nejcgs Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 (popravljeno) nisem še izračunal koliko škode je utrpela moja denarnica, vem pa, da je letos ogromno škodo utrpel moj ego - na tem področju mi motor dela še največ škode Popravljeno December 19, 2010. Popravil nejcgs dotem in SCORPIONS 1 1
stuhec Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 nisem še izračunal koliko škode je utrpela moja denarnica, vem pa, da je letos ogromno škodo utrpel moj ego - na tem področju mi motor dela še največ škode kaj pa te ego pri tem ima ? Ninč in SCORPIONS 1 1
Lowrenc Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Tako-bolj na površno beležim kilometre, kolikšen pa je strošek pa še nisem računal. Morda se bom enkrat spravil narediti tudi to... Sigurno, da je v igri kar precej cvenka ampak dokler časa šofer popije in poje več, kot motor ni tu nič spornega. :evilgrin: O:-)
BREITNER Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Motorist sem postal za svojo dušo in užitek, ki ga doživljam na motorju in v vožnji skozi zanimive nepoznane kraje doma ali v tujini. Nisem niti razmišljal pri letošnjih 17.200km, ki sem jih naredil, da bi se poglabljal v finančni obračun mojega hobija. Je pa mogoče dobra ideja, da z drugim letom začnem si informativno beležit porabo - zgolj za statistiko ob koncu leta. Je pa res, kot je nekdo omenil .... če nimaš za redni servis, gume, tank goriva in za dobro kosilo med potjo ali malico iz nahrbtnika, potem je itak bolje vse skupaj prodat. dotem in Grega46 2
DAMI34 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 A kazni (za našo ministrico Kresalovo) lahko štejem med stroške?
eraser70 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Vsak hobi nekaj stane, če bi vsak hobi obračunaval koliko denarja sprašim potem bi sedel na kavču in gledal črno beli televizor. Tak, da se mi zdi brez veze računat! shark90, Ninč in BLACKACES 3
Tedybear Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Hebemti...sem pa mislil, da je golf drag hobi... (je izjavil moj sorodnik, direktor ene izmed pozavarovalnic, ki si je dve leti pred penzijo omislil motor..kdo si ga pa nebi, če bi leta 2009 zaslužil bruto 170000€)
sand66 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 A kazni (za našo ministrico Kresalovo) lahko štejem med stroške? OJ...to lahk šteješ za olajšave!Manj jih nabiješ(točk mislim)več ti ostane za bencin... :naughty:
Darko3g Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Ko sem kupil motor (Kawasaki EN 500), sem kar precej vestno beležil stroške in porabo, tako, da lahko natančno izračunam koliko me stane prevožen kilometer. V štirih sezonah sem prevozil cca 54.000 km, porabil 2355 litrov goriva, kar me je stalo 2600 € oz. 4,79 centa na km. Za servise, gume in popravila sem plačal skupaj 1362 € oz. 2,51 centa na km. Za ostale stroške, kamor štejem izpit, nabavo štirih čelad, usnjene in tekstilne obleke, rokavic, ter opreme za sovoznico, orodja in dodatne opreme za motor sem porabil 2242 € oz. 4,13 centa na km. Motor sem prodal za 800 € ceneje kot sem ga kupil, kar znese 1,47 centa na km. Skupaj sem porabil 7004 € oz. 12,89 centa na km. Pri tem nisem upošteval opreme, ki mi je ostala oz. jo trošim še za drugi motor, in zaslužka cca 900 €, ko sem šel dvakrat na službeno pot z motorjem (dvojni užitek - pri prihranku in pri vožnji). Torej bi meni kolesarji plačevali čisto dovolj. Pri servisih in pri ostalih stroških ni čisto ločen nakup svečk, olja, sprejev za verige, zato so servisi prenizko vrednoteni (sem pa v glavnem servisiral sam) dotem 1
motofrik Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Tisto pri kolesarjih (spremstvo dirke) -a je res pogoj 1000 kubikov? Če je, potem je spet ena pogruntavščina naših bednikov, ki nimajo pojma, da je srednji razred najboljši kompromis. Ne biti hudi, samo moje mišljenje.
