Skoči na vsebino

Problem: servis NRG


Priporočene objave

LP

Pred par dnevi sem na Piaggio NRG power DT letnik 08 delal servis (3 leta).

- menjal sem olje v prenosu. Starega odlijem in z 10ml brizgo dodam 85ml kot piše v knjigi.

Ko povlečem šipko se mi zdi da kaže precej nad max...a dolival sem z brizgo. Bi morda moral uporabiti podaljševalno cevko in je večina olja ostala zgoraj???

- menjal sem valjčke variomata (sicer kot novi, a za lažje polinijeve). Tu brez problema, a ko sem zapiral je jermen bil rahlo mlahav. Nisem ga znal nazaj napeti dobro.

(dofilal sem še aku, svečka je bila ok, spucal zračni filter, zavorna tudi ok, imam pa doma novo).

Potem sem šel test lap. Motor z valjčki super, bolj odziven ipd. Po cca 7km pa mi je obrati padli in "umre". Panika. Odprem pokrov variatorja in je okoli malo gume, a jermen OK. Verjetno od začetka dokler se ni sam dobro napel?! Mislil sem da se mi je losala matica variomata a je bila ok. Sedaj ne vem kaj je lahko narobe? Nato sem ga normalno vžgal in peljal domov, kjer sedaj počiva. Torej:

- ali je lahko temu vzrok ker je bil prazen tanko in sem ga nafilal kak km nazaj pa je bila kaka smet?

- kaj je s tem oljem

- preden je crknil je bil hrib dol in nato vzpon...sem kar šel hitro - a je lahko jermen zdrsoval (prej 6.5g sedaj 5.3g valjčki - izpuh je zx handmade).

Še dodatno vprašanje:

Poskušali so mi vlomiti in napravili precej sranja. Zlomili so ključavnico in tudi ohišje za le to ki je prišvasana (del) geštela. Se to da pošvasat, ker se zdi da je ključavničin del litina, okvir pa šivna cev. In od tedaj se pač vozim da sem odstrani plastiko in premikam on/off na roke. Sedaj števec včasih dela včasih ne. Je slab kontakt ratal ali kaj je lahko vzrok za to?

Hvala že vnaprej,

E.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Pred par dnevi sem na Piaggio NRG power DT letnik 08 delal servis (3 leta).

- menjal sem olje v prenosu. Starega odlijem in z 10ml brizgo dodam 85ml kot piše v knjigi.

Ko povlečem šipko se mi zdi da kaže precej nad max...a dolival sem z brizgo. Bi morda moral uporabiti podaljševalno cevko in je večina olja ostala zgoraj???

- menjal sem valjčke variomata (sicer kot novi, a za lažje polinijeve). Tu brez problema, a ko sem zapiral je jermen bil rahlo mlahav. Nisem ga znal nazaj napeti dobro.

(dofilal sem še aku, svečka je bila ok, spucal zračni filter, zavorna tudi ok, imam pa doma novo).

Potem sem šel test lap. Motor z valjčki super, bolj odziven ipd. Po cca 7km pa mi je obrati padli in "umre". Panika. Odprem pokrov variatorja in je okoli malo gume, a jermen OK. Verjetno od začetka dokler se ni sam dobro napel?! Mislil sem da se mi je losala matica variomata a je bila ok. Sedaj ne vem kaj je lahko narobe? Nato sem ga normalno vžgal in peljal domov, kjer sedaj počiva. Torej:

- ali je lahko temu vzrok ker je bil prazen tanko in sem ga nafilal kak km nazaj pa je bila kaka smet?

- kaj je s tem oljem

- preden je crknil je bil hrib dol in nato vzpon...sem kar šel hitro - a je lahko jermen zdrsoval (prej 6.5g sedaj 5.3g valjčki - izpuh je zx handmade).

Še dodatno vprašanje:

Poskušali so mi vlomiti in napravili precej sranja. Zlomili so ključavnico in tudi ohišje za le to ki je prišvasana (del) geštela. Se to da pošvasat, ker se zdi da je ključavničin del litina, okvir pa šivna cev. In od tedaj se pač vozim da sem odstrani plastiko in premikam on/off na roke. Sedaj števec včasih dela včasih ne. Je slab kontakt ratal ali kaj je lahko vzrok za to?

Hvala že vnaprej,

E.

Veliko vprašanj imaš... glede olja v menjalniku, zdaj ko si naredil nekaj km, še enkrat preveri šipko, če je malenkost preveč, ni hudega, drugače pa ga itak ven čez oddušek zmeče (luknja zadaj na vrhu).

Še glede jermena - ko ga daješ dol in potem nazaj, ga ne moreš nikoli našponati nazaj, to se zrihta ko se motor zavrti.

Tako da to ni bil vzrok da ti je crknil.

Če ti je potem normalno vžgal, potem ne išči vzroka v menjalniku.

Motor ti verjetno crkuje ker je slab kontakt na ključavnici, to zrihtaj in ne boš mel problemov.

Nisem čisto razumel kako so ti zjebali ključavnico, vendar popravi nosilec in kupi novo če se te ne da zrihtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Hvala za odgovor. Samo hotel sem se prepričati (ker sem prvič delal na skuterju) da je ok. Motor sedaj dela normalno, zgleda je bila smet - bil je le 1x dogodek.

Od ključavnice lahko prilepim sliko, vendar že vem kako bom saniral zadevo. Čakam še par delov.

Hvala,

E.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

zdravo imam problem z mojim nrgjem in sicer ko se vozim mi motor normalno deluje ko ko pa stojim npr. na semaforju da je motor nekaj časa na "štant gasu" pa ob ponovnem odpiranju gasa hoče kar crknit  kot da bi mu ponovno dal zaug... Zamenjana je bila tuljava, sčiščen je bil filter, menjan jermen in olje, spucan fergazer. Je možno da je razlog v svečki? motor je letnik 2009 in ima 8000km. 

 

hvala 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!