Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav,sem nov na forumu in potrebujem vas nasvet. Sem lastnik Honde Dylan 150,motor ima prevozenih 30000km in na variomatu sem opazil sledi obrabe-cisto pod vrhom jermenice je manjsi kanalcek, globok priblizno 1mm.Koncna hitrost je se vedno med 110 in 120 kmh po stevcu-odvisno od dneva,torej na zmogljivosti zadeva ne vpliva ravno veliko. Vseeno pa me zanima koliko bi pridobil z menjavo za Malossi Multivar 2000 in ce je nujno potrebno potem menjati se jermen-menjan pred 3000 km.

Objavljeno

Jermen ni potrebe zamenjat. pridobis pa malo. odvisno od valckov. meni je zdaj motor malo bolj poskocen, ni pa neke razlike, da bi reku uau. ce pa bos moral menjat je pa itak verjetno cenejsi malossi kot original.

Objavljeno

Se pravi da neke občutne razlike ne bo. Mislim, da menjava se ni potrebna ker kot sem omenil so zmogljivosti se vedno zelo dobre za tak skuter. Zamenjal bi če bi bila razlika vsaj +10%(pospesek in koncna hitrost),tako pa bo bolje ce denar porabim za bencin :rolleyes:!Hvala za odgovor!

Objavljeno (popravljeno)

Če ima kdo drugacno izkusnjo je dobrodosla.

P.S. Kako se lahko uredi prejsnji odgovor, da ni treba pisati novega posta?

Popravljeno . Popravil luxman
Objavljeno

Moje izkušnje so drugačne, razlika je več kot očitna. Original 6 valjčkov vs. Malossi 8 valjčkov. Jermen menjaš saj se je tudi v zgolj 3kkm že prilagodil deformirani površini starega variomata.

sicer pa vse in še več na temo menjave varia piše pod Moj Maksiskuter, le pobrsakati je potrebno kake tri leta nazaj...

lp,

Objavljeno

Hm kolikor sem gledal po slikah ima Malossi ravno tako 6 valjckov,se bom pa lotil teme moj maxi,samo je kar dosti za prebrat :surrender:,ce mi pa se kaj ne bo jasno bom pa vprasal,hvala.

Objavljeno

Vse je odvisno od pricakovanj. jaz sem ga zamenjal in sem zadovoljen z njim. sem pa opazu, da ljudje pricakujejo cudez ob menjavi in sn potem razocarani. cudeza ni, je pa vseeno nekaj razlike. ce imas moznost, provaj skuter od nekoga, ki ima variator ze gor, da vidis razliko in se sam odlocis.

Objavljeno

Ja najlaze bi bilo res probat skuter z vgrajenim Malossijem, ampak problem je ker ne poznam nikogar, ki bi sploh imel tak skuter, kaj sele z zamenjanim variatorjem. Mogoce pa ga ima kdo tukaj?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No, da malo osvežim zadevo. Po temeljitem prebiranju tega in tujih forumov sem se odločil, da zamenjam samo valjčke v original variatorju z lažjimi. Vzel sem malossijeve ker original je na voljo samo v eni tezi in odločil sem se za 10,5g (original 12,5g).In razlika je ZELO občutna,motor je postal veliko bolj živ, sploh vmesni pospeški 50-80kmh,končna hitrost pa ni padla. Priporočam vsem ki so v dilemi ali menjati variator ali ne. Zanima pa me sledeče- ker sedaj deluje na višjih obratih ali je to lahko škodljivo za motor (vozim normalno ne tišcim gas do konca)? Pa se nekaj me muci- pri hitrosti okrog 80kmh se občasno sliši nekakšno zvončkljanje.Mislim, da prihaja od sprednjega dela-če se stegnem naprej čez masko se sliši bolj glasno kot če sedim normalno.Če sva na motorju dva pa tega se nisem opazil. Kakšne ideje kaj bi to lahko bilo? Ali je možno, da bi lahko ropotal tudi variator ali ventili? Ventili skoraj gotovo še nikoli niso bili nastavljeni, ali jih je potrebno nastavljati ali je bolje pustiti na miru dokler dela normalno?

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam točno preračunane za večina maxsijev lažje valčke in imam vse na zalogi za optimalno delovanje in vsakemu ki sem na željo to zamenjal je bil maxsimalno zadovoljen (morda bo kdo objavil kako je zadovoljen s tem ), minimalni stroški, ne škoduješ motorju, ne pade končna, ...

