Skoči na vsebino

Zamenjati beverly cruiser 250 za 500 ali ne ?


  

19 članov je glasovalo

  1. 1. Zamenjati piaggio beverly cruiser 250 za 500?

    • Da, takoj.
    • Najverjetneje bi bilo res dobro.
    • Odvisno od potreb, relacij, sopotnikov, stila vožnje ...
    • Ma, ne vem, premisli.
    • Ne, nikakor.
      0


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

najverjetneje je to v zraku. Tako kot Blond sem tudi jaz lani naredil izpit in nabavil prvi skuter (BV250) in tako kot njega tudi mene zdaj tišči, da bi po eni sezoni že zamenjal. Vprašanje v anketi je povezano s kakšnimi 2000EUR doplačila (eno leto star 250 za nov 500), pa se ne morem odločiti. Za daljše, večdnevne ture, kot si jih privoščite vi, nisem, se pa poleti vsak dan zapeljem 10-15 km do mesta in nazaj domov, rad skočim v Graz do Louisa ali v Lipnico do motoradove klinike, pa na kakšne krajše izlete okrog pohorja, do dravograda ali konjic bomo tudi šli. Vozim na easy, žena je večkrat zraven in to je to. Lani mi je 250-ka lepo služila, poskočen in dovolj hiter skuter je, le ... pri prehitevanju sem bil tu in tam obsojen na vohanje izpuhov kakšnega kamiona. aja, in zvok piaggovega master 500 ccm motorja mi je bolj všeč kot 250 ccm quasarja.

Pomagajte.

Popravljeno . Popravil JoeBradley
Objavljeno

Res je skupaj sva začela in skupaj preizkušala maxi kilometre.

Kot si sam opazil je za vožnjo v 2 250ccm malo premalo dinamična.

Če ti finance omogočajo ti svetujem, da greš naprej na 500ccm. Vožnja bo takoj bolj zanimiva, bolj dinamična in skupaj bota požirala kilometre.

Seveda se ti kilometri potem raztegnejo, najprej pozno spomladi do Portoroža na kafe, potem pa te bo že vleklo proti Zadru, Splitu in otokom

To bi ti bilo z 250ko občutno predaleč .....

Če mene vprašaš ... JA

Objavljeno

Hvala za odgovor. Finance bi z malo kalkuliranja in prilagajanja zdržale, tako da najverjetneje ... želim le še kakšno zunanjo potrditev tega, kar želim :)

Objavljeno

Glede na to, kar si opisal, je 250 več kot dovolj, saj v primeru kamiona komot ustaviš, si kaj ogledaš in potem pičiš dalje.

Ampak... takoj ko smo povohali 500, so nam bile tvoje razdalje prekratke, tovornjaki tudi s polno naloženim (s prtljago za morje) mopedom v dvoje mala malica, Zadar, Split in južni otoki prevej bližje... tak da, če ti finance niso problem, ne razmišljaj!

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem pred leti vozil Burgman 250 in mi je bil čisto dovolj za solo vožnjo (res da sem si ga malo predelal v varjomatu po svoje in na ECO ventilu), v dvoje z sopotnico pa mu je premankovalo moči v pospešku v hrib ter prehitevanju, pa čeprav sva enkrat naredila rekord z njim, v enem dnevu čez 1000 km.:wacko:

Če se že odločaš ti modro svetujem vsaj 400ccm in +. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno

Gotovo je. Ko začne človek tako razmišljat, gre slej ko prej na nekaj močnejšega.

Vedi, da boš verjetno po dveh letih razmišljal enako - o čem močnejšem.

Predlagam, da takoj nabaviš burgmana 650, pa bo mir pri bajti. Med 500 kubiki skuterja in burgmanom 650 je velika razlika.

Pomoje večja kot pa 250 - 500. Malo sem ti dal za razmislit. Odločitev je seveda na tebi.

Pa srečno roko pri izbiri želim.

Scarabeo

Objavljeno

hvala tudi ostalim za mnenje, priznam, da sem jih pričakoval. Zamenjal bom, za razmislek o tako velikem potovalnem motorju, kot je burgman 650 pa ... morda čez par let (upam, da se s tem vprašanjem ne bom pojavil tukaj že naslednjo pomlad :blush:)

Objavljeno (popravljeno)

hvala tudi ostalim za mnenje, priznam, da sem jih pričakoval. Zamenjal bom, za razmislek o tako velikem potovalnem motorju, kot je burgman 650 pa ... morda čez par let (upam, da se s tem vprašanjem ne bom pojavil tukaj že naslednjo pomlad :blush:)

Ja, ko boš kupl 500ccm... boš začel razmišljat o 500+... :hmm: Definitivno je to tisto res MAXI... Lastniki "Burgijev" pa ti bodo zagotovo povedali, da se Burgman650 prav lepo znajde tudi v mestni gužvi... :D

Vsekakor od "viška" kubikov in predvsem "konjev"... glava ne boli... je kvečjemu vožnja manj stresna, kar pa je tudi bistvo vožnje z motorjem... :) Pa tudi, ne boš/bosta se (večno) vozila samo okoli Pohorja in do Louisa... ker lepih maxi poti je po Sloveniji še ogromno... še sploh, če jih odpelješ v prijetni maxi družbi...

