Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

Čestitke :smoke: Jih moreš kar fajn zagret, pol pa je :grim

Ne sekiraj se, če se fajn pelješ, se pač obarvajo.

Čeprav vedet moreš, da ma XJR dvojno steno in se obarvajo le, če fergazer ni prav naštelan, al pa si jo res gnal. Najpogosteje je prvo.

Objavljeno

Fora je, ker nism jaz tega naredil ampak serviser (štelal karburatorje in ventile). XJR pa mislim, da nima dvojne stene.

Objavljeno

Fora je, ker nism jaz tega naredil ampak serviser (štelal karburatorje in ventile). XJR pa mislim, da nima dvojne stene.

Očitno ni dobro naštelal :glare: Glede dvojne stene bo pa morda kdo drug še kaj več povedal, sam sem bil ves čas mnenja, da ima vsaj do rp10 dvojno steno. Ker mislim, da se dajo celo razstavit posamezne cevi.

Objavljeno

Fora je, ker nism jaz tega naredil ampak serviser (štelal karburatorje in ventile). XJR pa mislim, da nima dvojne stene.

Mene in moj motor takšen serviser ne vidi več ali pa le s kakšnim kijem v roki :jezen :krneki: :nono:

LP

Objavljeno

po moji logiki jih je malo prebogato nastavil in sedaj ostanek mešanice bencina in zraka v izpuhu zgori, kak je pa poraba po posegu?

Možno je tudi, da so se obarvale med testiranjem...

Moje so take nežno zlate barve, od AC in oslarij na pisti...

LP Bajsi

Objavljeno

XJR pa mislim, da nima dvojne stene.

moja RP06 jih ima

Objavljeno

po moji logiki jih je malo prebogato nastavil in sedaj ostanek mešanice bencina in zraka v izpuhu zgori, kak je pa poraba po posegu?

Možno je tudi, da so se obarvale med testiranjem...

Moje so take nežno zlate barve, od AC in oslarij na pisti...

LP Bajsi

Ja sigurno so se obarvale med testiranjem. Rekel je, da je malo karburatorje odpiral. Jaz imam RP10 in ne vem, če ima dvojno steno.

Objavljeno

spremljaj porabo, meni je pred prvim servisom (fergazerji nastavljeni za Švedsko) pila skoraj 10 litrov, pol pa je zadeve en mehanik poŠtimal, naŠim razmeram primerno pa sem od oka na 5-6l

najprej boŠ na porabi videl

LP Bajsi

Objavljeno

Ja, upam, da popraviš zadeve menda pa naši serviserji ja imajo kakšno pripravo za nastavit karburatorje :yes:

Lp Tomas

Objavljeno

Sem malo spremljal porabo je tam okrog 5,5 - 5,6 pri normali vožnji. Je pa res, da sem en tank sedaj vozil precej agresivno tja do 8000 - 9000 obratov (je malce pela mašina). Sedaj imam eno črtico manj kot pol, naredil sem pa 160km. Morem, ko grem tankat preračunat koliko je pokonzumirala :rolleyes: Glede karburatorjev so bili sinhronizirani in baje jih je malo bolj odpru. Ko se ustavim oz. tudi že med vožnjo (lahko, da se mi samo dozdeva) diši pri karburatorjih po benzinu. Pušča ne nikjer nič sem vse preveril.

Objavljeno

Sem malo spremljal porabo je tam okrog 5,5 - 5,6 pri normali vožnji. Je pa res, da sem en tank sedaj vozil precej agresivno tja do 8000 - 9000 obratov (je malce pela mašina). Sedaj imam eno črtico manj kot pol, naredil sem pa 160km. Morem, ko grem tankat preračunat koliko je pokonzumirala :rolleyes: Glede karburatorjev so bili sinhronizirani in baje jih je malo bolj odpru. Ko se ustavim oz. tudi že med vožnjo (lahko, da se mi samo dozdeva) diši pri karburatorjih po benzinu. Pušča ne nikjer nič sem vse preveril.

Porabo imaš pa res ugodno. Če smrdi pri bencinu, nekaj ne tesni, al ti pa zaliva fergazerje (überlauf).

Lp!

Objavljeno

... zgolj me zanima... a se kakšna "nastavitev - sinhronizacija loput" dela tudi na ajnšpric verziji?... vem da na servisih kaj takega še niso počeli...

...kakšnega pretiranega farbanja izpuhov sicer kljub preko 40000 nisem opazil...

Objavljeno

... zgolj me zanima... a se kakšna "nastavitev - sinhronizacija loput" dela tudi na ajnšpric verziji?... vem da na servisih kaj takega še niso počeli...

...kakšnega pretiranega farbanja izpuhov sicer kljub preko 40000 nisem opazil...