Samo gramaža mora biti prava, katero sem na lasni pesti preiskušal nekaj časa da sem ugotovil dejansko pri katerig se agregati najlepše obnašajo.

Tisto ki si pa navedel da cingla pa sigurno niso ventili in mislim da tudi tvoj skuter nima toliko prevoženih da bi se slošali ventili in koliko sem te razumel se ti je to pojavilo na enkrat. Preglej na varjomatu vse puše ter sklopko, da ti ne morebiti tam pušča zvoke, to bi moral slišat da ti bi lahko točno povedal kaj je. Je pa zelo pomembno da je na vsakem servisu tudi generalno servisiran varjomat kateri je glavni pogonski sklop skuterja. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno

No ko si že omenil sklopko in variomat-cingljanje se res pojavlja od takrat ko sem menjal vzmeti na sklopki in povratno vzmet! Sicer sem vse sestavil nazaj kot je treba,podmazal vse premične dele z litijevo mastjo in vijake zategnil z moment ključem na predpisane vrednosti. Moram zamenjati sklopko-lamele samo se 1mm,meja za zamenjavo po navodilih je 2mm, kar bom storil pri naslednjem servisu čez 800km, ampak dvomim da ima debelina lamele kakšen vpliv na to cingljanje.Drugače pa variomat vedno odprem,spiham,preverim valjčke in preverim obrabo drsnikov in puše. Če je mogoče se kaj kar je potrebno narediti pri servisu variomata bi prosil če me lahko opozoriš, drugače pa se oglasim ko bom menjal sklopko in povem če je kaj novega ,havala!

Objavljeno

Tako kot je rekel x raider... Meni je vgradil lažje valjčke in ne bi mogel biti bolj zadovoljen :) Motor se lepše vrti, poraba je ista...končne pa nisem testiral, ker mi ni pomembna. :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tako kot je rekel x raider... Meni je vgradil lažje valjčke in ne bi mogel biti bolj zadovoljen :) Motor se lepše vrti, poraba je ista...končne pa nisem testiral, ker mi ni pomembna. :)

Zdravo, mi lahko malo več poveš, kakšna je razlika napram originalu? Pospeški ali kaj drugega? Jaz zdaj težko rečem, kako je, ker nimam primerjave (skuter je še nov, opravljen samo prvi servis); daleč od tega, da bi bil nezadovoljen, a vseeno?

Morda @x-raider? Kaj bi ti izboljšal na Gileri Nexus 500?

Hvala za mnenja in LP,

Bojan.

Objavljeno

Zdravo, mi lahko malo več poveš, kakšna je razlika napram originalu? Pospeški ali kaj drugega? Jaz zdaj težko rečem, kako je, ker nimam primerjave (skuter je še nov, opravljen samo prvi servis); daleč od tega, da bi bil nezadovoljen, a vseeno?

Morda @x-raider? Kaj bi ti izboljšal na Gileri Nexus 500?

Hvala za mnenja in LP,

Bojan.

Vse informacije dobiš na PM ali GSM in mislim da boš zadovoljen kot so vsi ostali katerim sem to vgradil. Lp.

Objavljeno

me pa res zanima kaj narediš na nexusu 500. Variant je veliko vendar odvisno kaj kdo hoče. Ni vse v valčkih to je le vrh ledene gore. Nimaš pojma koliko stvari se da narest z original deli.

Objavljeno

O tem ne bom komentiral, kaj ,kje, zakaj, če potem toliko denarja vložiš v skuter kot menjavo varjatorja,sklopke,prenos,vzmeti ventilov,.... pol raje kupi močnejši skuter, jaz pa sem razglabljal o minimalnih stroških, kateri se dobro obnesejo na ta poseg in vsak ko je to vgradil je bil maxsimalno zadovoljen, jaz osebno sem se odločil za močnejši skuter, kateri mi zadovoljuje vsem mojim potrebam.

Pa brez zamere, saj vsak ve zase in za svoje potrebe ! Lp.

Objavljeno

na voljo so že posebni variatorji ki izboljšajo tako hitrost kot pospešek ob enem pa zmanjašajo treslajej in porabo, jih bom predstavil naslednji teden. Malossi polini top in ostali variatorji se ne morejo primerjati.

