pacanju! Verjetno več svinarije podihaš na enodnevni furi po naših cestah...
pohajač Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 ...ali pa ne obvladaš tehnologije... Poliester zdrži čuda! Je pa res, da moraš vlakna v takem primeru, kot je predstavljen, dovolj daleč nazaj v "zdravo" jedro zapacat... ideja z podložko "zapacano" v poliester je pa prav dobra, saj se ta smola na kovino zelo dobro prime... Če pa mal prebskaš forum se pa da najt tudi nekaj mojegazelo uspešnega "eksperimentiranja"...blatnik na er-6, ohišje za radio na XJR, nosilci... kolegu sem pa cel polomljen oklep na ful stari tenerejki 600 tut skupaj spacal... ...torej eksperimentiranje in prosti čas... tudi sam sem se tako tega loteval... poglej si mojo spletno stran pa boš videl, če obvladam tehnologijo al ne.......
HyperJack Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Ja, Jack, kar pišeš je res, ampak pri Epoksiju rabiš zelo natančno tehtnico (doziranje) ker sicer je lahko na koncu krhek ali pa pre mehak in tega pol ne moraš popravit... pri poliestru pa lahko delaš veliko bolj "na pamet" (pa še cenejši je)... Kvarit zdravje? V Velenjskem veplasu ženske delaho s poliestrom po 30 in več let...smrdi, reže v pljuča, omotico povzroča... mi pa govorimo o dve urnem pacanju! Verjetno več svinarije podihaš na enodnevni furi po naših cestah... Tehtnica z odstopanjem 0,1g stane na ebayu, 5€, če pa kdo ne zna odtehtati dveh delov, potem pa mislim, da tudi sploh ni sposoben se lotit popravljanja... Glede na to, da je kila epoxy smole 8€, mislim da noben ne bo za 3€ bankrotiral napram poliesterski. In ni res, če epoxy smolo zmešaš v napačnem razmerju da postane čigumasta, to prej velja za poliestersko, ki klub pravilnemu razmerju na koncu še vedno ne veš, kaj bo iz nje nastalo. Jaz pravim tako, če si ribič in je potrebno zakrpati kanu, potem poliester kit, za vse ostalo epoxy smola. Če ne drugega vam bo žal, čez dve leti ko bo ves tisti poliester odstopal stran in se luščiš, šele takrat se spomni na čigumi Sicer pa vsak posvoje naj razbere kaj je dobro in kaj ne, ter se čim prej loti dela, ker samo z govorjenjem in pisanjem po forumu, se ne bo samo popravilo. lp
alen1 Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Hvala za nasvete. Če bo prav nujno in moteče se bom lotil kakšnega manjšega posega. Malo brskal po ebay-u in skoraj nisem našel te plastike, da ne bi imela polomljeno vsaj eno ali obeh uhc. Verjetno je to hiba. Če pogledamo kako je zadeva original narejena se niti ni za čuditi, da odletajo.
Matheo Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Hvala za nasvete. Če bo prav nujno in moteče se bom lotil kakšnega manjšega posega. Malo brskal po ebay-u in skoraj nisem našel te plastike, da ne bi imela polomljeno vsaj eno ali obeh uhc. Verjetno je to hiba. Če pogledamo kako je zadeva original narejena se niti ni za čuditi, da odletajo. Enako se je meni tud zgodilo. Sem pa to tako popravil, da sem plastiko zavaril. Od enega drugega motorja sem vzel polomljene plastike, jo obrezal, da je bila podobna kot podložka in jo privaril na obstoječo plastiko. Pa mi že drži več kot pet let. Lp
MoDuS Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Pozdravljeni kolegi XJR-jaši, danes je šla moja ljubica na spomladanski servis (vožnja do tja je bil balzam za dušo). Imam vprašanje: Tam na onih gumah pri fergazerju (aja, RP 10) sn vido rahle razpoke. Ne vem točno kak se tem gumam reče (Ansaugstutzen po nemško) po slovensko. A vi te gume s čim mažete? Je mel kdo težave zarad teh razpokic? Po moji oceni na delovanje motorja te razpoke ne vplivajo. Hvala za odgovor, MoDuS
Bremzer Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Pozdravljeni kolegi XJR-jaši, danes je šla moja ljubica na spomladanski servis (vožnja do tja je bil balzam za dušo). Imam vprašanje: Tam na onih gumah pri fergazerju (aja, RP 10) sn vido rahle razpoke. Ne vem točno kak se tem gumam reče (Ansaugstutzen po nemško) po slovensko. A vi te gume s čim mažete? Je mel kdo težave zarad teh razpokic? Po moji oceni na delovanje motorja te razpoke ne vplivajo. Hvala za odgovor, MoDuS Te razpoke vplivajo šele tedaj, ko enkrat skozi njih vleče "fovš"zrak dokler zraka ne vleče jih ni potrebno menjat.Namažeš jih lahko z silikonsko mastjo ali pošpricaj z silikon sprejem.Jaz bi jih poimenoval gume na vsisnem kolektorju ali kar selenbloki vsisnega kolektorja ! tako naj bi te vsak prodajalec razumel zakaj se gre !