Pri ajnšpricerjih ni potrebna nastavitev loput kajti te so v prostem teku popolnoma zaprte in so vijaki samo toliko nastavljeni,da nebi katera od loput štekala, vijaki so priviti za ca 1/2 obrata.Namreč pri motorjih z vbrizgavanjem,ko odvzameš plin se lopute popolnoma zapro pri ca 1200 o/min pa se odpre s pomočjo računalnika in motorčka(šrit ali koračni motorček) baypas za prosti tek in tako dobi mašina potreben zrak in preko vbrizgalnih šob potrebno količino goriva in takoj ko se začne dodajat plin se ta baypas za prosti tek počasi zapre in motor začne delovati na glavni sistem.

Objavljeno

Hvala B.. takle odgovor človeka kar malo potolaži in priznam, tega res nisem vedel...

Objavljeno

Ferek,

a mi lahko zmeriš dolžino palice nosilca stranskega kovčka. Tiste, ki z zunanje strani nalega na luknjo od smernika na eni strani na drugi pa drži trapezoidni nosilec kovčka.

Zakaj me zanima,

1. rad bi pustil žmigavce tam, kjer so

2. montiral bi manjše ( Rizoma )

3. prekrivil bi štango ( odžagal, naredil novo, premaknil 2 - 3 centi naprej in lepo zašvasal, da bi šla lepo zadaj ( na notranji strani ) za strešico

Zanima pa me , koliko bi bil lahko dolg žmigavc, da bi geometrija nosilcev, razen te štangce, ostala ista. Torej razdalja od luknje do trapezoidnega nosilca.

Rad bi kak milimeter lufta.

Hvala, če se ti bo dal pomerit.

Plačam v konjih ( ker so naše einšpric XJR - ke precej zamašene zaradi okoljevarstvenih in protihrupnih norm; če snameš plastični pokrovček zračnega filtra pod pokrovom na desni strani, dobiš malo bolj globok bas in 7 konjev, izmerjeno na zadnjem kolesu ).

Če jih maš dost lahk dam pa tudi za pir.

LP, Rok

Objavljeno

Sem se potrudil... upam da sem prav razumel...

...kar se pa konjev tiče pa sicer hvala za nasvetov, a nekako ni čisto jasno... saj je vendar gor vseeno pokrov in ne vem od kod bi več lufta v filter prišlo? A si ti to meril pred in po modifikaciji? ...a pa ni nevarnosti da bi luft v tem primeru vleklo "mimo filtra", če ni tega pokrovčka gor? ...smeti pa to?

post-16856-0-03575000-1332879686_thumb.jpg

Objavljeno

Pri ajnšpricerjih ni potrebna nastavitev loput kajti te so v prostem teku popolnoma zaprte in so vijaki samo toliko nastavljeni,da nebi katera od loput štekala, vijaki so priviti za ca 1/2 obrata.Namreč pri motorjih z vbrizgavanjem,ko odvzameš plin se lopute popolnoma zapro pri ca 1200 o/min pa se odpre s pomočjo računalnika in motorčka(šrit ali koračni motorček) baypas za prosti tek in tako dobi mašina potreben zrak in preko vbrizgalnih šob potrebno količino goriva in takoj ko se začne dodajat plin se ta baypas za prosti tek počasi zapre in motor začne delovati na glavni sistem.

...bi imel samo eno podvprašanje v zvezi s tem... pa nisem mehanik in ne želim pametovat... nekaj mi vseeno ni jasno pri tej zadevi: Gleda na to, da je v bistvu pri tem motorju vse še zlo "v stilu fergazerjev" (mašina je v bistvu ista) ...torej tudi lopute zraka premika "gas zajla"... elektronika dozira samo vbrizg količine goriva... med gas zajlo in loputami torej ni nobenega "motorčka", oziroma karkoli "elektronskega" ki bi uravnavalo položaj teh loput? ...položaj teh loput bi se torej po tej logiki lahko štelal?

Objavljeno

Sem se potrudil... upam da sem prav razumel...

...kar se pa konjev tiče pa sicer hvala za nasvetov, a nekako ni čisto jasno... saj je vendar gor vseeno pokrov in ne vem od kod bi več lufta v filter prišlo? A si ti to meril pred in po modifikaciji? ...a pa ni nevarnosti da bi luft v tem primeru vleklo "mimo filtra", če ni tega pokrovčka gor? ...smeti pa to?

Hvala Ferek,

Zelo dobr si mi zmeril, torej če jaz prav razumem meritev, bi lahko bi žmigavc dolg ene 60 mm, da nebi tiščal v okvir kovčka. Seveda če odžagam in premaknem to štangco.

Kar se pa tiče konjev.

Kje kaj mim vleče jaz ne vem.

Meritev na zadnjem kolesu pri Grigiču pokaže 98km s pokrovom ohišja filtra in 105,5 km brez pokrova filtra.