Objavljeno

No spet jaz tokrat brez tezav :rolleyes: ! Kot sem napisal prejšnjič sem opravil redni servis in zraven zamenjal se lamele sklopke in tri plastične drsnike (ne valjčke) v variatorju.Motor veliko lepše spelje-prej je grdo zatresel,sedaj gre lepo brez tresenja in vibracij in tudi cingljanje pri okoli 80kmh je izginilo-predvidevam da je to posledica novih drsnikov.Zamenjano je bilo še olje v motorju (Motul 5100 Ester 15w50)olje v prenosih (Motul scooter gear) in zracni filter (očitno ga bo treba menjati vsakih 4000km ker po 8000km je bil že zelo zapacan).Vsi deli razen olja so original Honda in vse skupaj je prišlo slabih 90 eur,kar se mi zdi zelo ugodno in vedno sem presenečen nad ceno in hitrostjo dobave za rezervne dele (še vedno se spomnim Daelima in dobavljivosti delov in cen le-teh)! Sicer pa kot pravi mojster X-raider,redni servisi variatorja lahko močno podaljšajo življensko dobo skuterja in niso prevelik strošek.Moja Honda ima trenutno 32000 km in ne kaze nikakršnih znakov utrujenosti in preprican sem da bo z rednimi servisi naredila vsaj se enkrat toliko kilometrov.Lep pozdrav in veliko lepih kilometrov!

Objavljeno

No spet jaz tokrat brez tezav :rolleyes: ! Kot sem napisal prejšnjič sem opravil redni servis in zraven zamenjal se lamele sklopke in tri plastične drsnike (ne valjčke) v variatorju.Motor veliko lepše spelje-prej je grdo zatresel,sedaj gre lepo brez tresenja in vibracij in tudi cingljanje pri okoli 80kmh je izginilo-predvidevam da je to posledica novih drsnikov.Zamenjano je bilo še olje v motorju (Motul 5100 Ester 15w50)olje v prenosih (Motul scooter gear) in zracni filter (očitno ga bo treba menjati vsakih 4000km ker po 8000km je bil že zelo zapacan).Vsi deli razen olja so original Honda in vse skupaj je prišlo slabih 90 eur,kar se mi zdi zelo ugodno in vedno sem presenečen nad ceno in hitrostjo dobave za rezervne dele (še vedno se spomnim Daelima in dobavljivosti delov in cen le-teh)! Sicer pa kot pravi mojster X-raider,redni servisi variatorja lahko močno podaljšajo življensko dobo skuterja in niso prevelik strošek.Moja Honda ima trenutno 32000 km in ne kaze nikakršnih znakov utrujenosti in preprican sem da bo z rednimi servisi naredila vsaj se enkrat toliko kilometrov.Lep pozdrav in veliko lepih kilometrov!

Pozdravljen jaz imam iste simtome na burgmanu, pri speljevanju ga zelo trese in vibrira, mogoče bi jaz moral neredit isto.

Objavljeno

Pozdravljen jaz imam iste simtome na burgmanu, pri speljevanju ga zelo trese in vibrira, mogoče bi jaz moral neredit isto.

Možno je,ti pa predlagam,da se obrneš na X-raiderja,mislim,da je on pravi naslov kar se tiče Burgmana,ker jih je sodeč po njegovih postih imel kar nekaj in bo sigurno najbolj vedel kako in kaj.Pri meni se je izkazalo,da je to to,ampak če imaš Burgman 650 Exsecutive se mi zdi da je zadeva narejena drugače in nebi ugibal ampak poiskal izkušenega mojstra(glej zgoraj).Če ti uspe popraviti pa le poročaj kaj je bilo,mogoče bo še komu prišlo prav!

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Ja najlaze bi bilo res probat skuter z vgrajenim Malossijem, ampak problem je ker ne poznam nikogar, ki bi sploh imel tak skuter, kaj sele z zamenjanim variatorjem. Mogoce pa ga ima kdo tukaj?

No pa še en lastnik honde dylan na tem forumu sicer je moja 125 v original stanju.

Objavljeno

Bom kar tu vprašal.....yamaha majesty 250......hladen pri speljevanju trese.....po nekajkratnem speljevanju se zadeva popolnoma umiri......predvidevam na zvon sklopke.......ali bi bilo možno še kaj drugega?

Objavljeno

Bom kar tu vprašal.....yamaha majesty 250......hladen pri speljevanju trese.....po nekajkratnem speljevanju se zadeva popolnoma umiri......predvidevam na zvon sklopke.......ali bi bilo možno še kaj drugega?

pri mojem je podobno....ko speljujem narahlo dodajam gas...

sumiš zvon sklopke....serviser je omenil košaro, kot možen vzrok

verjetno je to eno in isto

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!