MoDuS Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Te razpoke vplivajo šele tedaj, ko enkrat skozi njih vleče "fovš"zrak dokler zraka ne vleče jih ni potrebno menjat.Namažeš jih lahko z silikonsko mastjo ali pošpricaj z silikon sprejem.Jaz bi jih poimenoval gume na vsisnem kolektorju ali kar selenbloki vsisnega kolektorja ! tako naj bi te vsak prodajalec razumel zakaj se gre ! Bremzer hvala za odgovor. Sem malo pobrskal po spletu in ugotovil, da je to pogosto pri RP06 in RP10. Načeloma ni potrebe po zamenjavi.
bajsi Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 dokler ne bo vlekla zraka ni potrebe,ko ga pa bo, bo pa prepozno in bo treba del menjat.. moja RP06 jih ima verjetno kakih 5 od 8 let. LP Bajsi
I30 Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 ...Jaz bi jih poimenoval gume na vsisnem kolektorju ali kar selenbloki vsisnega kolektorja !... Slovenka sesa, Bosanka pa sisa!
alen1 Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Ima oz. je imel kdo probleme z vibracijami? Pri moji letnik 2005, 12500km se mi od 3000 do 4000 obratov pojavljajo vibracije. Do 3000 dela mašina poplnoma gladko niti ne veš da laufa. Pri 3000 obratih tja do 4000 se pojavijo najmočnejše vibracije potem pojenjajo, vendar je še vedno čutiti da ne deluje gladko.
tomazinjo Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Pozdravljeni. Pribiram teste itd...pa sem opazil da ima večina xjr 1300 po dva izpuha, novi pa se prodajajo z enim. To je odvisano od letnika (od katerega), zakonodaje..? Hvala za odgovor.
alen1 Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 Do vključno 2006 so bili z dvema izpuhoma in na karburatorje. 2007 letnik je z elektronskim vbrizgom in na en izpuh. Naj me kdo popravi če se motim.
bajsi Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 eni imamo 4 izpuhe... ja mislim da imajo 04 ali 05 katalizator in malo daljša rora kot 03, pol pa so naredili enega LP Bajsi
MoDuS Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 XJR 1200 l. 1994-1998 (4PU), 1997-1998 (serija SP) XJR 1300 l. 1999-2001 (RP02) XJR 1300 l. 2002-2003 (RP06) XJR 1300 l. 2004-2006 (RP10) XJR 1300 l. 2007- ... (RP19)
MoDuS Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 XJR 1200 l. 1994-1998 (4PU), 1997-1998 (serija SP) XJR 1300 l. 1999-2001 (RP02) XJR 1300 l. 2002-2003 (RP06) XJR 1300 l. 2004-2006 (RP10) XJR 1300 l. 2007- ... (RP19) Z negovanjem modelom so XJR vedno malce posodobili. Takoje bila 4PU obuta še v gume dimenzije 130/170. Od leta 1999 se je dimenzija spremenila na 120/180, dobila je zavore Yamaha R1 in drugačen zadek. Prav tako so ojačali vzmeti v sklopki. Od leta 2000 je motor srebrne barve. S prihodom RP06 se je zožal tank in sedež, prav tako se je spremenila zavora zadaj. RP10 je pridobila malce daljša izpušna lonca, katalizator in elektronsko blokado motorja (zaščita pred krajo). RP 19 je dobila elektronski vbrizg, drugačen katalizator in izpuh po sistemu 4 v 1.
tomazinjo Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 ...se pravi od RP06 je šlo samo še navzdol Karburator zakon.
alen1 Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 XJR 1300 l. 2004-2006 (RP10) ima še vedno karburator. 2007 dobi elektronski vbrizg in s tem nižjo porabo.
ferek Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 In z 2007 se zmanjšajo konji iz 105 (se mi zdi) na 98, s čimer pade v nižji rang zavarovanja, ter poveča navor na 108 nm. max moč i navor sta na voljo pri nižjih obratih kot pri karb. verziji... pa z RP-10 se mi zdi dobi serijsko ohlinsovo vzmetenje... RP-19 se na pogled loči še po ovalnih ogledalih (prej oglata) ter po drugačnem - v sprednjem delu ožjem sedežu. Ta mi na RP-10 verziji na pogled izgleda boljše in udobnejše.
alen1 Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 (popravljeno) Ima kdo podobne težave? Namreč do sedaj 12000km mi ni uspelo prekuriti izpuhov. Peljem na servis, nastavljajo mi karburatorje in ventile pa dobim to nazaj. Popravljeno Marec 18, 2012. Popravil alen1
MoDuS Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Ima kdo podobne težave? Namreč do sedaj 12000km mi ni uspelo prekuriti izpuhov. Peljem na servis, nastavljajo mi karburatorje in ventile pa dobim to nazaj. Čestitke Jih moreš kar fajn zagret, pol pa je :grim Ne sekiraj se, če se fajn pelješ, se pač obarvajo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se