Skoči na vsebino

audi A6 problemi z MMI


lukanam

Priporočene objave

če pa rabiš kaj nadomestnih delov za audi ali ww pa mogoče lahko pomagam.....rabljene in nove.

kar se tiče vse za audi vw airbagi itn... elektronika karkoli kontakt na pm.....

cene zagotovljeno najboljse v sloveniji

aja rabljeno iz nemčije/ testna vozila) da ne bo kdo mislil da je izpod hitrih prstov

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni veliko potrebno, da imaš akvarij v avtu. Dovolj je, da je parkiran pod drevjem, pa se mimogrede nabere odpadlo listje, vejice in ostala svinjarija v prostoru pred pečico in mikrofiltrom. Le ta zamaši oddušek, zato voda ne more več odtekati ven in se zliva v potniški prostor. To vem zato, ker ima sestra škodo fabio parkirano pod drevjem in ji vsake toliko časa zamaka v avtu. Takrat samo očistim oddušek, ki je dosegljiv iz motornega prostora in postavim avto nazaj pod drevje :evilgrin: :headbang: , da lahko postopek čez par mesecev ponovim :devil: .

LP Robert

jah, ne vem no. zadnjih 20 let nisem enkrat imel vode v avtu (razen tiste, katero sem razlil iz flase ali kozarca :rolleyes:).

Kupi si japanezera.

......ali francoza. recimo.

froggy-ji ze vedo kako z vodo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, sestra se samo usede v avto, obrne ključ in gremo. Jaz pa malo bolje skrbim za avto :whistle: , vsaj olje pogledam in kakšen ajmer vode po njem zlijem. Aja, zamaka mi tudi ne, ker je večino časa v garaži, če je pa zunaj pa vsak listek takoj poberem dol :yes: . Tudi mrzlega ne nažigam in ko pridem z vožnje ga pustim minuto, dve teči v prostem teku preden ga ugasnem :grim . Saj bi ga takoj ugasnil, samo je turbo diesel in se mi smili, da bi se turbina vrtela še pri ugasnjenem motorju. Še službenega ne ugasnem takoj, čeprav ni moj.

Sorry za :topic: , že grem :D .

LP Robert

turbina se v vsakem primeru še vrti, tudi v vrtljajih prostega teka, vendar med vožnjo tega ne občutiš ker pri tako nizkih obratih ne ustvarja dovolj pritiska...fora je v tem, da olje pri ugasnjenem motorju odteče iz turbine, če pa pred tem motorja ne pustiš malo laufati da se ohladi pa se tanek oljni film ki ostane v kanalih zapeče na le-te, naslednjič spet malo, in potem spet, kot holesterol :) čez čas kanali nimajo več dovolj velikega pretoka olja za mazanje ležaja v turbini in ta začne cvilit, potem pa kmalu zarusta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

turbina se v vsakem primeru še vrti, tudi v vrtljajih prostega teka, vendar med vožnjo tega ne občutiš ker pri tako nizkih obratih ne ustvarja dovolj pritiska...fora je v tem, da olje pri ugasnjenem motorju odteče iz turbine, če pa pred tem motorja ne pustiš malo laufati da se ohladi pa se tanek oljni film ki ostane v kanalih zapeče na le-te, naslednjič spet malo, in potem spet, kot holesterol :) čez čas kanali nimajo več dovolj velikega pretoka olja za mazanje ležaja v turbini in ta začne cvilit, potem pa kmalu zarusta

Hvala za pojasnilo, mi je vse to rahlo znano :hmm:, ker sem svoj čas hodil v šolo za avtomehanika :grim.

LP Robert

P.S.: Brez zamere, hec mora bit :yes:.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnilo, mi je vse to rahlo znano :hmm:, ker sem svoj čas hodil v šolo za avtomehanika :grim.

LP Robert

P.S.: Brez zamere, hec mora bit :yes:.

Zastonj se zahvaljuješ, ker je Kucijeva trditev napčna in tudi pravega vzroka zakaj naj bi mašina malo laufala v prostem teku in zakaj crkujejo rade te turbine te v šoli niso naučili! Tudi na mojem zelniku ni zraslo meni je bilo to razloženo na seminarju za teoretični del mojsterskega izpita v Ingoldstatu.

Več informacij na PM ali na GSM. sicer se nemislim po forumu spet z vsemi naganjat imam pametnejšega dela LP Vsem :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zastonj se zahvaljuješ, ker je Kucijeva trditev napčna in tudi pravega vzroka zakaj naj bi mašina malo laufala v prostem teku in zakaj crkujejo rade te turbine te v šoli niso naučili! Tudi na mojem zelniku ni zraslo meni je bilo to razloženo na seminarju za teoretični del mojsterskega izpita v Ingoldstatu.

Več informacij na PM ali na GSM. sicer se nemislim po forumu spet z vsemi naganjat imam pametnejšega dela LP Vsem :beer2:

Jaz pa mislim, da je njegova razlaga kar pravilna. Poleg tega, da se mora ohladit še cel motor po tiščanju, da se latentna toplota potem ne kuha pod havbo. A lahko prosim slišim teorijo, za katero praviš da je bolj pravilna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da je njegova razlaga kar pravilna. Poleg tega, da se mora ohladit še cel motor po tiščanju, da se latentna toplota potem ne kuha pod havbo. A lahko prosim slišim teorijo, za katero praviš da je bolj pravilna?

Lahko! saj sem ti napisal, poklič na GSM jutri med delovnim časom in ti razložim GSM imaš v avtarju LP

Nebom se več tu po forumu prerekal z pametnjakoviči! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!