Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Jaz sem ga dal včeraj v garažo 056.gifprej bil pred hišo, se ded mora navadit na mrzlo, da ne bo kihal... :yea1:

Motoristek gel,da nepozabiš odključit akumulator sicer bo treba spomladi novega(snemi samo minus klemo)ali si kupi vzdrževalec akumulatorja v Lyisu za BMW-eja Cam-bus instalacijo cena 67 EUR.

Polnilec.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Brumer.

Imam polnilec ki je pod polnilcem,ki ga priporočaš, tistega za 39€.Prosim če mi poveš če lahko z njim prezimim gelski akum.

ki ga imam v BMW R 1200 GS/07,hvala in lp

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Brumer.

Imam polnilec ki je pod polnilcem,ki ga priporočaš, tistega za 39€.Prosim če mi poveš če lahko z njim prezimim gelski akum.

ki ga imam v BMW R 1200 GS/07,hvala in lp

To boš moral vprašati na servisu ,ker če imaš Can-bus napeljavo(mislim,da jo imaš nisem pa siguren) potem lahko polniš direkt v utičnico,ki jo imaš na motorju,samo z vzdrževalcem(polnilcem) za Can-Buss instalacijo.Če pa na akumulatorju odključiš kleme,lahko polniš z vsakim polnilcem.Tudi ta polnilec na sliki,ko ga kupiš je nastavljen za vzdrževanje akumulaturjev z navadno napeljavo ima pa možnost prestavitve z vijakom tako,da lahko polniš tudi vozila z Can-Buss napeljavo.

Ps.to bi ti moralo pisati tudi v navodilih za uporabo motorja sicer pa vidiš,če motor nima nobene varovalke potem je sigurno Cam-Buss napeljava OK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam Can -bus in nimam varovalk toraj sem te prav razumel,da če ga odklopim ga lahko polnim z polnilcem ki ga že imamin je na sliki ki si jo včiraj pripopal spodnji po 39 €.OK hvala. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam Can -bus in nimam varovalk toraj sem te prav razumel,da če ga odklopim ga lahko polnim z polnilcem ki ga že imamin je na sliki ki si jo včiraj pripopal spodnji po 39 €.OK hvala. :worship:

Pozabil sem ti še omenit,da nima veze ali je akumulator z kislino ali gelom je vseno.Je pa škoda,če si že kupiš polnilec vedno kupi boljšega-dražjega in imaš potem manj nevšečnosti-malo gnarja mal muzike.Je pa dosti bolj kamot priklopit v utičnico,kot pa vedno iskat nekje pod sedežem ali celo pod oklepom akumulator,najbolje je da tega nekomu prodaš reči pač,da si kupil napačnega(nepaše na BMW-eja)in si nabavi pravega,namreč originalni BMW-ejev stane več kot 150EUR(BMW-Grosuplje) v Luisu kot vidiš je 1/2 cene OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj se bomo še vozili :yea1: dal sem ga na suho, ker sem ga imel kar vzunaj na dežu... :whistle:

BMW-pa na dežju :whistle: PRVO ŠTALCA POL PA KRAVCA MOTORISTEK ! ! ! ! ! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namreč originalni BMW-ejev stane več kot 150EUR(BMW-Grosuplje) v Luisu kot vidiš je 1/2 cene OK.

Če boš na BMW-ju uporabljal neoriginalen polnilec, ti bo vsak teden 5 konjev crknilo. :whistle:

BMW-pa na dežju :whistle: PRVO ŠTALCA POL PA KRAVCA MOTORISTEK ! ! ! ! ! :beer2:

Malo dežja pa bi že moral zdržat - tak slab pa tud ni! :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš na BMW-ju uporabljal neoriginalen polnilec, ti bo vsak teden 5 konjev crknilo. :whistle:

Lahko jih 1/3 pocrka zate jih bo še vedno dovolj sam javi se OK!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam ta polnilec, dobite ga v Škofji Loki APSA. Zadeva deluje prfektno! Ni pa 30 eur.....

APSA

APSA je avtomatski polnilec in vzdrževalec napolnjenosti svinčenih

akumulatorjev. Zagotavlja stalno napolnjenost akumulatorja,

zanesljiv zagon vozila in daljšo življenjsko dobo akumulatorjev.

