K a m e n Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 (popravljeno) Čao vsem Včeraj pri 27+ zunanje in res počasni vožnji skozi mesto, je najin Švarci lepo zakuhal. 3 črtice, pa 4 črtice, pa 5 črtic in utripanje in rdeča lučka. No, dve uri kasneje, ca 6stopinj manj in brez kolon sva domov prišla na treh črticah. Ideje in izkušnje prosim (seveda, postopek bo danes nivo hladilne, varovalka, prebrikanje ventilatorja in lavfanje na štenderju) Popravljeno Junij 1, 2011. Popravil K a m e n
x raider Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Čao vsem Včeraj pri 27+ zunanje in res počasni vožnji skozi mesto, je najin Švarci lepo zakuhal. 3 črtice, pa 4 črtice, pa 5 črtic in utripanje in rdeča lučka. No, dve uri kasneje, ca 6stopinj manj in brez kolon sva domov prišla na treh črticah. Ideje in izkušnje prosim (seveda, postopek bo danes nivo hladilne, varovalka, prebrikanje ventilatorja in lavfanje na štenderju) Odkrito povedano prvič slišal kaj takšnega ali doživel, kvečjemu sem le imel nekaj vodnih črpalk razdrtih, ker so eni imeli napako in so spuščale (obnova in je zopet bilo vse normalno). To kar si pa ti navedel in če se ni pri četrti črtici uklopil ventilator je pol nekaj na stikalu ali konektorju ali pa ti je termostat zapikal kar je najverjetneje. Termostat imaš na desni strani ko snameš grebensko plastiko med nogami in je v takšnem okroglem elementu, na vsaki strani pa sta natakjeni debelejši črni gumasti cevi, odviješ na okroglem aluminastem ohišju tri vijake in ga odpreš,odstraniš termostat ali ga zamenjaš z novim in je stvar rešena, če boš pa obe cevi nekaj cm od termostata rahlo stisnil in ti uspe da ne steče vsa voda (antifriz) boš pa po sestavi samo malce dolil hladine tekočine in ti je ne bo treba vse nalivat (PAZI LE DA BOŠ HLADILNO TEKOČINO NALIL POLNO PRI HLADILNKU NA VRHU ) raztezno pa napolni potem do maxsimalne oznake po nekaj km delujočega motorja pa prekontroliraj nivo in po potrebi dolij. Po pravem se niti četrta oznaka ne sme prikazati na indikatorju in ventilator že lavfa. Bil si zraven servisa in velko videl in sem ti tudi najosnovnejše povedal in mislim da ti to nikakor ne bo delalo preglavic. Pa ne me narobe razumet !!! Si videl mojega Burgmana in mi sedaj varjameš zakaj sem kupil takšnega in zakaj nisem gledal na letnik temveč na ohranjenost,vzdrževanost,km,... pa čeprav sem imel v mislih veliko mlajšega. Lp . dotem 1
K a m e n Objavljeno Junij 1, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Termostikalo je šlo. Vroča pride iz mašine, ventilator se pa ne vklopi. Zvezal direkt in če ventilator stalno lavfa, je voda stalno na treh črticah. Jutri kupim novo termostikalo, če ga imajo
ifurlan Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 Jej tudi meni je šlo termo stikalo.Mi je že dvakrat dvignilo temperaturo.Enkrat na čakanju v koloni,drugoč na vzponu na Mangart,Pa se malomarnež še vedno vozim brez ventilatorja.No ja malo že pazim,vendar pri normalni vožnji temperatura ostaja vedno v mejah normale.Zanima me ,kje bi ga lahko naročil,da bi ga dobil po pošti,kajti na servis ga zaradi tega ne mislim voziti,da bi za pet minut dela plačal celo uro.
Burgman650E Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 očitno imajo v tem času burgmani to "bolezen ali pa "hibo " .. namreč v soboto sem naredil nekaj kilometrov ( opisano pod izleti ) in na mostu pri Brodu na Kupi pri prehodu meje med SLO in HR se mi je zgodilo isto .. stal sem na mestu in kar naenkrat se je temp. dvignila kot je napisal moj predhodnik Kamen .. tri pa štiri in na koncu pet črtic in utripanje rdeče .. čez mejo parkiral v senci , počakal 10 minut in je padla temp na 4 črtice.. po eno urnem postanku ( na Brodu na Kupi ) pa do doma ( Izola ) konstantno na treh črticah ( pa vozil po AC !! ) in jutri gre na " očitno " zamenjavo termostikala .. hvala za nasvete x raider
pinjas Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 pa saj so neuničljivi ste rekli x raider in Sharko 1 1
x raider Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 (popravljeno) pa saj so neuničljivi ste rekli Burgman je znan kot najudobnejši maxi kar tudi lahko sam potrdim, pokvari sa le lahko prav tako kot Mercedes,BMW,... Je pa res da zadnje čase opažam da jih je veliko zelo slabo vzdrževanih (posebej uvoženi) in kar je najobčutlivejši del od Burgmana 650 je sekvenčni menjalnik kateri zahteva od voznika občutek,ter lepo vožnjo, je pa res da so imeli neki novejši letniki hibo na vodni črpalki, ter termo stikalom in se še najde kakšna malenkost. Loterija je le ko kupiš rabljenega, kaj so prejšni lastniki delali z njimi . Pol ni čudno da ga zase iščem dosti časa, da ga kupim takšnega kot mora biti, pa še tam lahko kaj pride vmes, na srečo še svojega nisem katerega rastavljal, NISI PA KAJ ZGREŠIL ČE SI KUPIL DOBREGA BURGMANA , kateri ti bo služil kot urca!!! Pa ni panike vse se uredi samo rezervni deli so nesramno dragi in prav tisti kateri se radi kvarijo, še večji problem je kdo se ga upa rastavit ter zrihtat v nulo, katerih vem da je v SLO zelo malo, kar zahteva sekvenčni menjalik zelo natančen postopek. Kakor opažam v dolgoletnih izkušnjah ima vsako vozilo slabe in dobre lastnosti, dobre se obdržijo, slabe pa popravijo in je vse ok. Slike najpogostejših okvar pri grdi vožnji !!! Če pa koga zanimajo kakšne podrobnosti me naj kontaktira preko PM. Popravljeno Avgust 24, 2011. Popravil x raider
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se