Skoči na vsebino

Sachs X Road


pa3k36

Priporočene objave

zdravoo!

zanimam me ali kod ve kje bi se dalo nabaviti dele za sachs x road 125ccm ker moj je v okvari namreč pokvarila se mi je sklopka za zaganjač in ja.. je ne morem nikjer dobiti . dobroo bi tudi bilo če bi kdo vedel od katerega drugega motorja paše imam tudi sliko te sklopke!

hvala za pomoč

post-32992-0-95766400-1308067694_thumb.jpg

post-32992-0-60437100-1308067713_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,jaz imam tudi omenjen motor. Avtoemona v Ljubljani ima nadomestne dele. Ravno jutri skočim tja po filter. Telefoni jim danes niso delali tako če boš klical in jih slučajno ne boš dobil.

Glede na to da si iz NM kaj pa v Trebnjem kjer enega prodajajo, tam bi morali tudi zagotoviti servis in rezervne dele.

Popravljeno . Popravil GP ditech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravoo!

zanimam me ali kod ve kje bi se dalo nabaviti dele za sachs x road 125ccm ker moj je v okvari namreč pokvarila se mi je sklopka za zaganjač in ja.. je ne morem nikjer dobiti . dobroo bi tudi bilo če bi kdo vedel od katerega drugega motorja paše imam tudi sliko te sklopke!

hvala za pomoč

Na Kitajsko bo treba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Kitajsko bo treba :P

hehe ko bi usaj lahko gor dobil ampak tudi gor nimajo delov več sem se že pozanimall!

probal bi dobitti od kakšnega drugega motorja samo ne vem kje bi začel:D hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

zato, ker jih delajo na kitajskem ;)

drugače je pa dejansko nemški ebay zelo bogato založen z rabljenimi deli za xroada (to vem ker sem ga bratcu rihtal in dobiš res vse dele in precej poceni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Sedaj delam izpit, pa gledam tudi že za motorje, kaj bi kupil. Pripravljen sem odšteti okoli 1000€, 100€ + -. Gledal sem že vse vrste, potem pa sem zasledil tega sachsa in me sedaj zanima, kako je s kvarljivostjo omenjenega motorja. Cene so dokaj nizke, vem pa tudi, da nek biser ravno ne mora biti, ampak vseeno, ker sem imel doma že kitajske motoje in je bila sama jeza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz prodajam svojega. Ni bilo ničesar kar bi se nasplošno kvarilo, saj motor ni navit in je zgrajen dokaj preprosto. In pa tudi če kaj gre vsi deli so dobavljivi in imajo smešne cene (original!) vem ker sem videl na lastne oči ko sem kupoval materjal za servis. Zakaj sem se odločil za ta motor: Odlične zavore, dobro vzmetenje, odgovarjala mi je višina sedeža, 6 prestav, majhna poraba goriva, odlična lega večinoma tudi zaradi širokih gum.

Probal sem še hondo cbr nevem ni me navdušila prenizek motor zame. Motorji ki se prodajajo v sloveniji so večinoma narejeni istega letnika in razlikuje se le datum prve registracije. Kar seveda ni nič narobe. Originalne gume so dobesedno zanič in to mejaj prvo če se misliš kvalitetno peljat.

Glede kitajske ja narejen je tam, honda pa v indiji, tako pač je, če te moti to potem nisi za tak motor.

Popravljeno . Popravil GP ditech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me sploh ne moti, da je narejen na Kitajskem, samo dvomil sem v kvaliteto izdelave.

Drugače pa, ga bom kupoval šele maja/junija, če bi ga pa zdaj, bi pa prišel pogledat tvojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Za prodat imam Xroada z okvaro pogonskega agregata-potrebna menjava ojnice. Prevoženih ima 3000km in je kot iz trgovine.

Če ga kdo rabi za rezervne dele oziroma za kakšen projekt, je odličen kandidat.

 

Vesel bom pa tudi informacij kje dobit rezervne dele. Vgrajen ima Morinijev motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, spomladi bom naredil izpit za motor in gledam tega Sachsa, zdi sem mi super motor za to ceno. Rad bi ga videl v živo in naredil en krog z njim. A je sploh kak zastopnik za ta motor v SLO in kaj je z dobavljivostjo rezervnih delov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni

Se bom malo pridruzil temi glede na to, da se gre za enak motor. Letosnjo pomlad sem kupil sach x road za voznjo v sluzbo ter nazaj. Kot vedno do sedaj mi ni dalo miru ter sem si izdelal bistveno bolj odprt izpusni lonec. Motor je postal bistveno bolj glasen kar je razumljivo ni pa cisto logicna naslednja stvar. Odzivnost motorja je bistveno slabsa, sumim na presibko mesanico. Je to mozno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Se bom malo pridruzil temi glede na to, da se gre za enak motor. Letosnjo pomlad sem kupil sach x road za voznjo v sluzbo ter nazaj. Kot vedno do sedaj mi ni dalo miru ter sem si izdelal bistveno bolj odprt izpusni lonec. Motor je postal bistveno bolj glasen kar je razumljivo ni pa cisto logicna naslednja stvar. Odzivnost motorja je bistveno slabsa, sumim na presibko mesanico. Je to mozno? 

Zadeva je popolnoma logična. Z tem ko si odprl izpuh si izgubil tako imenovan backpressure in zadeva je izgubila moč. Izpuhu moraš prilagodit tudi vnos plinov(zdej ne vem al ma ta zadeva ajnšpric al ferg)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima t amotor karburator ali vbrizg? ČE ima karburator in bi prebral kaj po netu piše da vsakič ko se spreminja dotok zraka ali auspuh je treba preverit ali šoba še ustreza. Kot drugo je za navor dobro če ima avspuh nekaj upora (re razumem čisto sistema za tem ampak tako baje je)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor uporablja fergazer tako da bom moral povrtati oz zamenjati dizo. Nisem si pa mislil da lahko bolj odprt lonec pomeni tako razliko. Izpuh ima vec kot dost upora (ceprav mislim da je to pomemblo bolj za 2T motorje) saj je tovarnisko narejen tako da skoraj ne slisis da motor dela. V krivini izpuha pribljizno 20 cm stran od motorja je 5 cm dolg odebljen konec izpusne cevi. Ali je tam se kaksen dusilec? 

Popravljeno . Popravil motosime
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor uporablja fergazer tako da bom moral povrtati oz zamenjati dizo. Nisem si pa mislil da lahko bolj odprt lonec pomeni tako razliko. Izpuh ima vec kot dost upora (ceprav mislim da je to pomemblo bolj za 2T motorje) saj je tovarnisko narejen tako da skoraj ne slisis da motor dela. V krivini izpuha pribljizno 20 cm stran od motorja je 5 cm dolg odebljen konec izpusne cevi. Ali je tam se kaksen dusilec? 

2t motor rabi to zato ker ima odprt ventil in bi izpušni plini prehitro ušli, zato tudi je odebeljen, da se ustvari resonanca. Potem če misliš da 4t ne rabi upora odstrani krivino in dušilec. Pa še pokalo ti bo ko sto mater  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!