Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Priporočene objave

Objavljeno
pred 34 minutami, Borutt pravi:

Če bi ti znal preveriti količino olja, bi ti avto še sedaj deloval :lol1:. Ker motor vozila zariba zaradi pomanjkanja olja in ne zaradi ene izpuščene menjave olja :lol1:

Ker ti si napisal, da si naredil servis glede na kilometre vozila, vendar je le-ta prej zaribal. Ali pri vas izraz ribnil oziroma zaribal pomeni prazen akumulator ?

S tem se ne bi čisto strinjal. Veliki servis se dela na 100 plus k.km...menjava zobatega jermena. Ne vem, kaj točno pomeni izraz ribnil, ampak za veliki servis je pomembno imeti točne kilometre, drugače se lahko jermen utrga in poškoduje motor (ventile, glavo). Nekaj kilometrov več že gre od predpisane menjave, dvakrat toliko pa dvomim?

Objavljeno
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Raje ostani policaj, tam ti ni treba razmišljati. Maš za to nadrejene-gospodarja. In vidim, da vam ta praksa odlično deluje.

Olja je bilo dovolj, le do vitalnih delov motorja ni prišel, ker se je zamašila cev, ki jo je bilo potrebno zamenjati pri določenih prevoženih kilometrih...

Avto mi je ribnil 4 dni po servisu. To je bila pogosta napaka Mazd 6.

In ne smeši se, ker imaš že tako ali tako slab ugled...

Ne vleči se sedaj ven z neko okvaro. Kajti, pismenost ni tvoja močna stran. 

Pa karjolo ne pozabi peljati na servis.

 

pred 2 urami, vandrovec pravi:

S tem se ne bi čisto strinjal. Veliki servis se dela na 100 plus k.km...menjava zobatega jermena. Ne vem, kaj točno pomeni izraz ribnil, ampak za veliki servis je pomembno imeti točne kilometre, drugače se lahko jermen utrga in poškoduje motor (ventile, glavo). Nekaj kilometrov več že gre od predpisane menjave, dvakrat toliko pa dvomim?

Naša službena vozila so dokaz, da z zadostno količino olja, vendar z najbolj zanič oljem in z dvomljivimi servisnimi storitvami, motor ne zariba. Se zgodijo okvare, vendar pri zadostni količini olja ne pride do zaribanja. 

Objavljeno
pred 8 minutami, Borutt pravi:

Ne vleči se sedaj ven z neko okvaro. Kajti, pismenost ni tvoja močna stran. 

Pa karjolo ne pozabi peljati na servis.

 

Naša službena vozila so dokaz, da z zadostno količino olja, vendar z najbolj zanič oljem in z dvomljivimi servisnimi storitvami, motor ne zariba. Se zgodijo okvare, vendar pri zadostni količini olja ne pride do zaribanja. 

sam voda bo zmanjkala v hladilniku...pa bo končan. Dokaz je naša firma...kot vidim, s podobno "taktiko" vzdrževanja vozil, kot vaša :D

ps. olja je bilo dovolj :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, Borutt pravi:

Naša službena vozila so dokaz, da z zadostno količino olja, vendar z najbolj zanič oljem in z dvomljivimi servisnimi storitvami, motor ne zariba. Se zgodijo okvare, vendar pri zadostni količini olja ne pride do zaribanja. 

 

In seveda tako induktivno sklepanje na podlagi nevzdrževanih policijskih vozil zanesljivo pomeni, da pri kakšnem drugem avtu zaradi zapacanja mazalnih poti ne more priti do katastrofalne okvare kljub dovoljšnji količini olja. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
pred 45 minutami, Jure pravi:

 

In seveda tako induktivno sklepanje na podlagi nevzdrževanih policijskih vozil zanesljivo pomeni, da pri kakšnem drugem avtu zaradi zapacanja mazalnih poti ne more priti do katastrofalne okvare kljub dovoljšnji količini olja. :rolleyes:

On je pisal o zaribanju zaradi kilometrov v povezavi s servisiranjem. Če bi dovolj pozorno prebral moj zapis, bi ugotovil, da sem napisal, da lahko pride do okvare motorja, vendar ne zariba, če je dovolj olja. Okvara ali pa samo zaribanje sta dve različni stvari. 

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

sam voda bo zmanjkala v hladilniku...pa bo končan. Dokaz je naša firma...kot vidim, s podobno "taktiko" vzdrževanja vozil, kot vaša :D

ps. olja je bilo dovolj :P

 

Okvara ali pa samo zaribanje ni enako. 

Objavljeno (popravljeno)

Pa ti si......res nekaj posebnega... 