Mim najbrž ne more vlečt, saj je filter ne ležišču nasajen. Tako da lahko vleče le več skozi filter.

Grigič na povsem novih XJR naredi še nekaj modifikacij, npr. takoj odstrani plastično blendo med cilindri in ajnšpricem, ker pravi, da je precej stvari na einšpric verziji precej kontradiktorno zastavljenih.

Plastična blenda ima v osnovi funkcijo preprečevanje pregrevanja senzorjev ( kaj to povzoriča itak veš, ko ti skače štandgas pri segretem motorju up and down. Ali bolje samo UP.

Na žalost blenda povzroči, da se mašina bistveno slabše hladi ( pretok zraka ), kar posledićno povzroča ravno nasprotni učinek, kot so si v Yamahi želeli.

Moja je še v garanciji, zato blende nisem odstranil, tisti, ki jo nimajo več pa tud nimajo problemov s sprehajanjem obratov.

Tretja stvar, lastniki, sploh ta diviji, na XJR radi montirajo amortizer balance.

Priporoča se tisti pri strani, palični, fiksiran na glavo motorja in teleskop vilice.

Jaz sem se zagrel za Hyperpro ( pa nisem nič divji ), ki se montira na ohišje hladilnika, pod križ.

Ko sem to zadevo hotel kupiti sem od poznavalca Grigiča zopet prejel fajn nasvet. Samo tega ne, kar koli drugega.

Fantje, ki imajo na XJR tudi merilec temperature glave motorja so znali povedati, da montaža tega amortizerja zelo slabo vpliva na temperaturo glave motorja, ker kljub navidezni nedolžnosti, kritično omeji dotok zraka, ki služi hlajenju le te.

Svašta,

Rok

Objavljeno (popravljeno)

Še tole sem pozabil,

če kdo potrebuje:

1. Vilica Yamaha XJR 1300, rp 19, letnik 2011, prevozila 3000km, oplemenitena z Ohlins 9.0N/mm linerano vzmetjo - priložim tudi originalno vzmet ), nastavljiva po vseh parametrih ( prednapetost, kompresija, povratek ), črne barve, nepoŠkodovana, kot nova, brezhibna, prodam.

Razlog, modifikacija sprednjega vzmetenja moje XJR.

Cena: 600 eur

2. Zadnji amortizerji Ohlins YA 5570, nastavljivi po vseh parametrih ( prednapetost, kompresija, povratek ), prevozili 4500 km, brezhibni, nepoŠkodovani, kot novi.

Amortizerja na prodaj z OEM vzmetjo, Ohlins 00379 - 01

Na prodaj je tudi aftermarket vzmet, kakrŠno dobite na aftermarket amortizerju ohlins YA 417.

Ohlins 00380 - 06. Za voznika z opremo cca. 95 kg, seveda je vzmet tako kot originalna progresivna, is služi obremenitvi do 150 - 160 kg, ob ustrezni prednapetosti.

Cena vzmeti: 100 eur

Razlog: modifikacija zadnjega dela vzmetenja moje XJR.

Cena amortizerjev: 850 eur.

3. cena v kompletu: 1400 eur.

LP, Rok

Popravljeno . Popravil rmurgelj
Objavljeno

Zelo dobr si mi zmeril, torej če jaz prav razumem meritev, bi lahko bi žmigavc dolg ene 60 mm, da nebi tiščal v okvir kovčka. Seveda če odžagam in premaknem to štangco.

Meritev na zadnjem kolesu pri Grigiču pokaže 98km s pokrovom ohišja filtra in 105,5 km brez pokrova filtra.

Na žalost blenda povzroči, da se mašina bistveno slabše hladi ( pretok zraka ), kar posledićno povzroča ravno nasprotni učinek, kot so si v Yamahi želeli.

Moja je še v garanciji, zato blende nisem odstranil, tisti, ki jo nimajo več pa tud nimajo problemov s sprehajanjem obratov.

Jap, prav si razumel meritev... čeprav jaz prav dobro ne razumem tvoje bodoče modifikacije, mislim kam boš fiksiral štango, če bo žmigovc ostal na mesti, ampak OK. to je tvoj problem...

Kar se pa ostalega tiče... HVALA ZA NASVETE! sicer ne vem kdo je ta Grgič, a vseeno... Tole s filtrom bom probal! Odstranitev blende? Tu se pa bojim, da mi bo poleti v kratkih hlačah ali kavbojkah "malo bolj toplo" v kolena in mednožje... V tistih amortizerjih pa v svojih dolgoprogaških easy podvigih nekega smisla itak ne vidim...

Objavljeno

Jap, prav si razumel meritev... čeprav jaz prav dobro ne razumem tvoje bodoče modifikacije, mislim kam boš fiksiral štango, če bo žmigovc ostal na mesti, ampak OK. to je tvoj problem...