Bremzer Objavljeno December 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2010 Tisto pri kolesarjih (spremstvo dirke) -a je res pogoj 1000 kubikov? Če je, potem je spet ena pogruntavščina naših bednikov, ki nimajo pojma, da je srednji razred najboljši kompromis. Ne biti hudi, samo moje mišljenje. Vsi skupaj narobe razmišljate.Gleg najprej napiši kaj šteješ pod srednji razred, zame je srednji razred vsaj 850 + ccm Rad bi te videl vozit 100-kilogramskega sodnika v hrib in v sredini gruče 100-tih kolesarjev, ko nemoreš nikamor(ne naprej ne nazaj) peljejo pa z ca 10 Km/h.Z majhno kubaturo ti nepreostane drugega kot cel klanac si pomagat z sklopko, kajti v 1-vi prestavi z ca 1200-1500 o/min in z manj kot 1000ccm in navorom VSAJ 100 Nm neboš peljal brez sklopke v noben večji klanec, da sploh neomenjam:Vršiča,Ljubelja,Pdkorena,Črnivca itd. itd.ENKRAT sem moral vozit fotograva z Kawasakijem ER-5-N,ker mi je v nedeljo na V-maxu crknila svečka in je nisem nikjer mogel tako nahitro nabaviti zato sem motor zamenjal in vzel ženinega,posledica je bila odtrgan zadnji amotrizer in vzmet vse skupaj je odletelo po travniku,na srečo brez poškodb!!! Ps:Smešno je, ko nekateri delajo izračune stroškov z nekimi (olteimerji)in na njem izgubijo v 3+ letih 500€ od nas pa vsak dobro ve,ko kupiš nov motor že prvo leto zgubiš 20-25% vrednosti novega nato pa vsako leto še po 5-10%. Pri starem motorju so te številke popolnoma drugačne še sploh,če si motor dobil dokaj poceni,ga sam šraufaš in imaš srečo,da nimaš večjih popravil.Samo s takim motorjem kot je star ER-5 si na kolesarski dirki lahko samo redar in se sam voziš na tak podhranjen motor se nebo vsel noben sodnik,fotogtraf ali kamerman!! malakai, Lowrenc, Ni3ous in 11 others 3 11
MiNa Objavljeno December 23, 2010 Opozori Objavljeno December 23, 2010 "Vsi skupaj narobe razmišljate!" Tvoje besede v prejšnjem postu. Kot se spomnim si tole temo odprl ti in sicer z namenom da nam "nasoliš pamet" o tem, da je za uživanje na motorju potrebnih 120+ccm, 100Nm+ in 120Kw+. Očitno na tem forumu sodelujemo tudi nekateri, kateri imamo motorje res samo za svojo dušo in nam ni najbolj pomembno kakšni so podatki na papirju. Vozimo, uživamo in se ne obremenjujemo z vsem ostalim. Tudi jaz sem že imel vabila naj se udeležim spremstev ob raznih takšnih prireditvah. Ker sem pač človek, ki mu SVOBODA veliko pomeni sem po raznih diskusijah udeleževcev sklenil, da to ni zame. "ENKRAT sem moral vozit fotograva z Kawasakijem ER-5-N." Če si moral K-ja kupiti zaradi tega potem je vrašanje, če si motorist zato, ker je to moderno in SI IN ali zato, ker ti to poleg vsega kar motociklizem ponuja in seveda tudi jemlje računal tudi na zaslužek. Mirč Ninč, suhi, Bremzer in 9 others 10 2
Darko3g Objavljeno December 23, 2010 Opozori Objavljeno December 23, 2010 Vsak naj vpošteva: razliko med nabavno ceno in sedanjo vrednostjo motorja,vsa popravila - servisi vključno z rezervnimi deli,gume,dodatna oprema,itd.itd.deljeno z prevoženimi kilometri Moj izračun brez goriva je kar točno 0.40€ prevožen kilometer ! drag šport! Točno to sem naredil, pa spet nisi zadovoljen. Potem pa napiši: Vsak naj kupi novega BMW-ja z najmanj 100 KW, servisira naj ga na uradnem servisu, uporablja naj najdražje olje in samo originalne dele, na leto naj prevozi največ 5.000 km in potem izračuna stroške na