Ključne funkcije

Stalna napolnjenost akumulatorja.

Zanesljiv zagon vozila.

Daljša življenjska doba akumulatorjev.

Način uporabe

Svinčeni akumulator priključimo na polnilec APSA. APSA ga najprej avtomatsko

napolni, nato pa stalno vzdržuje napolnjenost. To pomeni, da se akumulator ne

more izprazniti, saj APSA nenehno preverja napolnjenost in, če je to potrebno,

akumulator dopolnjuje. Tako je akumulator v vsakem trenutku pripravljen za

uporabo, če pa je nameščen v vozilu, je zagotavljen zanesljiv zagon vozila.

APSA s pravilnim polnjenjem podaljšuje življenjsko dobo akumulatorjev.

APSA se uporablja v vozilih intervencijskih in reševalnih služb (policija, gasilci,

reševalci, gorski reševalci), v manjših plovilih in letalih ter delovnih strojih.

Tehnične lastnosti

Napajalna napetost: 220 V

Izhodna napetost: odvisno od vrste akumulatorja (12 V ali 24 V)

Največji tok dopolnjevanja: 1,2 A

Izhod iz polnilca je zaščiten proti kratkemu stiku.

Izdelek je prejel certifikat o skladnosti številka C231-0735/99,

ki ga izdaja Slovenski institut za kakovost in meroslovje.

post-6249-1193967121_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo 1,2 A

Če filaš avtomobilskega ga jaz zmeraj nsaj na 3A, če je pa sesut pa na začetku skoči tudi na 6

Imam pa še tistega starega ročnega - naštimaš voltažo, 4 stopnje polnenja na vsaki voltaži, imaš amper in volt meter, izključit pa ga moraš ročno (sem ga že pozabil par dni, pa se je poznalo akomulatorju, je treba pazit.)

Hotel sem samo to, kako boš nafilal potem akomulator delovnega stroja s tokom le 1,2 A, takšen je pri velikih zadevah tudi ko je že polen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo 1,2 A

Če filaš avtomobilskega ga jaz zmeraj nsaj na 3A, če je pa sesut pa na začetku skoči tudi na 6

Imam pa še tistega starega ročnega - naštimaš voltažo, 4 stopnje polnenja na vsaki voltaži, imaš amper in volt meter, izključit pa ga moraš ročno (sem ga že pozabil par dni, pa se je poznalo akomulatorju, je treba pazit.)

Hotel sem samo to, kako boš nafilal potem akomulator delovnega stroja s tokom le 1,2 A, takšen je pri velikih zadevah tudi ko je že polen.

Saj imaš link, kjer ti vse natančno piše, dejstvo je, da zadeva dela odlično...in to je meni dovolj!

LP Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da je glih o tem debata in bi neki vprašal: A je možno, da je baterija fuč že po dvakratnem polnjenju- prvič pred dvema letoma, lani ni bilo potrebe in zdaj ko se mi je spraznila in sem jo nafilal, je prazna?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da je glih o tem debata in bi neki vprašal: A je možno, da je baterija fuč že po dvakratnem polnjenju- prvič pred dvema letoma, lani ni bilo potrebe in zdaj ko se mi je spraznila in sem jo nafilal, je prazna?!

meni je crknila v pol leta in to kar nenadoma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator lahko hitro pogine, če ga motor preveč polni ali pa polnilec ki ni avtomatičen. Lahko je tud slabo narejen pa zgubi ena celica stik. Zato so pa kislinci poceni in se ne sekiram preveč, če ga je potrebno zamenjat po štirih ali petih letih. Vedno pa gledam, da je količina destilirane vode v mejah normale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
...po moje ne pridobiš kaj dosti... :hmm: Ali pač?

Kakega tričetrt metra prostora v garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko škodi akumulatorju če čez zimo ostane priklopljen (ene 3-4 mesece) no sej umes ga bi lahko tud napolnu. Gre se pa za to da bom v moped vgradil alarm pa ga bi imeu rad čez zimo vključenega-pri nas namreč kradejo k srake :angry: .

