Kremenčkovi Objavljeno November 21, 2010 Deli Objavljeno November 21, 2010 če pa rabiš kaj nadomestnih delov za audi ali ww pa mogoče lahko pomagam.....rabljene in nove. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno November 21, 2010 Deli Objavljeno November 21, 2010 če pa rabiš kaj nadomestnih delov za audi ali ww pa mogoče lahko pomagam.....rabljene in nove. kar se tiče vse za audi vw airbagi itn... elektronika karkoli kontakt na pm..... cene zagotovljeno najboljse v sloveniji aja rabljeno iz nemčije/ testna vozila) da ne bo kdo mislil da je izpod hitrih prstov Jozeee, Bremzer in bajkr88 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno November 21, 2010 Deli Objavljeno November 21, 2010 Sploh ni veliko potrebno, da imaš akvarij v avtu. Dovolj je, da je parkiran pod drevjem, pa se mimogrede nabere odpadlo listje, vejice in ostala svinjarija v prostoru pred pečico in mikrofiltrom. Le ta zamaši oddušek, zato voda ne more več odtekati ven in se zliva v potniški prostor. To vem zato, ker ima sestra škodo fabio parkirano pod drevjem in ji vsake toliko časa zamaka v avtu. Takrat samo očistim oddušek, ki je dosegljiv iz motornega prostora in postavim avto nazaj pod drevje :evilgrin: , da lahko postopek čez par mesecev ponovim . LP Robert jah, ne vem no. zadnjih 20 let nisem enkrat imel vode v avtu (razen tiste, katero sem razlil iz flase ali kozarca ). Kupi si japanezera. ......ali francoza. recimo. froggy-ji ze vedo kako z vodo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 21, 2010 Deli Objavljeno November 21, 2010 Bremzer, sestra se samo usede v avto, obrne ključ in gremo. Jaz pa malo bolje skrbim za avto , vsaj olje pogledam in kakšen ajmer vode po njem zlijem. Aja, zamaka mi tudi ne, ker je večino časa v garaži, če je pa zunaj pa vsak listek takoj poberem dol :yes: . Tudi mrzlega ne nažigam in ko pridem z vožnje ga pustim minuto, dve teči v prostem teku preden ga ugasnem :grim . Saj bi ga takoj ugasnil, samo je turbo diesel in se mi smili, da bi se turbina vrtela še pri ugasnjenem motorju. Še službenega ne ugasnem takoj, čeprav ni moj. Sorry za , že grem . LP Robert turbina se v vsakem primeru še vrti, tudi v vrtljajih prostega teka, vendar med vožnjo tega ne občutiš ker pri tako nizkih obratih ne ustvarja dovolj pritiska...fora je v tem, da olje pri ugasnjenem motorju odteče iz turbine, če pa pred tem motorja ne pustiš malo laufati da se ohladi pa se tanek oljni film ki ostane v kanalih zapeče na le-te, naslednjič spet malo, in potem spet, kot holesterol čez čas kanali nimajo več dovolj velikega pretoka olja za mazanje ležaja v turbini in ta začne cvilit, potem pa kmalu zarusta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trebor Objavljeno November 22, 2010 Deli Objavljeno November 22, 2010 turbina se v vsakem primeru še vrti, tudi v vrtljajih prostega teka, vendar med vožnjo tega ne občutiš ker pri tako nizkih obratih ne ustvarja dovolj pritiska...fora je v tem, da olje pri ugasnjenem motorju odteče iz turbine, če pa pred tem motorja ne pustiš malo laufati da se ohladi pa se tanek oljni film ki ostane v kanalih zapeče na le-te, naslednjič spet malo, in potem spet, kot holesterol čez čas kanali nimajo več dovolj velikega pretoka olja za mazanje ležaja v turbini in ta začne cvilit, potem pa kmalu zarusta Hvala za pojasnilo, mi je vse to rahlo znano , ker sem svoj čas hodil v šolo za avtomehanika :grim. LP Robert P.S.: Brez zamere, hec mora bit :yes:. bajkr88, ImenitnaPriložnost in halls 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno November 22, 2010 Deli Objavljeno November 22, 2010 Hvala za pojasnilo, mi je vse to rahlo znano , ker sem svoj čas hodil v šolo za avtomehanika :grim. LP Robert P.S.: Brez zamere, hec mora bit :yes:. Zastonj se zahvaljuješ, ker je Kucijeva trditev napčna in tudi pravega vzroka zakaj naj bi mašina malo laufala v prostem teku in zakaj crkujejo rade te turbine te v šoli niso naučili! Tudi na mojem zelniku ni zraslo meni je bilo to razloženo na seminarju za teoretični del mojsterskega izpita v Ingoldstatu. Več informacij na PM ali na GSM. sicer se nemislim po forumu spet z vsemi naganjat imam pametnejšega dela LP Vsem bajkr88, Cartman, carmagedon in 1 other 1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno November 22, 2010 Deli Objavljeno November 22, 2010 Zastonj se zahvaljuješ, ker je Kucijeva trditev napčna in tudi pravega vzroka zakaj naj bi mašina malo laufala v prostem teku in zakaj crkujejo rade te turbine te v šoli niso naučili! Tudi na mojem zelniku ni zraslo meni je bilo to razloženo na seminarju za teoretični del mojsterskega izpita v Ingoldstatu. Več informacij na PM ali na GSM. sicer se nemislim po forumu spet z vsemi naganjat imam pametnejšega dela LP Vsem Jaz pa mislim, da je njegova razlaga kar pravilna. Poleg tega, da se mora ohladit še cel motor po tiščanju, da se latentna toplota potem ne kuha pod havbo. A lahko prosim slišim teorijo, za katero praviš da je bolj pravilna? bajkr88 in danci1973 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno November 22, 2010 Deli Objavljeno November 22, 2010 Jaz pa mislim, da je njegova razlaga kar pravilna. Poleg tega, da se mora ohladit še cel motor po tiščanju, da se latentna toplota potem ne kuha pod havbo. A lahko prosim slišim teorijo, za katero praviš da je bolj pravilna? Lahko! saj sem ti napisal, poklič na GSM jutri med delovnim časom in ti razložim GSM imaš v avtarju LP Nebom se več tu po forumu prerekal z pametnjakoviči! TOMTECH, bajkr88, danci1973 in 2 others 1 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se