Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Moje izkušnje glede akumolatorja na prejšnjem motorju:

- nikdar ni bil izklopljen

- motor prezimoval v garaži kjer je zmeraj cca 15 st

- 1x mesečno sem ga mogoče zalaufal

- samo 2x sem ga moral spomladi vžgat na kleme, potem več ni bilo težav :rolleyes:

- zdržal od leta 2003 in mislim da je še zmeraj original not (motor prodal)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje glede akumolatorja na prejšnjem motorju:

- nikdar ni bil izklopljen

- motor prezimoval v garaži kjer je zmeraj cca 15 st

- 1x mesečno sem ga mogoče zalaufal

- ///////////////////////////////////////////////

- zdržal od leta 2003 in mislim da je še zmeraj original not (motor prodal)

:grim :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se oločil da ga bom rajš kar odklopu pa dal na toplo-motor pa orng prklenu... Al pa kakšne pasti okol nastavu :krneki:

Drugač pa hvala vsem za nasvete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo! Mene zanima nekaj, ker sem sicer lansko leto kupil motor in je sedaj na zimskem spanju...gre se pa za to...

- sedaj mam poln rezervoar bencina, zanima me, a ga morm spravit ven pred sezono, ker je le ta stal cca 4 mesece....

+ menjal bom olje in svečke ter filter za olje, in me zanima.... motor imam pri babici na štajerskem, sem pa iz ljubljane, in mi je lažje tukaj zamenjati olje in filter pa svečke, bi blo bolj, da bi zamenjal pred vožnjo, al lohk tut po 100 kilometrih vožnje...

+ če kdo ve za sevis Suzuki (bolj poceni), da mi mal "naštela" motor... hvala za odgovore.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje je najbolje menjat pred začetkom sezone, ker če ga boš zdej ti bo potem še mesec ali dva stalo, isto z gumami.

Ne bo nič narobe če ga zamenjaš po 100km, itak moraš nekak mašino segret za menjavo, da olje bolj odteče.

Tako si jst to predstavljam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdrav,

Mene pa zanima, a je bolše naredit servis (olje, svečke, filtri) pred zimo ali je boljše spomladi?

Servis mam čez enih 600 km.

Zgleda, da se pozimi ne bom vozil.

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...a vi to resno o prezimovanju?.. :blink: :blink: . a ne registriramo za celo leto? . :blink: ..moj bo zaključil sezono 31.12. 08 in jo odprl 2.1. 09 . :blush: ..a se tistmu dnevu zimskega spanja reče tut prezimovanje? :doze: :doze:

...mislim, da naredim mopedu manj škode, če ga namesto prezimovanja vsak sončen vikend v polni zimski opremi na kak 50 km krog zapeljem.. :kva2: . in če je zima mal bolj zelena se da tudi v tem čASU 3000 km narest... preverjeno! :kva2: ...pa še filinga ne zgubiš! :yes:

tako da... NE SERJITE GA s tako temo! :BUA: ...to je blo nekoč, ko je cena registracije še bolela! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek je lepo povedal, da so bajki celo leto registrirani. Torej zimskega spanja ni. Razen, ko je sneg na cestah, O.K. takrat počivajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek je lepo povedal, da so bajki celo leto registrirani. Torej zimskega spanja ni. Razen, ko je sneg na cestah, O.K. takrat počivajo.

če je sneg na cestah, ga pa ni poleg cest :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, jaz ne bom kaj kompliciral.

Motor bo v garaži na +15° in pokrit z Louisovo cerado. Enkrat mesečno ga bom štartal za 15 minut, če pa bo malo odjuge pa greva na cesto. Se pravi, podobno kot lani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, jaz ne bom kaj kompliciral.

Motor bo v garaži na +15° in pokrit z Louisovo cerado. Enkrat mesečno ga bom štartal za 15 minut, če pa bo malo odjuge pa greva na cesto. Se pravi, podobno kot lani.

Priporočeno je večkrat, kot 1x krat na mesec vžig motorja! Če motor dlje časa miruje lahko pride do poškodb ležajev, ker se lahko kotalni elementi vtisnejo v zunanji ali notranji obroč ležaja, kar lahko privede do prejšnjih poškodb ležaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočeno je večkrat, kot 1x krat na mesec vžig motorja! Če motor dlje časa miruje lahko pride do poškodb ležajev, ker se lahko kotalni elementi vtisnejo v zunanji ali notranji obroč ležaja, kar lahko privede do prejšnjih poškodb ležaja.

kej takega pa še nisem slišal nikoli :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočeno je večkrat, kot 1x krat na mesec vžig motorja! Če motor dlje časa miruje lahko pride do poškodb ležajev, ker se lahko kotalni elementi vtisnejo v zunanji ali notranji obroč ležaja, kar lahko privede do prejšnjih poškodb ležaja.

Zdej pa že mal bluzite. Obremenitve na ležajih so veliko hujše med obratovanjem kot pa pri mirovanju, in glede na to, da so v motorju večinoma kotalni ležaji kateri prenesejo tudi kratkotrajno obratovanje v popolnoma suhen ohišju (kar pa dejansko ni nikoli) nima kej bit. Tudi pri drsnih ležajih se površine nikoli ne posušijo zaradi kapilarnega efekta.