Kar se pa pokrivanja motorjev tiče pa uporabljam zadevo s katero moja mati pokriva vrt da ptiči ne pojejo semen itd. Zgleda kot nekakšna bela koprena (zdi se mi da se ji reče Vrtex al neki takega) in je izredno prepustna-ščiti moped pred prahom pod njo pa se ne nabira kondenz. Dobi se pa v vsaki vrtnarski trgovini skoraj zastonj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko škodi akumulatorju če čez zimo ostane priklopljen (ene 3-4 mesece) no sej umes ga bi lahko tud napolnu. Gre se pa za to da bom v moped vgradil alarm pa ga bi imeu rad čez zimo vključenega-pri nas namreč kradejo k srake :angry: .

Kar se pa pokrivanja motorjev tiče pa uporabljam zadevo s katero moja mati pokriva vrt da ptiči ne pojejo semen itd. Zgleda kot nekakšna bela koprena (zdi se mi da se ji reče Vrtex al neki takega) in je izredno prepustna-ščiti moped pred prahom pod njo pa se ne nabira kondenz. Dobi se pa v vsaki vrtnarski trgovini skoraj zastonj.

Kolega je imel eno zimo akumulator prikloplje brez da bi karkoli užigal motor. Velika napaka ker se mu je razlil in kislina mu je požrla barvo po okvirju in agregatu. Po moje, če boš na kakšnih 14. dni prižgal motor ne bi smel biti problem. Pravijo pa, da ga je najboljše prezimiti polnega kje nad temperaturo 10°C

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko škodi akumulatorju če čez zimo ostane priklopljen (ene 3-4 mesece) no sej umes ga bi lahko tud napolnu. Gre se pa za to da bom v moped vgradil alarm pa ga bi imeu rad čez zimo vključenega-pri nas namreč kradejo k srake :angry: .

Kar se pa pokrivanja motorjev tiče pa uporabljam zadevo s katero moja mati pokriva vrt da ptiči ne pojejo semen itd. Zgleda kot nekakšna bela koprena (zdi se mi da se ji reče Vrtex al neki takega) in je izredno prepustna-ščiti moped pred prahom pod njo pa se ne nabira kondenz. Dobi se pa v vsaki vrtnarski trgovini skoraj zastonj.

ne vem..jest ga nikol ne odklapljam..nikol ne laufam motorja vmes..pa se ni nikol nč zgodl..spomlad vedno vžge v prvo..je pa res da je v garaži vedno vsaj 15 plusa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko škodi akumulatorju če čez zimo ostane priklopljen (ene 3-4 mesece) no sej umes ga bi lahko tud napolnu. Gre se pa za to da bom v moped vgradil alarm pa ga bi imeu rad čez zimo vključenega-pri nas namreč kradejo k srake :angry: .

Akumulator je najbolje demontirati in dati nekam na toplo vsaj +10 stopinj in občasno malo s polnilcem dopolniti ca 1X mesečno ni pa nujno.Če je akumulator 100%-ten lahko prezimi tudi na motorju vendar vedno odključi -(minus) Klemo.To sem napisal zato,ker danes ima že veliko motorjev razne porabnike kot so npr:varnostna naprava(izprazni aku v ca enemu tednu),ura,memorija(računalnik)pri motorjih z vbrizgalnim sistemom itd.Tudi če prezimlja aku. na motorju ga je dobro enkrat na mesec malo dopolniti.Do poškodb akumulatorja pride samo takrat kadar se sprazne,lahko zmrzne in prebije med celicam ali ga celo raznese(poči)in je neuporaben.Tudi,če je na toplem in se počasi preveč sprazne SULFATIZIRA ga sami nemorete več napolniti v tem primiru vam lahko pomaga edino akumulatorska delavnica.Sicer,pa kot je bilo že napisano najbolje je vzdrževalec akumulatorja,ki ga enostavno vštekaš v utičnico na motorju (lahko tudi direkt na kleme akumulatorja) in problem je rešen do naslrednje spomladi.Še tole kdor se odloči za ta vzdrževalec akumulatorja ga dobi v Lyisu za 67 EUR je za vse vrste akumulatorjev(tudi avtomobilske) in tudi za novejše instalacije cam-bus,ki se že uporabljajo na novejših motorjih. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!