prevožen kilometer. Jaz sem pa naredil izračun z mojim motorjem in nisem kriv, da mi ustreza cenejši motor, ki je tako kvaliteten, da ne zgubi 20% takoj, ko ga zapelješ iz trgovine, in da ga lahko servisiram tudi sam, ker mi to pač dopušča čas in volja. Kako kdo uživa z motorjem pa ne morem soditi, po številu prevoženih kilometrov pa lahko sklepam, da nisem med postavljači. Če tebe stane tvoj motor 40 centov na km brez goriva, te pač odirajo, kot to obrtniki pač znajo Sicer pa so meni plačali za potne stroške v Antwerpen okoli 450 € (cena letalske vozovnice z Dunaja - kar je manj kot kilometrina), pa sem naredil še ovinek do Berlina in Poznanja, prevozil 3400 km, prabil okoli 200 € goriva, obiskal teto, sestrični in svetovno prvenstvo v veslanju, združil posel z zabavo pa še ostalo mi je v denarnici. Rimljani bi rekli: omne tulit punctum qui miscuit utile dulci. Pa še na kakšne druge poti sem šel z motorjem, ker je cenejši od avta in ker je vožnja z avtom strošek, z motorjem pa užitek. Spremljati kolesarsko dirko pa je dejansko služba, ki po moje prinaša več težav kot užitkov, saj moraš ves čas paziti na druge, se prilagajati sodniku in voziti kot zahtevajo razmere. Zato pa ne počnem tega, vsaj ne za denar. P.S. 54.000 km pomeni pri 60km/h okoli 900 ur vožnje ali 37 dni in pol, če pa računam stroške pa je to cca 7,75 € na uro. danci1973, benny0104, Bremzer in 7 others 9 1
Urbii Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 (popravljeno) Ps:... ko kupiš nov motor že prvo leto zgubiš 20-25% vrednosti novega nato pa vsako leto še po 5-10%. ... Pozdravljeni, ker ravno kupujem motor me je zbodel navedeni stavek... vsi vemo/veste za to "formulo", ko pa gledam po oglasih pa cene v nebo kot da vsi prodajalo nove motorje oz. bi hotl še mal zaslužit zraven... V glavnem motor bom kupoval za užitek in ne bom vodil nikakršnih evidenc, da bom vedel koliko me stane km vožnje, saj mi vožnja odtehta ves vloženi denar (če bi se obremenjeval s tem koliko me bo vse to stalo nebi kupoval motorja. lp Urban Popravljeno December 24, 2010. Popravil Urbii
SF Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 Ne more on toliko popit, kot jaz... BLACKACES, Bremzer in dotem 2 1
motofrik Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 @bremzer: srednji razred je zame 600-1000ccm. Zame, kako je ''po zakonu'' opredeljeno, pa ne vem. Hja, mogoče je na kolesarskih dirkah drugače, ampak ko jaz natovorim motor (ampak res natovorim) je 900 cm povsem dovolj. Na nobenem prelazu si ni treba pomagati s sklopko, kot je zapisano, pa čeprav sva bila gor dva, pa ohoho prtljage. 50 konjev presneto dobro vleče. V-twinn pač. Ni pa za divjanje, to pa res ne. Pa za stratosferične pospeške mi tudi ni. Sem že preživel tista leta, ko je bilo treba vsakogar in za vsako ceno prehiteti. Bremzer, dotem, Robyy in 1 other 3 1
bajsi Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 (popravljeno) Mislil sem,da se boste te teme lotili bolj "resno" pa saj kaj resnega od tega foruma res nemoreš pričakovat.Eden pomisli češ kaj jamraš drugemu je vseno, tretji pa si zakriva oči pred svojimi stroški.Nisem objavil te teme, da bi spet eden drugemu kaj očitali ampak zato, ker z motorjem spremljam kolesarske dirke in nam plačajo prevožen kilometer niti 0,20 € kar je absolutno premalo, če spremljaš dirko z novim motorjem,ki mora biti