Vprašajte se kolikokrat trgovci zalaufajo motorje v salonih pa se mal zamislite! Pa tudi rezervarjev za gorivo nimajo do vrha polnih. Motor ma da zdrži celo leto brez da bi ga obrnil. Bolj problematičen je akomulator zaradi izpraznitve.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kej takega pa še nisem slišal nikoli :eek:

...jaz sem pa slišal!!! :yes: ...pa ne samo to! tut zic se čez zimo mal posede, pa ni pol več tolk udoben!.. :xx: .. pa GUME - tut če je moped na stojalu, ker visijo v luftu, zaradi gravitacije (to je Newton nekaj zajebu) ratujejo počas jajčaste... štender se pa zvija, milimeter za milimeter, . :grim :grim ...bencin počasi hlapi skozi ključavnico kestla in lahk se vam sred zime, ko pridete moped v garažo pogledat in pržgete luč vse skupaj BUUUMMMM!. :cry: :cry: .. PA ZAJLE ki ,če tolk časa prosto in pri mir visijo, se gotovo raztegnejo in to je spet slabo... :xx: :xx: , da ne govorim o tem kaka zalega se ponavadi zaredi v auspuhu.. :doze: .. al pa če še mal mraz prtisne, ko olje v mašini MARGARINA rata!....

...tako da to so RESNE stvari in ne se s tem ZAJEBAVAT, KER BOTE mel spomlad pol same stroške! lepo se čaz zimo vozte, tak kot se bom jaz, pa bote brez skrbi! :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jaz sem pa slišal!!! :yes: ...pa ne samo to! tut zic se čez zimo mal posede, pa ni pol več tolk udoben!.. :xx: .. pa GUME - tut če je moped na stojalu, ker visijo v luftu, zaradi gravitacije (to je Newton nekaj zajebu) ratujejo počas jajčaste... štender se pa zvija, milimeter za milimeter, . :grim :grim ...bencin počasi hlapi skozi ključavnico kestla in lahk se vam sred zime, ko pridete moped v garažo pogledat in pržgete luč vse skupaj BUUUMMMM!. :cry: :cry: .. PA ZAJLE ki ,če tolk časa prosto in pri mir visijo, se gotovo raztegnejo in to je spet slabo... :xx: :xx: , da ne govorim o tem kaka zalega se ponavadi zaredi v auspuhu.. :doze: .. al pa če še mal mraz prtisne, ko olje v mašini MARGARINA rata!....

...tako da to so RESNE stvari in ne se s tem ZAJEBAVAT, KER BOTE mel spomlad pol same stroške! lepo se čaz zimo vozte, tak kot se bom jaz, pa bote brez skrbi! :OK: :OK:

No ja, pretiravati inljudi strašiti pa res ni treba :unsure: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima kaj bit konec sezone, ravno zadnjo gumo menjal :naughty:

Jest pa prvo, pa grelne ročke sm namontirala, tko da zdej se bomo vozil dokler ne bo snega, al pa dokler ne bom fasala ene ornk pljučnice. Kar bo prej :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa prvo, pa grelne ročke sm namontirala, tko da zdej se bomo vozil dokler ne bo snega, al pa dokler ne bom fasala ene ornk pljučnice. Kar bo prej :whistle: .

kolikor poznam ženske.....stavim na pljučnico.....ali pa vsaj na prehlajene jajčnike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa že mal bluzite. Obremenitve na ležajih so veliko hujše med obratovanjem kot pa pri mirovanju, in glede na to, da so v motorju večinoma kotalni ležaji kateri prenesejo tudi kratkotrajno obratovanje v popolnoma suhen ohišju (kar pa dejansko ni nikoli) nima kej bit. Tudi pri drsnih ležajih se površine nikoli ne posušijo zaradi kapilarnega efekta.

Vprašajte se kolikokrat trgovci zalaufajo motorje v salonih pa se mal zamislite! Pa tudi rezervarjev za gorivo nimajo do vrha polnih. Motor ma da zdrži celo leto brez da bi ga obrnil. Bolj problematičen je akomulator zaradi izpraznitve.

Lp T.

MIslim, da nisem bluzil glede obremenitve, ker sem govoril, kadar motor miruje in to poudrjam STATIČNE nosilnosti! Definicija statične nosilnosti: statična nosilnost je tista aksialna ali radialna obremenitev, ki jo prenese 90 % ležajev in povzroči skupno plastično deformacijo v velikosti 0,01% kotalnega elementa! Torej, če je premer kroglice 10 mm je po plastični deformaciji premer kroglice 9,999mm. Je pa pojem tudi DINAMIČNE nosilnosti, ki je drugače definirana: To je tista radialna ali aksialna obremenitev, ki jo pri standardnih pogojih preizkusov do začetka luščenja zdrži 90 % ležajev! (očitna razlika) Bistvena zadeva pri ležajih pa je tudi zračnost v ležajih. Razlikujemo notranjo zračnost nevgrajenega ležaja in notranjo zračnost vgrajenega ležaja pri delovni temperaturi. Začetna notranja zračnost pred montažo je večja od obratovalne zračnosti, kar je posledica presežka v prilegu in različnega toplotnega raztezanja ležajnih obročev in sosednjih elementov, zaradi česar se obroči stisnejo ali raztegnejo. Notranja radialna zračnost je ključnega pomena za brezhibno delovanje ležaja. V splošnem velja da jan bo obratovalna radialna zračnost pri krogličnih praktično nič, lahko pa je prisotno majhno prednapetje. In problem je prednapetje, ker obroč ležaja pritiska na kotalni element. Največja napetost na kroglici pa je nasredi - Hertzov tlak, ki lahko povzroči poškodbe tekalnih elementih.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!