Meni je Mazda 6 zaribala, ker olje ni mazalo mašine. Čeprav je bilo dovolj olja. Na servisu bi mi morali na število prevoženih kilometrov zamenjati cev, ki se zamaši in posledično olje ne pride do mašine. Po številu prevoženih po števcu, ta poseg ni bil potreben, po dejansko prevoženih pa nujen. 

In da, ti je že Jure napisal da zariba tudi če je dovolj olja. In niso vsi avti enako narejeni. Po tvoji logiki lahko tudi v bencinarja in vs dizla tankaš karkoli, sej imata oba volan in 4 kolesa!?

Mislim. Prej bi osla naučil leteti, kot tebi dopovedati, da se motiš...tipičen palicaj

PS: Pa hitro odpiši, da bo tvoja zadnja beseda...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

To da se zapaca dovod olja je pa grdo, slabo dizajniranje iz tovarne. 

Zgodi se lahko da mašina 100 000km preživi brez menjave olja in pol zariba z novim oljem, ker je staro že mast, se povečajo tolerance, poslednično novo olje ne zagotovi primernega filma ampak steče ker je preredko za tako znucano mašino.

 

Objavljeno
pred 47 minutami, Borutt pravi:

On je pisal o zaribanju zaradi kilometrov v povezavi s servisiranjem. Če bi dovolj pozorno prebral moj zapis, bi ugotovil, da sem napisal, da lahko pride do okvare motorja, vendar ne zariba, če je dovolj olja. Okvara ali pa samo zaribanje sta dve različni stvari. 

Okvara ali pa samo zaribanje ni enako. 

aha, našmu je zmanjkalo vode, najprej je bila okvara, pol k se je pregrel je pa zaribal :ras:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

On je pisal o zaribanju zaradi kilometrov v povezavi s servisiranjem. Če bi dovolj pozorno prebral moj zapis, bi ugotovil, da sem napisal, da lahko pride do okvare motorja, vendar ne zariba, če je dovolj olja. Okvara ali pa samo zaribanje sta dve različni stvari. 

Okvara ali pa samo zaribanje ni enako. 

 

My bad, uporaba netočnih terminov. Modificiram svojo objavo za nazaj tako da za besedno zvezo "ne more priti do", besedi "katastrofalne okvare" nadomestim z besedo "zaribanje" in vztrajam pri zapisanem.

Ni nujno da zariba samo bat v valju. Zariba lahko tudi glavna gred (kar ni nujno povezano samo z oljem in njegovo količino, npr. pri Renojih se to redno dogaja zaradi slabe kvalitete ploščic oz puš) ali pa npr. odmična gred. Predvsem pri slednji lahko pride do zaribanja zaradi preslabega mazanja oziroma če je kje mazalna pot zapacana. Meni je recimo Fiat Punto 2 tako zaribal. Ne vem kako ima narejeno Mazda 6, ne vem niti kako imajo narejeno vsi drugi avtomobili. Nikakor pa si ne bi upal trditi, da do zaribanja v primeru dovoljšnje količine olja ne more priti pri nobenem avtomobilu.

But that´s just me.

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, DAMI34 said:

Mah, motor, ki je dolgo stal v garaži ni za kupovat....boljše da skoz po malem laufa, pa čeprav ima 60.000 po treh letih.

Se strinjam, pa ni potrebno 20kkm na leto :)

1 hour ago, Jure said:

Ni nujno da zariba samo bat v valju. Zariba lahko tudi glavna gred (kar ni nujno povezano samo z oljem in njegovo količino, npr. pri Renojih se to redno dogaja zaradi slabe kvalitete ploščic oz puš) ali pa npr. odmična gred. Predvsem pri slednji lahko pride do zaribanja zaradi preslabega mazanja oziroma če je kje mazalna pot zapacana. Meni je recimo Fiat Punto 2 tako zaribal. Ne vem kako ima narejeno Mazda 6, ne vem niti kako imajo narejeno vsi drugi avtomobili. Nikakor pa si ne bi upal trditi, da do zaribanja v primeru dovoljšnje količine olja ne more priti pri nobenem avtomobilu.

But that´s just me.

To, kar je @Jure navedel za avtomobile, se lahko zgodi tudi pri motorju, če dolgo stoji. Ojnični ležaji se "zalepijo" na gred, ko vžgeš motor pa jih zasuka. Odprtine za dovod olja se zaprejo, posledično ni mazanja in ležaj zariba. Niti ni tako redek pojav.

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vsak od vas treh, štirih se je spucu in vsi imate na svoj način prav - zdej pa dost :twak:  porkamadona no!

Ajd!