vsaj 1000 ccm,zavarovanje AO+,kasko zavarovanje(jaz ga nimam) voziš na lastno odgovornost še za sovoznika odgovarjaš,Vinjeta naša+Avstrijska,gume, servisi, kako popravilo,vsako leto manjša vrednost motorja,dodatna oprema itd.!Ko vse to upoštevaš podeliš z ca 10K kil. letno (jaz sem pač delil z 8K kil., ker vozim še druga dva motorja in še precej Km naredim z avti !!! Eni pišete, da izgubiš 500€ letno je točno na starem motorju,če kupiš novega za 10K + pa si že prvi dan zgubil 2K € Prvič nismo tvoji uslužbenci, drugič ta in vsi ostali forumi na svetu niso najbolj smrtno resna stvar, tretjič če se tema ne razvija v smer, ki si si jo zamislil ponovno premisli kako si jo zastavil in kaj si naredil, za dosego tvojega cilja.... Kot zadnje pa: računico za svoj "biznis" si rihtaj drugje ne pa na javnem forumu! Pa ne bit užaljen, če kdo tvoje velecenjeno delovno orodje primerja z nekim pocenskim skropucalom iz dežele vzhajajočega sonca, najprej nam boš povedal kaj naj delamo pol boš pa še pljuval po tem kar vozimo ali po našem razmišljanju?! Po drugi strani pa je to tema veleumnega Brumerja, ki so ga že kiknili iz foruma.... se mi je zdelo, da nekaj ne štima LP Bajsi Popravljeno December 24, 2010. Popravil bajsi shark90, DAMI34, Frips in 4 others 5 2
kuntakinte Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 Vsi skupaj narobe razmišljate..... Kawasakijem ER-5-N,ker mi je v nedeljo na V-maxu crknila svečka in je nisem nikjer mogel tako nahitro nabaviti zato sem motor zamenjal in vzel ženinega,posledica je bila odtrgan zadnji amotrizer in vzmet vse skupaj je odletelo po travniku,na srečo brez poškodb!!! Ps:Smešno je, ko nekateri delajo izračune stroškov z nekimi (olteimerji)in na njem izgubijo v 3+ letih 500€ od nas pa vsak dobro ve,ko kupiš nov motor že prvo leto zgubiš 20-25% vrednosti novega nato pa vsako leto še po 5-10%. Pri starem motorju so te številke popolnoma drugačne še sploh,če si motor dobil dokaj poceni,ga sam šraufaš in imaš srečo,da nimaš večjih popravil.Samo s takim motorjem kot je star ER-5 si na kolesarski dirki lahko samo redar in se sam voziš na tak podhranjen motor se nebo vsel noben sodnik,fotogtraf ali kamerman!! ..in razlog za odtrgan zadnji amortizer je bilo premalo kubov pri ER-5? ah ja..smešno motofrik, dore, Bremzer in 1 other 2 2
ferek Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 :evilgrin: Mater ste se vsi spravli na "njega":evilgrin:... "Človek" ja pač "podal formulo"... mi smo pa "preračunal"... in "človeku" naši izračuni pač niso všeč...:notworthy: ...ima to pravico! ...in zaradi številnih izjav postane tak "človek" vsak "dopoldan jezen nase..., popoldne pa nase in na cel svet" ... ...patetično! Bremzer in motofrik 2
motofrik Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 (popravljeno) Hm, meni je vožnja z motorjem najljubši hobi. In tu se ne obremenjujem s časom in koliko bo vožnja stala. Si je pač že v startu treba kupiti nekaj, kar lahkjo imaš, in ob stroških ne peče glava. Oziroma imaš veselje s tem. Popravljeno December 27, 2010. Popravil motofrik Bremzer 1
stuhec Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 mal je težko izračunat strošek za m. s 15 konji s malo več kot 100 kil pa povrhu je vsak kilometer drugačen: 1x ga vozim s 1, 2, lahk pa se zgodi da tudi s 6 Bremzer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se