Sicer pa bo letos skupnih maxi voženj še več kot lani... zatorej... se nam kdaj pridružita... :OK: ...več o vsem si preberi/-ta na maxiscooter.si portalu...

Lep maxi pozdrav do naslednjič... .)

Popravljeno . Popravil pelikan
Objavljeno

X9 s slike je naprodaj, za ostalo pošlji privatno sporočilo

hvala za ponudbo, verjamem, da bi bil nakup preko tega foruma zanesljiv in ok. problem je le v tem, da mi zelo dosti pomeni retro look in prav beverly cruiser (letnik 07-10) s svojo visoko lučjo, klasičnima števcema in kovinskim krmilom ter robustnima ročicama me je omrežil tako močno, da ne morem preklopiti na kaj drugega.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tudi na podlagi tukajšnjih mnenj sem torej zamenjal 250 kubičnega beverlyja za 500. Po prvih približno petstotih km lahko podam nekaj ugotovitev - v pomoč še komu, ki bi se odločal med tema dvema.

Skuterja sta na prvi pogled skoraj identična, nepoznavalci opazijo le razliko v barvi (dodatna oprema je bila tudi na sivem, a je bila pred prodajo odstranjena).

prodaja2.JPG

beverly 250

primerjava%2002.jpg

beverly 500

In morda pri podrobnejšem pregledu odkrijejo še napis

prodaja%2013.jpg

primerjava%2013.jpg

Na zunaj se razlikujeta še po različnih izpuhih, pri 250 je ta malenkost manj zajeten in zavarovan s črno, pri 500 pa s srebrno zaščito.

Glavna razlika je v samem motorju. Pri 250 je to piaggiov quasar, pri 500 pa master.

primerjava%202%20%284%29.jpg

piaggov master 492,7 ccm

Oba motorja sta enovaljna štiritaktna, s tem, da ima master dve svečki. Quasar razvije do cca 22KM in dobrih 20Nm navora, master pa 40KM in 42Nm ter pri približno 1000 obratih manj. Razlika v moči se ne pozna pri vožnji po mestu, pri speljevanjih v križiščih in podobno. V tem primeru je bil beverly 250 celo bolj poskočen in lahek. Večja moč se opazi pri hitrostih nad 100 km/h, ko je je pri 250 začel zmanjkovati, pri 500 pa je še kar na voljo.

Pri kratkih mestnih vožnjah se dodatno občuti tudi razlika v teži v prid šibkejšemu beverlyju (175kg proti dobrih 200kg).

Zavore so pri 500 precej boljše.

prodaja%2014.jpg

beverly 250

primerjava%2014.jpg

beverly 500

Najprej ima 500 spredaj dva koluta namesto samo enega, kot je to pri 250, obenem pa pri zaviranju z zadnjo zavoro delno zavira tudi sprednje kolo. Tega beverly 250 ni imel, zato je zadnja zavora hitro blokirala, pri 500 pa do tega skoraj ne more priti (niti, kadar bi želel, recimo na makadamu pred domačo hišo :) .

Beverly 250 je imel premer obeh koles 16, 500 ima zadaj 14 colsko in malo širšo. razlike med vožnjo ne čutim, je pa res, da je 500 malo nižji in s stojalom podrsam tam, kjer z 250 nisem.

Nadalje ima 500 še malekost bolj skopo odmerjen prtljažni prostor pod sedežem, čeprav razlika ni velika.

prodaja%2009.jpg

beverly 250

primerjava%2009.jpg

beverly 500

Precej bolj se pozna večji tank za gorivo (250 - 10l, 500 - 13l), saj je poraba približno enaka (med 3,5 in 4 litri na 100km).

Ima pa beverly 500 precej boljši in uglajen zvok. Je globok, zamolkel in že malo spominja na kakšnega čoperja (čeprav na srečo ni tako glasen).

Na kratko: za mestno vožnjo, krajše izlete in prvenstveno solo vožnje je beverly cruiser 250 zelo primeren, v mestu celo malenkost bolj prijazen do voznika. Prednosti močnejšega motorja se izkažejo pri višjih hitrostih, čeprav tem beverly niti ni namenjen, pri prehitevanju in večjih obremenitvah. Meni ni žal, da sem zamenjal, uživam v bogatejšem zvoku, glede na svoje potrebe pa razlike v moči najverjetneje ne bom prepogosto izrabljal.

Aja, še to razlika v zavarovanju je približno tretjinska (250 - 120 EUR, 500 - 180 EUR)

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!