Kar se pa ostalega tiče... HVALA ZA NASVETE! sicer ne vem kdo je ta Grgič, a vseeno... Tole s filtrom bom probal! Odstranitev blende? Tu se pa bojim, da mi bo poleti v kratkih hlačah ali kavbojkah "malo bolj toplo" v kolena in mednožje... V tistih amortizerjih pa v svojih dolgoprogaških easy podvigih nekega smisla itak ne vidim...

štango bom odžagal, novo oblikovano pa speljal zadaj za strešico in privaril na ustrezno mesto.

Da ne bo kot motor kot Bauhaus prikolca.

http://www.motorigrigic.hr/

LP, Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prišel je čas za menjavo pnevmatik na moji XJR.

Izkušnje:

1. serijska guma d252 ( na moji prejšni xjr ), dobil sem jo z 4850 km, bila je napool obrabljena po profilu in praktično neuporabna zaradi spremenjene oblike. Menjal sem jo pri 6.000 km, zdržala bi 7.000.

2. montiral D Roadsmart, prevozil 8500 km, oprijem odličen, trpežnost odlična. Zmkanjšan shimmy napram OEM pnevmatiki. Menjal zaradi tovarniške napake, sprednja dobila bulo ( problem, ki so ga imeli premnogi uporabniki ). Sicer je imela zadnja še precej profila, tako na oko za cca. 3000km.

V kolikor odmislim tovarniške napake, zelo zadovoljen.

3. montiral Metzeler Z6 interact, prevozil 1000km in prodal motor.

Prvi občutki zelo pozitivni, poudarjam zadovoljstvo z obliko pbevmatike.

Prehoda preko roba praktično ni, vsaj moj občutek je bil, da Roadsmart pri določenem kotu potem preveč očitno pade v nagib.

Pri Z6 pa je občutek bolj enakomeren.

Izkušnje s kilometražo nimam.

4. 2011 kupil novo XJR, serijsko montirana D252.

Do danes prevoženih 4500 km, oprijem v suhem povprečen, v mokrem slab(ši).

Profila na zadnji gumi je še za 1000km.

Potrebna bo menjava, kaj priporočate:

1. Dunlop Roadsmart 2?

2. Metzeler Z8 Interact: Ferek, če lahko napišeš izkušnjo, sam videl na sliki, da jo imaš gor?

3. Pilot Road 3? še nikdar nisem vozil Michelina, v prvi polovici življenjske dobe so uporabniki super zadovoljni, nekateri pa ne več v drugi polovici ( profila ), saj se menda vozne lastnosti močno poslabšajo ( govorim oz. berem o Pilot Road 2 )?

4. kaj drugega?

Vse moje izkušnje do sedaj so omejene na sledeče pnevmatike:

D 252 ( 3 seti, 2 x XJR, 1 x FZ6 )

D Roadsmart 1 ( 3 seti, 2 x FZ6, 1 x XJR )

M Z6 int. ( 1 set, XJR, malo vožen )

D Qualifier ( 1 set, Z 750 )

Čoper gume.

Vespa gume.

Hvala za posredovana priporočila in izkušnje,

Lp, Rok

Objavljeno

Hja... izkušnje... Z-6 se je pri meni še najslabše izkazala... posebej slaba v mokrem... Z-8 je res druga zgodba... če pa primerjam z roadsmart sta pa "tu nekje" ...Roadsmartk sem zvozil na dveh motorjih ene 4 komplete in se mi nekako zdi zlo fajn izbira (kar ta boljša, če sem odkrit)... Če povzamem... sam bi (se bom) odločal takole: Roadsmart 1 - če bi se kje dobil za res ugodno ceno je to čist OK alternativa Z8 (slednje ima na zalogi moj kolega, po ugodni ceni, zato je tudi z8 gor). Zelo rad bi probal Pireli Angel ST (zmagovalna v tzem rangu po testih 2 leti nazaj), sam je draga. Roadsmart 2 je pa baje najboljše kar se da dobit... zdaj je torej na "potezi" samo cena... torej če bi dobil staro roadsmartoko (ker se poslavlja) za ene 190 € (komplet) bi najbrž takoj vzel! Z8 bo mal dražja... Roadsmart 2 pa... Falit pa v nobenem primeru nimaš kaj!

Objavljeno

Zvozil sem 1komplet Z6 in vozim drugi komplet Roadsmarta (prvi je bil sponzorski drugi pa za 180€)

nikakor ne morem potrdit Ferekove ugotovitve, da je Z6 slaba v mokrem, sam sem ugotovil povsem nasprotno, kot pozitivni efekt Metzelerke je bil pri meni zmanjšan efekt shimiya (tresenja krmila pri zmanjševanju hitrosti)

Moj nasvet Z8 ali Roadsmart II, katero bi dobil ceneje tisto bi kupil.

LP Bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!