Objavljeno
Ob 2. 11. 2016 at 21:46, XTR pravi:

Se strinjam, pa ni potrebno 20kkm na leto :)

To, kar je @Jure navedel za avtomobile, se lahko zgodi tudi pri motorju, če dolgo stoji. Ojnični ležaji se "zalepijo" na gred, ko vžgeš motor pa jih zasuka. Odprtine za dovod olja se zaprejo, posledično ni mazanja in ležaj zariba. Niti ni tako redek pojav.

jaz sem pri mojem naredil tako : svečko ven , olje ven .. oistil oljni filter..petrolej noter.. kurblal ene parkrat do naslednjega pira.. svečko noter .. vžgal.. pustil da se je motor segrel na nekih 60-70 stopinj..petrolej ven ..ščitil oljni filter.. olje noter ..vžgal pustil par minut , da se je T-olja dvignila na 80stC in ga parkrat navil na obrate..olje ven , spucal oljni filter in frišno olje noter.. nova svečka in nastavitev ventilov .. 

vžge v prvo na kurbl zjutraj ko je zamrznjen - lahko potrdijo mamuti..

tistemu , ki se tega ne da delati naj ga naloži na prikolico in odpelje serviserju ki bo tak ali podoben postopek naredil za plačilo.. 

ker smo pri oglasih - svečke ven in poizkusiti na prazno če vrti .. če vrti pa je stal 10 let je itak pametno mašino podreti , zamenjati ali vsaj preveriti ležaje , obročke in teflone na ventilih..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dodaj še, da je to smiselno če motor stoji več let. Da ne bo kdo spomladi zapaničaril, ker je motor stal par mesecev v garaži. :)  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jaz sem enkrat bil vodja dražbe, kjer smo prodajali avte iz stečajne mase...

avti so stali 10 mesecev, sicer pa so prej vsi bili v uporabi.

ko vidiš kaj neuporaba naredi na motorju se ti milo stori...

jaz svojo floto vžgem enkrat mesečno. tudi na morje grem pozimi 1x mesečno samo za to, da na čebru za eno uro vžgem motor, pa je najbrž bolj "heavy duty" kot tile mlinčki, ki jih imamo v garažah...

Objavljeno

No, to, da bi se enkrat mesečno nekam vozil samo zato da zadevo malo zalaufam se mi zdi čisto pretiravanje.. Jaz konec sezone naredim servis, očistim, dam na stojala, pokrijem s ponjavo ki diha, odklopim akumulator (in dam na vzdrževalec) oz ga vzamem ven in je to to. Če je vmes kakšna otoplitev potem zalaufam zato ker se grem malo peljat. Sicer pa počaka tistih par mesecev in je to to. Če ne gre za daljše obdobje ni potrebe po nekih prevelikih kompliciranjih kar se tiče konzerviranja.

Če bo vozilo stalo dlje časa, je pa seveda smiselno. Ali pa res hodit "redno" laufat (ampak ni treba vsak mesec). S tem, da če zalaufaš, moraš obvezno pustit laufat toliko časa, da se mašina dobro segreje. Sicer narediš več škode kot koristi.

Objavljeno

res je, na čebru pustim eno uro, moped pred garažo pa ima 15 min zadosti...

Objavljeno

.... in vse to pišete tukaj v "Oglasi iz interneta" - po moje to spada kam drugam.

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 24. 3. 2016 at 19:50, DinDiin pravi:

 

Popravljeno . Popravil compaq
Objavljeno
pred 40 minutami, apirko pravi:

Če ti je ta motor všeč, nimaš kaj razmišljat in mencat.Kdo pa naj bi "poznal" ta motor poleg njegovega prvega lastnika? Gre za praktično nov motor, letošnji letnik, ravno dobro je ulaufan, cena je več kot ugodna. To je samo za it pogledat in takoj zaarat, če ti sede. Lastnik se je pač odločil za prodajo, ker bi rad imel bolj super sport dirkalca. Ta MT-07 pa je nejkid, ni glih za neke hitrostne rekorde podirat... 

Objavljeno (popravljeno)
pred 56 minutami, apirko pravi:

Poznam ne.Ce te pa zanima MT07, res kot iz salona, pa moja boljsa polovica prodaja svojo. Ima Abs, ki ga tale nima. In zato je tudi drazja. Ker je tudi nova bila jurja drazja. Star leto in 3 mesece. Ravnokar narejen redni letni servis, tako da lavfa garancija se naprej. Tankas in vozis. Cena je diskutabilna v realnih okvirih http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11283679&display=Yamaha MT-07 ABS

Popravljeno . Popravil compaq

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!